Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu se mai tureaza motorul
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
alin52_rak
la drum intins imi da o eroare pe bord(anomalie initializone )si nu se mai tureaza motorul am nevoie de ceva drum ca sa imi iau demaraj si daca trag pe dreapta ,opresc motorul scot cartela si pornesc iar si o iau din nou la drum nu mai are nimic o portiune de drum.astept sfaturi mii de multumiri anticipat
tibirk
Combustibilul este alcool? Sau energia electrica?.....aaaaaa m-am prins...ai motorul ala pe hidrogen....mai mult ca sigur de la electroliza apei vine problema!!!
ipiq
alin: completeaza-ti semnatura sa stim si noi ce motor ai (asta vroia sa zica si colegul tibirik, da' mai subtil asa...)
daca e diesel poate fi de la EGR. oricum, foloseste SEARCH ca s-a mai discutat pe forum...
Byşu
Citeste acest topic si sigur te regasesti in el.Cauta mai mult inainte de topicuri noi.Ai vazut ca ti l-a anulat si pe ala cu Ajutor.


http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=87739&hl=Rezistenta
garc3a2000
Eu cred ca este EGR-ul ,daca inca mai merge cat de cat bine cateodata ,scoate mufa de la EGR si dai talpa peste 3500 de ture ,daca ai urca si un deal ar fi perfect ----in turatie maxima si circula o saptamana asa,sau mergi la un mecanic sa-l curete.
EXact aceleasi simtome le-am avut inainte sa ma lase EGR-ul pe mine.
bad_x
am avut si eu problema asta cu turatia motorului si lipsa totala de putere

eu iti sugerez sa scoi afara electrovana EGR sa o cureti bine lafel locasul acesteia si gaurile de comunicatie de la EGR la Admisie.inca o treaba daca o sa umbli cu mufa scoala la EGR o sa ai surpriza sa nu mai iti functioneze ESP,becul o sa se aprinda dar ESP nu isi face treaba
alin52_rak
e drept ca egr-ul a fost schimbat ,masina nu o am de mult cea pt care am contul am vandut-o iar cel de la care am cumparat-o mi-a zis ca a schimbat turbo si egr-ul si scoate si un pic de fum. multumiri o sa citesc cu atentie ce mi-ati recomandat revin.....dupa cele trimise de voi am ajuns la o concluzie la senzorul de supraalimentare cu care multi au avut aceleasi simptome ca si mine firele imi sunt lipite , defecte nici nu stiu cum sa le descriu dar se vede ca sa umblat la ele,sper sa fie aia rezolvarea
ipiq
bad_x:
1. ce treaba are EGR-ul cu ESP-ul? smile.gif)
2."becul o sa se aprinda dar ESP nu isi face treaba" =>cand becul de ESP e aprins atunci e DEZACTIVAT, deci e normal sa nu isi faca treaba.
bad_x
ipiq sa iti explic unpic cum funct ESP

cand incepi sa derapezi pierzi din puterea motorului de ce?

pentru ca in admisie o sai ai multe gaze de evacuare pentru ca EGR deschide la maxim iar cu lipsa de aer este normal ca motorul sa nu aiba putere

eu unul iti sugerez sa faci un test la ceea ce am zis eu scoate mufa de la EGR si fa un derapaj pe nisip o sa vezi ca becul la ESP se aprinde dar nu o sa mai simti nici un efect
andu911
Pai ASR nu mai functioneaza cand motorul intra in limp mode.
Dar n-are treaba cu gazele recirculate. Orice eroare apare la injectie si sistemul intra in limp mode, automat se dezactiveaza ASR.

Poti sa scoti si alte mufe... ca la fel se intampla...
alin52_rak
rezolvat , foarte simplu, era dezlipit un fir de la senzorul de presiune supraalimentare.am schimbat mufa la care mai era facuta o lucrare de toti banii,mufa am gasit-o in dezmembrari,toata treaba a costat 20 ron.mii de multumiri pt sfaturi
gva_valeriu
unde este senorul asta?

26 May 2010, 11:47:
*senzorul asta de presiune?scz
Fubiansky
Cum te uiti la motor pe tubul acela negru care merge pana in galeria de admisie.
Are 3 fire.
Masa
Buna tocmai miam cumparat un renault laguna2 din 2003 si nu mise tureaza motorul
- am anceput cu turbo e ok
- pompa injectie ok
Senzori:came ,volanta, aer ,debimetru
NIMIC :
PuscasMarin
QUOTE(Masa @ 25 Apr 2017, 13:37)
Buna tocmai mi-am cumparat un renault laguna2 din 2003 si nu mi se tureaza motorul
- am inceput cu turbo e ok
- pompa injectie ok
Senzori:came ,volanta, aer ,debimetru
NIMIC   :
*



Bine ai venit, rau ai nimerit !

ai dus-o la o diagnoza in service , ai martorii aprinsi in bord ??

Fara diagnoza nu ne putem da decat cu presupusul, poate fi de la EGR, pompa inalta, senzor presiune etc.

In semnatura ai Renault Scenic ??
g3org3yo
salutare , nu stiu daca postez unde trebuie dar o problema asemanatoare am si eu , dar la mine nu se mai tureaza si moare motorul doar dupa ce sta cu motorul pornit la relantii mai bine de 10-15 minute ... dupa daca dau sa o pornesc merge normal dar imi ramane stop+ check engine in bord ... vreo idee , pe tester apare pe parte motor ceva legat de injectie , o fii pompa injectie sau ce ?
antonino
G3org3gy o problema asemanatoare oarecum am intampinat eu la laguna mea 1.9 ,ce se manifesta nu dupa 10-15 min, ci dupa oprit la un semafor ceva nu mai voia sa se tureze nici neam.Trebuia sa opresc motorul si porneam de pe loc apoi normal, defectul putand sa mai apara de 2- 3 ori pe zi sau o data la saptamana. Cauza - pompa de motorina la relanty trebuie sa aiba valoarea de 300bar iar la mine avea momente cand scadea si la 240 -260 bar. (Sper sa nu ma insel cu valorile sau unitatile de masura smile.gif ) Am schimbat pompa si acum nu am nici o pb in 4 luni aprox.
g3org3yo
multumesc antonino , deci o pompa de motorina ar trebuii sa inteleg
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.