adi_saba
22 Feb 2010, 14:40
In sfarsit mi-am luat avionul mult visat
o splendoare de masina :xenon,piele crem,pilot automat,sistem audio 150w -magazie 6cd-uri,parktronicb,senzori ploaie,dubluclimatronic,scaune electrice,incalzite,etc . Am condus-o 700km tot timpul cu zambetyl pe buze
Curbele sunt o joaca tinand cont ca vireaza si rotile spate,iar de senzatia ....feelingul cand intra turbina in functiune nu mai vorbesc. Nu imi dau seama de ce o astfel de masina e atat de putin apreciata la noi.
poze??
eu nu stiam ca la saab vireaza rotile din spate
kamelot
22 Feb 2010, 14:44
Felicitari. E o masina frumoasa foc. Sper sa reziste in continuare.
Poze ceva cu atelajul? De care e 93 sau 95? Numai stiu exact daca si 93 are tractiune integrala...
PS: Daca e 4x4 eu unul stiu senzatiile
AndreiMR
22 Feb 2010, 14:47
Felicitari pentru masina
E intr-adevar ceva deosebit in marea de Audi,BMW sau Mercedes de pe soselele de la noi. Asteptam mai multe detalii si poze
andreis
22 Feb 2010, 14:48
E o masina grozava, o marca cu traditie, dar se pare ca la noi e inca ceva rar. S-o conduci cu placere si sa pui niste poze.
Andy_ACS
22 Feb 2010, 14:54
Cred ca e 9-3 (care din cate stiu impartea platforma cu Vectra).
Saab parca intrasera in faliment, aveau probleme mari.
Mie imi place mai ales stilul lor de bord, ca la avioanele de vanatoare
Asteptam poze si mai multe detalii.
Bafta!
raqzvan
22 Feb 2010, 15:01
Ai unde sa-i faci revizia la Sighetu Marmatiei?
adi_saba
22 Feb 2010, 15:49
este vorba de Saab 9-3 de 150hp,varianta mai ;cuminte;dar poate fi dusa doar din soft la 200hp...insa deocamdata nu-i vad rostul.Nu e 4x4,dar vireaza si spatele la curbele abordate mai sportiv.
Cat despre service ,colaborez cu baietii de la Brasov si Bucuresti pentru piese-reprezentante de nota 10.,plus ca mai e reprezentanta la Satu Mare. O sa revin cu poze
22 Feb 2010, 15:49:este vorba de Saab 9-3 de 150hp,varianta mai ;cuminte;dar poate fi dusa doar din soft la 200hp...insa deocamdata nu-i vad rostul.Nu e 4x4,dar vireaza si spatele la curbele abordate mai sportiv.
Cat despre service ,colaborez cu baietii de la Brasov si Bucuresti pentru piese-reprezentante de nota 10.,plus ca mai e reprezentanta la Satu Mare. O sa revin cu poze
aleksanders
22 Feb 2010, 15:53
M i h a i
22 Feb 2010, 16:20
QUOTE(adi_saba @ 22 Feb 2010, 15:40)
1.In sfarsit mi-am luat avionul mult visat
2.Curbele sunt o joaca tinand cont ca vireaza si rotile spate,iar de senzatia ....
3.feelingul cand intra turbina in functiune nu mai vorbesc.
1.esti subiectiv..
2.nu prea cred
3.are turbo?
2.0 de 150 cai este pe benzina...are si turbo la caii astia care nu se mai termina?
Sabb are performante destul de mediocre...nu numai la modelul asta.....vezi avionul asta care face suta in 11.3 sec in varianta automata...si 9.8 manuala...nu mai zic de 2.8 V6 Turbo 255 CP care face 0-100 in 7.5 s ( varianta automata cu 6 trepte)...sunt si in faliment..in iunie sau iulie se afla soarta lor...
Sa o utilizezi sanatos...daca o ai..binenteles...
este ok masina..mie imi place doar sa o privesc pe strada...
quasararoma
22 Feb 2010, 16:22
Super masina - a fost si visul meu, dar era mult prea scump, chiar si dupa o serie de negocieri purtate cu cei de la Augusta Motors.
Sa te bucuri de ea, iar daca tot ai postat aici asteptam si ceva fotografii.
Cat a costat?
kamelot
22 Feb 2010, 16:30
QUOTE(adi_saba @ 22 Feb 2010, 15:49)
este vorba de Saab 9-3 de 150hp,varianta mai ;cuminte;dar poate fi dusa doar din soft la 200hp...insa deocamdata nu-i vad rostul.Nu e 4x4,dar vireaza si spatele la curbele abordate mai sportiv.
Cat despre service ,colaborez cu baietii de la Brasov si Bucuresti pentru piese-reprezentante de nota 10.,plus ca mai e reprezentanta la Satu Mare. O sa revin cu poze
Cum sa vireze rotile spate ma?
Asta e tare intradevar.
Nu o duci tu din soft la 200 de cai nici sa ma pici cu ceara. Eventual cu unul super agresiv ajungi la 180 maxim dar apoi vei avea probleme. La 170 CP ajungi cu un soft facut bine si care sa nu iti dauneze.
Clar 9-3 2.0t e doar tractiune fata.
Deci...POZE!
Andy_ACS
22 Feb 2010, 16:42
Baieti, nu stiu exact daca Saab are asa ceva, sau daca modelul lui are asa ceva, insa sunt masini la care si rotile din spate se vireaza putin pentru a usura virajul. Asa ca nu e o noutate tehnologia asta.
Bafta!
Manuel
22 Feb 2010, 16:44
La Laguna GT se intampla chestiunea asta, deci nu e exclus sa fie si la Saab.
MihaiD
22 Feb 2010, 16:44
Dupa cate stiu eu la SAAB e doar passive wheel steering, practic se deformeaza controlat unele elemente ale suspensiei spate pentru a modifica ceva unghiuri (in special cel de convergenta) in felul asta masina avand un comportament mai neutru(mai putin subvirator) pe viraje luate mai tare.
Andy_ACS
22 Feb 2010, 16:45
IRONICK
22 Feb 2010, 16:46
QUOTE(MihaiD @ 22 Feb 2010, 16:44)
la SAAB e doar passive wheel steering, practic se deformeaza controlat unele elemente ale suspensiei spate pentru a modifica ceva unghiuri
Orice punte H face asta ...
Andy_ACS
22 Feb 2010, 16:49
Mai multe detalii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9-3"It includes a number of safety features, including innovations such as Saab Active Head Restraints (SAHR II) to reduce whiplash and ReAxs, passive rear wheel steering to reduce understeering and passive toe-in under heavy braking"
Bafta!
adi_saba
22 Feb 2010, 17:50
cam multe intrebari !
Da,e 2.0t 150hp-o puturoasa,o rabla pe 4 roti!Totusi nu inteleg de ce posteaza cei care habar nu au ce inseamna Saab...
Da rotile spate vireaza la un inghi de cateva grade la fel ca la laguna gt. Deci Saab are 2.0 t -150hp,2.0 t 175hp. 2.0t 210hp si 2.8 t 250hp si 280hp la modelul 4x4 ,asta doar la modelul 9-3 ss. Si da,tinand cont ca Saab a fost primul producator care a pus turbo pe motoarele pe benzina....
Si rog pe carcotasi sa urce intr-un Saab ,sa-l conduca si mai vorbim
IRONICK
22 Feb 2010, 17:55
QUOTE(adi_saba @ 22 Feb 2010, 17:50)
nu inteleg de ce posteaza cei care habar nu au ce inseamna Saab...
Si rog pe carcotasi sa urce intr-un Saab ,sa-l conduca si mai vorbim
Nu mai bine pui tu poze cu ce inseamna un Opel, pardon Saab?
b76bgaarh
22 Feb 2010, 17:55
halatul cat e halatul????
QUOTE(adi_saba @ 22 Feb 2010, 17:50)
Si da,tinand cont ca Saab a fost primul producator care a pus turbo pe motoarele pe benzina....
vezi ca VW face din 1.4 aceasi lucru ce ai tu din 2.0 , dar probabil nu se pune ca nu a fost primul
sorin_f39
22 Feb 2010, 18:19
Cred ca ceea ce ai achizitionat tu nu este o motorizare turbo.
R19/16v
22 Feb 2010, 18:21
1.8t 2002–present I4 16V Ecotec 1998 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 2000–3500 rpm Low-pressure
2.0t 2002–present I4 16V Ecotec 1998 cc 129 kW (175 PS; 173 hp) @ 5500 rpm 265 N·m (195 lb·ft) @ 2500–4000 rpm Mid-pressure
Ne hotaram?
sorin_f39
22 Feb 2010, 18:25
Cred ca este vorba de asta :
2.0 LPT M5 150CP
Capacitate 1,985 dm3.
Putere (EEC) 110 kW (150 CP) la 5500 r/min.
Combustibil 95 octane (min. 91).
Viteza maxima 215 km/h; 0- 100 km/h: 9.8 sec
Secvente 60 - 100 km/h in viteza a patra 9.6 sec; 80 - 120 km/h in viteza a cincea 14.9 sec.
Consum litri/100 km* 13.0/6.9/9.2; auto. 14.9/7.6/10.3.
Emisii de gaze (CO2 ) g/km* 308/166/218; auto. 354/180/244.
R19/16v
22 Feb 2010, 18:27
Sursa?
sorin_f39
22 Feb 2010, 18:28
R19/16v
22 Feb 2010, 18:31
Ori cineva a gresit pe wiki, ori ...
1.8t-ul de pe wiki e de 1998
adi_saba
22 Feb 2010, 18:45
bun,e 1.8t-150hp capscitate 1998cmc . Da ai dreptate,vw are chiar mai mult adica 170hp din 1.4 tsi...dar e MAXIM,la mine e minim! Jur ca nu pot sa inteleg ce e cu atata reticenta aici. Da mi-am luat o masina care nu o intalnesti la orice pas,o masina pentru cunoscatori...nu e tdi, nu e nemteasca...se pare ca w greu sa faci un roman sa aprecieze o masina buna,trebuie sa fie nemteasca sau frantuzeasca,altfel e proasta
Apreciez comentariile cunoscatorilor si ma fac sa rad cele de la unii care au vazut Saab in poze!
pastrama
22 Feb 2010, 18:47
Pozeee!
R19/16v
22 Feb 2010, 18:47
Eheee, daca-ti luai tractor de la hans, sa vezi ce te mai iubea forumu'...
Iulikk
22 Feb 2010, 18:47
Topic facut degeaba daca nu are si poze
R19/16v
22 Feb 2010, 18:48
QUOTE(adi_saba @ 22 Feb 2010, 18:45)
Da mi-am luat o masina care nu o intalnesti la orice pas,o masina pentru cunoscatori...nu e tdi, nu e nemteasca...s
Bravo!
Daca e sa o dam asa vw scoate din 2.0t 270 de cai
. Oricum saab fac masini frumoase . Sa o stapanesti sanatos si poate vi si cu niste poze
M i h a i
22 Feb 2010, 19:19
QUOTE(adi_saba @ 22 Feb 2010, 18:50)
1.Da,e 2.0t 150hp-o puturoasa
2.Da mi-am luat o masina care nu o intalnesti la orice pas,o masina pentru cunoscatori...nu e tdi, nu e nemteasca
1.Imi place ca esti realist
2.o masina pt cunoscatori....hm...daca eu imi luam Phaeton de ex(o masina mai rar intalnita pe strazile noastre..zic eu mai rar decat un saab)...ma spulbera colegul R19 ca am luat porcarie nemteasca..etc...si ca sunt fan vw..tractoare..etc..
Nu trebuie sa te ofici pantru ca unora nu le place masina.....vrei sa ai numai comentarii de bine?
posturi gen ''pfoaaaa...minune...2.0 150 cai...nebuniee...etc...suta in 9.8...ca un megane 1.9 de 130 cai...'' Este ok masina...mie imi place...DAR nu as lua asa ceva pentru ca nu imi plac performantele.(din 2.0 vreau mai mult de 150 cai...)....si cred ca este destul de greu cu servisarea....sunt si in rahat din punct de vedere financiar...nimic nu se stie...si ei si opel...in aceeasi oala sunt..
Astept si eu poze cu interiorul...pe zi si noapte..
(daca vrei sa pui)
vis-a-vis
22 Feb 2010, 19:20
Defineste "cunoscatori" te rog...
adi_saba
22 Feb 2010, 19:20
maine o sa-i fac poze si o sa le postez! nu am luat masina pentru liniute...am luat-o pentru ca sunt indragostit de aceasta marca . Nu stiu de ce unii vad un dezavantaj faptul ca imparte aceeasi platforma cu vectra..eu consider ca e un avantaj. De ce nu mentioneaza ca imparte platforma si cu Cadilac BLS?
R19/16v
22 Feb 2010, 19:22
Mihaita, daca exista un VW ce merita cumparat, atunci ala e Phaeton, tocmai din motivele amintite de tine
Otto bineinteles.
AndreiMR
22 Feb 2010, 19:40
Carcotasi sunt multi,mai ales cand vine vorba de o marca oarecum necunoscuta la noi.Mie mi se pare o alegere buna,o masina premium care nu vine la pachet si cu imaginea destul de dubioasa ale concurentelor nemtesti.Sincer,nu prea am vazut cefe late cu trening "naic" in Saab-uri.Si din punct de vedere tehnic,nu e OZN dar e absolut suficient pentru drumurile noastre ce poate masina asta.Sa fim seriosi,la ce iti trebuie 1000 de cai cand mergi pe drumuri pline de gropi,carute,betivi si biciclisti?
Si mie imi place Saab 9-3, ultimul model inainte de facelift. Treaba cu motor de 2 litri turbo cu "doar" 150 de cai nu este relevanta. Audi are, parca, la actualul A4 un motor de 1.8 turbo cu 120 de cai. Important este cum se desfasoara puterea si curba de cuplu.
Si eu ca ceilalti colegi astept poze, mai ales noaptea in interior.
PS. Cred ca atitudinea putin ostila a unora este data de modul in care ti-ai facut prezentarea: avion, vireaza cu spatele, trage de rupe.
QUOTE(dcn @ 22 Feb 2010, 19:47)
PS. Cred ca atitudinea putin ostila a unora este data de modul in care ti-ai facut prezentarea: avion, vireaza cu spatele, trage de rupe.
Si lipsa pozelor...
adi_saba
22 Feb 2010, 21:53
dragi colegi cand am zis k e avion nu m-am referit la faptul ca prinde suta in 3sec ci am facut aluzie la faptul ca Saab fac si avioane de vanatoare si ca masinile lor imprumuta dinaceasta tehnologie-contactul intr scaune,prizele de aerisire,night panel,zeci de butoane.,bordul orientat spre sofer si alte chestii...multe minore,dar care te fac sa te simti intr-un anume fel cand il conduci.Un Saab se conduce cu zambetul pe buze,e altceva! Nu e cea mai frumoasa ,cea mai puternica,cea mai fiabila masina...e masina care ori o iubesti ori o urasti. Eu o iubesc
Saab trebuia sa fie cumparat de keonigseg...insa tratativele au esuat si a fost cumparat de Spiker
quasararoma
22 Feb 2010, 22:32
Cat a costat?
cosmin_2300
22 Feb 2010, 22:44
QUOTE(quasararoma @ 22 Feb 2010, 16:22)
QUOTE(quasararoma @ 22 Feb 2010, 22:32)
dogy_10
22 Feb 2010, 22:56
frumoasa masina, tot timpul am admirat saab-urile pentru felul in care arata, dar nu te-ai intrebat dc e exclusivista masina asta? sau dc a ajuns saab in faliment??? (probabil o sa-mi iau mute suturi in fund pentru postul asta da asta e) inti spun eu, pentru ca ia bataie de la toate cotetele alea nemtesti si japoneze si mai nou si de la alea frantuzesti.... fara suparare dar dpmdvd saab e prea scump pentru ce ofera, in banii de un 9-3 se incadreaza si un seria 3 (nu 320d) care iti ofera mai multa sportivitate de cat iti poate oferi saab
QUOTE(R19/16v @ 22 Feb 2010, 18:48)
Bravo!
vezi ma ca nu e nici ,frantuzeasca
QUOTE(M i h a i @ 22 Feb 2010, 19:19)
.ma spulbera colegul R19 ca am luat porcarie nemteasca..etc...si ca sunt fan vw..tractoare..etc..
lasa-l ma ca e copil
Eu daca ma apuc acum sa scriu ca megane'ul meu 1.6 16v ma face sa ma simt ca intr'un avion datorita bordului si manetei de frana de mana , ca vireaza si spatele ( cand trag frana de mana ) si ca trage de rupe....mi'ar sarii lumea in cap?
Dar daca zic ca este o cutie de plastic plina cu greierasi ?
gruita2005
23 Feb 2010, 08:36
Adi Saba vezi ca poti modera acest topic de la Jurnal de Bord. Poti face ce vrei cu el.
Astept si eu pozele
adi_saba
23 Feb 2010, 08:42
Masina a costat 8000e si e din 2004! Poate sa zica cineva ca si volvo e o masina proasta?e aproape la fel de rara ca un saab si trec tot printr-o perioada dificila.Cand eram in tratative sa iaou masina toti prietenii au zambit..multi nici nu au auzit de saab ,dar dupa ce au vazut-o si-au schimbat parerea . Nu are rost sa-mi spuneti ca sunt n masini mai bune ca nu ma intereseaza..eu am vrut sa-mi preizint masinuta mult dorita si nu o comparatie cu alte marci....comparatii care nu-si au rostul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.