Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema cutie viteze automata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
qqxt
buna ziua,sunt nu de mult posesorul unui clio 1.4 16v cva,si de curand la bord mi se semnaleaza(bec galben auto)eroare in functionarea cva,mai frecvent cand este rece afara ,iar vitezele se schimba cu socuri iar viteza 4 parca nu se mai schimba motorul mergand f turat.De la service mi s-a spus ca tb sa schimb electrovalvele pt inceput iar daca continua este mai grav...ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
helldriver11
Si eu am aceeasi masina cu tine, doar ca e mai "tinerica"
La temperaturi scazute, si mie imi schimba treptele mai smucit, fara insa a mi se aprinde becul de la bord care indica defectiuni ale cutiei de viteze.
Dupa ce se incalzeste putin, nu mai sunt probleme.
Incearca sa mergi putin mai mult cu ea, ca sa se incalzeasca bine, macar 10 km si vezi ce se intampla. Daca becul ramane aprins si nu schimba treapta a IV-a, e intr-adevar o problema.
Dar de ce ai scrfis ca "parca" nu mai schimba pe a IV-a? Nu iti poti da seama sigur?..Mai ales daca se smuceste, poti sesiza usor daca a ajuns sau nu in treapta a IV-a.
qqxt
buna helldriver11,te-am citit ieri pe forum si ma asteptam sa vb!ca de altfel il astept si pe radu_ din bv(specialist in cva)sa ma ajute cu un sfat si poate nu numai!clio meu cand l-am cunparat nu avea nimic dar dupa o perioada de 2 saptamani au inceput aceste probleme,are numai 39000km.cand se aprinde becul de avarie de pe loc porneste greu(parca ar ramane in tr2) iar in viteza 4a motorul este f turat 70-80km/h la 3000tur.cand opresc motorul se reseteaza , se stinge becul si totul este normal .dupa ce se mai incalzeste si nu o forjez merge bine,se schimba normal vitezele!un mecanic de la renault service a spus ca s-ar putea ca electrovalvele sa aiba probleme sa nu asigure presiunea necesara si atunci calculatorul sesizeaza o problema si da in avarie,dar nu a putut sa-mi faca o diagnosticare precisa pt ca "cica" ac cva nu are mufa de conectare la calculator!(este adevarat?tu stii de asa ceva?)acum ceva timp am mai vazut o problema similara cu a mea la cineva,nu il mai gasesc acum,pe care a rezolvat-o radu_din bv. astept de la voi vreun sfat ! o zi buna
helldriver11
Buna qqxt,
Intr-adevar,in treapta a IV-a 80 km/h la 3000 de rot./min. e cam putin. La 3000 rot./min. e normal sa ai 110 km/h.
Sincer, nu stiu daca acest tip de cutie de viteze are mufa pentru diagnosticare.
Nu sunt specialist in mecanica si cu atat mai putin in cutii de viteze automate (din pacate, cred ca nici mecanicii de la reprezentantele Renault nu se prea pricep la tipul asta), insa cred totusi ca e vorba despre o problema legata de temperaturile scazute si vascozitatea uleiului din cutia de viteze.
qqxt
am luat legatura azi cu radu_si mi-a spus ca tb sa fac o diagnosticare precisa a cutiei (eroarea ,cod),nu exista faptul ca nu are mufa!,se cupleaza la mufa eobv normala pt megan1 bvo proactiv si dupa aceea stam de vb!azi dimineata dupa ce s-a incalzit a mers perfect!,este adevarat ca atunci cand am cumparat-o nu era asa de frig!
helldriver11
Mult succes!
Si,te rog, tine-ma si pe mine la curent!
balanel
S-a rezolvat?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.