Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: LOGAN SAU SYMBOL
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
Pages: 1, 2
nini1234
salut,
am o mare dilema,poate cu ajutorul vostru reusesc sa limpezesc apele:
-ma pregatesc sa-mi cumpar o masina,cu programul rabla si cu posibilitatile mele.
am ajuns la punctul LOGAN sau SYMBOL.
cind vine vorba de SYMBOL cei cu care stau de vorba sustin ca acest model este numai pt ROMANIA,iar masina nu are verificari pe NCAP si cel mai grav ca nu are lojeroane pe spate.Mie imi place fmult varianta BEST 1,5 DCI,dar argumentele partenerilor de discutii............
VA ROG AJUTATI-MA ????!!!!!!!
roby
na, ca m-ai pus si pe mine in dilema mai mare decat eram.
azi am facut un test drive cu un symbol 2010 sa vad cum se misca, ca logan rulez toata ziua la serviciu, deoarece vreau sa imi "upgradez" felicia si sa o las lui tata si eu sa trec la ceva mai nou.
mai luam in calcul si aveo dar pana la urma am zis symbol sau logan (din motive principale de pret (desi mai nou si fiat linea are promotie tare) si apoi ca raspandire de reprezentante - ca am patit-o o data cu felicia in drum spre mare si mama ce bine mi-a prins reprezentanta vw -skoda de la buzau care mi-a picat in drum)).

vreau sa spun ca dupa @zgomotosul@ smile.gif logan (dci), in symbol 1.4 am crezut de doua ori ca mi s-a oprit motorul ca n-auzeam nimic biggrin.gif (ce-i drept sufla si aerul si mergea si radio).
nu stiu ce e chestia cu @masina doar pentru romania@ dar ma cam sperie.

pe mine m-ar interesa mai mult comparativ intervalul reviziilor precum si costul acestora.
nu pot sa cred ca la nivelul anului 2010 o masina poate avea diferente majore intre o piata si alta (banuiesc ca acelasi symbol facut la turci se vinde in toata zona estica europeana).
ma atrage mai mult symbolul deoarece e mai "finisata" ca loganul, parca stau mai bine in ea si ma atrage partea de clima automata desi nu mi-e clar pana la urma daca e chiar automata (in sensul ca are senzori prin masina) sau e doar reglaj digita
asa cum am spus si mai sus am o dilema poate nu asa de mare ca a ta dar cu postul tau mai pus pe ganduri.
IRONICK
QUOTE(nini1234 @ 31 Mar 2010, 20:59)
cel mai grav ca nu are lojeroane pe spate
*
Este o gluma, nu?
pedro 1978
ciao nini.eu am renault symbol 1.4, din dec 2007.am 61000km.sunt ff.multumit de el.fratele meu si-a luat un logan 1.4 in iulie 2009- eu am adus-o de la pitesti....nu am nimic impotriva loganului...dar..sa te gandesti bine ce vrei de al masina...daca mergi pe drumuri mai accidentate(fie vb.intre noi TOATE DRUMURUILE IN ROMANIA SUNT PRAF PRAF,PUTIN ZIS ACCIDENATE),MA REFER LA DRUMURI DE TARA SI TE DUCI CU EA PE MUNTE,si vrei SPATIU MARE LA INTERIOR,sfatul meu este sa-ti iei logan( ideal ar fi 1.6 16 valve). daca vrei o masina mai silentioasa,cu o estetica mult mai buna si un finisaj la fel de bun al interiorului ia-ti RENAULT, dar SPATIU INTERIOR MULT MAI MIC DECAT LA LOGAN.LA LOGANUL DE 1.6.compresorul de clima, vara,fiind subdimensionat face zgomot mare,nu face fata cum se zice...CE SA-TI SPUN FIECARE ARE PLUSURI SI MINUSURI.O hiba mare o intalnesti,dar nu la toate renaulturile,ESTE CASETA DE DIRECTIE="SE DUCE REPEDE"-E HIBA LOR....poate ca acum au remediat-o..la modele noi....iarasi ar mai fi ceva....PIESELE DE RENAULT SUNT FF.SCUMPE..pp.ca si cele de logan..
iti urez bafta si masina care o vei alege sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea,sa dea DUMNEZEU sa nu ai evenimente rutiere.
UN PASTE FERICIT. si sa ne ti la curent cu alegerea facuta
bobo77
QUOTE(pedro 1978 @ 1 Apr 2010, 12:18)
daca vrei o masina mai silentioasa,cu o estetica mult mai buna si un finisaj la fel de bun al interiorului ia-ti RENAULT, dar SPATIU INTERIOR MULT MAI MIC DECAT LA LOGAN.
*


Asta cu estetica este tare in rest de acord desi finisajul lasa de dorit si la symbol...
crisolro
eu vad Symbolul dezavantajat in fata Loganului doar la capitolul cost intretinere si spatiu interior; am avut si eu aceasta dilema in dec 2007 si cred ca e evident ce alegere am facut si la fel as alege si acum
pe de alta parte, multi numesc Symbolul Dacie turceasca radmasa.gif
Rado DJUKI
salutare,am avut aceeasi dilema in 2005 .din cauza faptului ca atunci trebuiau facute actele direct pe numele celui care aplica la programul rabla,a trebuit ca tata sa-mi treaca "rabla" pe numele meu.acest lucru a durat si am pierdut locul pentru logan.asa ca dupa multa alergatura am gasit un loc pentru clio symbol.sunt foarte multumit de el .am deja aproape 80000 km si in afara binecunoscutelor probleme de zgomot la cheder usa fata si pedala ambreiaj nu am mai avut nici o problema.ambreiajul mi-a fost schimbat in garantie pe la 15000 km .


in schimb vecinul si-a luat logan cam in acelasi timp.cam tot timpul a stat prin service.intre timp a dat-o.

am vazut ca preturile la piese si intretinere sunt cam la fel.

deci: as zice symbol.

in viitor as vrea sa schimb masina mea tot cu un symbol nou 1,2.
astept opinii.
alindrgn
in logan ai spatiu mult mai mare, si incap in spate 3 persoane lejer. in symbol cei din stanga si din dreapta dau cu capul in stalp (propria experienta). piesele sunt mai ieftine (si le gasesti si mai ieftine la cei care le scot pe sub mana din fabrica, noi, de origine), manopera la fel. nu sunt preturile piperate de la renault. la symbol echiparea de baza e undeva la 10000 euro, si la logan 5900. acum depinde tu in ce buget te incadrezi si ce asteptari ai.
doar ca chestie, o chip tuning la logan 1.4 este 150 lei, iar la symbol 1.4, este 100 euro, doar pt faptul ca e reno.

nu compara tu 1.5 cu 1.4, ca normal ca la 1.4 crezi ca ti s-a oprit motorul. indiferent ce o sa alegi, te sfatuiesc sa alegi benzina si nu motorina! in romania nu exista motorina pentru motoarele dCi si pica injectoarele cand ti-e lumea mai draga. problema generala dacia-reno-nissan.

eu am logan, face 2 ani peste 2 saptamani, am 43000 km si nu am schimbat nimic la ea, in afara de consumabile, si alea doar la revizie. mai ales facelift-ul care a aparut acuma, echiparea laureate se ridica mai sus decat asteptarile tale. nu se compara calitatea finisajelor cu cea din loganurile fabricate pana in vara lui 2008 (ph1).

ca chestie, am motor de 1.4 82 cp, si am fost in constanta acuma in martie (un deces in familie) si pe autostrada soarelui am calcat-o pana la 175 km/h pe bord. atat arata acul. 2 persoane in masina si ceva bagaje.

@pedro 1978: silentioase sunt amandoua in aceeasi proportie. nu uita ca este acelasi motor, iar acum sunt motoare euro 5. sleep.gif
pedro 1978
alindrgn de acord cu tine prietene ...eu ma refeream si la zgomot per total...uite eu am mers cu un sandero 1.6. 16 valve...mai omule este ff.zgomotoasa...nu stiu ce sa zic dar eu as opta tot pt.un renault...dar sa nu mai fie facut in turcia wink.gif si de acord cu tine.....NU LOGAN SAU RENAULT DIESEL....noi nu avem motorina .....
alindrgn
lasa-ma sa iti zic o treaba. 1.6 16 v nu s-a pus pe sandero. uita-te si pe dacia.ro la configurator;)

si aici era vorba de logan, nu de sandero. loganu e antifonat la motor la fel ca dci-urile. acuma daca tu vrei sa mergi cu ea si sa nu auzi ca e pornit motorul, poate ca ar fi mai buna o versiune pe gaz...
pedro 1978
da corect ai dreptate, ma uitai nu au de 16 valve...dar totusi e zgomotos..parerea mea....
alindrgn
inca o data...lasa sandero la o parte. aici e vorba de logan si symbol.

si eu am oscilat la inceput intre aveo sedan, symbol si logan... aveo a cazut din start ca am auzit numai de bine de el, plus testele de rezistenta care m-au speriat, la symbol s-a pus marea problema a spatiului, care lasa de dorit, iar dupa cum spuneam, pasagerii din spate se chinuie sa stea comozi, si la drum lung cred ca raman cu gaturile intr-o parte. asa ca am ajuns la logan, care are un spatiu generos si in habitaclu, si in portbagaj.

de curiozitate... portbagajul la a ta cati litrii are? si tu ce motorizare ai pe masina?
rtBK
ce am sesizat eu in 2 ani de cand le tot calc pe amandoua


logan:

- mai puturoasa
- mai galagioasa
- a mea fiind din 2005 a prins si putina rugina, dar trecem cu vederea ca sunt "factori externi" dry.gif
+ apreciez ca au pus anvelope de 185/65 r 15
+ suspensie mai rigida decat la clio
+ pot spune ca e fiabila

clio:

- a avut momente in care nu pornea la prima cheie, nu stiu ce au facut cei din service si pana la urma a fost ok
- am schimbat biletele in 4 ani ( dar la drumurile noastre... sa spunem acceptabil )
- 175/65 r14
+ ceva mai puternica decat loganul, nu mi-a fost frica niciodata in depasiri.. ca sa am aceasi performanta la logan trebuia sa pun benzina gen alto 101 si clio sa mearga cu 95
+ avand in vedere ca nu m-am aflat in imposibilitatea de a pleca vreodata, pot spune si de ea ca e fiabila smile.gif


Dintre cele 2 as alege loganul, imi da o senzatie mai mare de siguranta ( stabilitate si fiabilitate ).
IRONICK
Probabil voi credeti ca simbolu asta nou este la fel de insonorizat ca ala vechi. Nu strica un drive-test inainte.
alindrgn
chiar...am auzit numai 'de bine' de noul simbol...si de cel de 1.2 si de cel de 1.4. 3 persoane mi-au spus ca nu mai e ce era symbolul precedent.
IRONICK
QUOTE(pedro 1978 @ 8 Apr 2010, 11:02)
da corect ai dreptate
*
Probabil ca nici Logan nu era masina cu care ai mers.
bobo77
Inca ceva de care se uita, este vorba de pret care este egal ca si dotari dar intre motorizari diferite adica logan 1.6= la pret symbol 1,2 16 v fece lift. Deci...
alindrgn
si loganul este tot face lift:) si nu comparam motorul de 1.2 cu cel de 1.6. eu nu as lua o masina cu motor de 1.2.
rtBK
in curand nu vom avea de ales laugh.gif
alindrgn
daca-mi pune macar 92 cp pe motor de 1.2 atunci nu mai comentez:P
DMP
Numai sa nu atinga aia 92 cp la vreo 10.000 rmp ...
alindrgn
doamne fereste...suzuki swift are 92 cp pe motor de 1.3, deci banuiesc ca nu e asa greu sa scoata martoagele astea dintr-un motor de 1.2 16v.
aly_vo
Eu am pe skoda motor de 1.2......asa ca prefer clio cu 1.2 ...e mai bun la tabla decat loganu ! Parerea mea !
alindrgn
nu auzi ca symbol-ul de romania nu are nici verificarile NCAP? cine stie ce surprize iti face. si ca tabla...tot acolo e.
rtBK
nu-ti face griji, se comporta cum trebuie.
spy_oh_joy1389
daca ar fi sa aleg dupa design, as alege logan face-lift. Inainte de face-lift-uri as fi ales symbol. Imi placea mult mai mult. Am avut 1.4 8v si se infigea mai bine decat loganul, poate datorita rotilor mai mici. Loganul are si avantajul spatiului si practicalitatii. Daca esti un tip mai calm, nu-ti trebuie masina prea sprintena. Daca esti mai tanar si nu cari prea multe si ai bani sa iei si sa intretii symbolul, atunci iei symbolul. Asta nou mi se pare foarte frumos facut din spate. Botul nu-mi place deloc, iar in interior nu mi se pare nicio diferenta fata de cel vechi. Alt avantaj al Loganului este ca gasesti piese si accesorii mai ieftine.
the_tavi
Optiunea mea este Logan 1.6 16V. LA Loganul meu, 1.6 MPI, simt nevoia unei viteze in plus, trage de parca e lesinat intr-a 5-a. In rest, nu am ce sa ii reprosez.
bobo77
Poate are o problema ca nu-i normal sa fie lesinat, acum depinde ce inseamna lesinat la tine ca dupa 140-150 urca mai greu sau poate ceri prea mult de la acesta motorizare. De acord 1,6 16 v e mai ok.
stanyc2003
vezi ca este o oferta interesanta pt Symbol...prin programul Rabla...
plus ca...pare mai finisat si mai bine inchegat ca masina! Parerea mea, de necunoscator!

Bafta
A9theR
ti-ai luat masina pana la urma?
ce ai ales?
oricum ai sa zici ca ai facut alegerea perfecta..bla-bla... icon_mrgreen.gif

parerea mea este ca arata mult mai bine Symbolul si are si multe dotari de genaratie noua...
dar daca preferi spatiu si nu confortul sporit(tinuta la drum inclusa)mergi pe Logan
PaulT
QUOTE(IRONICK @ 8 Apr 2010, 11:11)
Probabil voi credeti ca simbolu asta nou este la fel de insonorizat ca ala vechi. Nu strica un drive-test inainte.
*



Dupa parerea mea Symbolul nou este mult sub modelele precedente cam la tot, nu doar insonorizare . Exact, un drive-test va fi edificator...

QUOTE(the_tavi @ 13 Apr 2010, 17:39)
Optiunea mea este Logan 1.6 16V. LA Loganul meu, 1.6 MPI, simt nevoia unei viteze in plus, trage de parca e lesinat intr-a 5-a. In rest, nu am ce sa ii reprosez.
*




Pai daca in actuala treapta 5 zici ca ti se pare lesinat, cum crezi ca s-ar comporta intr-o eventuala a sasea cu raport si mai mic?
bardu
INtre logan facelift sau symbol 2010 as zice logan.
Daca era disponibil cand am luat eu masina nu sunt sigur daca aveam acum symbol 1.4 sau logan ph2 1.6 smile.gif .
Shapera
Care e faza cu verificare NCAP? In ce consta?
Eu detin noul Symbol cu motorizare 1.2 16V.. Si pana acum sunt foarte multumit de el! Ma ajuta in depasiri.
Acum sa revin si sa intre inca odata.. In ce consta verificare NCAP? Adica daca nu are verificare NCAP e foarte grav? De ce?
alindrgn
sunt testari ale masinii, la impact frontal, lateral, la cum se aseaza pe drum si chestii din astea ce tin de siguranta celor din interior si a celor din jur.
Shapera
Pai si symbol nu are verificarile astea !?
claudiu.manda
La noul Symbol nu. La cel vechi facusera rusii niste teste similare din care reiesea ca se comporta la fel ca bicorp-ul, respectiv 11 puncte la impactul frontal, 15 la cel lateral traduse prin cele 4 stele obtinute (in conditiile in care bicorp-ul a fost testat doar cu 2 airbag-uri frontale si centuri pretensionate). Nu stiu daca la noul Symbol s-a schimbat platforma. Daca nu, as merge pe acelasi considerent. In plus, mai poti adauga airbag-urile laterale ca optiuni.
bobo77
QUOTE(Shapera @ 19 Jul 2010, 23:39)
Care e faza cu verificare NCAP? In ce consta?
Eu detin noul Symbol cu motorizare 1.2 16V.. Si pana acum sunt foarte multumit de el!  Ma ajuta in depasiri.
*


radmasa.gif probabil fara ac pornit si singur in masina si un pic mai mult curaj...
VladK2K
Salut

Si eu sunt in cautarea unei masini, probabil un Logan, dar la reprezentanta unde m-am dus au incercat sa imi bage pe gat un Symbol, varianta Best.

Am urcat in masina, am butonat-o pe unde am apucat si am vazut urmatoarele aspecte:
Plasticul de pe bord este cam acelasi cu cel al Loganului (alta forma, dar calitativ, si ca aspect, e acelasi)
Volanul este si el foarte asemanator cu al Loganului, inclusiv maneta de faruri/semnalizare
CD-player-ul are satelit de comanda pe volan
Afisajul cd player-ului este separat, nu incorporat ca la Logan, si are senzor de temperatura exterioara
Centurile sunt fix aceleasi ca la Logan, inclusiv reglarea inaltimii.
Bancheta din spate este rabatabila, dar exista o tija mediana (ca la Logan) care nu iti permite sa pui lucruri voluminoase
Eu sunt un tip mai inalt si cand am intrat in spate am dat cu capul de cheder (desi m-am aplicat suplimentar), iar in interior am stat cu genunchii chinuiti si daca stateam drept ma propteam cu capul in tavan, foarte neplacut.
Geamuri electrice fata, manuale spate

Este interesant ca folosind discount-ul prezent de 1800 eur, varianta Best 1.4 16V este doar un pic mai scumpa decat Logan black line 1.6 16V (am comparat cu blackline pentru ca are volan imbracat in piele si satelit de comanda pentru cd-player.
Totusi cred ca ma voi orienta spre un Logan pentru ca am impresia ca obtin mai multa masina pentru aceiasi bani. Am vorbit cu cineva de la Renault si mi-a spus ca este o masina produsa si vanduta pentru europa de est.
bobo77
Cu acest motor eu luam symbolul clar, eu cand am fost in dilema care ai fost si tu, la aceleasi dotari aveam de ales intre laureate 1, 6 si symbol de 1,2.
oclaudiu
Sunt diferente intre Symbol modelul nou si Clio 3 ?
mircea_aq
cred ca ar fi mai usor daca ai intreba care sunt asemanarile. Noul Symbol e un model dezvoltat pe platforma clio 2, deci e posibil sa gasesti si ceva componente comune cu III-ul (carry-over). In rest ai facut alegerea corecta din toate punctele de vedere ;-)
Intre symbol si logan as lua clio estate
mahamann
personal am mers destul si cu logan si cu clio, ambele masini de la servici deci le-am muncit ceva. nu am avut absolut nici o problema tehnica. eu daca ar fi sa aleg intre ele as alege clio pentru ca:
- mai silentioasa
- mai stabila
- mi se pare mai inchegata ca masina, stiu nu e asta o explicatie dar asta imi vine acum in minte

cel mai bine faci un drive test cu ambele masini si vezi in care te simti mai bine, mai in siguranta, etc. trebuie sa iei in calcul multe lucruri cand vei alege masina : dotari, unde mergi mai mult oras-in afara, cati pasageri vei avea de obicei etc.

in privinta sigurantei (teste euroncap) masinile astea doua seamana foarte mult au cam acelasi dotari si la siguranta activa si la pasiva, oricum in locul tau dupa ce as lua oricare din masinile astea, a doua zi as schimba anvelopele cu unele adevarate - fac cat multe stele euroncap!

dupa ce am avut astea doua masini de munca, mi-am luat......megane sh rolleyes.gif
Castorel
Geamuri electrice fata, manuale spate

pe varianta symbol 1.4 16 V editie best eu am geamuri electrice fata spate deci... poate cea de la reprezentanta nu era best si era alta varianta. eu cand m-am dus la meridian sud vroiam sa iau un sandero, cei de acolo incercau sa-mi vanda un logan. cand m-am inscris la rabla pentru sandero a fost prea tarziu si asa am ajuns la symbol. evident nu regret alegerea facuta si intre logan si symbol eu am ales symbolul. am condus logan peste 5,6000 de km si mi se pare mai lenes CB mai bun la symbol loganul arata mai bine din fata symbolul din spate si top speed mai mare la symbol. si inca ceva... butoane pentru geamuri electrice pe panoul central... sa fim seriosi. si la vechea dacie 1310 aveam geamurile electrice sub cotiera si nu pe panoul central
rtBK
QUOTE(VladK2K @ 9 Aug 2010, 10:52)
Am vorbit cu cineva de la Renault si mi-a spus ca este o masina produsa si vanduta pentru europa de est.
*



numai ca aia n-au muscat din marketingul cu black line smile.gif si le-au adus inapoi.
hora
Nu exista diferente semnificative intre symbol si logan. diferenta de pret nu este data de calitate (in favoarea symbolului), ci de cateva "dotari" in plus (satelitul pt radio) si de sigla in forma de romb. De ce afirm aceasta? Am avut symbol (1.4 8v) si am condus si logan. Si inca un mic amanunt care nu ar tebui sa ne lase prea reci: loganul se vinde foarte bine in vest, pe cand symbolul nu se vinde deloc (in vest,adica).
Stiu ca parerea fiecaruia se vrea cu greutate si in cunostinta de cauza, dar ,OBIECTIV, nu exista motive importante pentru care sa alegi un symbol si nu un logan. Subiectiv, insa...

Cu stima pentru toti cei care aleg o masina noua

21 Sep 2010, 21:30:
si inca ceva:personal, daca as avea 10.000 de euro nu i-as da pe toti pe un symbol, as lua un logan in jur la 9.000 si cu 1000 de euro m-as plimba prin europa. la sfarsit as ramane cu masina si cu amintiri placute (concretizate si in fotografii smile.gif )
o parere...
bobo77
Loganul se mai vinde o laie in Vest foarte bine...
alexadv
Personal am un Logan 1.6 Lau cu 170.000km din 2005, si n am avut probleme tehnice si dupa umila mea parere s a descurcat exceptional pentru ceea ce este. Singura problema care este cu adevarat o problema este pretul care in 2005 era 9000 euro si acum la vanzare nu este mai mult de 3000 euro.
bobo77
Cred ca le infloresti in 2005 ambition era in jur de 8300 E si nu mai zic ca E=3,6-3,7 lei...
mykissfm
Salut pe toata lumea de pe forumul acesta,reno.ro

detin un logan 1,6 mpi ,varianta kiss fm aproximativ 60 000km,sunt super multumit de masina asta ,pret de achizitie 8700 euro an 2007 .in perioada cand umblam sa-mi achizionez o masina, am trecut si pe la reprezentantele care vindeau marca reno.ma incanta sa imi i-au un simbol ,daar la banii aia era chel ,iar oferte nu existau ca acum.

dupa ce am luat loganul ,am avut ocazia sa merg mult si cu clio symbol ,dar pe mine m-a cam dezamagit, am 1,80 m 100kg ,deci problema cu spatiul apoi ce ma ingrijorat iesirile de pe autostrada symbolu la 150 este mai instabil ca loganul.(parerea mea)
varianta cu care am mers eu a fost 1,4 mpi 2007.
hora
care ti se pare mai "potenta"? 1.6 mpi (logan) sau 1.4 8v (symbol)?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.