Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Recensamant velo
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Coltul biciclistului
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
vis-a-vis
Dupa ce m-am rugat de mama toata copilaria sa-mi ia bicla, in vacanta de vara prin clasa a 7-a, la tara fiind si eu si sor-mea, ne trezim cu ai mei cu doua biciclete-n portbagaj. Un Pegas Practic alb cu aparatori galbene cu 2 dungi negre (d-ala pliabil) pentru mine si un Mini Pegas pentru sor-mea.
Stiu, aveam 13 ani si nu stiam sa merg pe bicla. Dupa numeroase tentative de tinere a echilibrului pe Ucraina lu' tataie, m-am urcat pe frumosul meu Pegas si intr-o zi, chiar daca am cazut pe un gardulet din sarma ghimpata sau n-am mai apucat sa pun frana si am intrat intr-un lan de porumb, am invatat sa merg pe 2 roti.
Dupa vreun an de zile disparusera aripile, cadrul suferise modificari, am largit bascula ca sa intre bineinteles cauciucul cramponat de Minimobra, i-am adaptat o foaie mai mare de cursiera, i-am tras un surub prin "pipa", ca sa nu se mai miste coarnele, tocmai bun de coborat treptele prin parc sau cele din fata scarii.

Bun...

Cum Practicul nu se preta la drum lung, m-am rugat iar de mama sa-mi ia o semicursiera. Pe la 16 ani ma pune sa ma imbrac si ma duce sa vad un Torpedo verde, semicursiera romaneasca, facuta de Pegas.
Totul era nichelat (jantele, aripile, ghidonul, foaia, spitele, butucii) Dragoste la prima vedere...
Am bagat cateva drumuri lungi, gen Bucuresti-Snagov, Bucuresti-Lehliu si planuiam sa merg cu ea la munte. Dar am facut hepatita si am rarit-o bine de tot cu bicicleta.
Dupa ani si ani, dupa experiente cu scuterul apoi cu masina, burta luand proportii, am revenit la verzitura mea. Si cum incepusera sa apara magazinase cu piese de bicicleta, i-am facut putin tuning. Am taiat un ghidon din aluminiu de cursiera ruseasca si i l-am montat invers, rezultand un soi de "contratimp", am schimbat jantele cu unele din aluminiu de ruseasca, dar n-au rezultat niste roti satisfacatoare, am montat niste schimbatoare indiene pe ghidon si un angrenaj cu 3 foi.
Erau arhisuficiente cele 12 viteze pentru a ma deplasa zilnic cate 26 km pana si de la munca, ruta Tei-Berceni.
In acest ritm am slabit in 3 luni de la 97 la 80 de kg.
Dupa ce mi-am luat prima motocicleta, am neglijat din nou mersul cu bicicleta.
Si cum mai mult din joaca am deschis topicul de biciclisti de pe piua, am readus verzitura la viata. I-am pus niste roti cu jante duble si 7 pinioane. Treaba e ca am luat proportii serioase si furca n-a rezistat si nici cadrul, indoindu-se.
Astea fiind faptele, am luat un cadru de trekking din otel si am inceput sa incropesc o bicicleta mai solida si mai adaptata drumurilor pana la munca si inapoi, dar si celor de la "iesiri cu bicicleta".

Ca sa n-o mai lungesc mult, azi vazandu-ma colegii ca iar schimb piese la bicla, m-au intrebat cati bani am bagat in ea pana acum. Am estimat eu asa ca ar fi 17 milioane acum pe ea. Asa ca am deschis topicul asta pentru a face un recensamant al bicicletelor si al pieselor bagate-n ele.
  • Cadru trekking "Active" (pot sa-i zic si "no name") -150 lei
  • Cuvete Point - 10 lei
  • Tija sa BBB - 59 lei
  • Cheita rapida sa BBB - 15 lei
  • Sa BBB - 89 lei
  • Pipa reglabila ghidon cu "nuca" Bike Positive - 49 lei
  • Angrenaj Shimano nustiu de care 22-32-42 pe patrat - 100 lei
  • Monobloc Point pe patrat - 45 lei
  • Pedale platforma Bike Positive - 25 lei
  • Roata fata
    • Janta Remerx Grand Rock 28" 36 de spite - 35 lei
    • Butuc fata Shimano Paralax - 30 lei
    • Spite + taloneta + facut + centrat - 40 lei
  • Roata spate
      Janta - 35 lei
    • Butuc Novatec caseta pentru 8-9 pinioane - 80 lei
    • Pinioane Shimano Deore pe 9 randuri 12-36 - 110 lei
    • Spite + taloneta + facut + centrat - 40 lei
  • Cauciucuri Schwalbe Road Cruiser 47x622 - 2x40 lei
  • Camere 28" valva auto - 2x10 lei
  • Schimbator foaie + deraior + manete schimbator Shimano Deore XT - 300 lei
  • Lant pentru 9 pinioane (inca nu e luat) - 80 lei
  • Aparatori roti din plastic - 40 lei
  • Mansoane Ergonomice Point - 20 lei
  • Cabluri + camasi - 40 lei
  • Frane Shimano V-brake - 50 lei
  • Manete frana DHS ph34r.gif - 10 lei
  • Saboti V-brake 3 duritati de material - 34 lei
  • Suport bidonas Bike Positive - 2x10 lei
  • Bidonas Bike Positive 750 ml - 5 lei
  • Bidonas Decathlon 1000 ml - 20 lei
  • Pompa aer mini BBB - 20 lei
  • Oglinda retrovizoare ghidon - 10 lei
  • Ciclocomputer made in China - 35 lei
Total = 1696 lei
Deci am facut o estimare corecta, asta nemaipunand la socoteala fazele intermediare, cu piese care au mai costat in jur de 400 de lei.
Serpico
Si eu am avut o bicicleta Pegas Camping (pliabila), rosie, (dar prima versiune, cu portbajajul corp comun cu cadrul - cred ca se apropia de 20 kg) si apoi a urmat o semicursiera Pegas Torpedo, tot verde (vopsita in doua nuante de albastru dupa ce a intrat unul cu masina in roata spate si mi-a rupt lipiturile/sudurile de la seat stay-uri).

Vezi ca ai pus un zero in plus la pretul anvelopelor.

Bicicleta actuala m-a costat circa 1.000 de euro (facuta din componente noi).

Cam asta ar fi configuratia:

Merida Matts TFS XC 900-V 18" - cadru
Rock Shox Reba Race - furca
SLX FC-M660 44-32-22 - angrenaj
Deore XT CS-M770 11-32 - pinioane
Deore XT FD-M771 - derailleur fata
Deore XT RD-M771-SGS - derailleur spate
CN-HG73 - lant
SLX SL-M660 - manete schimbator
Avid BB7 / 185 mm G2 - frana cu disc pe fata
Avid Single Digit 7 - frana V-Brake pe spate
Avid Speed Dial 7 - manete frana
Deore XT HB-M775 / FH-M775 - butuci roti
Remerx Eagle 559x16.5 36 gauri - jante
DT Swiss Champion 2 mm - spite
Maxxis Advantage 2.1 - anvelopa fata
Maxxis Crossmark 2.1 - anvelopa spate
WTB Deva - sa (cica e de femei, dar era la pret redus)
Truvativ Team Double Clamp 31,6 mm - tija sa
Truvativ Stylo Team 31,8 mm - ghidon
FSA OS-190 80 mm - pipa
Shimano PD-M540 - pedale
Mansoane WTB (nu mai stiu ce model)

Masa: 10,5 - 11 kg (nu am un cantar foarte precis).

user posted image
zanzie
Frumoasa descrierea. smile.gif

A mea e stock. De 3 ani are componentele de fabrica, la care am adaugat un mini portbagaj si un computer de bord. Totusi, pot spune ca la momentul achizitiei, in 2008, am revenit la prima dragoste, avand in vedere ca de 10 ani pusesem "pedalele-n cui".

Biciclete avute anterior: la 2 ani tricicleta, la 6 ani-bicicleta mica Pegas, la 10 ani o bicicleta medie ruseasca (nu mai stiu marca) + Tohanul bunicului (il calaream la tara), la 13 ani mountain bike coreean no-name pe care l-am vandut si a urmat o perioada de 10 ani pana in 2008, perioada in care pot spune ca m-am mintit singur.
vis-a-vis
QUOTE(Serpico @ 10 May 2010, 20:48)
Vezi ca ai pus un zero in plus la pretul anvelopelor.
*


Rectificat, la calcul era bine, 80 biggrin.gif
Manuel
Norocosilor (astia cu Torpedo)! Eu am salivat toata copilaria la asa ceva dar costa 2.100 lei (parca), prea mult pentru un moft de plod. sad.gif
Am avut un Pegas cu cadru si rotile asemanatoare cu cele de Modern (bicla cu sa lunga si coarne de chopper), nu-mi mai amintesc cum se numea. Mi-a lungit taica-meu tija de sa si cea de ghidon de am mers pana prin clasa a VIII-a pe ea. Cu panarama aia am participat la proba practica a "Patrulelor scolare de circulatie" si am luat locul I pe judet. Urma sa plecam in tabara la Navodari pentru faza nationala dar s-a suprapus cu examenul de treapta I, asa ca am ratat. sad.gif Eram meserias la opturi, mutat paharul cu apa, mers printre sipci si pe balansoar. smile.gif
In copilarie, bicla era principala mea distractie, eram o gasca de vreo 3-4 vecini cu care saream toate bordurile posibile si imposibile din oras. Juliturile erau la ordinea zilei dar... nu conta!
Despre actuala deocamdata nu zic nimic, am cateva modificari in plan, sa vedem ce-mi iese. E un low budget dar deocamdata isi face treaba bine. smile.gif
ageana
Asaaaaaa ma! Torpedo se numea bicicleta. P-asta ziceam ca o uram in timp ce visam la un "montanbaic". Frane mai proaste ca pe bicicleta asta nu am vazut. De asemenea sudurile destul de proaste. Am reusit s-o rup in 2 locuri desi nu cantaream prea mult si nu faceam cascadorii cu ea.
A mea era rosie.

Are cineva poze cu animalul?
VladG
Eu, dupa biclele copilariei, mi-am luat acum 4 ani un DHS cu cadru de aluminiu, fara suspensii si dupa un drum Bucuresti-Oltenita-Bucuresti, vreo 150 km, cand am ajuns rupt acasa mi-am dat seama ca ama nevoie de ceva mai bun.
Cum mergeam mai mult pe asfalt, m-am decis sa-mi iau o hibrida. Cu 400E am gasit in Germania o Kettler Light Rider cu echipare Alivio/Deore, jante AlexRims, mi-a placut tare mult bicla aia. Cu roti de 28 si anvelope semislick rupea asfaltul si am reusit sa fac si Strategica si Transalpina cu ea.
user posted image

Dar baietii astia vroiau trasee tot mai offroad si nu mai facea fata. Asa ca mi-am luat un MTB. Se vroia unul "pentru toata viata", care odata luat sa nu-i mai fac nicio imbunatatire.
Am luat iar net-ul la puricat si m-am decis la un Corratec Revolution Team, cadru de carbon, furca Reba SL si echipare XT. (1500E, avand 800E reducere).
Super incantat de ea, mi se parea un fulg si ca e cea mai buna.
Dar m-a tinut incantarea asta doar vreo 2 luni, dupa care am inceput un nesfarsit proces de upgrade-uri, din bicla initiala ramanand doar cadrul biggrin.gif.
Acum chiar ca m-am oprit. cool.gif

Arata asa:
Cadru: Corratec Revolution Team Carbon 2009
Furca: Manitou M7 MRD Carbon Absolute
Butuci: DT Swiss 240s DISC 6 Bolts
Jante: NoTubes ZTR Podium MMX
Spite: Sapim Cx Ray Bladed
Anvelope: NoTubes Raven 2.0 Tubeless, solutie Joe's No Flat
Frane: Avid XX (185 / 160)
Angrenaj: Shimano XTR FC-M970
Pinioane: Shimano XTR CS-M970
Manete schimbator: Shimano XTR SL-M970
Schimbator fata: Shimano XTR FD-M971
Schimbator spate: Shimano XTR RD-M972
Lant: KMC X9 SL
Pedale: Crank Brothers Candy SL
Ghidon: Ritchey WCS Carbon
Pipa: Ritchey WCS Carbon
Tija sa: Ritchey WCS Carbon
Sa: Selle SMP Stratos
Mansoane: Extralite
BarEnds: Easton EC 90
Far: Exposure MaXx-D
Stop: Cateye TL-LD1100 OPTICUBE
Computer: Garmin Edge 705 Bundle

[attachmentid=1627621708]

Credeati ca am terminat? Doar cu bicla... happy.gif
M-am apucat acum de echipament:
Rucsac: Deuter DS 18
Casca: Specialized sWorks 2010
Pantofi: SIDI Action 2 SRS 2010
Pantaloni: Campagnolo Racing C645

Urmeaza:
Manusi: Troy Lee
Tricou: Nalini Timan (Galben-Negru cool.gif )
Geaca ploaie: Gore Bike Wear Cosmo II (Galben-Negru cool.gif )
Manuel
Nu-mi dau seama cati bani ai bagat, am observat doar ca saua costa cat 3 biciclete de hypermarket! smile.gif
b76bgaarh
vlade esti pierdut.. nu mai ai nici o speranta... tongue.gif si acum o intrebare f grea. prietena ce zice?
VladG
Asa e, au fost destul de multi. Unii mi-au zis ca-mi luam masina de banii astia. Dar eu AM masina, iar bicla imi aduce mai multe satisfactii ca ea. wink.gif

@b76bgaarh: Nu MAI zice. Case closed!
vis-a-vis
QUOTE(ageana @ 11 May 2010, 09:34)
Are cineva poze cu animalul?
*


Da' modificata, nu originala...

user posted image
ageana
Cariera mea de biciclist a inceput pe o bicicleta mica ruseasca adusa dezasamblata din Rusia (ilegal) cu trenul.
Tin minte ca avea caucucuri fara camera, jante in 5 spite de plastic si roti ajutatoare.
Nu a rezistat prea mult, fiind construita tare prost.
Bestia asta a fost responsabila pt spargerea capului pt prima data biggrin.gif

Apoi la tara bineinteles pe Tohan, mers pe sub cadru. Multe cazaturi dar si multe satisfactii. Tin minte cat de confortabila mi se parea saua pe arcuri (cand am crescut si am putut sa merg peste cadru).
Pe Tohanul asta ma plimbam de fiecare data cand ajungeam la tara. Imi placea tare de tot frana la pedala si faptul ca avea o singura viteza.

Apoi Pegasul Torpedo cumparat de ai mei cand eu visam la BMX. Eram la un prieten, am primit telefon cum ca sa ajung repede acasa ca mi-au luat bicicleta.
Pe drum numai BMX-uri si sarituri pe scari visam. Cand am ajuns si-am vazut magaoaia rosie, m-am pleostit de tot.
Am reparat, vopsit si revopsit la bicicleta asta mult timp, pana cand am vandut-o si mi-am luat primul mtb sh.
Prost... foarte prost! Mai nimic nu mergea la ea, da' era mtb, ce mai conta biggrin.gif

Apoi a urmat o perioada in care pot spune ca am cumparat si vandut destul de multe biciclete, printre care si unele mai rasarite. In aceasta perioada am auzit si eu de Shimano si am vazut diferenta dintre piesele din bazar si cele mai calitative.
Singura de care imi pare rau ca am vandut-o a fost o bicicleta numita Rixe, cumparata de la un depozit de vechituri aduse din Germania. Cadrul era in genul celor de DJ, iar calitatea exceptionala.
Am vandut-o ca sa-mi iau first bike full suspension.
user posted image
Am avut un soc cand am cumparat-o si a trebuit s-o cobor scarile magazinului. Era mai grea decat mine biggrin.gif
Recunosc ca nu am avut probleme cu ea, dar pe de alta parte nici nu am facut prea multi kilometri, fiind grea, si avand pozitia in sa destul de joasa.
Bine... oricat de mult m-am chinuit nu am reusit sa-i fac franele eficiente.

Dupa ce balena asta a zacut destul de mult, anul acesta am vandut-o, luandu-mi Idealul Pro Rider, cu care ma mandresc foarte tare si de care-s foarte multumit.
user posted image
VladG
Frumos Idealul. E "bicicleta". smile.gif
vis-a-vis
Mi-am mai adus aminte de niste piese si s-a apropiat de 17 milioane 04.gif
VladG
Manetele XT? biggrin.gif
vis-a-vis
DHS blush.gif
Liviu
Mda .. ia sa fac si eu lista.

Prima bicicleta fara roti ajutatoare pe care am avut-o a fost un Pegas d'ala de se facea in doua (cu o balama centrala) si cu portbagaj facut din teava serioasa.
Apoi am avut o semicursiera romaneasca (nu mai stiu modelul exact).
Apoi au urmat 15 ani de pauza sad.gif.
Dupa aceasta pauza a fost un DHS MTB pe care l-am upgradat pana nu a mai ramas nimic din el.

Acum am asa:

Cadru: Focus Fat Boy 2009
Cuvete: Acor - semi integrate
Furca: Tora SL solo air
Pipa: Truvativ XR - 105mm
Ghidon: Rockrider riser, 60cm (Decathlon)
Mansoane: BBB ergo grip
Tija sa: BBB
Sa: WTB Power V DH
Monobloc pedalier: Shimano nu stiu de care, cu rulmenti, octalink
Angrenaj: Shimano FC-M470 - hollowtech - 22/32/44
Pedale: B'Twin dual palier+spd - decathlon (urmeaza sa le schimb cu ceva shimano cand or crapa)
Pinioane: Alivio 8V, 11-32
Deraior fata: Alivio
Deraior spate: Alivio
Lant: BBB
Roti: Rockrider disc, jenti duble (Decathlon)
Cauciucuri: Schwalbe Land Cruiser
Frane: Avid BB7, discuri G2 185-F/160-R
Manete/schimbatoare: Acera, integrate
Far: home made
Stop: BBB

Cam astea ar fi dotarile ...
Manuel
Sa prezint si eu ultima varianta:

Cadru: Stevens X3 Aluminium 6061 s-wall 58 cm (23")
Furca: 4ZA Zornyc Carbon
Butuci: Alivio RM-60
Jante: Rigida Sphinx Aluminium
Anvelope: Schwalbe CX Comp 700x35C
Frane: Tektro BR 855AL V
Angrenaj: Shimano Acera FC-M341, 48-38-28
Caseta: Shimano CS-HG40.8 11-30
Manete schimbator: Shimano ST-EF50 EZ-Fire Plus
Schimbator fata: Shimano Altus
Schimbator spate: Shimano Acera
Lant: Shimano CN-HG40
Pedale: ATB Dual Side
Ghidon: Oxygen Vision
Pipa: Oxygen Vision, 25.4mm
Tija sa: Race Face Ride XC
Sa: Oxygen Raceline + husa gel Bontrager
BarEnds: Point aluminiu
Far: Sigma TRILED
Stop: CatEye TL-LD170-R
Ciclocomputer: Union-5
Bidon + suport: BBB aluminiu
Pompa: BBB WindGun L
Borseta cadru + borseta sa Solitaire

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
vis-a-vis
Pipa reglabila unde-i? tongue.gif
Manuel
La bursa. tongue.gif
VladG
Arata belea cadrul si furca blush.gif
Manuel
Am avut mari dubii de cand am comandat-o si pana am reusit s-o montez ca oamenii smile.gif dar acum sunt foarte entuziasmat de ce-a iesit!
ncristi
Prezint si eu cubu meu de care sunt ff mandru smile.gif

Cube analog 2009 - gasiti specificatiile pe site www.cbube.eu cu mentiunea ca am skimbat rotile - am pus rigida bull disk cu butuci novatech si frane pe disk (pe care o sa le schimb cat de curand ) shimano BR-465 - mecanice care sunt OK dar in viitor o sa trec la avid BB7 sau ceva hidraulic...inca ma mai gandesc.

Trebuie sa mentionez jantele rigida bull disk sunt cu adevarat "rigide". Oricat de mult le-am chinuit s-au comportat exemplar.
migabryel
ce marime are cadrul?
Dodone
QUOTE(Manuel @ 10 May 2010, 22:10)
Norocosilor (astia cu Torpedo)! Eu am salivat toata copilaria la asa ceva dar costa 2.100 lei (parca), prea mult pentru un moft de plod. sad.gif
Am avut un Pegas cu cadru si rotile asemanatoare cu cele de Modern (bicla cu sa lunga si coarne de chopper), nu-mi mai amintesc cum se numea.
*


Eu am luat Pegas Torpedo cu 2.500 de lei, pe sub mana. icon_mrgreen.gif
Era o copie dupa o semicursiera franceza. Avea avantajul fata de semicursa ruseasca Sputnik (aveam si de aia) ca pozitia era mai buna (cadru mai lung)si tineai incheieturile de la mana in mod firesc, nu ca la rusoaica, unde trebuia sa "bagi" mainile in ghidon. In schimb , rusoaica era mai rapida, dar picai usor cu ea daca bracai mult.
Acum am un Hahn din 1960, la care i-am pus 3 viteze in bubtuc. Am mai avut 2 bicilete in val. de 250 de euro dar au "disparut" rapid de langa bloc sau din scara acestuia.
ncristi
QUOTE(migabryel @ 16 May 2010, 21:00)
ce marime are cadrul?
*



22
hefee
Aia neagra e banala Cube.
Aia cu ghidolina rosie e mai interesanta:
- butuci maillard pe bile wink.gif
- jenti si frane weinmann belgiene
- schimbatori sachs
- cadrul hercules saragossa made in rfg cu aparatori de edelstahl biggrin.gif
Nimic made in asia. Pare nemuritoare.
ncristi
Fa-le o sedinta foto separate smile.gif ...suna interesant smile.gif
VladG
Am pus si eu bicla pe cantar. Dupa ultimele upgrade-uri a ajuns la 9.2kg. blush.gif blush.gif
zanzie
E chiar mai usoara decat editia speciala Greed RC care are 9,4kg: [attachmentid=1627625549]

Poti sa ne spui un cost total aproximativ inclusiv modificarile facute?
VladG
Sa zicem ca puteam sa-mi fac o firma de inchiriat bicle cu un parc nu foarte mititel. biggrin.gif
Daca chiar te intereseaza detalii, da-mi PM.
zanzie
Nu e nevoie. Ma interesa pur informativ. smile.gif
Pot sa-mi fac o idee vazand ce componente ai pe ea.
kog
aventurile mele pe bicicleta incep de cand eram mic de tot. Aveam o bicicleta cu 3 roti, diaia de prunci, pe care calaul de vecin cu un an mai mare mi-a rupt-o. Cand m-a vazut tata asa suparat i-a adus niste modificari. Din 3 roti am ramas cu 2 (am sa pun poze) Luam la cazaturi cu bicicleta aia de eram tot numa o coaja. Cand am mai crescut si plangeam iar dupa o bicicleta tata a dat un banzic la schimb pe in pegas din ala cu coarne si saua lunga, tip chopper. De bicicleta aia am tras mult. Necazul era ca eram inchis intro curte de 11 pe 5 si spatiul de manevra era foarte mic. cu toate astea mama nu mai avea haine pe sarma, tufele de zmeusa nu mai aveau frunze iar casa era plina de urme de cauciuc, mai era si problema ipsei de frana din cauza careia am rupt poarta. Treaba a devenit serioasa pe la 12 ani cand am prmit prima bicicleta adevarata. Un mountain bike trei sferturi adus de la jermania. Avea bicileta aia tot ce se putea pune, aripi, far, stop, dinam reflectorizante de tot felul, portbagaj etc. Am tras de bicicleta aia pana pe clasa a x-a. Am nenorocito, nu aveam pic de mila pentru ea, mergeam la distrugere, intr-o roata, pe spate, pe fata, faceam drifturi pe macadam, saream cu ea. Nu am reusit sa ii stric nimic inafara de oalele butucului spate, pe care le-am schimbat destul de usor. In ultima vreme nu mai avea nici un accesoriu. Era basic. avea doar frane si schimbatoare. Cat timp am tras de ea am plans incontinuu dupa ai mei sa imi cumpere doua cauciucuri ca aveam mansoane din 10 in 10 cm si meream ca pe camp.

Cand am crescut prea mare pentru ea nu o mai puteam folosi cum trebuie mi-am luat un altrix nou nout din magazin. Ala a vazut numeroase excursii de drum lung, bolovani, am reusit sa ii rup si furca. Am intins mult de el si cand faceam figuri seara prin oras. De si era full mi-a placut si nu am avut probleme cu el. Asta inafara de butucul de la pedale pe care l-am inlocuit cu unul shimano incapsulat.

Bicicleta prezenta e facuta din bucati de mana a 2-a, a 3-a si cine mai stie. Un cadru cu suspensie hidraulica, o furca buna, echipare full deore, cauciucuri de 2.35 si jante mamooth. dintre toate asta a fost cea mai longeviva, are mii de km, pe asfalt si pe macadam, prin padure offroad. Cu asta am invatat sa merg calumea intr-o roata, sa ma opresc pe roata din fata, sa sar peste trepte, borduri sa sa imi rup mainile pe deal. Vara asta urmeaza sa ii fac un service si sa ii inlocuiesc niste bucse. sunt foarte multumit de ea. Ca pret m-a dus undeva la 900 de lei
vis-a-vis
radmasa.gif aplauze.gif
dr_mKe
Merida TFS 500V, furca SR Suntour Duro D 130mm, Maxxis HighRoller 2.1 fata si Crossmark 2.1 spate, jante Mavic XM317, spite DT SWISS negre, butuci NovaTec pe 4 rulmenti spate si 2 fata, V-brake Shimano Acera cu saboti si cabluri JagWire, manete de frana Avid FR5, manete schimbatoare Shimano Alivio, schimbator spate XT Shadow 2008, fata Acera, angrenaj fata Truvativ FireX, pedale Truvativ Hussefelt, potcoave de rigidizare Acor, sa WTB gel, restul nush daca mai conteaza.
marksman
DHS (viata in ghips ™), cu manere noi, ca alea ale ei mi-au facut bataturi in palma, far cu led-uri, si un stop cu care m-a cadorisit dom' doctor, cand esti in spatele meu cu el aprins iti doresti sa ma depasesti
babanu
BERGAMONT "DARK DUST"
specificatii gasiti pe site.
garlic_dog
ªi acum prãfuita mea, un KTM city avenue7:

user posted image
dr_mKe
Am pedalat cu asa ceva toata Viena laugh.gif La kilogramele mele cam flexa cadrul la schimbari bruste de directie tongue.gif
vis-a-vis
Cred ca daca ma sui pe ea, imi ajunge ghidonul in poala 04.gif
vic24
Uau! Nu stiam de acest topic. Sa ma laud si eu.
Fost ciclist amator (de 10.000 km pe an.... biggrin.gif ) cat am stat la Buzau si aveam gasca de nebuni la "dispozitie". De cand m-am mutat in Constanta definitiv (4 ani) s-a cam terminat jucaria... sad.gif
Deci: CUBE C.O.M.P. Attempt
echipata full cu Shimano Ultegra generatie 2003. 9 pinioane, ergopower, 8 kg (pe bune, aluminiu, nu carbon). Am facut vreo 50.000 km cu ea in cativa ani, viteza maxima 81 kmh pe coborare de pe barajul Siriu. Am cam alergat tot "Buzaul" cu ea, ciclistii care ma cunosc cred ca isi amintesc foarte bine...
Am luat-o s.h. cu vreo 25 de milioane in 2004 (pret in care am primit si pantofii shimano de mers pe ea tongue.gif ).
Actualmente are rol decorativ la mine in hol...
Pozele sunt de prin 2006, cand eram in plina activitate. Intre timp am sarit de suta de kile blush.gif
vis-a-vis
Pai nu e bine deloc. Scutura praful de pe ea...
vis-a-vis
Noul meu mijloc de locomotie. Nu merita pomenit decat ca are cadru Santa Cruz Superlight cu amortizor Fox Float RP23, schimbator si manete XT, Roata de 28 pe fata, 26 pe spate (acelasi model, acelasi balon). Furca e donatie de la bicicleta lui Manuel. pupi.gif Are momentan doar frana pe fata, v-brake. Restul de piese vor fi inlocuite-n timp.

Recomand tuturor un full suspension de calitate, chiar si in configuratia actuala simti ca plutesti 04.gif

VladG
S-o stapanesti sanatos, coane! smile.gif
Poate dam cu sampania de ea in Cheile Nerei, la inceput de august wink.gif
Ai timp sa-i pui si ce-i mai lipseste. E un proiect interesant.
vis-a-vis
Sarumana, dar am sa zic pas la cam toate iesirile. Probleme pe la munca, poate or sa ma dea si afara 04.gif
VladG
Nasol. Actualizeaza-ti CV-ul wink.gif
Axe
Arata bine bicla, ghidonul pare sa fie cam la acelasi nivel cu saua ceea ce e ok.
Sper sa nu aiba nimeni bafta sa fie dat afara, e o perioada grea ... sad.gif
ageana
@vis-a-vis: nu flexeaza cand pedalezi mai in forta? Cat a fost cadru, ca si spatelui meu i-ar placea full suspension biggrin.gif
vis-a-vis
Amortizorul ala e fenomenal, inca nu stiu eu ce fac toate reglajele alea, dar e prima oara cand stau in sa cu toata greutatea. Mai oscileaza, dar nu major, cum am vazut la first-bike-urile pe langa care am mai trecut. Daca totusi e sosea ca-n palma, are blocaj si devine hardtail.
Totusi, pe fata, furca are doar arc, inca nu-mi dau seama de toate capacitatile bicicletei.

9 Jul 2010, 11:26:
Gata, am gasit ce fac reglajele 04.gif

http://www.foxracingshox.com/fox_tech_cent.../float_rp23.htm
sindrom
Micuta mea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.