Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Montare GPL pe Laguna 2
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4
RLaguna
Am cautat pe forum sa vad opiniile celor care au deja montata pe Laguna 2 instalatie GPL, dar nu am gasit mai nimic, cu scuzele de rigoare deschid un topic nou pe aceasta tema.
Ma intereseaza sa-mi montez pe masina, (Laguna din 2001, 1.8 16v-116maržoage), instalatie de GPL, am fost la un atelier de specialitate si am intrebat care e costul de achizitir, riscuri si avantaje.
Dupa spusele lor riscurile sunt minime (sau 0) dar asa ceva nu cred, stiu ca exploxia in motor e uscata fata de cea de la benzina si apare riscu sa arda garnitura de chiluasa.

Cei care au montata pe masina o astfel de instalatie sunt multumiti, masina se comporta la fel ca pe benzina, puterea e nai scayuta, consumu e cu mult mai mare sau acelasi.

Multumesc frumos.
tibirk
parere personala

Sa dai unui astfel de motor sa bea gaz petrolier lichefiat este ca si cum tu ai bea saramura. Eu decat sa ajung la o asemenea masura, mai bine-mi iau un diesel.

"explozie uscata" - interesanta exprimare. Cred ca se traduce prin aparitia detonatiei

Da, consumul este mai mare, iar motorul poate fi afectat.
macsimus
Am doi prieteni care au masini cu instalatie de gpl, masinile nu sunt lagune, dar asa ca fapt divers amandoi sunt foarte multumiti si nu au avut nici o problema cu mototrul din cauza gpl-ului. 80% din taxiurile pe benzina sunt cu gpl si nu se mai strica. Chiar unul dintre prieteni a fost taximetrist si a reusit sa faca 200.000 de Km cu o dacie 1310 din 2000 folosindo doar cu gpl. Dupa experientele prietenilor mei (unul are gpl pe un bmw blink.gif ) chestia ca se strica motorul de la gpl mi se pare exagerata.
renodood
Pai Cielo pe gaz e de cand lumea si pamantul...la fel si Loganurile mai nou.

Ce riscuri? parca se da si garantie la montare din cate stiu.

Am citit undeva ca exista si gpl pe diesel`uri...
AdyF
Salut ,

Si eu am acelasi motor 1,8 16V dar cel de 120 CP. De un an masina functioneaza doar pe GPL, am facut aproximativ 15 000 km si nu am probleme.
In legatura cu "arderea uscata" nu se traduce prin detonatii ... gazul are o cifra ocatanica mai mare decat benzina ( sunt sigur ca cel putin 80% din voi alimentati cu benzina de 95 care stie toata lumea ca nu are cifra octanica corespunzatoare ). Producatorii se lauda ca GPL-ul ar avea cifra ocatanica 100.

Consumul ... depinde foarte mult de reglajele care ti le va face cel care iti monteaza instalatia.Ai nevoie de o instalatie secventiala euro 3 sau 4 care sa suporte puterea motorului tau ( sunt instalatii pentru motoare cu putere mai mica , acestea fiind mai mici componentele si instalatii pentru motoare cu puteri mai mari ) , la genu asta de instalatii se pot regla timpii de injectie in asa fel incat sa nu simti diferenta intre gaz si benzina la putere sau sa ai acelasi consum sau chiar mai mic ( evident pierzi din putere in cazul asta ).
La mine a fost reglata in 2 feluri. Cand am instalat jucaria mi-a facut reglajele automate dupa care sa jucat putin manual cu timpii de injectie incat sa simt o diferenta foarte mica intre gaz si benzina in modul asta am facut aprox 2300 km si la un calcul am iesit la un consum de 7,7% pe GPL iar in bord calculatorul imi indica un consum de 8,2% acesta ar fi fost consumul pe benzina dar nu ar fi fost chiar real deoarece calculatorul de GPL modifica timpii de injectie si UCH-ul din bord care calculeaza consumul o ia putin razzna si indica cu aprox 1L in plus. Acum de cand a trecut iarna am fost la o verificare si baietii de acolo au refacut setarile si le-au pus pe "auto" , acum simt diferenta intre gaz si benzina nu prea sunt multumit dar cred ca am un consum ceva mai mic , inca nu am calculat. Aa sa nu uit in oras imi papa cam 10,5 - 11% in conditiile in care fac lunar cam 1000 km, dar asta e in Baia Mare.

Eu sunt curios daca are cineva o laguna cu GPL din fabrica de la mama ei , nu montata ulterior.Din cate am inteles doar cele cu motoare de 1.6 aveau optiunea.

RLaguna
Multumesc frumos tuturor pentru raspunsurile date. Am sa dau o fuga pana la atelier sa vad cu exactitate costurile de montaj si apoi bate porcusoru de economii pana-mi da toti bani biggrin.gif.
O zi buna tuturor.
tibirk
QUOTE(renodood @ 11 Jun 2010, 22:59)
Pai Cielo pe gaz e de cand lumea si pamantul...la fel si Loganurile mai nou.
Ce riscuri? parca se da si garantie la montare din cate stiu.
*


Laguna nu se poate compara cu Cielo sau Logan. Ca si riscuri...imi vin cateva in minte acum:
Riscul ca viata motorului sa fie mai scurta.
Riscul de a merge cu o butelie in portbagaj
Miscorarea portbagajului
Performante ioc
Economii nesemnificative (daca tragi un calcul tinand cont de consumul pe benzina si cel pe gaz ai sa ajungi la concluzia ca in 20.000 de Km iti amortizezi costul instalatiei, urmand ca peste inca 20.000 sa economisesti acei cativa banuti...oare pastrezi masina atat?)

In concluzie, se poate numi un motor "prostituat". Mai bine iti iei un diesel daca n-ai bani sa platesti benzina.


QUOTE(renodood @ 11 Jun 2010, 22:59)
Am citit undeva ca exista si gpl pe diesel`uri...
*


post-336-1110552483.gif
Mai bine astepti motorul pe higrogen, electric, pe alcool sau orice alta solutie.
andrei1
eu as pune problema din alt punct de vedere...o sa tii masina cat sa iti recuperezi investittia ?
bad_x
este foarte mica uzura daca pui pe motorul de benzina GPL,am un prieten cu un logan 1.4 benzina poate nu ma credeti dar masina are aproape 500 mii km si inca nu sa dus motorul si de vreo 200 mii aproape merge tot pe gaz.tin sa mentionez ca masina este pe taxi si vreo 3-4 ani la rand erau 2 soferi pe ea unul ziua unul noaptea
ovidy
Am si eu GPL pe masina de vreo luna si vreo 1600km. Cand am luat decizia am luat in calcul si recuperarea investitiei, adica o sa tin masina ca sa pot zice ca am facut economie. Cei care vorbesc de performante scazute sa se abtina, ii invit eu la o plimbare cu masina mea pe gaz si sa-mi spuna ei cand e pe gaz si cand pe benzina. Comutarea de pe gaz pe benzina se poate face in mers si nu sesizezi nici cea mai mica diferenta. Eu am experimentat de multe ori, cu trecere de pe gaz pe benzina chiar si la turatii mari ... nici-o diferenta. Credeti-ma, nu sunt subiectiv.
ionutt daniel
Nu mai puneti GPL pe masini ca o sa creasca astia pretul la pompa din cauza cererii 022.gif 166.gif 166.gif
Acum serios.. Daca mergeti cu adevarat cu masina, merita deplin o astfel de investitie sofer2.gif . Daca masina e folosita ocazional(am un prieten care merge 1000-2000 km pe an) nu este justificata. Deteriorarea motorului, in conditiile actuale, adica injectie multipunct, calculator si reglaje electronice este o aberatie. Diferente la performantele motorului sunt aproape insesizabile, poate detectabile pe aparate speciale, siguranta este mai buna ca la benzina si autonomia creste. Marele dezavantaj este micsorarea spatiului din portbagaj, dar se poate opta pentru o butelie toroidala(dar apare problema rotii de rezerva nedumerire.gif ), sau o butelie de volum mai mic, mai ales ca au aparut statii GPL destul de dese si nu poate fi vorba de probleme din aceasta cauza. Am un prieten cu X5 3000cmc ce are GPL blink.gif , deci nu cred ca trebuie sa ne facem griji pentru calitatea instalatiilor... Din punctul meu de vedere este investitia cea mai buna pe care o putem face intr-o masina pe benzina folosita la activitati normale(nu curse sau ceva de genul modificari sportive). Oricum fiecare este liber sa aleaga si fiecare stie ce posibilitati materiale are.
Personal recomand Tomasetto, avand aceasta instalatie, de care sunt foarte multumit, atat pentru performante cat si de service si pretul consumabilelor. wub.gif
naighba
Offtopic:

Asteptati E85 -ul (bioetanol-ul). De cand a iesit in Franta vanzarile la GPL au scazut drastic si deja majoritatea marcilor au inceput sa scoata modele care merg direct cu E85.
Motoarele F4P in speta cele de pe Laguna 1.8 16v sunt recunoscute ca fiind capabile sa ruleze cu 100% E85 fara modificari ... trebuie doar "invatata" injectia cu noul carburant. Asta se face in trepte incepand cu 30% E85 - 70% benzina ... crescand treptat procentajul de E85 pana la 100%.
Ca diferenta de pret ... 1.40 Euro Benzina ... 0.80 centi E85. Consumul creste cu 1 litru la 100 de km si din ce am auzit merge mai rotund si praca creste si in "spinteneala" tongue.gif.
Orice motor pe benzina fabricat dupa 2000 ... poate fi convertit la E85 doar prin adaugarea unei "cutiute" care regleaza injectia.
Ca puncte slabe ... vor aparea iarna problemele motorinei ... pornitul greu la frig. Dar si asta se poate remedia prin diluarea cu benzina tongue.gif.

Dar cine stie cand ajunge si la noi noul combustibil ....
vlad_laguna
ala care are X5 pe gaz e un mare....
Asta este cea mai mare aberatie. poporul roman e un popor cum nu gasesti altul pe fata planetei.
auzi, ai bani de x5, dar te zgarcesti la benzina. las-o frate ca pute a altceva mai nasol.
tibirk
s-ai vezi p'aia care au R8 si se zgarcsc la 50 de euro mai mult pe asigurarea casco!!! Multi nu au deloc asigurare...... ca e scumpa....
ionutt daniel
Cu prima ocazie cand intalnesc prietenul voi face poze... Oricum, dupa cum am spus fiecare stie ce prioritati are. Nu mi se pare ca e mare investitie pentru ca un X5 SH e sub 15000E, pret comparabil cu al unei masini de clasa mica/medie noua, care insa este mult sub dotarile si siguranta oferita de X5.
vlad_laguna
nu e vorba de masina in ansamblu, ca e X5, X6 sau S-klasse. e vorba ca la un motor de 3000 cmc sa pui gaz, nu e tocmai o alegere care sa justifice capacitatea acelui motor. mai bine isi lua o dacie si gata. mai era un reportaj la tv cu porsche cayene pe gaz. fabulos pana unde merge mintea romanului.
itadrian
La masinile care au GPL din fabrica, scaunele si supapele de evacuare sunt diferite fata de motorul normal, adica, sunt facute sa reziste la temperaturi mai mari, pentru ca puterea calorica a GPL-ului este mai mare si astfel gazele arse au temperaturi mai mari.
Eu am avut GPL pe o Dacia Nova si dupa 100k abia mai aveam supape de evacuare (rateuri si toate cele). Este posibil ca scaunele si supapele de pe F4P sa fie deja cele care trebuiesc.
Pentru aceeasi putere, consumul va creste cu 20-30% fata de consumul pe benzina. Daca se regleaza un consum mai mic, atunci puterea va scadea si se va observa diferenta dintre gaz si benzina.
RLaguna
Nu vreau sa fiu rau cu nimeni, dar la un consum de 12l de benzina un 13-14gaz e ok. Sa nu uitam ca gazu e la juma de pret in comparatie cu benzina.
Daca gresesc undeva imi cer scuze,da pe criza asta orice banut care ramane-n buzunar conteaza.

ovidy
Nu vreau sa fiu subiectiv, insa nu stiu ce au unii cu GPL-ul asta, fie el pus si pe X5, X6 sau cayene. Singura dilema, zic eu, ar fi uzura prematura a motorului. In rest cine nu ar merge cu combustibil mai ieftin oricati bani ar avea? Numai unul ca "nea Gigi" ar fi penibil sa puna gpl pe maybach. icon_mrgreen.gif

Apropos: stie careva cum putem face rost de o interfata pt GPL?
naighba
Interfata tongue.gif ... pt GPL iti trebuie o "intrefata" compusa dintr-o butelie cat jumate de porbagaj plus instalatia aferenta cuplata la injectie .... etc.
GPL - gaz petrolier lichefiat
ovidy
blink.gif domnu ... ori tu nu ai inteles ce ma interesa, ori eu nu pricep nimic din fraza ta. De interfata OBD ai auzit?? eee ... ceva de genu as vrea si eu. O interfata (+soft) cu care sa intervin asupra calculatorului GPL. Chiar din aia de care au baietii care monteaza GPL-uri, doar ca ei nu vor sa vanda asa ceva wink.gif

PS: @naighba am instalatie GPL montata pe masina, in caz ca nu ai inteles asta din posturile anterioare.
tacufmr_lagunaII
GPL-ul nu afecteaza deloc motorul, chiar gazul folosit este mai uleios decat benzina, iar arderea este mai completa. Cumnatul meu are o firma de montare GPL, are pe masina lui de mai bine de 4 ani instalatia si nu are nici o problema. Masina este un BMW 320 din 2004.
dacadrean
QUOTE(tacufmr_lagunaII @ 18 Jun 2010, 19:31)
GPL-ul nu afecteaza deloc motorul, chiar gazul folosit este mai uleios decat benzina, iar arderea este mai completa. Cumnatul meu are o firma de montare GPL, are pe masina lui de mai bine de 4 ani instalatia si nu are nici o problema. Masina este un BMW 320 din 2004.
*



Cu siguranta este mai uleios de aceea se spune ca are o ardere "uscata" icon_mrgreen.gif
As pune pariu ca este cumparat nou de la reprezentanta acel BMW. tongue.gif

Mi se pare culmea sa cumperi o masina premium si sa-i pui GPL. wink.gif
Nu aveti decat sa puneti GPL pe masinile voastre eu nu o sa-mi pun nici macar la pe motorul de 1.4 benzina ce il am la cealata masina.
tibirk
daca gpl-ul asta e asa superb de ce dracu nu se concep motoare penru care el sa fie combustibilul de baza? Intrebare de baraj pentru toti cei care-l sustin!! si pentru cei care obtin aceleasi performante fara ca motorul sa fie afectat...credeti ca e prost constructorul si d'aia concepe acest motor pentru benzina?
ovidy
Pt cei cu pareri contra GPL le promit eu ca o sa vin sa postez aici cand o sa schimb primul rand de segmenti si bineinteles voi avea facuti inca 100k de km tongue.gif
itadrian
QUOTE(tibirk @ 18 Jun 2010, 22:06)
daca gpl-ul asta e asa superb de ce dracu nu se concep motoare penru care el sa fie combustibilul de baza?...
*


- pentru ca mai exista destul petrol
- pentru ca nu este cerere pentru GPL
- pentru ca nu sunt suficiente statii
- pentru ca pe timp de iarna trebuie un sistem alternativ de pornire, respectiv benzina sau motorina. Cele care sunt gandite exclusiv pentru GPL, au si un rezervor mic de benzina pentru pornire. Pe scurt e un cost in plus pentru producator si... vezi punctul 2.
- pentru in caz de impact foarte puternic sau incendiu vorbim de o mini-bomba
- pentru ca vine puternic din spate E85
- pentru ca la urma urmei, producatorii de masini cauta alte solutii: hibrid, electric. Dar pana nu se termina petrolul, nu se grabeste nimeni.

ovidy: daca F4P este adaptat si la E85, atunci nu vei avea nicio problema. Si eventuala problema nu vor fi segmentii, ci supapele de evacuare cu scaunele aferente. Si daca la un motor de Dacie au tinut 100k, la un motor de Renault trebuie sa tina ceva mai mult!
RLaguna
Cei care au montat GPL pe masina pot posta cateva poze. in principiu ma intereseaza unde ati pus gura de alimentare cu gas, si ce modificari se aduc motorului.
Multumesc frumos.
apsydude
am avut asa :
- dacia 1310 carburatie - tinuta 2 ani pe gpl, consum 10% urban si 8% extra, rentabil, intretinerea instalatiei aproape zero, acceleratia era mai fina, demarajul aproape inexistent, dar ajungea si la 140km/h pe gpl. foarte multumit.

- logan 1.4 mpi pus gaz de asta'iarna, masina merge impecabil, consum 7% extraurban. urban nu prea stiu ca nu se merge cu ea prin orase.

momentan sunt in dubii cu instalatia gpl pe megane, cert e ca din calculele mele, dau cam cu 80% in plus pe carburant pe luna. de ex de 100 ron mergeam 2 saptamani gpl si ceva ( cam 460 km urban ) ... daca pun 100 ron benzol o pap intr'o saptamana biggrin.gif
RLaguna
am auzit de la cineva ca in momentu in care montezi instalatie de GPL secventiala pe masina, se gaureste chiuloasa. E adevarat?
b_gabi
S-a mai polemizat si aici despre asta. Eu am montat instalatie de gpl de un an (15k km)pe masina si sunt multumit atat de performante cat si de costuri.
Legat de
QUOTE
daca gpl-ul asta e asa superb de ce dracu nu se concep motoare penru care el sa fie combustibilul de baza?
sunt mai multe considerente pentru care nu se promoveaza acest tip de combustibil, printre care ideile preconcepute legate de siguranta (se poate cita accidentul fara urmari suferit de primarul Pitestiului in Iugoslavia care a cazut cu o masina cu gpl de pe un pod tocmai bombardat de americani sau un test facut de cei de la Fifth gear care au incendiat un autoturism cu gpl sa vada daca explodeaza - surpriza ca nu a facut poc ), slaba accizare a acestui tip de combustibil mult mai ecologic decat benzina deci pierderi la buget, possibilitatea mai redusa de a maslui carburantul - numai la pompa se poate lucra s.a.
Pt. @RLaguna: gura de alimentare se monteaza langa cea de benzina (este loc si pt racord mare). La motor nu se intervine decat la nivel de adaugare de componente - nu se modifica decat traseul comenzii injectoarelor de benzina care vor trece prin calc. de gpl. Pt detalii suplimentare iti stau la dispozitie.
ovidy
@RLaguna ... da se gaureste chiuloasa. La mine se pare ca nu au putut monta gura de alimentare GPL langa cea de benzina, o sa revin cat de curand pot cu poze.
defrag
Si eu as fi interesat de o interfata pt. GPL Tomasetto. Eu am 60.000 km pe GPL si masina se comporta impecabil. GPL e o chestie de optiune.Eu am optat pentru si mi-aduc aminte de asta de cate ori alimentez la jumatate de pret.
ovidy
Daca afli ceva de interfata te rog sa ma anunti si pe mine. De curiozitate ... ce consum ai comparativ cu cel de benzina?? Eu am consumat si 11% in exterior, e drept cu 4 in masina, multe bagaje, AC temporar, ceva talpa si drum naspa cu multe suisuri.
b_gabi
@ovidy - consumul e dupa cum te dai la ea. In oras 11-12 iar in exterior 10,5-11 pe autostrada....dar mers voiniceste. Multumitor din punctul meu de vedere!
Uitati o interfata si alimentarea (nu e la mine dar sunt identice):
RLaguna
Arata super! pozitionarea e excelenta, nu afecteaza cu nimic caroseria. Dar nu inteleg de ce arata cu totu altfel zona de alimentare cu combustibil. blink.gif
A si cateva poze sub capota ar fi bine venite. biggrin.gif
Multumesc frumos b_gabi
b_gabi
Uite aici cateva imagini de la mine. Precedenta imagine cu alimentarea era de la un Megane. Vaporizatorul reductor este amplasat sub acumulator. Vezi ca se pot monta conductele fara suruburi (sunt prevazute pe lonjeroane clipsuri). De asemenea sa ai grija ca sorbul rezervorului toroidal de gpl sa fie orientat catre inapoi (la mine este invers pus si uneori la rampe mai inclinate si cand rezervorul este aproape gol comuta pe benzina).
Am atasat si un pdf cu o instalatie de alt tip ca sa-ti faci idee cum vin duzele de gaz in galeria de admisie. Numai bine!
dannny_25
salu fratilor, am si eu laguna din semnatura cu gpl, si merge bine instalatia de gaz nu face detonatii nu face prostii in mers si nu se simte diferenta de gpl-benzina daca masina din punct de vedere tehnic functioneaza bine, parerea mea e ca cel mai bine in momentul cand vreti sa va puneti gpl pe masina faceti un test de motor noxe etc sa vezi daca ai ceva imbatranit in masina bujii samd, am o instalatie milano montata in Timisoara pe splaiul penes curcanul(meseriasi, nu vreau sa ii laud) trebuie facute revizile la 10000 de km filtre teste etc recomandarea celor de la gpl e sa iti montezi un dexter curatator de supape eu am vazut diferenta ca merge mult mai fin motorul de cand la bagat am facut deja de cand am instalatia 115000 km in 2 ani si un pic apropae 50000 pe sunt foarte multumit si b_gabi capacul de la ciuperca de alimentare se prinde in oricare surub vrei din aleea 2 de la ciperca.
chiril
Salut, ca beneficii o masina pe gpl iti aduce niste costuri de rulare mai mici, fac minim 500 km cu 100 ron si nu stau sa fac economie de gaz, consum maxim 9.0 iarna cu un -15 cu zapada de abia mai urca masinile dealurile, pe dealuri cu 160 km/h sau dupa caz cu 10-20 km/h pe gheata si cu zapada de 10-15 cm sub masina.
masina mai are un pic si face 300k km,
laguna 2 1.6 cu instalatie de la mama ei.

a inceput sa faca niste figuri si am fost cu ea la mesteri care nu au reusit sa gaseasca mufa pentru calculator si au propus sa schimb o parte din instalatie si sa platesc 20 mil smile.gif cum e comutata pe gaz nu mai are nici o problema motorul ceea ce imi arata sigur ca are nevoie de o interventie instalatia, si are nevoie de alti meseriasi.

rezervorul este in locul rotii de rezerva de 48 de litri

parti negative - vara daca ai 10 l in rezervor si vrei sa faci plinul, probabil ca nu vei putea baga mai mult de 10 l. si vei avea 20.
ovidy
@dannny_25 poti sa explici putin ce e cu dexteru ala curatator de supape??
Mi-as pune si eu da habar nu am ce e ala.
b_gabi
@dannny_25 - multmesc - capacul e prins insa a fost demontat pentru fotografie. La mine reviziile sunt la 15k.
@chiril - cred ca poti rezolva problema cu alimetarea rezervorului scazand presiunea prin eliberarea manuala a gazului pe la alimentare apasand pe bila - nu prea tare ca se blocheaza din supape. Legat de probleme acestea unde apar? La functionarea pe benzina sau la comutarea pe gpl?
@ovidy - din ce am gasit de pare ca dexter e un produs "minune" - un ulei care curata si intertine supapele de la motoarele in 4 si 2 timpi. Prostie citita de aici. Mai ales cu cele in 2 timpi. Daca se doreste exista o specificatie de ulei de la elf pt gpl.
Parerea mea.. blush.gif !
RLaguna
Ovidy ce se mai aude cu pozele promise.
kapp
Buna. imi poate recomanda cineva o firma din zona Oradea, Arad., Timisoara, un contact ceva?
Iar cei care comenteaza despre masini gen x5.ford ranger si asa mai departe eu spun sa se abtina. Aveti becuri economice in casa? Daca aveti casa si curent de ce va zgarciti la curent. Totul e vorba de management. Daca poti avea lux dar sa mergi cu pretul unei masini normale de ce nu?
2.iar cei care sustin ca gpl u nu e bun si de ce nu e din fabrica recititi postul lui @itadrian...e super adevarat. ca o paranteza( cineva in norvegia(caz cunoscut) producea biodiesel la 1/4 din pretul motorinei.cat credeti ca a rezistat?? a fost eliminat repede si nu foarte placut.
multumes
kosmin2008
Maine dimineata sunt programat la montaj.
Instalatia este Tomasetto Stag 200, pretul comunicat de ei este de 2100 ron, rezervor cilindric si alimentarea langa busonul de benzina inclusa in pret. Am fost aseara, le-am aratat masina (undeva pe langa Calea Ferentari), au spus ca se poate monta fara probleme ( se fereau de motorul de Laguna de 2.0 benzina, pe care se pare ca este foarte greu de montat chestiile pe la motor, eu am 1.8 si dificultatea nu este mai mare decat la Logan, zic ei) si dureaza 3-4 ore.
Sper sa nu ma dezamageasca, i-am luat de pe internet si pareau ca se pricep la montaje, locatia era gen "service de cartier".
Va tin la curent!

Service-ul este in Bucuresti.
RLaguna
Astept cu nerabdare parerile tale, se merita imvestitia, masina se comporta ciudat.
Si poate pe parcurs sa ne spui si noua daca exista diferente in ceea ce priveste consumul benzina - GPL
renodood
Nu stiu daca am mai intrebat, asta era asa mai mult de curiozitate, un mecanic zicea ca se fac montaje de GPL si pe dizelare.

A auzit sau vazut cineva asa ceva?
renodood
Eram curios daca are cineva asa ceva, ca din cifre, poate sa fie o investie sau nu... teoretic ai un rezervor suplimentar... practic am nevoie de pareri.
itadrian
Scumpa, netestata suficient, economie de combustibil mult prea mica si probabil mai inspre turatiile mari, etc. Un plus veritabil este surplusul de putere. Cauta pe net dupa expresia "diesel lpg" si te lamuresti mai bine (in engleza).
renodood
E un subiect interesant, dar nu am gasit nicaieri utilizatori efectivi ai acestui sistem Diesel LPG. Ca una e sa citesti si sa te imbete cu cifre gen 30% mai multa putere si cuplu, si 10-20% economie, si alta e sa auzi de la cineva care efectiv a condus zeci de mii de km o masina modificata.
kapp
QUOTE(kosmin2008 @ 4 Nov 2010, 13:49)
Maine dimineata sunt programat la montaj.

Service-ul este in Bucuresti.
*


Buna. ceva impresii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.