Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: M3 RS Cup vs SciroccoR vs Focus RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Clipuri video
R19/16v
b76bgaarh
or sa zica a plouat mai tare la ceilalti.....

schimba si titlul ca e scirocco R..deci ala bengos nu cel normal gti
R19/16v
Nu cunosc eu cum e cu denumirile astea nemtesti smile.gif
2dor
impresionant, si mai ales intrecerea dintre Porsche Boxster si Megane 3 RS
Merced
Surpinde pe cineva? Eu zic ca Renault a scos multe masini de genul asta de-a lungul timpului, R19/16v are una dintre ele. smile.gif Totusi eu tot Focusu' l-as alege, din considerente estetice. smile.gif
ArtVandelay
focus rs 0-100 kmh in 7.3? are 5.9s huh.gif
rtBK
daca tot vorbim de estetica, uitati-va la focus rs cum arata... parca ar fi tunarit de baietasii nostri... prea se vrea "sport car". Pe cand megane rs are un design mai cuminte, dar care atrage atentia..
eduardsebe
intr-adevar megane are un design mai modern...focus-ul are designul pe care il avea si focusul cand a aparut in 2005...ce au mai aparut facelift-uri astea e dar pastreaza aceeasi linie la design,pe cand megane are acel design fresh de masina noua smile.gif
slider2
degeaba pe circuit meganeul este mai bun, in viata reala foarte putini clienti isi vor cumpara acest model pentru ca acest lucru. megane-ul il vor cumpara cei care vor un hot hach dar n-au foarte multi bani; focus-ul il vor cumpara cei fascinati de cati mai multi cp; iar scirocco va fi cumparat de cei care considera ca vw "iz tu da bi da best". pe mine chiar m-ar interesa o cifra de vanzari pentru scirocco din tara noastra, nu stiu de ce am eu asa o presimtire ca foarte multe vor fi echipate cu motoare tdi...
utzi22
Nu pot sa zic ca fac parte din cateoria " TDI forever" sau fan al marcii vw, dar daca nu ar fi problema de bani as alege scirroco r pentru simplul fapt ca arata mai bine (parere personala) si pentru ca il poti configura cu dsg, care momentean nu exista pe megane rs.
slider2
nu intelege gresit n-am nimic cu posesorii de vw. am cu cei care venereaza o anume marca auto, care in multe cazuri se intampla sa fie vw. nu exista cea mai buna masina, toate sunt bune, toate au avantaje si dezavantaje, toate au probleme fie mai mari fie mai mici. despre orice masina, inclusiv pe cea pe care noi o purtam la semnatura putem spune si lucruri bune, dar si proaste...

iar legat de aspect din segmentul asta de coupeuri (scirocco este usor din alt film, nu este chiar un hach traditional) cel mai frumos este brera, dar cutia dsg intr-adevar merita...
twingo_buc
slider2 majoritatea vazut prin Buc erau TSI sau TFSI.... chiar n`am observat nici un TDi.


Oricum nush ce cauta scirocco...mai degraba bagau golf 6 R in loc de scirocco.
A l e x
Sincer aceste teste sunt putin aiurea. Doi oameni in masina, ploaie, rad, etc... Nu stiu daca trebuie sa le luam prea in serios...

Si o secunda inseamna mult pe un circuit, intre piloti, dar pentru noi, pe strada, inseamna fix zero. Sa nu mai vorbim de diferenta de pricepere intre Tiff si 90% din soferi.

Cea mai mare diferenta intre aceste masini este la bani. Megane-ul e 22-23.000, Focusul RS sare parca de 30, nu? Iar Scirocco presupun ca e si mai scump.

Fiecare isi ia ce-si permite. Eu sincer din cele 3 as prefera Focusul, nu stiu de ce, imi place mai mult, dar nu m-ar deranja DSG-ul de la VW... Totusi, la cat de ieftin e Megane-ul, parca tot pe el l-as alege.

Concluzie: Toate trei masinile sunt tari asa ca hai sa nu ne mai batem in cifre si mituri si alte nebunii.
Bejenaru Ionut
Fac o mica paranteze vi-a-vis de ceea ce a spus slider despre faptul ca majoritatea scirocco-urilor sunt cu motoare tdi. Tin minte parca pe forumul reno, un tip vroia sa isi cumpere parca, din cate imi aduc aminte un megane 2 sport dar replica lui era urmatoarea: "as vrea sa imi cumpar si eu un megane sport dar sa consume putin...".
ArtVandelay
eu nu as cumpara niciuna de mai sus, tot golful gti ramane hot hatchul suprem in opinia mea, masina aia le are pe toate ca masina de zi cu zi, confort, calitate mai buna, prestigiu, exista si in 4 usi, o transmisie jmechera biggrin.gif, mi se rupe ca e mai lenta cu cateva secunde pe circuit decat alte sorcove

sau m3 e46 secondhand, cutie smg, 320cp, rwd wub.gif
slider2
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 9 Jun 2010, 18:43)
Fac o mica paranteze vi-a-vis de ceea ce a spus slider despre faptul ca majoritatea scirocco-urilor sunt cu motoare tdi. Tin minte parca pe forumul reno, un tip vroia sa isi cumpere parca, din cate imi aduc aminte un megane 2 sport dar replica lui era urmatoarea: "as vrea sa imi cumpar si eu un megane sport dar sa consume putin...".
*



pai asta este mentalitatea romanului. daca s-ar putea "un jip mai mare si mai luxos ca un q7 ca sa vada vecinu' da la 3 ca are valoare, dar care sa fuga ca un porsche ca sa dea fum la semafor lu' smecheru' cu bmw, si care sa consume mai putin ca un tico..."

tu ai inteles gresit ce am vrut eu sa zic. eu nu blamam motoarele tdi, sau marca insine, ci faptul ca se vinde ceva sport cu motor economic. situatia nu se aplica la megane si focus pentru ca nu exista variante mai potente diesel...
twingo_buc
pot sa intervin cu ceva? scirocco R nu cred ca exista diesel ci doar scirroco normal e diesel. E adevarat au facut cei din concernul volkswagen modele sport diesel care sincer nici eu nu le inteleg rostul: octavia VRS 2.0 TDi care sincer mi se pare o putoare.
slider2
da aici era vorba de scirocco normal, ca oricum R-ul il vor cumpara putini la noi. toti vor gandi ca de banii aia isi ia seria 5/x5/7/q7,etc la mana a doua si sa vezi atunci ce moare "vecinu' da la 2 da oftica"
aphophis
nu dom'le nu se aplica, nu se fac comparatii de astea, mai ales cand e vorba de fauve. Care e a doua venire a lui hristos pe pamant (in romania) laugh.gif Citeam si ma distram pe vwforum, de impresiile unora cum ca sciroco-ul ar arata mai bine ca m3 si ca ce masina faina a scos fauve-ul dpdv al designului. Bine .. partea a doua ca mie masina mi se pare urata (mai ales din spate), insa vorba aia.. venind de la fauve, poate unora chiar li se pare o realizare. Ca de performante.. vorba unora mai priceputi: ia ce e mai rau de la focus rs si m3 laugh.gif
spy_oh_joy1389
Masina aia din spate parca se c*ca biggrin.gif . La fel si un model de la volvo mai recent, nu stiu cum ii zice. Din fata arata f bine, iar in interior... same ol' same ol' vw
xjc0c0
My Webpage
http://www.fastestlaps.com/comparisons/_Po...III_RS_cup.html


The Answer
Renault Megane RS Mk III is noticeably faster. = TEORETIC
R19/16v
Unde scrie teoretic?
xjc0c0
smile.gif zic si eu..Nu cred ca s-a efectuat testul in sine . si chiar daca nu cred ca au fost puse simultan pe pista. Poate au fost alte conditii meteo in zile diferite...Nu se stie biggrin.gif

Tind totusi sa cred ca Renault Sport bate
slider2
tu ai vazut emisiunea sau vorbesti asa din....?? cele doua au fost pe pista impreuna la aceeasi ora, minut, secunda, si in aceeasi zi. tot timpul porsche-ul a fost primul, dar meganeul i-a cam suflat in ceafa...
eduardsebe
si daca Tiff nu facea acea greseala sigur i-ar fi luat-o inainte Porsche-ului...il facea bine de tot la curbe cand Boxter-ul derapa si Megane-ul lua curba perfect rolleyes.gif
xjc0c0
@slider2 ma refeream la link-urile care le-am postat 184.gif
ssilviu
Ce amuzant. Unii chiar văd în show-ul făcut de o emisiune auto date obiective în ceea ce privește performanțele unor modele.

Dog-fightul între Renault și Porsche a fost doar pentru show. Dacă vroiau ceva obiectiv, făceau un tur rapid și cu Porsche și aia era.
aphophis
un citat de pe alt forum care mi-a placut mult

QUOTE
Focusul e proiectat invers, aia de l-au facut inca nu sint siguri de ce au vrut de la masina aia. Are o putere animalica pe care reuseste s-o puna jos integral de la 70-80Kmph si cam atit. In rest... geamuri etanseizate relativ prost cam ca la orice focus de duzina, si ceva briz-briz-uri in interior printre multe plastice anoste tipice pentru focus.

Scirocco-ul e o masina inca tipica pentru VW. Nu e nici un animal pe strazi (desi e cit se poate de capabila), nici virajele nu sint punctul sau forte si asta pentru ca e si cea mai confortabila. Tipic VW, sa faca cele mai bune "all rounder"-e, asa cum le numesc englezii. E confortabil, elegant, suna frumos, arata cel mai bine dintre cele 3, etc.

Megane-ul e un hothatch in toata puterea cuvintului. Nu are nici eleganta lui scirocco, nici animalicitatea lui focus. Insa vireaza ca pe sine si-l face pe focus sa se intrebe ce cauta el pe planeta asta cu tot cu revo knuckle-ul lui de acum legendar (a propos, cei de la renault sport au ceva aproape asemanator de foarte mult timp, dar renault sport nu face tam-tam si PR, ei fac masini sport).

Deci e greu sa alegi intre ele pentru ca nu stii ce sa-ti doresti odata pus in fata celor 3:
- un scirocco cu care sa nu simti cind au trecut deja cei 1000km autostrada pe parcursul carora parca ai stat pe o banca la umbra la munte;
- un focus cu care sa te intrebi cu cit naiba ai mers de ai ajuns cu 30 de minute mai repede la destinate pe un drum aproape rectiliniu/autostrada;
- un megane RS cu care sa faci slalom printre cele 2 de mai sus pe orice drum virajat de munte si sa beneficiezi totusi de o farima din confortul lui scirocco la o calitate superioara net interiorului lui focus.

Dar, la ce bun confortul sporit al lui scirocco R (e totusi un R!!!) daca are doar 3 usi, deci nu se prea poate adresa familistilor?
La ce bun animalul de sub capota lui focus RS daca-ti vijiie vintul prin cap iar plasticele incep sa clampane dupa citeva mii de km?
Deci, raminem cu megane? Ok, votat megane.


http://www.xxx/forum/viewtopic.php?t=11752
slider2
chiar misto analiza. iar legat ceea ce a zis cu cei care au proiectat focusul rs, stati sa vedeti la anul cand o sa apara astra gtc... se zvoneste ca o sa aiba in jur de 300cp.... tot pe puntea fata wacko.gif

o fi chiar asa de scump sa puna in loc de nu stiu ce tip de diferential, o tractiunea spate?? sau chiar 4x4??
ssilviu
Nu e doar scump, dar crește și greutatea aiurea.
slider2
sunt de acord si stiam asta, dar cred ca masina ar avea un alt comportament. va fi ceva in genul evo x sau impreza wrx sti...
R19/16v
Deja fordul si vwul sunt cam foarte scumpe. Le pui 4x4 si devin excesiv de scumpe.

Probabil doar vw ar putea pune fara investii mari 4x4, dar probabil ca n-a facut-o dintr-un motiv intemeiat...
slider2
la vw nu prea este nevoie. eu ma refeream la focus rs, si alte modele de genul (147 gta, astra gtc) care degeaba au un motor foarte puternic, daca aceasta putere este transmisa exclusiv doar puntii fata. aceasta pur si simplu nu poate face fata si o mare parte din putere se pierde, sau raspunsul masinii este foarte greoi. asta fiind de fapt si motivul pentru care desi focusul este mai puternic, pe circuit este mai incet decat megane-ul...
IRONICK
QUOTE(ssilviu @ 12 Jun 2010, 18:49)
Ce amuzant. Unii chiar văd în show-ul făcut de o emisiune auto date obiective în ceea ce privește performanțele unor modele
Ai andarstend acum, este bine ca recunosti. Toate sunt hartie igienica si spaga.
St
QUOTE(slider2 @ 15 Jun 2010, 10:43)
eu ma refeream la focus rs, si alte modele de genul (147 gta, astra gtc)
*



Alfa 147 GTA are 250 Cp "decat" si un LSD parca. (ii zice Q2 la ei) Pe cei care au condus nu i-am auzit sa se vaite ca nu-si face treaba bine.
slider2
pai nu ai vazut testul de la top gear??
St
IAr consideram top gear relevant pentru teste? biggrin.gif Parca se hotarase ca-i doar show.
slider2
nu este show cand stig conduce masina...
Squirrel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.