Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: koleos - probleme cu injectia
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos > Renault Koleos
koleoss
sad.gif sunt posesorul unui koleos de 1 an si 1 luna si am ramas surprins de aprinderea martorilor luminosi care indica probleme la motor . aprinderea martorului " antipoluare de control " la 1 luna dupa revizie desigur ca problemele au fost si inainte s-a aprins martorul luminos de " filtru de particule " de 3 ori si am fost nevoit de fiecare data sa parcurg cca. 35 km pana cand sa stins martorul . A si a aparut mesaj de " verificare a sistemului de injectie " Astept sa vad ce imi vor mai spune la service blink.gif Mai are cineva probleme ca mine sau inca nu ati remarcat probleme Sunt singurul care are koleosul stricat , o fii calculatorul de bord defect ca AR mai fi o problema nivelul la motorina nu este indicat corect blink.gif
Meganele
Salut

Ai reusit sa ajungi la Service cu problema? Cel mai probabil ti-au zis sau o sa-ti zica ca la injectie e de la carburantii din Romania. Filtru de particule e din nou normal in cazul in care circuli mai mult prin oras.

Mie mi s-a intamplat pana acum doar cu filtrul de particule insa la drum mai lung se stinge.

Tu de unde alimentezi?
koleoss
am ajuns la service. mi-au curatat filtrul anti poluare nu ala de particule. si da mi-au zis ca din cauza carburantilor din romania. din fericire nu am patit nik la injectoare. mi-a acoperit garantia totul. acum astept revizia de 30000 si alte posibile surprize din cauza filtrelor. in schimb masina ca constructie e buna. benzina bag de la petrom v , diesel euro 5. la service nu mi-au dat nici o indicatie despre cum as putea sa-mi protejez motorul. nu exista aditiv pt benzina.
FysGSM
ce tip de motor ai?
Hyper
QUOTE(koleoss @ 27 May 2010, 13:40)
masina ca constructie e buna. benzina bag de la petrom v , diesel euro 5.
*



Cred ca aici e beleaua blush.gif

Cu filtrul am si eu probleme... si bineinteles , versinea oficiala este : 'din cauza carburatilor din romanica..' La 3-400 km prin oras trebuie sa o scot la o plimbrica de 30-35 km in afara localitatii pt 'despaduchiere' tongue.gif
koleoss
motorul 2.0 tdi cu filtru
Si eu merg 300 -400 km la o luna de zile la drum lung, iar prin orasi merg cam 600 km lucru care face sa se aprinda martorul luminos ( filtru de particule ) asta e viata ori schinba astea benzina ori renaultul scoate filtre mai bune dar in continuare masina mea e buna off road si prin orasi pt ca are cutie automata e si mai buna wink.gif
M i h a i
QUOTE(koleoss @ 30 May 2010, 20:51)
motorul 2.0 tdi cu filtru
*


romanu tot roman ramane...Cat costa un filtru?
cj666
Sa fie numai la versiunea de 150 cp? Eu n-am absolut nici o problema!
babanu
QUOTE(koleoss @ 27 May 2010, 13:40)
benzina bag de la petrom v , diesel euro 5.
*




pana la urma e pe benzina sau diesel????? blink.gif
bebecool
Martorul de la DPF i s-a aprins si amicului meu, dar dupa cateva ture in forta masina si-a revenit.
In afara unui bec interior ars, nicio problema.
Aproape 25.000km parcursi.
talkdiurpaneus
Am patit-o si eu acum. La 18.500 km mi s-a aprins pentru a treia oara becul ala galben care te invita la o plimbare cu viteza mare constanta circa 30-40 km ca sa se despaducheze filtrul. Primele doua dati m-am conformat cu promptitudine, am plecat la plimbare Oradea-Bors-Oradea-Bors-Oradea si s-a rezolvat. Acum, fiind prins cu alte probleme mi-am spus ca pot s-o las doua-trei zile asa. Si-am lasat-o, desi stiam ca, daca nu faci plimbarea in primii 100 km dupa aprinderea becului galben, se aprind si alte becuri, care nu mai pot fi stinse decat la service. Nu cred ca am facut 100 km in cele 3 zile dar m-am trezit cu mesajul "antipoluare de control". A doua zi, in drum spre service a aparut si mesajul "verificare a sistemului de injectie". Mi-au facut regenerarea in service, dupa care mi-au schimbat uleiul iar acum totul a revenit la normal. Explicatia celor din service este ca, din cauza condusului preponderent in oras, cu viteze mici, variatii mari de turatie si viteza, opriri si porniri dese ale motorului, procesul de regenerare (care nu se face doar atunci cand se aprinde becul, ci tot timpul, atunci cand sunt indeplinite anumite conditii de viteza, temperatura, turatie) este intrerupt, calculatorul contorizeaza undeva numarul de regenerari consecutive esuate si, la atingerea anumit prag, nu mai incearca. Nu inteleg de ce, la atata electronica in ea, domnii de la Renault nu s-au gandit sa semnalizeze cumva (ca au atatea afisaje pe masina asta) momentul in care FAP-ul este in regenerare, ca sa nu oprim motorul tocmai atunci. Ar fi fos mai util un astfel de mesaj decat cel de "Bine ati venit la bord".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.