Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Un accident
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Clipuri video
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
adi_ar
Stiu ca devine plicticos!
Si totusi, cred ca este bine sa ne amintim periodic cat de mica este distanta intre bucurie si eternitate, intre NOI si EU !
aditã
foarte trist!daca ce se spune e adevarat cum ca rula cu viteza...e si ma trist!
bygy007
lasa ca eram si eu de stiri din cauza unui dobitoc cu un jeep care a depasit o caruta ca daca nu frinam puternic (am mers cu abs-ul 10-15m), am intuit ce voia dobitocul inainte si aveam instinctiv piciorul pe frina ,
am mai patit faza asta tot pe drumul ala acum citiva ani cu un tico
rtBK
bygy: asta am patit azi dimineata... am oprit ca sa treaca altu de pe contrasens... el nu se gandea daca el are ceva in fata si merge cu viteza aia... eu care nu aveam nimic cu ce viteza puteam sa merg? recunosc ca aveam, dar am zis sa fiu mai inteligent decat el si sa incetinesc... pana la urma s-a adeverit ce banuiam



referitor la clip: mama lor de anvelope, parca le cumpa pentru altcineva... stiu ca o sa incepeti cu " era ploaie, avea viteza, a tras brusc .... " da.. orice anvelope are limite, dar e bine ca acea limita sa fie cat mai indepartata de capacitatea masinii pe care o conduci.
adi_ar
Apropo de ploaie, volan si ... anvelope.
HondaD
am patit si eu cu o dacie papuc odata ca sa oprit unul in mijlocul drumului ca era o bordura de asfalt cum turnau astia si eu cum veneam cu viteza biggrin.gif ,130 mai exact si mai si ploua , mam dus ca pe sanie creca mai bine de 100 de metri si in dreptul lui mai aveam cel putin 40 Km/h , am lasat frana si am reusit in ultimu moment sal ocolesc prin dreapta printrun parapet smile.gif)) no avut nimic masina doar numarul sa indoit, da ala cred ca nici nu mo vazut =))) numa cand am trecut pe langa el biggrin.gif
aditã
honda tu esti cam vitezoman frate!
am vazut cum te laudai pe un alt topic cum faci tu fel si fel de masini!
pe patrutiuning ai fii apreciat dar nu si aici!mai usureanu cu viteza ca din pacate omoara!
stanyc2003
eu m-am lecuit!
asta iarna am cumparat anvelope Nokian....se zice ca ar fi cam cele mai bune si....din cauza unui destept care a franat fff brusc pe autostrada.....m-am rasturnat. mentionez ca intrasem in depasire si idiotul avea 2 copii pe bancheta spate! asa ca.... de atunci pastrez distanta si casc ochii cat ceapa! e plin de dobitoci pe drumurile patriei!
si parca mai drag mi-e pe lumea asta! ce ma bucur este ca nici eu nici sotia nu am avut nici cea mai mica zgarietura, Megane-ul in schimb....dauna totala!
si acum repet...PURTATI CENTURILE FRATILOR......pe noi ne-au scapat!!!!
HondaD
si eu am pastrat distanta dar a fost nasoala rau faza , pt ca distanta aveam chiar f mare nici nu mi-am imaginat ca nu o sa pot sa franez pana acolo huh.gif

mai ales la dacii nasoala rau faza cu franatu brusc sad.gif
ionutm82
130 km/h cu Dacia papuc e sport extrem. Chiar si pe autostrada. Am condus asa ceva 6 ani si stiu foarte bine cum se comporta o astfel de masina. Sa zici mersi ca ai scapat doar cu atat.
HondaD
smile.gif)) e un diesel din pacate si nu prea fuge la viteza dar 130 il tin constant indiferent de localitate sau nu (ink nam fost pe autostrada) i mai dau si 140 cateodata dar face urat peste 130 , si vit max o fost 165 pe panta in jos , iar cu rotile pe butuci a fost peste 180 si mia cedat lagarul de la cardan , a scapat cardanu si mia indoit toata masina pe dedesupt.(atunci strangea o cruce cardanica si de la 40 km/h tremura toata masina) biggrin.gif

da stabilitate in curbe are mai buna ca berlinele , are bara de torsiune mult mai groasa si nu se inclina deloc masina
slider2
QUOTE(adi_ar @ 22 May 2010, 11:26)
Stiu ca devine plicticos!
Si totusi, cred ca este bine sa ne amintim periodic cat de mica este distanta intre bucurie si eternitate, intre NOI si EU !
*


QUOTE(aditã @ 22 May 2010, 11:48)
foarte trist!daca ce se spune e adevarat cum ca rula cu viteza...e si ma trist!
*



contrar celor ce se spun in astfel de cazuri, tocmai lipsa vitezei este uneori cauza accidentului. mai exact suntem o natie de soferi care merg subturat, nu retrogradeaza in depasiri si nu merg in zona optima a turbinei la diesel. combinand acesti factori anumiti soferi se baga in depasiri ca stiu ei ca au xyz cai putere, dar masina nu accelereaza, ca la motorul otto daca nu ii dai ture serioase, iar la diesel daca nu-l ti "in turbina"... popa.gif ca sa nu mai zic de cei care au salupe de 1.5tone si 100cp, si au impresia ca daca masina lor poarta o anumita emblema este racheta indifirent de motor...
am patit pe viu chestii de genul, doar ca eu eram cel depasit (de cele mai multe ori, dar mi s-a intamplat sa fiu si cel de pe contrasens). bineinteles ca mi-am dat seama de situatie si am franat serios ca sa-l las pe incompetentul care ma depasea sa se duca si sa nu se lipeasca precum mustele de partea frontala a masinii din contrasens...

QUOTE(adi_ar @ 23 May 2010, 12:33)


aici se vede clar cauza. s-a dat zmeu si-a luat masina cu tractiune spate ca el este "vasile viteza la valoare", dar nu s-a gandit daca stie s-o controleze in orice situatie posibila....
kodrix
Dumnezeu sa le odihneasca in pace!

adi_ar
O secunda lunga!
BZN
http://www.antena3.ro/stiri/rutier/acciden...sini_99316.html
In coloana formata am fost si eu. Cu ocazia asta se vede clar diferenta privind rezistenta la impact...
xcss
QUOTE(HondaD @ 23 May 2010, 15:08)
130 il tin constant indiferent de localitate sau nu
*


Avand in vedere si franele deosebit de performante pe care probabil le ai, sincere felicitari!
adi_ar
Te rog, nu-l influenta! N-o sa mai am subiecte! 243.gif
HondaD
QUOTE(xcss @ 24 May 2010, 09:38)
Avand in vedere si franele deosebit de performante pe care probabil le ai, sincere felicitari!
*



=))) am frane in limita unei dacii biggrin.gif ,prind la cea mai atingere a pedalei ca mno avand in vedere stilu in care merg totimpu imi pun masina la punct biggrin.gif, macar atata sa stiu ca dak patesc ceva no fost din cauza masini
tiberiu.anghel
QUOTE(HondaD @ 23 May 2010, 15:08)
smile.gif)) e un diesel din pacate si nu prea fuge la viteza dar 130 il tin constant indiferent de localitate sau nu (ink nam fost pe autostrada) i mai dau si 140 cateodata dar face urat peste 130

da stabilitate in curbe are mai buna ca berlinele , are bara de torsiune mult mai groasa si nu se inclina deloc masina
*




Sigur nu se poate intampla nimic din cauza ta? Si chiar daca se intampla ceva, doar providenta ar fi de vina, nu? In nici un caz tu.
Sper doar sa iti ia carnetul mai repede si apoi sa te prinda conducand cu el suspendat. Macar te-ar potoli pentru cativa ani.
HondaD
QUOTE(tiberiu.anghel @ 24 May 2010, 11:02)
Sigur nu se poate intampla nimic din cauza ta? Si chiar daca se intampla ceva, doar providenta ar fi de vina, nu? In nici un caz tu.
Sper doar sa iti ia carnetul mai repede si apoi sa te prinda conducand cu el suspendat. Macar te-ar potoli pentru cativa ani.
*




icon_mrgreen.gif 243.gif 243.gif 243.gif ,am un noroc foarte mare la radare le iau doar cand merg incet , daca cumva se intampla sa merg incet pt ca imi suna telu sau cv atunci ma ia radaru , Concluzia : trebuie sa ma duc doar tare =))) (joking) da pe bune ca tot asa am patit

PS masteru daca e din 2008 si e dci e de 2.2l daca are 120 cp sau daca e de 2.5l are 150cp wink.gif
tiberiu.anghel
Cred ca stiu mai bine decat tine ce putere are o masina de-a mea.
slider2
nu stiu de ce ai exemplificat tu caii produsi de motoarele respectiva, ca la utilitare armasarii conteaza mai putin spre deloc; cuplul motor si fiabilitatea motorului sunt importante, de aceea se folosesc motoare de cilindree mai mare...
aditã
honda nu ai leac!
probabil ca o sa ma intrebi de ce..pt ca tu singurel nu o sa iti dai seama!sau poate nici nu o sa intereseze...o sa fii preocupat sa te lauzi cum o arzi tu cu cazanul tau..scuze cu dacia ta!
adi_ar
Incep sa cred ca este o masura anticriza, mai eficienta decat cea a guvernului, pe toate caile posibile!
BZN
Ucidere din culpa? Cin' te pune sa traversezi autostrada? blink.gif
adi_ar
Cercetarea este cercetare, se face si se da un verdict (in acest caz NUP, daca nu se constata probleme mecanice sau consum de alcool)!
Oricum, nu cred ca este prea usor sa ai pe constiinta o viata!
Eu am atins un caine tolomac si cand l-am auzit schelalaind mi s-a facut mila.
Am oprit sa vad ce-i cu el dar bietul de el fugea mancand pamantul asa ca m-am mai linistit! sad.gif . Sper ca fugea pe 4, nu pe 3 picioare.
IsNa
Constiinta nu stie de NUP. Si cred ca multi oameni care se cred duri pot fi ingenunchiati de propria constiinta care de multe ori nu asculta nici de ratiune.
Eu cunosc (indirect) un om care a lovit un copil. In niciun fel rational nu se poate da niciun pic de vina asupra lui. Conducea in limitele legale si cand i-a sarit copilul in fata dintre doua masini parcate a facut tot ce era fizic posibil sa evite accidentul. A intrat constient intr-un autocar care venea din fata cu viteza (riscandu-si enorm viata proprie - era intr-o Dacia 1300 pe vremea cand nimeni nu purta centura de siguranta), dar a fost prea tarziu pt a lovi frontal autocarul, a ricosat din el inapoi pe banda lui si a lovit copilul. Viteza ramasa era foarte mica, la ordinul a citiva Km/h, dar pt ca copilul se ghemuise la pamant din reflex de frica, a ajuns calcat de roata din fata si a murit.

Omul si-a cam pierdut mintile, l-au recuperat in final medicii dupa un timp, cat sa functioneze ca om, dar si la ani de zile de la accident ajunsese sa-l consoleze parintii copilului lovit cand avea cate o cadere nervoasa.

Ideea e ca nu-i de joaca cu masina. E o tona de fier in miscare si omoara extrem de usor. Iar legile permisive de la noi nu te scapa si de responsabilitatea pe care o porti cu tine dupa ce ai cauzt o tragedie.

Soferi ca si HondaD de mai sus sunt un dezastru in asteptare. Mai devreme sau mai tarziu vor omori pe cineva. Suna cinic, dar nu pot sa sper decat ca daca nu se desteapta inainte de acel moment, sper sa fie doar propria persoana. La fiecare drum pe care in fac in tara intalnesc soferi care se arunca pur si simplu ca ala ruleta ruseasca in depasiri. Ma straduiesc sa pastrez distanta fata de ei, am ajuns sa merg cu medii de viteza de 50-55 Km/h prin tara tot incarcand sa ma pun in siguranta; dar intr-o zi s-ar putea sa ma omoare HondaD sau unul din fratii lui reisari pe papuc. Aici iarasi pot doar spera ca voi fi singur in masina, fara sotie si copil.
adi_ar
Da, unii mai tarziu, altii mai devreme!
Unii nici macar nu au inceput de'adevaratelea! ohmy.gif
catalin_tm81mis
Din pacate citind ziarele locale si comentariile utilizatorilor am aflat ca este fostul meu instructor. Stiam zona din poze, satul Hitias ca acolo sta dar nu erau numerele pe masina si nu eram sigur. Pacat. Cand am facut eu scoala era de treaba omul si nu imi aduc aminte sa ma fi lasat sa merg mai mult de 50-60 afara din localitate. La cum arata masinile a fost ceva viteza la impact. Daca tipul cu dacia combi e reisar sper ca data viitoare sa se gandeasca mai mult la familia lui. Orice vina are cea intrata pe contrasens/instructorul, doar familia lui a avut de suferit.
Sper sa scape cu bine femeia si copilul ei.
tribunul
Oare cati dintre soferi folosesc scaune speciale pt. copii cand ii transporta?


Sau mai corect zis cati soferi isi transporta copilul in spate, care sta in picioare intre scaune.
BZN
Inca o data lipsa centurii de siguranta... nu mai zic de scaunelul dedicat copilului. Pacat, de acum inainte sigur va fi si el mai precaut.
argon
nu mi se pare normal ca 'eleva' aia sa fie absolvita de orice vina, eventual culpa comuna, dupa cum arata masinile(nu uitati ca aia e Dacie 1310 cu 5 stele ncap), viteza combinata a fost mai mica de de 60-70 km/h, deci masina de scoala putea avea lejer si sub 30 km/h, iar instructorul are doar pedale, nu poate controla instant daca vitei i se nazare sa traga brusc de volan pe contrasens fix cand trece alta masina.
adi_ar
Dupa cum arata, acolo n-a fost viteza combinata 60-70! Am avut destule Dacii pe mana!
De remarcat cele scrise mai sus in legatura cu centura si scaunul copilului.
Acum, in legatura cu scaunul, n-am vazut ever un posesor de 1300 cu un scaun adevarat pentru copil.

In alt context, aici o fi vorba de evadare antievaziune!? smile.gif
argon
dar cat zici tu ca ar fi fost? in caz ca nu ai impachetat Daciile alea de le-ai avut pe mana, nu-ti poti forma o parere doar din acest criteriu.
adi_ar
Recunosc ca n-am "impachetat" nici o Dacie !
BZN
Dupa parerea mea ambii aveau cam 60-70 km/h.
argon
aia inseamna impact frontal cu 140 km/h, erau morti o mare parte din ei atunci.


spre jumatea filmuletului:
BZN
Eu am trecut prin asa ceva. Cred ca stii cum arata dci-ul meu in urma accidentului. Conform expertizei tehnice aveam in momentul impactului 67km/h, si cel cu Toyota cam la fel. Si geamul nu s-a perforat cum s-a intamplat cu cel din clip...
argon
e vorba de impact frontal, tu ai avut relativ lateral, energia s-a disipat intorcandu-te.
M i h a i
QUOTE(argon @ 28 May 2010, 09:19)
nu mi se pare normal ca 'eleva' aia sa fie absolvita de orice vina
*


aia nu avea carnet...era praf...nu stia nimic...instructorul este vinovatul ca s a uitat pe cer mai mult ca sigur...clar nu era atent..completa acte ori ceva de genul....Pretentii la dacia 1310 avand in vedere siguranta?sa fim seriosi..am vazut un accident nasol in Buc ...o dacie de genu..1310...rugina peste tot....cu un megane 2.1...meganul nu avea nici parbrizul spart iar din dacie au morit toti 5...volanul era lipit de plafon...ce mai.....nasol...si cand ma gandesc ca sunt depasit de multe ori de soferii de 1310...eu mergand cu 120 pe limita de 90.....daca era alta masina...sa zicem un logan...avea si scaun pt copil...clar scapa toata lumea....stelele alea la siguranta conteaza..nu sunt marketing..bineee..daca mergi cu 180 poti spune ca sunt marketing..
BZN
argon, ai dreptate, impactul a fost intr-un mic unghi. Mentionez ca airbagurile laterale n-au sarit si raman la parerea ca nuci nu aveau de ce...
Referitor la rezistenta celor doua masini la impact, mai sus am pus eu un link unde se vede (mai) clar diferenta...
adi_ar
@argon:
Posibil sa ai oarecare dreptate insa este o diferenta foarte mare intre ciocnire cu perete si ciocnire cu alt autoturism, relativ plastic!
Pe de alta parte, ciocnirea nu a fost frontala 100% ci cam ca la crash-test ENCAP.

argon
ideea e ca nu e normal ca aia sa se spele pe mainii si instructorul sa o sfecleasca. Nu are si 2 volane, iar intr-o fractiune de secund nu ajunge sa i-l smulga din maini.
M i h a i
Pai...in lege ce scrie? scrie ceva de culpa comuna? nu prea cred
argon
in Romania una e legea si alta e normalitatea.
M i h a i
momentan se respecta legea..asa ca..legal aia nu are vina.. moral este alta treaba....iar moral la noi inseamna fix pix.
slider2
QUOTE(tribunul @ 28 May 2010, 08:03)
Oare cati dintre soferi folosesc scaune speciale pt. copii cand ii transporta?
Sau mai corect zis cati soferi isi transporta copilul in spate, care sta in picioare intre scaune.
*


QUOTE(BZN @ 28 May 2010, 08:08)
Inca o data lipsa centurii de siguranta...  nu mai zic de scaunelul dedicat copilului. Pacat, de acum inainte sigur  va fi si el mai precaut.
*



nu vreau sa fiu cinic, ipocrit, sau mai stiu eu cum, dar din cate cunoscu eu dacia 1310/1410 n-are sistem isofix, asa ca ala putea sa cumpere si 3 scaune de copii...
apoi inca o chestie m-am uitat si eu o data la o oferta pentru scaunele astea de copii, si nu sunt chiar ieftine si trebuiesc schimbate de vreo 4 ori pana nu mai sunt necesare. ma indoiesc ca orice persoana care locuieste in zona rurala, detine o dacie 1310/1410, are bani de scaunele alea. cred ca este mai interesat de ce pune pe masa decat daca sa cumpere scaun sau nu.

legat de centura de siguranta sunt total de acord. eu o port si cand conduc prin comuna bunicilor mei, si sunt foarte de acord cu obligativitatea ei si pentru locurile din spate. am si spus ca in masina mea personala cine nu poarta centura pe locurile din spate, se da jos.

QUOTE(M i h a i @ 28 May 2010, 09:28)
aia nu avea carnet...era praf...nu stia nimic...instructorul este vinovatul ca s a uitat pe cer mai mult ca sigur...clar nu era atent..completa acte ori ceva de genul....
*



total de acord. instructorul meu era cu ochii dupa femei pe strada, ba mi le arata si mie, completa acte ceva, ba mai arunca un ochi pe ziar. iar intr-o zi cand instructorul a avut examen cu alt elev, am facut un curs cu altul. asta m-a intrebat daca stiu traseul pe care ma plimbam de obicei, am zis ca da si el s-a apucat de taiat unghiile de la maini. iar eu am facut scoala in bucuresti unde riscul de accident este mai mare. ma rog trebuie sa precizez ca stiam sa conduc de la 14 ani si cunosteam o mare parte din legile de circulatie (ma refer la cele cu prioritate, interpretarea semnelor de circulatie).

inca o chestie pe care vreau s-o precizez. n-am luat seama exact dar pare ca instructorul s-a dat cu capul de parbriz. cu toate ca par nenorocit, bine a facut. de multe ori instructorii nu poarta centura de siguranta, iar masinile pe care se face scoala de soferi sunt variantele cele mai putin dotate. eu as da lege prin care masinile de scoala si taxiurile sa fie dotate cu servo, 2 airbaguri, abs si ac.
adi_ar
QUOTE
... nu vreau sa fiu cinic, ipocrit, sau mai stiu eu cum, dar din cate cunoscu eu dacia 1310/1410 n-are sistem isofix, asa ca ala putea sa cumpere si 3 scaune de copii...
apoi inca o chestie m-am uitat si eu o data la o oferta pentru scaunele astea de copii, si nu sunt chiar ieftine si trebuiesc schimbate de vreo 4 ori pana nu mai sunt necesare. ma indoiesc ca orice persoana care locuieste in zona rurala, detine o dacie 1310/1410, are bani de scaunele alea. cred ca este mai interesat de ce pune pe masa decat daca sa cumpere scaun sau nu.

Nu-i vorba de cinism aici!
In alte tari, egal ca are sau nu IZOFIX (nu este neaparat necesar!), copilul trebuie sa fie ASIGURAT, dupa caz, cu un mijloc oarecare, iar intr-o asemenea situatie, soferul este partial vinovat/responsabil de traumatismele produse copilului, indiferent daca are sau nu ce sa-i puna pe masa copilului (asta-i alta poveste).
slider2
da sunt de acord, am si spus faza cu centurile spate. deci hai sa-l acuzam ca nu i-a pus macar centura copilului si nu sa-l acuzam ca n-a avut scaun special pentru copii pe o masina pe care oricum nu s-ar putea monta...
tribunul
Nici loganul nu are isofix, iar un scaun costa cam cat da tacsu pe tigari intr-o luna.

Oare cati cu masini straine de peste 10.000 euro folosesc scaune pt. copii sau centurile, nu mai zic de cele din spate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.