ana0103
1 Apr 2010, 13:37
am o preobela mare.miam luat un reno din 86,motor 1,4 beenzina cu carb Weber dublu corp,ma trezit cu un consum de 9,10 la suta,dupa vreo 1 luna a crescut la 10,11la suta,m0am hotarat sa schimb carb cu unu de dacie reglat cum trebe,filtru de aer toate alea ,si tot asa a ramas consumul de mare,si p langa i-a mai sczut si din putere(nu comentez k e de dacie)dar ce sa fac cu cosumul asta k ma omoara
,astept pareri si sfaturi
axicrisan
1 Apr 2010, 13:50
al meu e tot 1.4 gtl
am carburator solex cu o camera si imi consuma undeva la 6 ext si 9 inter dar il curat cand vad ca dja incepe sa se negreasca pe dinauntru
acum cu problema ta nush ce sa zic daca ai pus de dacie si e mai si nou poate trebuie reglat cu motorul cald dar parerea mea e sa ii faci o curatare la al tau si sa il pui sus il reglezi cand motorul e cald si io cred ca tre sa mearga
acum consumul apare si in functie de numarul de la pantof
ana0103
1 Apr 2010, 13:53
crede-ma ca am talpa subtire:P
cu motrul la cald sau reglat si ala weber si asta d dacie,la ala weber iam depistat o hiba un jigler era pus undeva unde nu era filet de jigler era pur si simplu pus acolo si dansa d nebun si cu el si fara tot asa mergea masina,sa fie oare de rezerva?dar nu semana cu nici un alt jigler
1 Apr 2010, 14:56:si in primul rand sunt femeie:Psi numi place mie sa o calc si nici plecari bruste nu fac cu ea mai mult de 80 nu o duc si tot consuma.la ala cu dubul corp acelasi consum k si la asta de dacie,credca am sai dau foc
axicrisan
1 Apr 2010, 14:10
bn in legatura cu numarul d la pantof glumeam pe bune
pai nush ce sa zik trebe desfacut bucati spalat si curatat la mare arta tat ce e in el si pus sus si reglat alt sfat nu am nush ce sa zik si al meu consuma acu 2 ani 20% dar era imbaxit de nici hornul nu era asa si de la 20% l-am adus la consumul asta
cauta un mecanic priceput ,poate rezolvi problema
bafta
ana0103
1 Apr 2010, 14:15
PH_97_KRY
8 Apr 2010, 19:39
SALUT baeti si eu am aceias problema am carb de dacie si am incercat tot felu de variante si nu am rezolvat nimic ,dar pe gpl e perfect .
ana0103
28 Apr 2010, 13:13
e akm am nimerito un pic mai bine.am tot pus la carb si tot aiurea mergea .daca nu am pus vreo 3 si tot rau.si intrun moment am pus un carb cu jiglere de 1.4 si akm merge mai bine nu se mai pune in nas si consumul a mai scazut destul de mult,undeva la 5,6 afara si 7-7,5 in oras,e ceva de la 10,11 bn k iam atasat si filtru d aer tot de dacie si akm merge destul de bine zic yo(nu seamana cu dacie)si nu se comporta ,un pic dim pana se incalzeste motorul dar e super akm;)
molady11
28 Apr 2010, 15:16
Dragutzo,cand ne intalnim???
maxu08
28 Apr 2010, 15:45
Sal baieti caut si eu carb weber dublu corp nu aveti sa-mi dati si mie unul pls
r11guiutz
28 Apr 2010, 17:02
ady... imi place sfatul tau!!
silvers
28 Apr 2010, 17:22
Carburatorul original trebuie curatat si reparat eventual, asta ca sa ai si puterea motorului la discretie...... carburatorul de dacie e pentru dacie, iar un carburator calibrat pt renault e altceva. Parerea mea e sa cauti un carburatorist bun pt cel original , care curatat si bine reglat o sa iti dezvaluie adevarata fata a masinii. Bafta!
iulian_2233
28 Apr 2010, 18:55
pai al meu reno are de dacie de cand il am adica de 2 ani si cam tot asa consuma vreo 6 6,5 afara daca nu o calc peafara si vreo 8 8,5 in oras depinde cum o calc si ce trafic prind prin oras deci acuma nustiu ce sa zic dar nu e prea mare diferenta intre carbu de dacie si carbu de reno fie el solex sau weber
maxu08
28 Apr 2010, 20:49
chiar nu mai are nimeni un weber 32 drt de vanzare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.