salut!
nu stiu daca mai e actual, dar mi s-a parut interesant, asa ca (din experienta mea), iata niste variante:
1. tai arcurile fatza si o sa accentuezi si mai tare diferenta (de obicei la un clio simbol fuge spatele ca e usor si suspensia e f. moale pe spate) fata-spate, asa ca iese din discutie
2. intaresti arcurile spate (cu niste cleme de comprimare puse invers) si masina se va comporta destul de bine (sta mai bine in curbe), dar o sa ai o problema de look: arata ca un gipan, sau un "mini monster truck"
3. tai arcurile fata si le comprimi pe cele spate: asta cred ca e varianta cea mai ok ca pret, dar tre sa-ti iasa al naibii de bine socoteala pentru a pastra proportia de lucru fata-spate
4. varianta de mijloc - ca pret (si o recomand cu caldura; functioneaza): set de (4) arcuri sport: in ordine descrescatoare iti pot recomanda FK (aprox 110E/set si este bestial: 60/40), Eibach, sau JOM (35, aprox 80E/set)
5. set complet arcuri+telescoape (e varianta mea actuala si nu as mai schimba-o cu nimic!!) - e intr-adevar cea mai scumpa