Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fluierat in viteza a 5-a
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
iulllyyy
Dupa noaptea de duminica,cand afara au fost -20 grade , in viteza a 5-a,dupa 70 km/h se aude un fluierat (piuit) in timp ce accelerez.A mai patit cineva asa ceva?
bonk
poate nu mai ai ulei in cutie .... pinioanele pt viteza a 5-a cred ca se afla sus in cutie ...
adiblu
Mi se pare cam mica viteza de 70km/h pentru treapta a 5-a, mai ales in accelerare... e posibil ca subturarea, corelata cu temperatura exterioara foarte mica sa conduca la aparitia acelui fluierat. Nu cred ca e un motiv de ingrijorare. Eu personal schimb in tr. 5-a la cel putin 90km/h.
Tudor
subscriu raspunsului dat de adiblu
iulllyyy
Dupa viteza de 70h .si la 90 si la 100.
bonk
si daca dai a 4-a in loc de viteza a 5-a mai fluiera ?... daca nu mai fluiera e uleiul din cutie ( am mers cu un leon care nu prea mai avea ulei in cutie si in viteza a 5-a fiindca nu mai avea ungere )
iulllyyy
In a 4-a nu fluiera sau nu aud eu pt ca e turata.la motor 1.2 nu am cum sa schimb a 5-a la 90 ca ar insemna sa-mi bat joc de masina.
hellcat
Cum sa-ti bati joc de masina??...pai mergi cu ea subturat! sad.gif

Invata sa exploatezi corect masina! La 90 km/h in treapta a patra ai o turatie identica cu cea din treapta a cincea la 110 km/h. Pai si in continuare?...nu depasim 110 sa nu ne batem joc de masina? Motorul nu se strica pentu simplu fapt ca lucreaza la turatii ridicate, e proiectat sa reziste.

In legatura cu suieratul/fluierat...incearca sa obtii mai intai diagnosticul corect si apoi sa vezi ce-i de facut, adica daca e de demontat si inlocuit sau poate e doar de la nivelul scazut al uleiului, dupa cum a precizat un coleg mai sus (dat fiind faptul ca e vorba doar de treapta a cincea.
valpred
E benzinar ! se simte bine la turatii ridicate (nu ca un tractor...).
In afara localitatii la drum intins, eu merg constant la 4000 rpm fara nici o problema (pe A2). La depasiri duc motorul si in 5000 rpm (asa, mai sportiv) ... ce frumos suna ... biggrin.gif
ionz
Nu ca as avea eu ceva cu consumul, dar sa mergi cu 90 intr-a 4-a e cam exagerat avand in vedere ca mai e si criza. La depasiri e mai indicat tinand cont de cat de sprinten e motorul de 1.4. Si la mine se aude fluieratu ala cand urc in turatie de la 2200 la 2500rpm
iulllyyy
Cred ca fiecare are stilul lui de condus.Depasirile intr-adevar cu a 4-a dar sa schimbi a 5-a la 90 e exagerat.Depinde de motor...Pt 1.2 e exagerat.Multumesc tuturor pt raspunsuri.
iulllyyy
Ieri am schimbat uleiul din cutia de viteze si culmea acum nu mai fluiera intre 70 si 90,fluiera dupa 90:| M-am gandit sa pun putin Duralube ,sa incerc si varianta asta.Daca nu, cred ca trebuiesc schimbate pinioanele.Ce parere aveti?Ati intampinat aceasta problema?
SandelBS
Si eu am 1.2, de cand merg mai turat, adica dupa ce o incalzesc o duc pana in 5000 rpm , parca trage mai bine motorul. Bine, asta nefiind ceva permanent, dar daca merg prea mult schimband pana-n 2800 parca nu mai are vlaga , nu vrea sa mearga si cu cat schimbi mai ridicat, zic eu, nu fortezi motorul subturand in urmatoarele trepte de viteza. Si asta se vede si la munte, cand ai de urcat rampe abrupte.
In legatura cu fluieratul am avut si eu problema, numai ca se auzea la 50 km/h, in treapta 3, 4 si 5, si la accelerare si la decelerare. Am descris problema intr-un topic. Dar s-a rezolvat de la sine. Nu aud decat limitatorul ala de la 120
iulllyyy
Stie cineva cati litrii de ulei(maxim) intra in cutia de viteza?la un clio3,1.2 75
adi ZPW
Salut, am si eu o problema asemanatoare , mie nu-mi mai intra in viteza a 5 nici in mers nici pe loc. Asta sa intamplat de vreo 2 zile de cand a venit gerul, pana atunci nu am avut nici o problema cu treaba asta.Daca are cineva vreo idee ceva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.