Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motor megane II RS pe megane II sedan
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
Singurul
am un megane II sedan si vreau sa ii pun motor de megane rs ce ziceti ? merge?

si inca o intrebare.. unde gasesc un motor ? si daca stie careva cam care e pretul?

ms..
eduardsebe
pai daca ti-ai pune unul ar trebuie sa schimbi si cutia de viteze,kitul de ambreiaj,planetare,sistem de franare...la motorul ala iti trebuie si intercooler...este foarte costisitor ca din gura e usor sa zici ca vrei smile.gif
speedman
Salut, vazusem pe un site din Polonia vroia parca 2200 e.
Uite aici http://autoline.com.pl/sf/czesci-zamienne-...3953522700.html
De mers va merge, dar cu modificari gen instalatie electrica, calculator, cutie de viteze, etc.
Poate gasesti de clio rs sunt mult mai ieftine si ofera super senzatii.
Bafta!
Intercooler gasesti la 80 e nou, second in jur de 50 E. Mai bine pune i un kit turbo te duce pana in 2000 e cu totul.
Singurul
de luat in considerare si parerea cu clio ... ma gandeam si la laguna II 2.0t nici ala nu e un motor prea slab... la 170 cp..

Stiu ca dupa ce schimb motorul trebuie automat sa schimb mai multe... imi asum riscul smile.gif chiar vreau un megane 2 sedan sport wink.gif daca rasfoiti putin netu ... si gasitit motoare de megane 2 rs pls post here tongue.gif si de clio rs chiar si de laguna 2 2.0t tongue.gif astept si sunt curios daca a mai incercat cineva wink.gif sau macar s-a gandit .. si daca da .. de ce a renuntat ? smile.gif
j.d
Eu m-am gandit, insa nu am gasit nici o masina completa...fara o masina completa nu m-as baga la o asemenea transformare...oricum...trebuie sa stii de la inceput ca orice ai face tot nu se va compara cu originalul...Sasiul de la RS este total diferit, iar asta face diferenta pe drumuri virajate...cu toata suspensia mea de 1500Euro reglabila in toate directiile, tot nu ma pot compara ca manevrabilitate...de atlfel, si intre hot hatch-uri, Megane-ul RS si-a castigat reputatia in fata adversarilor superiori dpdv calitativ, nu prin motor (majoritatea hothatch-urilor avand 2.0T), ci tocmai prin sasiul sau...
Singurul
Da ai mare dreptate < sunt mare fan al masini tale ... arata superb smile.gif sper sa ma apropii si eu catusi de putin > avand in vedere ca eu am motor de 1.6 .. vreau ceva mai puternic sunt convins ca nu o sa fie ca una originala.. dar macar ne apropiem wink.gif cat despre masini complete... sunt putin cam noi astea .. si daca gasesti au preturi destul de mari.. am cautat in anglia.. si sub 5 mii de lire.. nimic interesant.. dar incercam imposibilul wink.gif sper sa reusesc ce mi-am propus .. oare o sa am ceva probleme la rar? cu schimbarea de motor? luam in considerare si motoru de clio rs cat si cel de laguna II 2.0t ...

Ps: Eu zic ca ar sta destul de bine si sasiul cu un motor dala nu o sa fie extra mega super ... dar e ok nu cred ca o sa fie jalnic..

Inca ceva ca am uitat J.d daca ajung pe la buc sper sa ne vedem chiar vreau sa iti vad masina live smile.gif si inca ceva.. crezi ca ai putea sa ma ajuti putin sa fac si eu o consola mijloc ca a ta? smile.gif e superba .
01zack
Salut! Acelasi lucru am vrut sa fac eu sa pun de la un f1 sau rs motorul pe sedanul meu. Costurile nu le iau in calcul adica indiferent ca era vorba de 10 mii nu conta. Dar in primul si in primul rand problemele la RAR erau din star, tadica m-am interesat si nu iti dau pentru ca acel motor nu este conceput pentru ce exista din fabrica la un sedan si pe buna dreptate.
Insa trecand si peste aspectul cu Rar-ul este o munca enorma practic dezansamblezi masina si o reansamblezi cu alte pise care multe dintre ele nu se vor potrivii - si aici nu ma refer la motor ci la celalalte piese aferente. Nu mai vorbim de partea electronica unde eu unul nu ma pricep.
Insa daca as mai avea banii pe care vroiam sa ii investesc mi-ar placea sa fac asta in paralel cu cineva .
cj98czh
Eu as face altceva... l-as vinde pe asta si as luat un Megane 2.0T de prin 2004... cu 163 cai ... cu totul facut calumea din fabrica... sunt pe mobile.de o gramada..
01zack
Idea era sa am peste 200cp, asa nu e mare diferenta intre ce avem acum 1,6l. foarte simplu ii faci un usor tuning si ajungi la 130-140cp.
UXE
tu vrei sa faci din magar armasar?
tatimeu
cred ca vrea dintr-un tantar cu trompa mare un armasar. acu cum vrea armasarul..... biggrin.gif
speedman
Si care este problema voastra? Iar va bagati in seama pentru posturi?
Daca aveti ceva de spus la subiect sunteti liberi sa o faceti daca nu, poluati alte posturi! Poate sunt si persoane interesate de acest subiect, nu de misto urile voastre de 2 lei.
Succes!
zeusrazvy
eu am laguna... dar am motor tot de 1.6 16v banuiesc ca asa e si al tau si ma gandeam si eu la un turbo.. sa ajung la un 170 180 cai.. in caz ca te apuci de asa ceva let me know
eduardsebe
si voi credeti ca daca aruncati un turbo acolo gata creste puterea...nu cred ca inginerii de la Renault au luat in calcul ca motorul sa suporte un turbo si daca da sunt necesare foarte multe schimbari
bahrim II
nu prea cred ca se merita sad.gif
speedman
De ce sa nu merite? Cea mai ieftina conversie este in jur de 1500 e plus softul care este undeva intre 300-400 e. O duci in 170-180 cp maxim. Daca stai sa vinzi masina actuala trebuie sa pui mult peste aceasta suma pt a lua ceva cam la aceeasi putere. Depinde de ce vrea sa faca fiecare. Totusi cred ca un motor de megane rs sau clio rs ar insemna costuri mult mai mari.
adrian mgn
eu sincer nu stiu exact daca se merita sau nu ... dar ce nu inteleg e de unde scoateti voi sumele astea de aprox. 1500 euro toata conversia ca pe mine doar niste suspensii mai de Doamne-ajuta m-au costat vreo 400 euro
speedman
adrian, intra pe www.srz.ro, ia un numar de contact de la baieti, si ai sa vezi ca 1500 e este pretul de pornire la asa ceva. Daca vrei iti pot da numerele lor de telefon si oferta care mi au facut o mie, pe p.m.
Bafta!
adrian mgn
nu te contrazic , mai ales ca eu nu m-am interesat de asa ceva pana acum , insa mi se pare ieftin , din ce stiam eu de la un amic cu 1000 si ceva de euro de-abia reusea sa isi puna un turbo pe masina la o firma din Arad.
01zack
Terminati cu Turbo ca o sa stricati masina. La 1.6 16v inginerii au optimizat performantele la 115cp peste acesti parametrii suprasolicitati TOT. nu puteti sa aveti turbo fara alte modificari care intr-un final tot la costurile unui
speedman
Esti inginer cumva?
Cunosti pe cineva care si a facut modificari de genul asta la masina? Inginerii au facut masina aia asa pt ca asa au dorit, dar asta nu inseamana ca nu i se pot aduce imbunatatiri! Parca il aud pe bunicu las o asa ca o strici, stiu ei de ce au facut-o asa..... Succes!
Nu te supara, dar asta e parerea mea.
eduardsebe
pai daca toti ar gandi ca tine si-ar face toti o asemenea modificare...
daca tu asa crezi noi te asteptam cu modificarile...si dupa aia vorbim
R19/16v
Da' cand o s-o pleznesti, da-o si tu cu fundu' inainte, sa mai ramana ceva si pentru restul posesorilor de megane amatori de piese de schimb sh.
speedman
Asemenea modificare isi face cine doreste (si in mod sigur nu gandeste la fel ca tine Eduard). Daca maine as avea banii necesari as face asa ceva. Cand iti doesti ceva cu adevarat, oare mai conteaza parerea celorlalti? Tu cand cumperi ceva, trebuie sa ti confirme x persoane ca este totul Ok?
R19/16v am retinut faza cu piesele de schimb. pana atunci ia si tu un m2. Esti primul pe lista de asteptare laugh.gif
R19/16v
radmasa.gif daca zici tu, oi fi
catavictor
Merge, si aici o sa imi sara toti in cap, dar trebe niste capital si timp.Din vechea masina nu ramine decit interiorul si caroseria, restul se face transplant de la rs.Se schimba mecanica toata, suspensie, planetare ,berceau cu cele de rs , apoi motorul cu cutie, calculator injectie, uch , calculator volan si decodor card.Operatiunea in sine te duce la vreo 6800 euro.Evacuarea se face custom mai ales ca la megane se taie evacuarea cand o dai jos ca e dintr-o bucata;nu merge de clio datorita faptului ca meganul fata de clio are cardul, indiferent ca e motor de rs sau de megane 2 transplatul necesita si calculatoarele datorita cardului.
UXE
QUOTE(speedman @ 6 May 2010, 21:34)
Cand iti doesti ceva cu adevarat, oare mai conteaza parerea celorlalti? Tu cand cumperi ceva, trebuie sa ti confirme x persoane ca este totul Ok?




peste o luna o sa iti treaca
speedman
Cred ca ai dreptate, din 01.06.2010 sigur ne va trece.
Razor
QUOTE(adrian mgn @ 2 May 2010, 21:19)
nu te contrazic , mai ales ca eu nu m-am interesat de asa ceva pana acum , insa mi se pare ieftin , din ce stiam eu de la un amic cu 1000 si ceva de euro de-abia reusea sa isi puna un turbo pe masina la o firma din Arad.
*



Era vorba de 9000E (noua mii EURO) pentru a-mi face urmatoarele:
- turbina
- chiuloasa
- volanta
- ambreiaj
- intercooler
- pistoane
- supape
- evacuare cu 2 nivele de modulatie in frecventa (croaziera ~3000rpm, sport >4500rpm)

Deci turbo pe un motor aspirat inseamna mai mult o pasiune. Un simplu calcul masina + costul montarii turbo => masina cu veleitati sportive de la mama ei lasata asa.
speedman
O oferta de la o firma din Bucuresti, unde intentionez sa fac asa ceva, dupa ce va trece criza

- turbina Mitsubishi - TD05-16G sau TD05-18G (turbine ce se pun pe motoare de 2l).
- conversie galerie turbo + flanse otel
- evacuare completa (de la turbina in spate, inclusiv toba finala) din inox inclusiv downpipe
- traseu admisie
- intercooler + traseu
- pompa de bezina racing
- regulator presiune reglabil
- injectoare marite (optional, daca planuiesti sa trecem de 1 bar presiune)
- wastegate extern (optional, daca vrei sa mentinem presiunea jos la 0.5 bari)
- pistoane forjate WOSSNER (optional)
- manopera

pretul ar incepe de la 2000 euro inclusiv manopera (trebuie sa vii cu masina si sa discutam exact ce vrei pentru un pret aproximativ)

de asemenea te putem ajuta si cu recomandari pentru resoftare in functie de targetul tau.

pentru detalii ma poti contacta pe ym: mihai_spanachi sau 0722 340 642.

Mentionez ca se poate monta si o turbina mai mica, fara injectoare marite, pompa debit marit etc. De aici si pretul de care spuneam in posturile mele anterioare, ca poate fi si mai mic in functie de ce se doreste pe masina.
__________________
www.SRZ.ro - USA Automotive & Motorcycle Performance Parts - SPA Racing ZONE
catavictor
Si vei ajunge la costuri aproximativ apropiate de cele la care ai face transplant...cutia ramine aceiasi in cazul tau,cea cu 5 trepte fata de cea cu 6 de pe rs si care este din alta familie planetarele aceleasi...franele...deci?
speedman
Megane 1 1.6 16v turbo la turci cu interne stock (asa spun ei)


7 May 2010, 21:03:
Daca se ajunge la cat costa un rs autentic, iti dai seama ca as alege Rs ul. Chiar in Bv era unul coupe albastru care s-a dat cu 9000 e in urma cu cateva luni.
catavictor
Un singur exemplu..masina din imaginea ta din constructie are admisie din plastic(policarbonat) si evacuarea pe aceiasi parte cu admisia, mai precis sub admisie, se face upgrade la turbo, dar cum inghesui turbina acolo?..Coupe-ul din Bv s-a dat fiindca fostul proprietar avea rolul de fiu si reusea sa aduca acasa numai daune de valori mari...s-a dat vina pe masina si s-a dat pe niste bani cat sa nu se considere pierdere..un rs faza 2 acum pe piata il gasesti intre 12000-15000, ultimul f1 din bv s-a dat cu 17000 la cineva din bucuresti ...parerea mea e ca 1,6 16v cu turbo e doar o pierdere de vreme si de bani.
speedman
Nu stiu cum, ideea e ca am fost cu a mea la firma de care aminteam mai sus si mi a spus (eu stiam de la mecanicii din service ca are motorul inghesuit si cel putin asa pare) ca se poate monta turbina fara probleme.
catavictor
galeria de la 1,6 16v are si gatul de la carter, o turbina are nevoie de un pic de loc plus traseul intercoolerului, plus ca e o galerie din plastic!!!!, daca ai clapeta motorizata, adica masina e euro trei faci conversia la clapeta mecanica? pare simplu da incet incet ajungi aproape de costurile transplantului unde nu uita ca am spus de cutie, planetare, frane, berceu,susppensie..adica astea se dau jos complet de pe masina..acum 2 ani am gasit in spania la 3500 euro reteta asta demontata de pe un rs lovit
speedman
Nu ai masina pe 4 tun la vanzare?
P.S. Nu te contrazic, dar era o solutie de compromis la care nu am luat in calcul cv, planetare, etc. Ca fapt divers acea firma a modificat turbo la un M2 1.9 dci, pe care l au dus in 180 cp fara a fi nevoie de alte frane, planetare....Masina aia nu se va comporta nici o data ca un rs sunt constient, dar va trage mult mai bine. Suspensia da o voi schimba chiar daca nu fac conversia.
catavictor
de la 110 cp la 180 sunt 70 cp, un pic mai mult pentru franele clasice, nu contest priceperea lui mihai insa aici vorbeam de conversia turbo la benzina aspirat nu la un dci care este de la masa turbo, motorul de 1,9 dci de la renault e unul foarte potent si fiabil si ai plaja de intindere, adica turbina, injectoare eventual intercooler desi acelasi intecooler il are si rs-ul si soft te duc la acea putere; asa este am un rs de vanzare
naighba
Motorul de RS a fost conceput pentru un anumit sasiu ... asta implicand frane ... suspensii .. garada la sol ... etc . De ce crezi ca Renault nu a pus motorizarea pe Clio RS de exemplu sau pe alte modele . Uite eu am pe Laguna 3 motorizarea de Megane RS dar s-au facut ceva compromisuri ... puterea scazuta de la 225 la 205 cai. Odata cu motorul au venit automat discuri de frana marite (nu imi intra janta mai mica de 18") suspensie sport, garda la sol mai mica si scaune sport. Cam asta cumprinde in mare varianta GT de la Laguna 3.
Toate "premiile" castigate de Megane RS au fost bazate pe sasiul sport de care dispune masina ... si nu pe motorizare ...
Varianta normala cu motorizare 2.0T de 170 de cai ... asta fiind cea mai puternica varianta care a fost montata pe sasiul standard.
Parerea mea ... cauta un RS original si foloseste experienta pe care o ai in imbunatatirea acestei variante.
speedman
Daca ii faci remapare sau chip tuning o duci catre 240-250 cp. Sunt persoane care au 2.0 t 170 cu chip la 200 + fara probleme (frank sf stiu ca avea asa ceva)
@Cata Renault Megane F1 de care spui tu nu s-a dat in 15700 e?!
horhel
ma bag si eu nitel in discutie...
speedman daca tot vrei modificari sunt de acord cu mai multi de aici...cauta un rs si "imbunatateste-l" tu daca vrei sa faci ceva la masina
daca nu, fa ce a facut alt membru, adica un chip tunning, un filtru de aer sport, injectoare marite, evacuare complet marita, suspensii sport, golit interior masina, frane sport, mai bagi si un rollcage si te apuci de viteza pe traseu bucurestean... in rest spor la modificari si daca iti iese vrem sa vedem si noi produsul final
vladimireee
s-a mai facut vre-o exorcizare de cai pe aici ?! smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.