Pociovalisteanu
12 Jun 2010, 11:42
De ceva timp am o problema ca un megane 2, 1.5 dci 85CP. Plec de pe loc, pe la 2500 turatii schimb viteza.......... Daca o turez pe la aprox 3000 turatii imi apare mesajul '' Injection fault'' si se aprinde '' stop ''. MAsina insa comtinua sa mearga fara probleme. Asta se intampla la schimbarea oricarei viteze daca insist sa o alerg un pic. Oare ce sa fie? Sa imi fac probleme?
E prima data cand aud de asa ceva...
rombul
12 Jun 2010, 12:18
in mod sigur este vreun injector pe duca , nu este uzat in totalitate(supapa de retur)
Pociovalisteanu
12 Jun 2010, 12:36
Se intimpla acest lucru mai ales cand am AC-ul pornit. Atunci ce sa fac ? Sa o pun pe un tester ?
rombul
12 Jun 2010, 12:43
da este cel mai bine restul sunt povesti sau presupuneri
Tester-u nu zice daca e vre-un injector uzat, stie doar sa zica "debit insuficient" pentru ca senzoru de presiune din "rampa" semnaleaza presiune insuficienta, in cazul in care un injector da pe retur mai mult decat trebuie. Cel mai bun test e ala cu eprubetele. Asa facea la inceput si dupaia din ce in ce mai des.
P.S. vezi ca era si un topic dedicat.
Pociovalisteanu
12 Jun 2010, 21:24
Asa e ....... parca de ceva timp face din ce in ce mai des...... Topic? sa il caut
buzasparta
13 Jun 2010, 10:04
am un coleg posesor de mondeo diesel si avea aceleasi simptome ca si tine. a fost la service si a trebuit sa schimbe injectoarele.
Pociovalisteanu
13 Jun 2010, 11:08
Deci tu........ ''DL_IO'' , care nici minte pentru un nume de utilizator nu ai, esti paralel cu multe chestii. Imi fac doar impresia ca esti ori zugrav ori paznic pe undeva.............
skorpio_bog
13 Jun 2010, 17:21
dar de ce te-ai aprins asa?
ON: citeste si acest topic ca multi au avut problema ta: injection fault cand se tureaza masina peste o anumita limita.
http://www.reno.ro/INJECTION-FAULT-t60940.html
Johnny_r0
26 Jun 2010, 16:36
Inainte sa mai realizati un nou topic da-ti si voi un search sau rasfoiti cateva pagini prin forum. Mai sunt 3 astfel de topic-uri si la un moment dat o sa va intrebati de ce nu va raspunde nimeni.
Marius WAS
27 Jun 2010, 13:52
Ii dau dreptate lui HDG ,dar as vrea sa mai adaug ca poate fi si pompa, este adevarat ce pe tester iti da lipsa presiune la nu stiu ce turatie , calculatorul cere 1200 si senzorul masoara 1159, poate fi pompa care nu mai asigura necesarul de presiune sau un injector care nu mai tine presiune, primul pas este testul cu eprubetele, teoretic poti sa-l faci si singur cu niste siringi gradate, dar daca nu te descurci, atunci te duci la un service Renault sau Dacia sa-ti fac, sau la cineva care stie
ligrivis
28 Jun 2010, 07:59
Aceasi problema am avut si eu cu un Clio 1.5 dci si dupa ce mi-am batut capul in diferite serviceuri am gasit ca era vestita pilitura. Ai o presiune insuficienta in sistemul de inalta presiune si calculatorul o semnaleaza.
La mine au facut un test clip si au vazut ca presiunea la pornire pe injector era mult inferioara presiunii minime admisibile, apoi la demontarea filtrului de motorina cu un magnet am gasit vestita pilitura deci pompa de inalta presiune dusa si injectoare infundate plus toata instalatia plina de pilitura.
Poate in cazul tau sa fie doar un injector cazut ramane de gasit un bun mecanic sa ii faca un diagnostic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.