It's here!
O "scurta" introducere;
Aici a fost jurnalul primei mele masini, un papuc double cab. Acesta a fost mijlocul meu preferat de transport prin oras, din motive greu de inteles. Totusi, la insistenta celorlalti si a simplului fapt ca ajunsesem sa ma satur de reparatul constant al agragatului, m-am hotarat sa il vand si sa imi aleg ceva mai potrivit nevoilor mele.
Dupa ceva dezbateri am ajuns la concluzia ca nu mai vreau suv, vreau ceva practic si confortabil, pana la urma am ramas sa aleg intre Golf V, Audi A4 si Seria 3. Apoi am renuntat la audi, dezamagit de felul in care se conducea si infricosat de problemele ce pot aparea. Am condus cateva golfuri, unele mi-au placut insa nu am cazut de acord la bani. Pana la urma am ajuns sa accept situatia, si sa ma uit dupa un BMW. Nu doream un diesel, nu doream motoare mai mari de 2l, dar doream dotari cum ar fi clima, scaune incalzite si cd-player, si desigur, sa aiba in jur de 130.000km maxim.
Am gasit 3 astfel de masini, culmea toate foarte departe de iasi, am vorbit cu proprietarii, impresiile au fost ok, dar nu m-au convins sa merg sa vad masinile.
Pana la urma am gasit ce cautam, in coltul opus al tarii . Am vorbit cu proprietarul joi, vineri m-am decis sa merg sa o iau, duminica am plecat la drum.
Ajung in Bihor seara, ma intalnesc cu omul, imi lauda masina de nu mai putea, imi arata in portbagaj toate piesele care le schimbase, eu nu stiam cum sa intru odata in pensiune la caldura. In final, ajung in camera, proprietarul de tinea dupa mine , pana la urma l-am dat afara si am inceput sa ma gandesc. Masina imi placea, deja eram 80% sigur ca am sa o cumpar, banii ii aveam, insa ma teameam ca din cauza unor prostii birocratice am sa ma intorc tocmai pana in iasi cu buza umflata. De ce? Tipul vindea masina de pe firma, si imi dadea o factura de 500 ron, eu vroiam sa cumpar masina pe firma, insa cum puteam eu justifica ca am scos 7500 euro cu o factura de 5 milioane, eram in impas.
A doua zi ne intalnim, vad masina din nou, o conduc, ii verific vin-ul, o duc in service pe tester, pe banc de frane si suspensie, ma uit la motor, totul era ok. Negociez 150e din pret cu chiu cu vai, si apoi ne scarpinam in cap sa vedem cu facem cum banii.
Deja realizasem ca nu o mai pot lua pe firma, si ma gandeam sa o iau pe persoana fizica. Deci ma duc la sediul BRD sa imi transfer banii. Deci eram eu titularul contului prezent acolo, aceeasi banca, si ei nu ma lasau sa-mi iau banii, ca le trebuie o monstra de semnatura. Eu bou imi lasasem cardul la iasi, deci trebuiau sa primeasca un fax cu niste hartii semnate de mine din iasi. Bun, asteptam, aia din iasi nu gasesc hartiile, ce plm ne face acuma? Si atunci mi-a venit ideea . Deschid cont acolo, retrag banii si apoi inchid contul. Uraaa!
Facem actele, fac plinul, plec la iasi.
Pe drum am fost atent la masina, sa vad cum se comporta, pana acuma se pare ca prima impresie a fost corecta, masina e buna, directia e precisa, suspensia lucreaza bina, "nu bate nu troncane " greieri la interior not detected, doar 2 bandouri din acelea de pe portiere au un pic de joc si acuma mai nou, spatarul de la bancheta din spate, dar asta cred ca nu-am inchiso eu bine.
Franeaza bine, motorul e sanatos, am mers cu 180-190 toata autostrada, in masina era ceva mai mult zgomot, dar fara vibratii care sa te sperie. Espamentul de inox, e civilizat si nu m-a obosit la drum. Consum 9.
Sa vina pozele;
[attachmentid=1627768680]
[attachmentid=1627768681]
[attachmentid=1627768682]
Si cu numerele de iasi.
[attachmentid=1627768683]
Acuma niste chestii care trebuie rezolvate;
Vopsit capota fata, are niste ciobituri de la pietre si pe lateral a scris unul in praf cu degetul rezultantd zgarierea lacului. Cand e proaspat spalata se vede din anumite unghiuri NU BLOCATI .
Bara fata e julita pe partea stanga, a incalecat o bordura rezultand si craparea carenajului in partea de jos.
Este o albina in stopul din spate.
Am pierdut un surbel de la un covoras din spate.
La interior pe la zona radioului sunt niste zgarieturi de unghie, masina a fost condusa de o femeie.
Si cel mai deranjant, masina a primit instalatie aftermarket de angle eyes si xenon pe faza scurta. Culmea ca becurile de faza lunga sunt cu halogen iar cele de faza scurta sunt becuri normale philips albastre. Faza e ca sunt o gramada de-a fire pe acolo, invertoare pentru angel ayes si balasturi si nu imi place cum s-a lucrat. Am de gand sa fac rost de un set de faruri cu xenon si lupa OEM si sa scap de acele "imbunatatiri".
In rest toate's bune, totul functioneaza, si sunt multumit de masina.