Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Twizy va costa 5.000 de euro
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
adimfx


VIDEO: Renault Twizy, cea mai mica masina electrica Renault, va costa 5.000 de euro


Renault Twizy, cea mai mica masina electrica pe care Renualt o va produce in urmatorii ani, va fi comercializata la un pret de 5.000 de euro, a declarat inaltul oficial Renault Odile Desforges.

Ea nu a precizat insa daca bateriile vor fi incluse sau nu in acest pret, dat fiind faptul ca Renault a anuntat deja ca va aplica un sistem de leasing separat pentru baterii, pentru a face masinile mai accesibile.

http://www.0-100.ro/2010/02/12/video-renau...uro/#more-10380

Renault Twizy de serie va costa 5.000 de euro

Varianta de serie a modelului Renault Twizy, cel mai mic membru al familiei de vehicule electrice pe care francezii le vor lansa in 2011 si 2012, va costa 5.000 de euro.

Anuntul a fost facut de Odile Desforges, directorul adjunct al Grupului Renault, care cu aceasta ocazie a confirmat ca Twizy va fi produs in Spania, la fabrica din Valladolid.

http://www.auto.ro/stiri/Renault-Twizy-de-...a-5-000-de-euro

Am gasit la cautare topicul, dar se pare ca a fost mutat sau inchis. Daca credeti ca postarea e mai potrivita in alta parte, va rog sa mutati.
aphophis
ar fi bine sa fie pretul ala, sa vedem insa ce vor face cu bateriile. Cel mai bine ar fi sa ai un fel de leasing, in care daca apar baterii mai performante sa iti fie schimbate (sau cum am vazut intr-un video, s-ar putea schimba de fiecare data cand "reincarci" masina)

Cine stie, poate renault-nissan chiar are sanse sa ocupe un loc fruntas pe segmentul asta icon_mrgreen.gif
adimfx
Tind sa cred ca pretul nu include bateriile. Oricum, pana la lansare se vor lamuri multe aspecte privind infrastructura si atunci e posbil sa vedem alte cifre (mai mari sau mai mici).

Oricum Romania nu va ocupa un loc fruntas ca piata pentru masini electrice, asa ca le vom admira pe la straini.
membru_DC
QUOTE(adimfx @ 12 Feb 2010, 12:55)
Ea nu a precizat insa daca bateriile vor fi incluse sau nu in acest pret
*


logic ca pretul este fara baterii
bubu782001
Se vezi business pe Rombat pe urma... radmasa.gif
Ca sigur vor aparea variante aftermaket. Si nu numai la Renault ci si la alte modele electrice produse de alte marci.
Pe de o parte e mult mai bine. Durata de viata bateriilor va creste simtitor pe viitor, de fapt asta cred ca o sa fie segmentul pe care se vor bate producatorii de acumulatori.
Insa nu stiu ce-mi spune faptul ca Renault (ca si alte firme) vor produce acumulatorii in forme ciudate, care vor fi greu de reprodus, cu chipuri de identificare si monitorizare, cum este pe la notebook-urile din ziua de azi.
Eu sincer ma bucur ca suntem generatia care o sa prinda aceste sisteme.
Scaderea pretului acestor tipuri de autovehicule, este perfect logica.
Pe langa eliminarea subansamblelor - evacuarem admisie, motor, etc...chiar si cutie de viteze. Se stie ca motoarele electrice au cuplu direct de la ZERO.
Cuplul motoarelor electrice exte direct proporțional cu curentul electric care trece prin rotor și cu câmpul magnetic de excitație. Deci o pedala de acceleratie multicontactor sau cu rezistenta variabila. Or sa scade foarte mult si subansamblele, in afara de directie, ceva subansamble la franare si la motorul electric, nu mai vad sa mai fie altceva - poate doar computerele de gestionare (ABS, ESP, Gestionare sistem electric, Airbag-uri).

Ce filtre de aer, ce ulei...adio aceste jucarii. Totusi nu vad unde o sa mai fie castigul firmelor la revizii - placutele de frana si ce altceva ??? Probabil periile de la motorul electric.
Eu unul in secunda 2 mi-as lua o masina de genul asta.
aphophis
Au aparut preturile la electricul twizy. Se pare ca in spania va costa 6990 euro, la care in unele tari s-ar putea adauga deducerile valabile in tarile respective pentr masinile electrice. La asta se adauga 45 de euro pe luna , inchirierea lunara a bateriei..



QUOTE
El más pequeño y extraño de los Renault eléctricos, el Twizy, ya va tomando posiciones para iniciar su carrera comercial. Tendrá lugar a finales de este mismo año y entre otras cosas se caracterizará por estar fabricado en la planta de Valladolid (España) para todo el mundo.

El pequeño biplaza llegará para conquistar especialmente a aquellos usuarios acostumbrados a las motocicletas. Estará equipado con un motor totalmente eléctrico capaz de recorrer entre 55 y 115 km con una sola carga dependiendo de las condiciones del tráfico. Renault lanzará dos variantes, una con la velocidad limitada a 45 km/h y otra que podrá superar los 80 km/h (en este último caso será necesario estar en posesión del carné A/B). Para recargar la batería serán necesarias tres horas y media desde una toma convencional, lo que puede considerarse poco tiempo para un eléctrico (aunque su autonomía es más limitada).

En lo relativo a los precios, Renault España lo ha fijado desde 6.990 € con impuestos pero sin contar las ayudas, a los que habrá que sumar otros 45 € mensuales en concepto de alquiler de baterías. Sin ser barato, tampoco será un vehículo prohibitivo pues hay scooters con precios no muy inferiores equipados con motores de gasolina convencionales. Posiblemente el rival más duro sea el Piaggio MP3 Hybrid, más costoso y también con mayores posibilidades de uso.


sursa: http://es.autoblog.com/2011/03/01/renault-...izy-en-ginebra/

asta e versiunea de serie din ce am inteles:


user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
tribunul
In spate mai are scaune?
ageana
Mișto manțocăria, mai ales la pretul asta.
Da’ totusi, geamuri laterale nu are? blink.gif

Si din cate vad in pozele din link, mai are inca un loc in spate. AICI
tribunul
La ce-i trebuie 2 usi? nu era mai ieftina cu o singura usa?
sorin1983
mie mi se pare un scuter...ce e asa misto?
tribunul
nu te ploua, nu te ninge, nu te bate vantul, nu te doare capul....
sorin1983
eu cred ca la vreo 10 mii bateriile o sa te doara capul o perioada... asa iti cumperi un smart... la noi nu sunt deduceri nici macar pt gpl, sa nu imi spuneti ca brusc se fac deduceri pt curent, se instaleaza prize etc.
tribunul
Tu cand iti cumperi un telefon sofisticat, foarte scump, inseamna ca ai nevoie de el?
sorin1983
macar nu platesti acumulatorul separat si ai si prize potrivite pentru el. plus ca telefoanele sunt pentru vorbit la mine.
ageana
Atunci evolutia, din punctul tau de vedere, e de cenzurat.
De ce sa ne complicam atata, oricum ne mai ajunge petrolu' pentru o carca (patruj' ) de ani, pt ce atata stres.
sorin1983
care evolutie? ca sa facem o paranteza... intai vindem telefonul si in timp va punem la dispozitie si incarcatorul... dar cumparati acum telefonul la un pret imbatabil.
si crezi ca va fi gratis curentul?
rtBK
aer conditionat? vara e o placere... caldura? iarna de asemenea o placere... ca sa nu vorbim de casetofon.. folosim mobilul ala fara incarcator de care vorbeste sorin1983 laugh.gif
argon
BAteriile vor costa inca odata pe atat? Bani ce se vor da anual, daca o folosesti, ca astea nu tin ca bateria de 12 v de la masinile normale cu anii.
dcn
QUOTE(tribunul @ 2 Mar 2011, 09:54)
La ce-i trebuie 2 usi? nu era mai ieftina cu o singura usa?
*



Este inclusa si varianta pentru Anglia. Doua masini intr-una singura.
tribunul
QUOTE(argon @ 2 Mar 2011, 10:13)
BAteriile vor costa inca odata pe atat?  Bani ce se vor da anual, daca o folosesti, ca astea nu tin ca bateria de 12 v de la masinile normale cu anii.
*


Costul mare al bateriilor va compensa cu taxele de poluare care vor fi din ce in ce mai mari.

Ps
Cred ca trebuie sa inventeze un dispozitiv care sa faca zgomotul pe care-l face un atomobil cu motor cu ardere, ca altfel o sa fie accidente la greu, ca pe astea electrice nu le auzi.
C@talin
la asta o sa fie taxa de inmatriculare de sute euro laugh.gif in ro sigur domle produce radiatii de la motoru electric laugh.gif
asgard1955
E frumoasa masinuta dar e mica. Daca ar face un logan electric in viitorul apropiat pana in 10000 de euro, fara baterii bineinteles ar fi o adevarata revolutie.
Squirrel
Logan…electric…fără baterii…adică, așa, ca un troleibuz? smile.gif
Păi bateriile sunt costul preponderent la electrice…este una din cauzele pentru care se tergiversează producția de masă…deja prețul metalelor rare a crescut de când au explodat vânzările la smartphones (alea cu baterii de capacitate mai măricică)…
adimfx
Pentru noi in Romania nu va fi o solutie nici dpcdv financiar, ca sa nu mai zic de confort (ploaie, cald, frig).

7.000 euro (ca deh... statul nostru nu da bani prostii) cost de achzitie + 45 euro/luna pentru a putea merge 7.500 km pe an (deci 625 km/luna) mi se pare dezavantajos. Plus costul reincarcarilor lunare (115 km autonomie declarata, probabil 80 km autonomie reala, deci 8 reincarcari x 10-15 lei fac circa 100 lei/luna in plus pe energia electrica).

Pretul de 45 euro/luna acopera mai bine de un plin la o masina precum Twingo, Aygo, C1, 107, Panda, care costa putin peste 7.000 euro sau chiar mai putin daca o cumperi prin Rabla sau SH veche de 1 an.

Cu bonusuri de 1-2 mii euro pentru electrice discutia se schimba, dar nu radical. Romanul vrea confort!
Saint666
Norocul nostru ca nu suntem targetul acestei masini.
asgard1955
Dupa ce se umplu strazile de masini electrice se va scumpi curentul, pentru ca noi trebuie sa ramanem sclavii sistemului. icon_mrgreen.gif desi soarele ofera intr-o ora atata nergie cat consuma pamantul intr-un an.
sorin_f39
In opozitie cu acest pret este Mitsubishi i-Miev care costa in Romania 36.000 euro.

Imi place Twizy.
ioana.M
e super dragut Twizy, dar foarte mic. eu mi-as lua o masina electrica, o Toyota Prius galbena :X
eXtenSion
Doar că nu e electrică, e hibrid (adică și electrică și clasică). biggrin.gif

Twiiiizzzzy (deși îmi place mult cum arată) nu cred că va avea cine știe succes pt că nu prea există multă lume ce să își permită o mașină separată de „fitze”, doar pt că e electrică. Dacă ai acei bani mai degrabă iei altceva cu barem 4 locuri.
loganfan2008
personal am ramas masca acum ceva vreme cand a trecut un Twizy pe langa mine, cred ca o reala problema este aceea ca e prea silentioasa ph34r.gif
rtBK
si unde se intampla asta? laugh.gif

eu cred ca ar avea sanse daca ar putea sa mearga vreo 500 de km, sa aiba geamuri, incalzire si racire... eu cel putin as fi cat de cat interesat.

cat despre pret fara baterie... masina care o aveti acum a venit cu plinul facut?
spy_oh_joy1389
Nu-i nevoie sa incarce bateria. Acumulatorul este chimic. Are sarcini pozitive intr-o parte si negative in cealalta, curent gratuit la prima tura ai putea spune smile.gif . Nu stiu daca s-o face formatare la tipul asta de baterie.
sorin_f39
QUOTE(rtBK @ 3 Mar 2011, 20:51)
cat despre pret fara baterie... masina care o aveti acum a venit cu plinul facut?
*


La masina pe care o am acum, nu am platit separat pentru rezervor. biggrin.gif

3 Mar 2011, 22:33:
A nu se intelege ca sunt contra politicii de inchiriere a bateriilor.
rtBK
eh depinde cum privesti atunci... si loganu tot "5000" de euro a costat pana la urma..
Executron
Cand vor face masinile electrice sa arate precum masinile normale, atunci vor fi de succes.

Daca scot monstruozitatile astea, degeaba.
rtBK
asta e viitorul
VladG
La banii aia, n-ai cum sa primesti mai mult.
Daca vrei mai mult si ai de unde sa dai, iti poti alege ceva de aici:
http://www.teslamotors.com/roadster
http://www.teslamotors.com/models

Mie mi-ar placea un Twizy, strict pentru mers la serviciu.
loganfan2008
Un mic flash cu interiorul lui Twizy si Zoe: http://greetings.renault.com/ro/

PS: ca o remarca personala, am observat ca Fluence ZE este putin mai lung fata de Fluence
rtBK
silviumc
Ar fi intererant pentru mers la servici si inapoi in Bucuresti, daca ar avea geamuri si AC. Fara astea, e bun pentru alte tari, cu alta clima.

La noi se vor vinde Zoe sau Fluence electric, dar trebuie sa fie cu o autonomie mai buna. In mod sigur se va mari la urmatoarele generatii de acumulatori. BTW, acestia sunt Litiu Ion, ca in telefoane. Deci Rombat nu are de-a face cu astfel de chestii.
akileon
Renault va lansa si micul vehicul electric de doua locuri Twizy incepand cu ultimele luni din 2011, pretul fiind de 6.990 euro plus 45 de euro pe luna pentru baterie, taxa ce acopera 7.500 km de condus anual. Twizy are o autonomie de 155 km si poate atinge 80 km/h.

Fluence ZE costa circa 26.000 de euro, iar taxa lunara pentru baterie este 79 euro/luna, pentru trei ani. Autonomia e de 160 km. iar motorul dezvolta echivalentul a 100 CP. Bateria este platita lunar, timp de trei ani, iar masina poate atinge maxim 135 km/h.

Renault a anuntat si preturile vehiculului comercial Kangoo ZE care va costa 21.200 euro, iar in tari precum Franta costul va fi de 16.200 euro datorita subventiilor. Taxa lunara pentru baterie este 72 euro si trebuie platita timp de patru ani.
Squirrel
Să înțeleg că în taxa de baterie intră și încărcarea acestora până la un parcurs de 7.500 km anual (cel puțin 48 de cicluri = cam unul pe săptămână)? Adică accesul la acele stații de schimbare a bateriilor?
Axe
Masinutele sunt geniale si asteptate de zeci de ani.
Nu cred ca tehnologia bateriilor nu a permis pana acum aparitia masinilor electrice, daca se dorea si daca monopolul firmelor petroliere ar fi permis, sunt convins ca aveam masini electrice chiar daca ar fi fost pe principiul troleibuzelor si toate soselele ar fi trebuit impanzite cu cabluri, plase electrice aeriene sau la sol. wink.gif
Aceste masini apar acum ca un "bum" tocmai pt ca petrolul incepe sa devina nerentabil sau mai rau, scumpeste toate celelalte produse de pe piata.
dacis
Acuma pun si eu o intrebare de naiv: si de pe urma scumpirii tuturor celorlalte produse de pe piata, cine are de pierdut, in afara de cetateanul de rand?!...
P-A-C-O
P-A-C-O
P-A-C-O
spy_oh_joy1389
Videoclipului ii zicea Tehnocentre Style pe intranet laugh.gif .

Mi-a zis un coleg francez ca nu e adevarat ca se plimba cu Twizy prin TCR.
P-A-C-O
concurenta vine tare din urma BMW i3: http://www.autoevolution.com/bmw-blog/news...17009.html#sjmp

user posted image
akileon
pe lateral vad ca scrie ceva de hybrid..., ori e hybrid ori e doar electric
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.