Alecsutu
27 May 2010, 14:34
Salutare ,
Ma confrunt cu o prob. ciudata ;dupa 2 ani s-a ars primul bec H7 dreapta,am inlocuit cu H7 Osram si la nici 2 saptamani s-a ars cel de pe stanga,normal l-am inlocuit si pe acesta si ma asteptam la o noua inlocuire ...sa nu zic peste 2 ani...insa fenomenul s-a repetat cam in 2 luni.
Acum astept ..... ce parere aveti?
Trebuie sa folosesc anumite marci.....conteaza?
Idem si pentru pozitii ... ordinea a fost diferita intai stanga si apoi dreapta.
alexalina
27 May 2010, 15:00
si mie mi-sa intamplat asa cu osram, am ars 3 bucati, cand am trecut pe philips....totul bine si frumos
Inainte sa deschizi un topic nou foloseste functia
SEARCH, ca de-aia e acolo
.
Alecsutu
27 May 2010, 15:38
Merci
marius75
27 May 2010, 15:40
majoritatea au patit la fel cu becurile din fabrica,treci pe philips si ai sa vezi.numai bine.
skorpio_bog
27 May 2010, 18:15
monteaza-ti xenon si nu o sa mai ai probleme de genul asta. becurile h7 clasice se pot arde si de la gropi, se scutura filamentul.
LUC1AN
29 May 2010, 10:16
QUOTE(skorpio_bog @ 27 May 2010, 18:15)
monteaza-ti xenon si nu o sa mai ai probleme de genul asta. becurile h7 clasice se pot arde si de la gropi, se scutura filamentul.
Da ai dreptate
dupa ce am sarit cu 100 peste o cale ferata mi-au "murit" becurile de faza scurta
supremeon
29 May 2010, 23:09
QUOTE(Alecsutu @ 27 May 2010, 14:34)
Acum astept ..... ce parere aveti?
Eu am o parere conform careia ai atins sticla cu mana sau cu altceva, deaceea s-au ars... oare, am dreptate, ai atins-o??
Oricum, ceea ce se scrie aici, ca treci pe Philips in loc de Osram si nu se mai ard, mi se pare lipsit de logica. Osram sunt becuri f. bune... multa lume trece de la Philips la Orsram
Personal, in momentul de fata am pe masina Osram Nightbraker. Ma asteptam sa se arda (caci credeam ca se ard mai des), insa, vad ca se incapataneaza sa nu se arda...
In seara asta, de exemplu, am mers unele portiuni cu faza mare, si era foarte deranjanta la ochi lumina reflectata inapoi, din semnele de circulatie; atat de puternice sunt becurile...
Pentru lucian: esti sigur ca becurile sunt singurul lucru care a murit dupa ce ai sarit cu 100 peste calea ferata? Ceva bielete sau burdufuri, sau mai stiu eu ce?
alexalina
30 May 2010, 00:24
Nu a spus nimeni ca philips-urile nu se mai ard....citeste mai bine data viitoare...
supremeon
4 Jun 2010, 16:55
Pt alexiana:
QUOTE(marius75 @ 27 May 2010, 15:40)
majoritatea au patit la fel cu becurile din fabrica,treci pe philips si ai sa vezi.numai bine.
skorpio_bog
4 Jun 2010, 18:43
orice bec cu filament pana la urma se arde dupa un anumit timp, iar la noi se ard mai repede si datorita starii precare a drumurilor, gropi, denivelari etc, se scutura filamentul, fie el osram, philips sau no name-uri de prin carrefour, selgros. Poate sa fie si mama lui nightbreaker, blue vision, super mega extra light, toate se ard.
alexalina
5 Jun 2010, 09:07
@supremeon: faceam referire la ce am spus eu ( stiu ca a iesit altceva ,sorry).oricum vorba colegului din post-ul anterior orice bec se arde mai devreme sau mai tarziu din cauza mai multor factori... Nu stau iar sa- i enumar...
papa_mulo
6 Jun 2010, 14:00
@Alecsutu: ceea ce nu s-a spus franc aici(dar gasesti pe alte topicuri despre becuri megane) este ca instalatia electrica de la megane mananca becuri H7 pe paine. Concluzie: nu ai ce sa faci, cumpara becuri de firma(cele no-name se ard in general mult mai repede) si resemneaza-te!
Si eu am masina tot din 2007 dar sunt la al 4-lea set de becuri(2 philips, 1 no-name si momentan tungsram-general electric), posibil sa fi mers si sa le fi folosit mult mai mult ca tine.
M i h a i
6 Jun 2010, 20:03
un lucru este clar..daca vreti sa tina cumparati osram ori philips...pe mine osram ma tin cam 9 luni -12 luni ...aprinse non stop....philips tin mai putin...vorbesc de cele normale...am luat si philips blue vision..shit vision...etc...tin foarte putin...asa ca osram sunt baza ..20 lei becu..in Dedeman...si aia este..sunt multumit de ele..
supremeon
6 Jun 2010, 23:00
QUOTE(papa_mulo @ 6 Jun 2010, 14:00)
instalatia electrica de la megane mananca becuri H7 pe paine.
inca un lucru de adaugat la lista cu chestii ce mi-ar fi placut sa le cunosc inainte de a-mi lua megane-ul
... macar as fi luat cu xenon...
Bobitza
8 Jun 2010, 19:16
Prima si singura ''problema'' aparuta in 3ani de viata a masinii a fost un singur bec H7 inlocuit cu Osram acum vro 6 luni .
PS: ingrozitor de inlocuit pt un incepator , sper ca urmatorul sa nu fie prea curand
aLecsunder
9 Jun 2010, 11:48
Instalatia electrica de la Megane mananca pe paine orice bec , nu doar cele de la faza de drum. Eu la sedan , din 2008 si pana acum am schimbat doar un set de becuri spre mirarea mea dar probabil in curand voi monta un kit HID pentru ca prezinta doar avantaje in comparatie cu becurile pe filament.
tr_viorel
9 Jun 2010, 12:33
58.000 km, cu 0 (zero) becuri schimbate.
papa_mulo
12 Jun 2010, 20:15
Felicitari, dar probabil nu esti genul care circula cu farurile aprinse non-stop, corect? In cazul asta cei 58000 km nu prezinta nici un indiciu...
tr_viorel
13 Jun 2010, 10:39
Absolut corect. Numai strictul strict obligatoriu.Deci apreciez un 35-40k Km.
Alecsutu
5 Jul 2010, 12:33
Ma resemnez ,ce pot face....
Oricum 2 seturi la 60 000 Km. .... rezonabil
Merci
SorinCT
5 Jul 2010, 13:10
Eu am incercat becuri de toate soiurile si preturile si cam tot aceasi mancare de peste e. Am schimbat vreo 3-4 seturi pana acum.
Cristi A
5 Jul 2010, 15:20
ieri s-a dus faza scurta pe dreapta ...
Aseara a trebuit sa circul cu ea asa, as avea o intrebare, pot primi amenda pentru asa ceva ?
dorelgrigor
13 Sep 2010, 20:12
mi s-a ars si mie becul faza scurta dreapta. am luat doua becuri philips. am schimbat amandoua-recomandat- . e alta viata!!! Traiasca Philipsu!!!
papa_mulo
28 Oct 2010, 20:45
Pana la urma vad ca astea "Tungsram-General Electric" sunt cele mai rezistente de pana acum. Am deja 22000 km si 8 luni de cand le-am pus si inca merg. Asa cum am zis si mai sus merg non-stop cu faza scurta pornita.
gigi_kent
28 Dec 2010, 00:05
OSRAM night breaker sunt excelente, la fel ca philips extreme power poate chiar mai bune. Dar sunt muuuult mai ieftine. Le recomand tuturor.
ghertzoi
28 Dec 2010, 01:21
am schimbat recent becul de faza scurta pe stanga, pentru a 4 oara - deja ma pricep
, probabil va urma pe dreapta in curand (la fiecare schimbare am avut un decalaj de aprox 5000 km intre arderea becurilor
). Folosesc Osram.
Statistic la mine se ard cam la 15-20 mii km, ceea ce e ok tinanad cont ca merg cu ele aprinse tot timpul!
supremeon
28 Dec 2010, 01:50
Osram Nightbraker lumineaza foarte bine.. mai ales cand ai farurile curate si reglate corect... ca si durata, este clar ca tin mai putin decat un bec clasic, se simte... depinde si cat le tii aprinse si prin ce gropi mergi, dar eu constat ca dureaza cam 9 luni...
scooth
28 Dec 2010, 02:18
salut!...sunt nou propietar de megane2 si am unele probleme cu becurile arse si in primul rand cu faza scurta foarte slaba ;se poate regla lupa pentru a directiona lumina pe o lungime mai mare?(la mine bate la 5-6m)si alta intrebare e legata de lampa spate dreapta unde nu am ceata,am schimbat becul si nu merge,stanga merge;exista vreo siguranta pt partea dreapta la ceata?unde e?....multumesc si astept sa ma lamuriti si pe mine
mibuletz
28 Dec 2010, 08:42
Daca nu ma insel si nu cred, bec de ceata exista doar pe partea stanga asa ca degeaba incerci sa-l faci pe cel de pe dreapta sa mearga:)
Bec de ceata este si pe partea dreapta dar nu este realizata cablarea si pentru el.
adi_tec
28 Dec 2010, 10:11
Daca tot veni vorba de acel bec de ceta din dreapta spate, care este rolul lui acolo daca nu are cablare la el? E bec de rezerva pt cel din stanga? Oare a reusit careva sa faca vreo modificare sa mearga si acel bec pe dreapta?
Mersi
Se poate face sa lumineze si acel bec, desi nu are rost, dar trebuie tras un fir de la stopul din stanga pana la cel din dreapta. Discutii pe tema asta:
aici si
aici...ce nu face functia SEARCH
...
Low Profile
28 Dec 2010, 12:01
Da,sigur ca se poate.Se trage fir de la cablaj stanga pana la cablaj dreapta primul pin din mufa stanga,(privire din fata pinilor de contact) de la dreapta la stanga corespunde lampi ceata de la acest fir se duce un alt fir la mufa din soclu drept pinul corespondent este de data asta primul de la stanga la drepata(privire din fata pinilor de contact).din pacate acest pin conector este lipsa.Deci al face sa functioneze aveti nevoie de fir 2m pentru a face cablarea frumos de la manunchi la manunchi si coborat spre mufe ,pinul lipsa de la mufa slot becuri stop drept si becul de 21W.la varianta de stopuri 2.2. trebuie bec de 4W/21W deoarece in acest slot dupa cum se stie este folosit si pentru lampa pozitii.Ce care au nevoie de acest pin,fir si bec contact pe PM sau e-mail paul_hunedoara@yahoo.com
marcu2189
29 Dec 2010, 09:03
cel mai simplu sa scapi de griji e sa iti iei xenon eu asa am facut dupa c am schimbat cateva becuri,macar de alea esti sigur ca te tin cel putin un an
sageata1976
29 Dec 2010, 10:32
pai eu recomand pana in 2005 osram si philips,din 2006 (modelul cu lupa) se pare ca becurile philips sunt mai rezistente la temperatura mai crescuta din interior sigur ideia cu xenon este una foarte buna cu conditia sa fie farul foarte bine regla
pavilion8373
29 Dec 2010, 14:50
am pus 2 becuri osram night breaker azi dimineata pe megane si apoi am tras masina cu fata la un perete intunecat(garaj la subsol) la o distanta de 5-6 metri. Apoi langa am parcat un citroen c3 si am aprins farurile pe rand sau simultan. Si asa cum ma asteptam ....desi citroen-ul are becuri "normale" si nu ceva "fitos" avand faruri fara lupa luminau mult mai bine(puternic) pe perete decat cele de pe Megane(care in teorie sunt cu 90% mai puternice decat cele standard). Sincer nu inteleg rostul lupelor atat timp cat pe o masina care a costat jumate cat Meganul am o solutie mult mai simpla si o vizibilitate mult mai buna!!! Nu mai vorbesc de accesul la becuri si contorsionismul de care tre sa dai dovada atunci cand schimbi un bec ars la renault
ghertzoi
3 Jan 2011, 01:38
poate tocmai distanta de 5-6m iti face experimentul mai putin relevant. La faza scurta conteaza mult intervalul 10-20 m, unde lupa, teoretic dar si practic ca de aia e lupa
, imprastie lumina uniform. La citroen lumina era mai concentrata (localizata) pe perete din cauza oglinzilor, de asta cred ca ti s-au parut mai puternice (oi fi eu subiectiv pentru ca sunt multumit de faruri...).
Legat de sistemul de schimbat becuri e intradevar prea complicat, pana le schimbi prima data. Acum, dupa cateva schimbari mi se pare usor.
scooth .... masina nu are nimic pe spate .... doar cel de pe stanga se aprinde pt ceata... cel de pe dreapta e de ornament
) asa vin din fabrica . cat despre faza scurta si la mine e la fel si am incercat pana acu cateva becuri ... am luat si philips crystal vision ( 150 ron setu) care ar trebuii sa lumineze cu 100% mai mult fata de unu normal dar cucu...... lumineaza de 100% mai prost ... inainte aveam osram puse cand am luat masina si luminau la faza scurta de imi dadeau fleshuri cei din contrasens crezand ca sunt pe faza lunga .... si altceva ... trebuie sa ti cont de ce bec iei daca ai far cu lupa ca si mine . eu o sa inapoiez philips-urile pe motiv ca nu indeplinesc descrierile tehnice si o sa imi iau tot osram de la vreo reprezentanta ceva. durata de viata la becuri e de cam 1-2 ani.. depinde de cat mergi si pe unde mergi
Rimio de Vassur
6 Jan 2011, 14:58
QUOTE(sageata1976 @ 29 Dec 2010, 10:32)
pai eu recomand pana in 2005 osram si philips,din 2006 (modelul cu lupa) se pare ca becurile philips sunt mai rezistente la temperatura mai crescuta din interior sigur ideia cu xenon este una foarte buna cu conditia sa fie farul foarte bine regla
ce inseamna "se pare"? la mine doua perechi de osram (originale si identice cu cele originale) au tinut cite 12.000 km. philips blue vision au tinut 7.000km respectiv 10.000km, dar al doilea set nu a mai fost tinut aprins permanent, deci tot vreo 7.000 ar trebui contorizati.
e adevarat ca philips-urile aveau lumina mai alba, dar sa tina de doua ori mai putin si sa coste de 3-4 ori mai mult, nu e o afacere.
ps: xenon after-market ... noroc ca nu e voie cu lansator de rachete in masina. MAREA majoritate (in trafic) au "csenoane" montate pe genunchi, care bat fix in sus. mai ales manelismele cu "csenon" in far cu oglinda, gen dacia, sint minunate (si obligatoriu cit mai albastre).
gigi_kent
15 Feb 2011, 16:08
@rimio de vassur, cata dreptate poti sa ai, orice xenon after-market, cat de priceputi ar fi baietii care il monteaza, atata timp cat nu are cel putin un sistem de reglaj in timp real al farurilor (ca pe cele din fabrica), nu face decat sa lumineze haotic si sa orbesca pe ceilalti. Dar de, mai conteaza ca sunt si altii pe strada ... "noi sa vedem bine", restu sa se duca in sant ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.