Bujor Stefan
3 Feb 2010, 22:50
Dupa cum zice si titlul topicului, execut cabluri de putere pentru autovehicule (cabluri de pornire, cabluri pentru statii de amplificare, cabluri pentru rezistenta suplimentara de incalzire pentru logan etc.)
Mai jos sunt niste preturi pentru cabluri de pornire (deci pereche), astfel se pot calcula aproximativ preturile si pentru cabluri folosite in alte aplicatii.
Cu cablurile de 10 mm2 am reusit sa pornesc pe timp calduros un diesel de 1,7 de pe Opel Astra fara probleme.
Oricum, pentru diesel recomand cablurile de 16 mm2 deoarece mai degraba o sa fie folosite in anotimpul rece, cand necesarul de curent pentru demaror este mai mare.
10mm patrati sectiune, 2.5m lungime, Pret: 45lei
10mm patrati sectiune, 3m lungime, Pret: 50lei
16mm patrati sectiune, 2.5m lungime, Pret: 60lei
16mm patrati sectiune, 3 lungime, Pret: 70lei
16mm patrati sectiune, 3.5 lungime, Pret: 80lei
25mm patrati sectiune, 3m lungime, Pret: 90lei
25mm patrati sectiune, 4m lungime, Pret: 110ei
25mm patrati sectiune, 5m lungime, Pret: 130lei
Marius-Viorel
4 Feb 2010, 06:13
te rog lasa un nr. de tel.
4 Feb 2010, 06:13:
te rog lasa un nr. de tel.
Bujor Stefan
4 Feb 2010, 22:59
Nu cumparati cablurile decat dupa ce le probati.
Daca nu isi fac treaba, incercam cu o pereche de cabluri mai groase, daca nu va plac cum isi fac treaba, primiti banii inapoi.
Bujor Stefan
7 Feb 2010, 10:55
Fac proba astfel: demontez cablurile care vin la bornele de la baterie si intercalez cablurile de pornire intre acestea si borne.
Daca porneste asa, nu o sa aveti nici o problema.
VRS_80
10 Feb 2010, 22:15
Din ce sunt :cu sau al ?
Bujor Stefan
10 Feb 2010, 23:05
Cu multifilar, iar cablurile sunt cositorite pe clesti, nu doar presate.
allexz2002
11 Feb 2010, 16:06
as dori unu de 25 mm la 5 m ,cum putem lua legatura?
alex 0729990561 dami un beep ceva si te sun eu
Bujor Stefan
14 Feb 2010, 12:22
Nu fac numai cabluri de pornire, ci orice instalatie electrica de forta pe masina:
- instalare rezistenta electrica de incalzire pentru Logan pe benzina, sau pentru cei cu diesel, le pot modifica instalatia incat rezistenta sa functioneze un timp mai indelungat, pentru incalzire atunci cand masina sta mult la relanti, prin oras.
- instalare statii de amplificare auto
- circuit de forta pentru trolii auto etc.
Daca este cablul mai lung influenteaza cu ceva ? Trebuie sa fie vreo corelatie intre sectiune si lungime sau nu conteaza ?
Si de regula care incarca mai bine ? cele mici sau cele mari ? (e bine sa cumpar un cablu mai gros ?)
Multumesc.
PS.
(din pacate nu pot trimite mesaj pentru ca am doar 1 mesaj scris).
Mi-ai putea trimite un mesaj privat cu un numar de telefon de contact ?
Si daca trimiti si in provincie. ?
Bujor Stefan
15 Feb 2010, 07:33
Daca este cablul mai lung (peste 4 - 5 metri) e bine sa se treaca la un cablu de ordin de marime imediat superior (adica mai gros), pentru reducerea pierderilor pe cablu din cauza rezistentei interne.
Orice cablu, cu cat este mai gros, transporta mai bine curentul prin el, are pierderi mai mici, incalzire mai redusa, pornire mai rapida la rece.
Dezavantaje nu ar fi decat cele legate de pretul mai ridicat si de manevrarea mai greoaie a unor astfel de cabluri.
Trimit si in provincie, cu plata ramburs.
Se adauga aproximativ 10 lei la pretul cablurilor, pentru costurile de expediere.
Am avut mai devreme o mica neintelegere cu cineva care doar a spus ca aceste cabluri sunt prea scumpe, ca se poate si mai ieftin etc.
Si astfel as mai avea si eu niste raspunsuri si comentarii in ceea ce priveste problema in cauza:
1) Parca avem o piata libera, care este guvernata de legea cererii si a ofertei.
2) Fiecare este liber sa faca dupa cum crede, sa caute oferte mai bune.
3) Fiecare poate, in limita posibilitatilor sa faca aceste cabluri.
4) Il rog pe cel al carui post a fost sters in urma unui report din partea mea sa aiba grija cu exprimarea de maidan, gen "sa prostesti lumea". Astfel de expresii sa le foloseasca altundeva.
5) Oricine sa nu uite sa ia in calcul si alte costuri.
Daca e sa facem un deviz in care sa intre absolut tot, ar intra in afara de cablu si: clestii, aliajul de lipit, pasta decapanta, scule (pentru care faci o investitie pe care speri sa ti-o recuperezi intr-un timp mai indelungat), curent electric, gaz, benzina, telefoane date catre cei care vor cablurile si un pic de timp pierdut.
Peste asta trebuie sa iasa si un mic profit.
6) Se pot cumpara cabluri de pornire de sute si sute de amperi din magazinele universale, care au camasa de cauciuc 90% din grosimea totala a cablului. La centru cablului sunt 10 - 15 lite de cupru presate de cleste, nu lipite.
7) Garantez pentru calitatea cablurilor, iar cine are probleme ori ii restitui banii, ori incercam alte cabluri.
8) Pana acum, gradul de satisfactie al clientului este de 100%, nu am pus aici nume, id-uri ale persoanelor care au cumparat cabluri iar acestia au fost multumiti de ele.
Pentru cine are probleme, se simte pacalit, il rog sa comenteze aici si sa rezolvam problema.
Dar, dupa cum e zicala "No news is good news", nici eu nu am avut probleme.
Multumesc.
Bujor Stefan
16 Feb 2010, 15:35
Asa arata cablurile folosite, de la stanga la dreapta 25 mm2, 16 mm2, 10 mm2 (cel rosu si urmatorul cablu negru sunt ambele de 25 mm2).
[attachmentid=1627593899]
[attachmentid=1627593901]
Asa sunt cositorite:
[attachmentid=1627593902]
[attachmentid=1627593903]
Si asa arata produsul final:
[attachmentid=1627593904]
george_scala_2004
16 Feb 2010, 15:43
salut,
pentru solenza, ce se recomanda ? 10 mm2 sau 16 mm2 ? 2,5 sau 3m ?
multumesc,
Bujor Stefan
16 Feb 2010, 18:44
Pentru Solenza isi fac treaba si cele de 10 mm2.
Daca vrei cabluri un pic mai lungi, e bine sa sari la urmatoarea marime, si anume 16 mm2.
Deocamdata am un set de 10 mm2 la 2 metri (sunt in ultima poza, cele din stanga) si un set de 16 mm2 la 3,5 metri.
Cu clestii de mai sus nu am avut nici o problema, niciodata.
Oricum, pentru cine doreste, pot pune niste clesti mai mari, dar pretul cablurilor creste cu 20 lei.
Ceva de genul:
[attachmentid=1627593963]
george_scala_2004
17 Feb 2010, 13:34
multumesc.
Bujor Stefan
18 Feb 2010, 19:06
Pentru cine are probleme cu pavelele de la temperatura apei la Logan, poate sa scape de problema prin montarea unor fire de masa suplimentara.
[attachmentid=1627594524]
[attachmentid=1627594525]
[attachmentid=1627594526]
Firele de masa costa 20 lei cel care se monteaza la motor (3 prinderi - la baterie, pe carcasa bateriei si pe pompa de servodirectie sau alt surub la motor) si 30 lei cel care se conecteaza in punctele de mai sus plus inca o data pe carenajul de sub bord, in interiorul habitaclului.
Pentru montaj 10 lei pentru primul si 20 lei pentru al doilea.
Bujor Stefan
20 Feb 2010, 14:22
Au cumparat pana acum si nu au avut probleme: Marius-Viorel, x3m, doi colegi de pe forumul Renault, iar pentru allexz2002 voi face niste cabluri de sectiune 50 mm2 impreuna cu clestii mai mari din ultimele poze.
Haideti, trece iarna dar sunt bune cablurile si vara, mai uitati farurile aprinse si apoi nu vrea sa porneasca.
Manuelos
20 Feb 2010, 14:55
Poti trimite la Oradea
25mm patrati sectiune, 3m lungime, Pret: 90lei
si cat trebuie sa platesc la curier in total?
Bujor Stefan
21 Feb 2010, 11:06
Trimit prin posta cu ramburs.
Costul expedierii e de aproximativ 15 - 25 lei.
De exemplu, pana la Focsani a costat aproape 15 lei. Pentru distante mai mari, pana la Oradea, Suceava etc, nu am idee la cat ajung costurile de expediere.
S-a mai dus o pereche de 10 mm2 la 2 metri, mai am pe stoc o pereche 16 mm2 la 3,5 metri, una de 10 mm2 la 2,5 metri si una de 10 mm2 la 3 metri.
Manuelos ai PM.
Bujor Stefan
23 Feb 2010, 11:10
Up!
madkat
23 Feb 2010, 13:39
imi trebuie un cablu - modelul cu trei prinderi de care zici mei sus - nu pentru logan dar e putin relevant
pe unde ne putem intalni sa iau?
merci
Bujor Stefan
23 Feb 2010, 20:15
Ti-am trimis mesaj cu numarul meu de telefon, nu pot sa fac cablul fara sa nu stiu distantele intre prinderi.
Mai puteti vedea un cablu sanatos pentru diverse aplicatii, iar pentru pornire garantez ca porneste si un camion (50 mm2, iar clestii au fire de transfer de 10 mm2 intre cele doua jumatati).
[attachmentid=1627596384]
[attachmentid=1627596385]
[attachmentid=1627596386]
Oricum asta e ultimul cablu de 50 mm2 pe care il fac, e mult prea greu de cositorit cuprul, prefer sa pun doua cabluri de 25 mm2, la pret iese aceeasi suma.
Am colaborat foarte bine cu domnul Bujor si am primit repede cablul comandat.
Sunt un client multumit.
(Desi poate este ciudat pentru ca am scris doar de 2 ori si poate parea reclama mascata, nu este asa).
Am cautat despre cabluri pornire pe internet, initial ma gandeam sa cumpar din magazin dar apoi am gasit acest anunt, m-am inscris si vazand ca vanzatorul pare serios (dupa rasfoirea catorva lucruri scrise de domnul Bujor pe acest forum, am decis sa fac comanda)
Bujor Stefan
24 Feb 2010, 13:03
Salutari la Focsani si multumesc pentru aprecieri.
Marius-Viorel
24 Feb 2010, 18:01
Salut. Eu am cumparat de la Stefan cabluri de pornire de 25 si am pornit motor de 3000.Este marfa de calitate si nu o sa va para rau.Dai un ban dar stai in fata.
Bujor Stefan
24 Feb 2010, 21:01
Multumesc Marius-Viorel, imi pare bine ca si-au facut treaba.
Bujor Stefan
25 Feb 2010, 22:51
Scuze pentru calitatea pozelor, dar se poate observa cat cupru au cablurile din comert, aproximativ 10 - 15 lite, intr-o manta groasa de plastic.
Pretul justifica doar clestii, pentru ca acele cabluri numai pentru transfer de curent nu sunt bune.
[attachmentid=1627596961]
[attachmentid=1627596962]
Bujor Stefan
27 Feb 2010, 10:57
Mai am pe stoc o pereche 16 mm2 la 3,5 metri, una de 10 mm2 la 2,5 metri si una de 10 mm2 la 3,5 metri.
Cu cele de 10 mm2 se pot porni si diesel-uri.
Bujor Stefan
28 Feb 2010, 11:47
up!
Bujor Stefan
1 Mar 2010, 21:30
Am mai vazut azi intr-un magazin, un set de cabluri de pornire care la prima vedere m-au facut sa cred ca sunt oferta ideala.
Cabluri de 500A, cablul gros ca degetul aratator, clesti exceptionali ca forma (totusi puterea arcului cam redusa), la pretul de numai 90 lei.
Am zis totusi sa ii dau un izolator de la cleste jos, sa vad cat de gros e cablul. Bine, nu avea 10 - 15 lite cum e cablul din ultimele poze, avea 15 - 20 lite, restul era cauciuc pana la grosimea degetului aratator.
Daca alea erau cabluri de 500A, inseamna ca eu pot spune despre cablurile mele de 10 mm2 ca sunt de 5000A. Fara nici o urma de ironie...
Bujor Stefan
3 Mar 2010, 18:39
up!
Bujor Stefan
5 Mar 2010, 06:47
up!
Bujor Stefan
6 Mar 2010, 10:05
up!
Bujor Stefan
7 Mar 2010, 11:28
up!
Bujor Stefan
8 Mar 2010, 23:16
Hai ca a venit din nou iarna, un set de cabluri nu strica sa fie in masina.
Bujor Stefan
10 Mar 2010, 06:42
up!
Bujor Stefan
12 Mar 2010, 18:15
up!
Alex 23
12 Mar 2010, 19:29
Un cablaj de baterie imi poti face pentru o Dacie 1300??
Bujor Stefan
12 Mar 2010, 23:23
Sigur ca da, ti-am trimis un PM cu detalii.
Bujor Stefan
14 Mar 2010, 19:16
up!
Bujor Stefan
17 Mar 2010, 21:11
up!
Bujor Stefan
19 Mar 2010, 17:16
up!
fordpower
20 Mar 2010, 21:51
Stefan astept si eu un PM cu datele de contact te rog. O sa vreau un cablu de 10 mm.
Am un amic.....care si-a cumparat clesti de curent din comert (de 200sau 250 A parca)...si a pornit 1 singura data o masina cu acel cablu....a2a oara nu au mai transmis curent. A pastrat doar clestii si si-a facut ceva asemenator cu ceea ce comercializeaza omu' asta.
Bafta
Bujor Stefan
22 Mar 2010, 17:33
Ti-am trimis mesaj.
Bujor Stefan
25 Mar 2010, 17:13
up!
Bujor Stefan
27 Sep 2010, 15:27
Au aparut primele cereri, asa ca va prezint oferta mea modificata, tinand cont de marirea pretului la cabluri si celelalte materiale folosite, din cauza majorarii TVA si a scumpirilor inerente.
10mm patrati sectiune, 2.5m lungime, Pret: 50lei
10mm patrati sectiune, 3m lungime, Pret: 55lei
16mm patrati sectiune, 2.5m lungime, Pret: 70lei
16mm patrati sectiune, 3 lungime, Pret: 80lei
16mm patrati sectiune, 3.5 lungime, Pret: 90lei
25mm patrati sectiune, 3m lungime, Pret: 100lei
25mm patrati sectiune, 4m lungime, Pret: 120lei
25mm patrati sectiune, 5m lungime, Pret: 140lei
Bujor Stefan
28 Sep 2010, 21:20
A plecat azi o pereche de cabluri de 16 mm2, 2.5 m, spre Galati.
Expedierea a costat 15 lei.
dragoselu
28 Sep 2010, 21:27
Pentru o Dacia 1310 ce tip de cabluri recomanzi (pret?) ?
Bujor Stefan
28 Sep 2010, 22:21
Cablurile de 10 mm2 sunt suficiente. Lungimea o hotaresti tu.
Vezi ca pe cablurile de 10 mm2 pun niste clesti mai mici. Eu asa am perechea mea de cabluri pentru masina (Logan 1.6) si-mi plac pentru faptul ca ocupa mai putin loc.
Oricum, dupa cum am spus nu fac probleme la pornire, cu astfel de cabluri am pornit si diesel-uri de 1.7, 1.9 (vara
)
manvirgil
29 Sep 2010, 18:20
Multumesc Stefan. Cand m-ai sunat sa-mi spui ca le-ai pus la posta dormeam. Eram somnoros, nici nu am realizat cu cine am vorbit decat dupa ce am inchis:)) Azi am venit la bucuresti la baneasa, daca stiam le luam personal dar e foarte bine si asa ca de cand caut ca astea din comert sunt pocnitori. Spor la vanzari
Bujor Stefan
29 Sep 2010, 22:06
Nici o problema, oricum cu plimbatul prin Bucuresti cred ca am fi pierdut fiecare mai mult timp decat vom pierde cu mersul la posta.
Multumesc pentru urari.
Numai bine.