Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme injectoare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2
oana2009
Buna ziua, am auzit de la un prieten ca sunt probleme la ranault megane 1.5 dci pana in anul 2007.Acuma as vrea sa va intreb pe voi posesorii daca ati intampinat aceasta problema la ele.Am auzit ca sunt foarte scumpe cam 60 de milioane...inca nu mi-am achizitionat masina pentru ca nu stiu ce sa fac...normal as vrea sa imi iau pe motorina dar acuma nu stiu ce sa zic..as vrea sa stiu si o parere de la voi....cati ati avut problema asta?multumesc
mihaicip03
stii cum e Oana...poti sa iei masina noua si sa pice ceva.....Eu zic ca daca vrei cu adevarat ceva nu mai sta pe ganduri , ia ceea ce vrei u....pentru ca probleme pot avea si dieselurile si benzina...insa se rezolva.....nu 60 de mil cum ai zis u..ci 250 de lei un injector reparat de ex..Al meu e din 2007 si inafara de o flansa nu am avut probleme....Acum hotararea e a ta....succes... wink.gif
oana2009
Multumesc de sfat icon_mrgreen.gif
skorpio_bog
in primul rand foloseste cu incredere functia SEARCH. e de mare ajutor, sunt multe topicuri pe forum in care s-a discutat problema cu injectoarele la diesel si cu problemele de pilitura si multe altele.

La masinile de dupa 2007 cei de la renault au schimbat injectia, au pus injectie Siemens. La masinile pana in 2006-2007 au injectie delphi. Alegerea e a ta.
CristianFlorea
Am 214.525 km cu Megane 2 Sedan dec 2004.
Am schimbat supapele la 206.000 km pt ca aparea Injection Faut si nu a mai vrut sa porneasca. M-a costat 350 lei bucata x 4 = 1.400 lei.
Daca pui motorina de la benzinarii gen Rompetrol, OMV, PetrOMV nu vei avea probleme.
Eu am alimentat exclusiv de la benzinariile de mai sus si nu am avut probleme. Oricum masina o am de noua si in afara de elemente de suspensie (bielete si amortizoare etc), ambreiajul si supapele nu am schimbat nimic la ea.
calaretz
QUOTE(skorpio_bog @ 15 Mar 2010, 20:48)
in primul rand foloseste cu incredere functia SEARCH. e de mare ajutor, sunt multe topicuri pe forum in care s-a discutat problema cu injectoarele la diesel si cu problemele de pilitura si multe altele.

La masinile de dupa 2007 cei de la renault au schimbat injectia, au pus injectie Siemens. La masinile pana in 2006-2007 au injectie delphi. Alegerea e a ta.
*


....cum adica la masinile pana in 2006-2007 au injectie delphi? Eu am inteles ca dci-ul cu facelift are siemens. A mea daca e din aprilie 2007, are siemens.... blink.gif
zer0
De unde zvonurile astea cu injecția Siemens. Nu am găsin nicăieri injecție Siemens la 1,5 dci.
skorpio_bog
Cum adica cum adica? ce nu intelegi nu stiu. Masinile pana in 2006 (adica 2005 inclusiv, sau masinile euro 3 sau megane 2.1 cum le numim noi pe forum) au injectie delphi, la care unii au avut probleme altii nu cu injectoarele, pilitura etc. Vezi fericitul norocos de mai sus cristianflorea, care nu a avut nici o problema. Depinde de norocul fiecaruia si de lotul de masini pe care il prinde.

Da, dci-urile cu facelift sunt cele incepand din 2006 cand au introdus motoarele euro 4. Deci a ta si a mea si altele din 2007 sunt facelift si au injectie siemens. Sper ca acum am fost clar.
99AIM
QUOTE(skorpio_bog @ 16 Mar 2010, 18:24)
Cum adica cum adica? ce nu intelegi nu stiu. Masinile pana in 2006 (adica 2005 inclusiv, sau masinile euro 3 sau megane 2.1 cum le numim noi pe forum) au injectie delphi, la care unii au avut probleme altii nu cu injectoarele, pilitura etc. Vezi fericitul norocos de mai sus cristianflorea, care nu a avut nici o problema. Depinde de norocul fiecaruia si de lotul de masini pe care il prinde.

Da, dci-urile cu facelift sunt cele incepand din 2006 cand au introdus motoarele euro 4. Deci a ta si a mea si altele din 2007 sunt facelift si au injectie siemens. Sper ca acum am fost clar.
*


Vrei sa-ti pun o poza cu pompa de inalta presiune pe care scrie delphi,asta e un mit ca faceliftul are injectie siemens,un vecin al meu are manager din 2009 si are aceeasi pompa ca si mine.
solidconvert
Si eu tot Delphi am chiar daca este facelift... euro3. Inca nu m-am uitat la un euro 4 sa vad ce scrie pe pompa dar chiar sunt curios. Pana acum am auzit tot feluri de mituri referitoare la vestita injectie de pe dci(am auzit chiar ca pana si eu as avea injectoare siemens pentru ca asa au pus pe motorul de 100cp)... oricum nu cred.
By the way: 47k fara probleme pana acum... wink.gif
ianni
Dci cu 105 cp are injectie Siemens si euro 4.
99AIM
QUOTE(ianni @ 16 Mar 2010, 20:50)
Dci cu 105 cp are injectie Siemens si euro 4.
*


corect,cele de 86 cp si euro 4 sunt tot delphi
skorpio_bog
QUOTE(RamboX @ 16 Mar 2010, 19:48)
Vrei sa-ti pun o poza cu pompa de inalta presiune pe care scrie delphi,asta e un mit ca faceliftul are  injectie siemens,un vecin al meu are manager din 2009 si are aceeasi pompa ca si mine.
*



vrei sa-ti pun si eu o poza cu pompa siemens? daca e vorba sa ne batem in poze. Eu stiu sigur ce am pe masina. Poate ca nu au pus pe manager, sau pe motoarele de 85. Insa iti zic sigur ca la mine, la 105 cp si cutie in 6 trepte este siemens.
99AIM
QUOTE(skorpio_bog @ 16 Mar 2010, 20:52)
vrei sa-ti pun si eu o poza cu pompa siemens? daca e vorba sa ne batem in poze. Eu stiu sigur ce am pe masina. Poate ca nu au pus pe manager, sau pe motoarele de 85. Insa iti zic sigur ca la mine, la 105 cp si cutie in 6 trepte este siemens.
*


tu ziceai de facelift euro 4 ca are siemens, noi sa fim sanatosi ca daca e sa-ti cada ceva cade cu orice injectie, vezi Passat cu 2.0 tdi Pd 140CP ce cad injectoarele intr-o veselie.
tubu
informatie 100% sigura: injectie siemens doar pe 1,5 dci 106 cai 6 trepte si pot sa va spun ca nu se strica nici sa tragi cu tunu. tocmai d aia nici nu s-a comercializat in romanica decat pe comanda, ca, deh noi avem bani de injectoare, pompe , pilitura....etc
skorpio_bog
asta e adevarat rambo. Se intampla si la case mai mari. De passaturi am auzit si eu, e crima pe forumu lor
oana2009
Va multumesc mult pentru parerile voastre, chiar ati fost de ajutor, masina de care va spuneam este 1.5 dci si are 86 cp...deci presupun ca are injectoare delphi....oricum cred ca voi ramane la benzina(1.6 16 valve 110 cp) ca sa fiu mai sigura, chestia asta cu injectoarele am auzit-o de la cineva de la reprezentanta si tocmai de aceea nu vreau sa am eu ghinionul asta....va multumesc inca o data pentru pareri si scuze ca am facut un nou topic....sambata voi avea si eu Megane biggrin.gif biggrin.gif abia astept...va doresc o zi cat mai placuta excl.gif
solidconvert
Vezi ca la benzina cade fulia defazoare... sa nu sari din lac in put... wink.gif
99AIM
Eu stiam ca are injectoare delphi cand am luat-o, gasisem ceva tentant si pe benzina cam la aceeasi bani si km la RCI Leasing dar am ales tot motorina-consum mic, cuplu marisor...si la benzina sunt pb la greu-vezi fulia,ambreiajul ce costa de schimbat dublu fata de 4 duze injectoare, bobine....Parerea mea este ca daca se alimenteaza numai cu motorina de la statii centrale mari nu sunt pb.
geoman
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Mar 2010, 15:20)
Am 214.525 km cu Megane 2 Sedan dec 2004.
Am schimbat supapele la 206.000 km pt ca aparea Injection Faut si nu a mai vrut sa porneasca. M-a costat 350 lei bucata x 4 = 1.400 lei.
Daca pui motorina de la benzinarii gen Rompetrol, OMV, PetrOMV nu vei avea probleme.
Eu am alimentat exclusiv de la benzinariile de mai sus si nu am avut probleme. Oricum masina o am de noua si in afara de elemente de suspensie (bielete si amortizoare etc), ambreiajul si supapele nu am schimbat nimic la ea.
*



Pai de ce ai schimbat supapele daca ai alimentat de la OMV, Petrom etc ? Sa inteleg ca 200k este limita normala cat tin supapele?
CristianFlorea
Aparea frecvent la bord "Injection Fault" si pana la urma masina nu a mai pornit (in ianuarie pe ger). Am tractat-o pana la Meridian. Am crezut ca sunt injectoarele insa dupa ce au verificat s-a constatat ca sunt supapele. Am scapat mai ieftin.
Injectoarele sunt f scumpe (1.200 - 1.400 lei bucata + manopera).
Mecanicii spuneau ca in majoritatea cazurilor cd apare Inj Fault sunt supapele.
Treaba asta s-a intamplat la 206.000 km. Sunt totusi niste km, nu poate merge la infinit. Probabil ca in cazul in care alimentam cu canistra sau de la orice benzinarie no name cadeau injectoarele pana acum.
Masina a mers destul si am fost si sunt f multumit de ea. Consum mediu 5,4% pe computer. La Laguna 2.0 dci am 7,5%.

QUOTE(geoman @ 17 Mar 2010, 10:52)
Pai de ce ai schimbat supapele daca ai alimentat de la OMV, Petrom etc ? Sa inteleg ca 200k este limita normala cat tin supapele?
*


gutui
salutare tuturor. sper sa nu fiu off topic....
am avut si eu ceva mesaje de genu: "injection defaillante..." (astia cu franceza lor )....iar acum am altu, mai bun: "injection a controler"... biggrin.gif ...sa inteleg ca sunt injectoarele, mai ales ca la testul cu "bidonasele" 2 injectoare dau ff multa motorina pe retur.
Va rog, si cu cat mai multe detalii cu putinta, spuneti-mi ce se poate face sa ies "ieftin si bun" (vorba romanului). Trebuie schimbate injectoarele, toate 4? sau doar cele 2? sau doar duzele? unde gasesc duze? cat ar fi una? ce alte detalii mai aveti si credeti ca mi-ar folosi? va multumesc mult de tot.
PS: momentan m-a "lovit criza"....si nu imi permit sa cumpar injectoare noi de la reprezentanta....deci, va rog...dati tot ce stiti ca imi poate folosi cumva.
PS 2: am 200 mii km. de la 120 mii e la mine...mergea excelent, acum tremura rau, dar tot fuge, si a pornit si la gerurile alea de minus 22.
solidconvert
Gasesti supape de schimb in Bucuresti la Bradi Auto(dealer Skoda), cu aprox. 300Ron bucata cu tot cu montaj si garantie un an... wink.gif Te duci la ei cu injectoarele in brate... s-ar putea ulterior dupa ce le montezi pe masina sa trebuiasca deblocate cu ''CLIP''... wink.gif
ianni
QUOTE(tubu @ 16 Mar 2010, 22:16)
informatie 100% sigura: injectie siemens doar pe 1,5 dci 106 cai 6 trepte si pot sa va spun ca nu se strica nici sa tragi cu tunu. tocmai d aia nici nu s-a comercializat in romanica decat pe comanda, ca, deh noi avem bani de injectoare, pompe , pilitura....etc
*




Si de unde stii asta? Ca ar fi bine sa fie asa. Dar in lumea actuala producatorul doreste sa cada anumite piese pentru a avea si el un castig.
Si nu vad de unde pe comanda ca sunt la oferta....
Eu pe al meu l-am luat fara comanda (era deja in Turcia) biggrin.gif
adi83
Buna seara/dimineata plus bine v-am gasit pe toti!
Am o mica(chiar foarte mare) laugh.gif nelamurire legata de sistemul de injectie de pe un clio 3 aprilie 2006 de 106 cp 6 drepte model initiale: are delphi sau siemens? Ca ne este tare draga dar nu sunt sigur de acest aspect. Am auzit problemele iscate de existenta sistemului delphi si nu prea ma incanta ideea...
Va rog dati un sfat daca mai citeste cineva un post din 2010... rolleyes.gif
valentin_29
QUOTE(adi83 @ 6 Jan 2012, 00:11)
Buna seara/dimineata plus bine v-am gasit pe toti!
Am o mica(chiar foarte mare) laugh.gif  nelamurire legata de sistemul de injectie de pe un clio 3 aprilie 2006 de 106 cp 6 drepte model initiale: are delphi sau siemens? Ca ne este tare draga dar nu sunt sigur de acest aspect. Am auzit problemele iscate de existenta sistemului delphi si nu prea ma incanta ideea...
Va rog dati un sfat daca mai citeste cineva un post din 2010... rolleyes.gif
*



Buna seara,

Motorizarea 1.5 dci 105 cp are injectie Siemens, de aceasta informatie sunt 100% sigur. Noile versiuni 1.5 dci 110 cp sunt tot Siemens, generatii mai noi ... si sunt recunoscute ca fiind mult mai fiabile decat cele Delphi.
$$ilvviu
Cred ca ai Siemens.
silviutamas
Salut,
Am si eu o problema cu injectoarele,mai bine zis,cu supapele de retur.Motorul nu mai porneste decat cu spray in momentul asta si-mi da eroarea "injection fault"
Sunt din Bucuresti,daca ma puteti ajuta cu ceva informatii despre mecanici priceputi in ale injectoarelor si care sa garanteze si pt lucrarea care o fac,macar verbal,v-as fi recunoscator (evident si pretul este foarte important sa nu fie mare:D:D:D).

Multumesc
solidconvert
Sa-ti garanteze verbal este o prostie... preferi sa te minta sau cum?... ca altfel nu inteleg... sunt multi care nu recunosc garantia cu hartie scrisa... ce sa mai vorbim daca iti promite verbal. Deci atentie!!! Vezi ca exista topic la anunturi/oferte permanente sau ceva de genul asta cu baieti care reconditioneaza si ofera si garantie... Bafta sa-ti rezolvi problema.
ady24
QUOTE(silviutamas @ 18 Jul 2012, 12:07)
Salut,
Am si eu o problema cu injectoarele,mai bine zis,cu supapele de retur.Motorul nu mai porneste decat cu spray in momentul asta si-mi da eroarea "injection fault"
Sunt din Bucuresti,daca ma puteti ajuta cu ceva informatii despre mecanici priceputi in ale injectoarelor si care sa garanteze si pt lucrarea care o fac,macar verbal,v-as fi recunoscator (evident si pretul este foarte important sa nu fie mare:D:D:D).

Multumesc
*



Buna seara, va pot ajuta cu cea mai mare placere, uitati aici topicul :

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=180438&st=150

Stima....
chivu morris
Salut,
Eu am cu masina 222.000km si merge super, nu am avut niciodata vreo problema. Am facut schimbul la 10.000km. Masina am luat-o in august 2007 si are 86cp.
Numai bine
dragos100
Ma ajuta si pe mine cineva cu o idee sa stiu in mare ce sa caut?
Am un megane 2 dci 86 cai euro 4, injectoare delphi, mi au spus cei de la service cand am verificat masina la cumparare, au trecut 4 ani de atunci.
Zilele astea mi a aparut injection a controler, dar masina merge normal, se tureaza, nu scoate fum la accelerare(este turata nu meerg cu 1300 ture), nu consuma ulei. Ce am observat eu la prima pornire dimineata scoate fum alb in primele secunde si parca a intervenit o mica trepidatie, sau poate o fi ca i rece, nu stiu.
espacern
Incepe cu o testare si cu o verificare injectoare(test cu borcanase/eprubete)si apoi functie de rezultat stii ce si cum.....mai bine!

@+
Nastase.Adrian
Salut.Am tot vazut ca exista probleme cu injectoarele de la pilitura la renault megane 1.5dci 86cp.Intrebarea mea este daca si pe facelift mai exista aceasta problema pentr u ca vreau sa imi achizitionez un megane sh model facelift din 2006 si nu stiu la ce sa ma astept.Multumesc
ady24
Depinde cum a fost exploatata masina de vechiul propietar. Daca a bagat motorina de la nu stiu ce surse neautorizate atunci sa te astepti ca pompa poate sa produca pilitura in orice moment. Eventual cand cumperi masina ar fi indicat sa mergi la cineva sa iti verifice starea pompei si a injectoarelor, asa ar fi cel mai corect.
mitzu21
Controlul se face prin introducerea unui magnet in rezervor, iar in cazul in care pe magnet se lipeste pilitura de fier inseamna ca sistemul de injectie e compromis. Din cate stiu la Megane 2 2 au schimbat acele pompe de motorina care lasau pilitura.
sk0rpion
mai poti sa faci si purjare la filtru si tot ce curge sa pui intr-un pahar , asta sa numai desfaci rezervorul, oricum cel mai indicat e la o reprezentanta renault sa faci testul de vanzare cumparare.
fideli0
Salutare!Tot caut de cateva ore un topic ajutator problemei mele.Sper sa postez unde trebuie.Am achizitionat in primavara un megane 2 1.5Dci,106Cp din 2007,75.000km.In momentul in care a inceput sa dea frigul au inceput problemele cu pornirea,in sensul ca pornea foarte greu.Adica pana azi cand a dat zapada si un pic de ger apasam butonul start/stop de 6-7 ori pana pornea.Azi dimineata am dat la apasari de buton pana cred ca am omorat bateria si nu a mai vrut sa porneasca.Nu stiu ce sa-i mai fac.O sa incerc cu niste cabluri de curent sa o pornesc asa.Mentionez ca de fiecare data cand aveam probleme in momentul cand pornea scotea un fum puternic cateva secunde iar apoi se regla totul.Dupa ce se incalzea motorul,pornea imediat fara nici o problema.De asemenea,acum 1 saptamana,probabil tot de la atatea apasari de buton start/stop mi s-a ars si siguranta cea mare de pe + de la baterie(cea neagra de amperaj mare).
Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi,v-as fi recunoscator.
Multumesc!
cristian.iliescu88
Verifica in prima faza bujiile. Este suficient sa nu incalzeasca una singura pentru o pornire mai grea.
Apoi..daca sunt mai multe sigur nu iti mai porneste.
Daca motorul este cald nu mai este nevoie de bujii pentru pornire, de aici si faptul ca iti porneste atunci cand este cald.
Asta ca o prima optiune.
iDoctor
un test ar fi in masura sa-ti spuna cel mai corect , sigur ai bujiile arse .
espacern
DCI-ul bun porneste si cu bujiile arse....mai greu dar porneste.
La DCI bujiile servesc mai mult dupa pornirea motorului....pentru reducere poluare.
fideli0
Multumesc mult pentru promptitudine.Voi incerca in prima faza sa verific bujiile.Voi posta ulterioare impresii/rezolvari.
cristian.iliescu88
Nu te contrazic.
Dar din proprie experienta, dci-urile care sunt acum pe Logan si Duster la -5, -10 grade, daca le dai cheie direct fara sa lasi bujiile sa incalzeasca camera de ardere nu pornesc. Poate la a 3-a cheie, dar si atunci foarte greu.
In schimb daca lasi bujiile sa isi faca treaba (pana se stinge martorul bujiilor incandescente din bord) porneste fara probleme.
Din cate stiu aceste bujii incandescente sunt pentru preincalzire si pornire. In concluzie isi fac treaba atat la punerea contactului pana se stinge acel martor din bord cat si dupa pornirea motorului ajutandu-l destul de mult pe vreme rece.

Tot respectul.
djcristi
QUOTE(Nastase.Adrian @ 3 Apr 2014, 14:58)
Salut.Am tot vazut ca exista probleme cu injectoarele de la pilitura la renault megane 1.5dci 86cp.Intrebarea mea este daca si pe facelift mai exista aceasta problema pentr u ca vreau sa imi achizitionez un megane sh model facelift din 2006 si nu stiu la ce sa ma astept.Multumesc
*



pai cel de 86cp este de facelift (2.2) , 1.5dci megane 2 de 82,86,101cp sunt cu sistem de injectie Delphi , iar cele de 103 sau 106 cp sunt ci injectie piezo Siemens (mult mai fiabila).

Injectoarele Delphi euro4 (meg2.2) sunt mai fiabile decat cele de euro3 (valabil si pt Logan) dar tot sunt sensibile, avand in vedere cat de proasta este motorina la noi recomand numai motorina premium (gen Efix S de la Rompetrol) si mers corect cu ea (peste 2000rpm).

Cel mai bine se testeaza injectoarele pe banc la un service specializat, pt ca se poate vedea si cum dozeaza , nu numai returul.

Lafel si cu pilitura, pompele Delphi de euro4 nu mai au (sau sunt mai putin dispuse) problema cu pilitura din cauza pompei de joase care nu se unge suficient.

<span class='edit'>29 Dec 2014, 15:52:</span>
QUOTE(cristian.iliescu88 @ 29 Dec 2014, 12:23)
Verifica in prima faza bujiile. Este suficient sa nu incalzeasca una singura pentru o pornire mai grea.
Apoi..daca sunt mai multe sigur nu iti mai porneste.
Daca motorul este cald nu mai este nevoie de bujii pentru pornire, de aici si faptul ca iti porneste atunci cand este cald.
Asta ca o prima optiune.
*




QUOTE(iDoctor @ 29 Dec 2014, 12:25)
un test ar fi in masura sa-ti spuna cel mai corect , sigur ai bujiile arse .
*



total gresit, nu are nici o legatura cu bujiile, pentru ca daca ar avea vreuna arsa , ar primi eroare si sa presupunem ca nu primeste eroare, dci-ul porneste la prima cheie (putin mai lung indradevar) si cu toate cele 4 arse !

problema le el poate sa fie din pompa/injectoare. ciudat ca s-a ars siguranta generala de 350A, sa nu fie si o problema la electromotor, pt ca normal nu prea ar avea cum sa traga asa curent...

@fideli0 , cand era bateria incarcata si incerca sa porneasca, se invartea rapid motorul ? sau foarte greu?

cat despre injectie, ai Siemens, injectoarele nu prea ai unde sa le verifici (cel putin eu nu am gasit nici un service care sa aiba banc pentru injectoare piezo Siemens) , dar aceste injectoare in general nu se strica (ele mele au 230mii km si merg fara probleme) si atunci cand se strica in general se defecteaza partea electrica a lor si ECU da eroare.

fideli0
@djcristi atunci cand bateria era incarcata invartea rapid.pe masura ce se ducea din puterea bateriei invartea din ce in ce mai greu.Am gresit eu cand am specificat ca masina este cea de 106Cp.Este modelul de 101Cp,ceea ce inseamna ca are injectie Delphi nu?Am cautat pe net si am vazut ca aici in Brasov,de unde sunt este un service care verifica si repara/reconditioneaza injectii Delphi,poate le fac o vizita dupa Anul Nou!
djcristi
nu are cum sa fie de 101cp fiind din 2007 , ai meg2.2 pe care s-au pus de 86 si 103/106cp , pe 2.1 (<2006) s-au pus de 82 si 101cp.

ca sa te lamuresc , pe stalpul lateral dreapta ai 2 etichete , pea cea mica si ovala ai pe primul rand 2 coduri, unul din 4 caractere si altul de 7 , pune-le aici si iti dau detaliile masinii.
fideli0
La cum ma pricep eu la masini...smile.gif
Sunt persoana din aceea care doar conduce masina,baga motorina si mai stie sa schimbe o roata,in rest...
A venit cineva si cu niste cabluri de curent am incercat sa pornesc masina.Din pacate nu a pornit.Tot din pacate nu locuiesc in oras,ci la 15km distanta si ca sa o duc la un service va trebui sa chem o platforma.Era exact ce-mi doream de Revelion smile.gif
@djcristi ma voi uita la ce ai spus tu si-ti voi trimite datele.Multumesc oricum pana acum pentru lamuriri.Eu tot mai sper din tot sufletul sa fie duse bujiile,sa nu fie problema de injectie.
espacern
QUOTE(fideli0 @ 30 Dec 2014, 12:15)
Eu tot mai sper din tot sufletul sa fie duse bujiile,sa nu fie problema de injectie.

Spera!....dar nu de la bujii este problema!
Filtrul de combustibil schimbat si o baterie noua.....pentru inceput.
djcristi
nu cred ca este de la baterie, pt ca a spus ca la inceput invartea bine, pana s-a descarcat. de la bujii nu este sigur.

din pacate pare sa fie o problema generala a sistemului de injectie.

@fideli0 , a mai facut figuri inainte la pornire sau in mers? ti-a aparut vreo eroare in bord?
filtrul de motorina la ce interval il schimbi , ce motorina bagi?

daca tot nu te pricepi, si o duci la service, primul lucru care ar tb sa-l faca e sa verifice retururile la injectoare cand incerci sa pornesti masina, pt ca daca unul a ramas blocat, toata motorina se va duce pe retur pe acolo si nu va porni. in cazul in care nu vine nimic nici pe retur, se verifica la para de amorsare daca este tare sau daca se intareste, si daca tot nu vine nimic, e pompa de vina.
fideli0
Figuri a facut odata cu venirea timpului racoros,dar pornea,chiar daca la a 5-6-7 apasare de buton start/stop...dupa ce porneste si apuca sa se incalzeasca motorul nu mai face figuri,porneste imediat...filtrul l-am schimbat pana acum de 2 ori,cand am cumparat masina am schimbat toate filtrele si inca o data dupa 12.000km...motorina bagam de la lukoil pana acum 2 luni...de atunci bag numai petrom...doar astea 2 sunt in drumul meu.
Inca o data multumesc pentru sfaturi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.