Sa ne intelegem...studiez problema de ceva vreme ca tot am avut probleme cu incarcarea.
Chestiunea e destul de ciudata. am mers cu alternatorul defect o vreme si incarcarea era maxima pana pe la 18V chiar si cu consumatori. Am schimbat de vreo 2 ori releul si ba incarca prea putin ba prea mult. In tot acest timp becul de la baterie era aprins(mai mult se aprindea cand treceam cu incarcarea de 15-16V)
Acum am luat un alternator second, incarcarea asa la prima vedere cu bateria varza arata pe undeva la 13.75V cu faza scurta si in mers(asta se datoreaza probabil bateriei descarcate si drumul scurt pe care l-am facut la probare), iar la relanti urca pana pe la 14.2-14.4 fara consumatori si indiferent de turatie. Eu zic ca e ok avand in vedere ca nu mai urca incarcarea ca dinainte la 18V indiferent de turatie. Ei acu e acu....becu e tot aprins. Am incercat sa misc putin mufa care intra in releu si hopa...se stinge becul DAR chestunea e ca incarcarea arata la fel si cu becu stins si cu el aprins. Mai poate sa fie ceva pe acolo care ar determina acel bec sa stea aprins?
O sa imi formatez si bateria in weekend sa vad cat o mai duce dupa care mai veric odata incarcarea.
Precizare: in mers se mai stinge si se mai aprinde in functie de denivelari, dar asta nu influenteaza incarcarea deloc(am un voltmetru legat la bricheta de unde monitorizez
)