Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: capete bara, bucsi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
dorind66
Salut!
Am fost recent la o constatare la SERUS(1 LEU- mi-au dat factura si bon), si tre sa schimb capetele de bara, bcsile spate...Sunt din Bucuresti....scuze k nu am spus la inceput
Aveti idee de unde le pot lua (adica distribuitori...originale)? Si ce preturi sunt? Am vazut pe aici ca trebuie nu'sh ce cap conic la capetele de bara!
Marturisesc ca sunt plomba cu mecanica.....nici macar la infinit nu ma intalnesc cu ea!
De asemenea, daca stiti ce preturi mai au astia pe la service.....Renault sau alte service-uri serioase!
Multumesc anticipat si aveti grija la drumuri!
Cu respect, Dorin

Dupa vreo 4 drumuri Bucuresti-Sibiu, atunci cand portiunea de drum Pitesti-Rm.Valcea era praf, am inceput sa simt un joc la volan.....initial, am crezut ca este de la roti (le-am verificat, echilibrat)...ma rog, v-am spus ca sunt pe dinafara cu mecanica si problemele tehnice.....si acum se simte totusi un joc si trage....dreapta/stanga.....
stanyc2003
Daca am sti si noi de unde esti....probabil ca s-ar gasi colegi care sa te ajute!
plus ca....sunt cativa colegi de forum care vand piese de origine!


23 May 2010, 13:57:
scuze...acum am realizat ca ai scris de Serus!
greseala mea...teoretic ar trebui sa fii din Bucuresti
La intersectia Str.Berzei cu Str.Cobalcescu, chiar in cladirea din colt e o firma care aduce piese fabricate in Germania. Imi scapa numele firmei producatoare. Au preturi ok! Eu am luat pt un Megane tot ce inseamna capete de bara, bucsi, etc de la ei si si-au facut treaba cu trebuie!
daca imi aduc aminte numele firmei, revin cu un raspuns!
tibirk