Stie cineva vreun site cu poze,sau alte date pt un astfel de carlig,as vrea sa mi modific unul sa l pot pune pe m3,insa sub masina in spate nu par a fi gauri pt o astfel de montare,probabil ca trebuie demontata bara spate pt instalare,insa m-ar interesa o poza ,un model,eventual niste dimensiuni?Ms anticipat.
Am descoperit cum este cu carligul de remorcare-sunt doua modele care se monteaza pe sub bara din spate si cu prindere de lonjeroane-un carlig cu surb,iar unul cu maneta-preturile 7mil si 12mil.
aici ma refeream la cele comercializate de Reno,insa acum am gasit si cu 6 mil ,facute de firme in domneiu.
montaj carlig renault 240 cu tva inclus,cu prize cu tot,si monteaza si alte carlige omologate.nu numai cele REnault,toate astea la reperezentanta Renault.
Pt montarea carligului(4h) se parcurg urmatorii pasi:
1.se desfac stopurile prin gurile de vizitare prin desfacerea celor 2 tije/stop cu o bila in cap ,se desfac si mufele si se dau jos
2.se scot contraaripile suruburile se vad.
3. se desface bara din suruburile de sub bara,2 in contararipi,2 de plastic sus linga hayon,iar in laterale bara este prins in cleme dar mare atentie sa nu le rupeti.
4.se da jos bara de protectie, si se deface marginea de la portbagaj din int,e prinsa cu cleme,insa prima data se scoate capacul dreptunghiular din interiorul yalei.
5.se desface surubul de tine toba cu tubulara cu brat care se foloseste si la prinderea tijei de la carlig din stg de jos.
6.se baga tijele carligului se fixeaza ptin interiorul portbagajului in dr -2 suruburi,in stg decat unul prin interior ,celalalt prin ext am ex mai sus.
7 se decupeaza protectiile pe unde intra tijele carligului eu le am si siliconat si am pus si scotch negru.
8.intai se pun tijele apoi se pune carligul (bara centrala) care se prinde in suruburi la capete.
9.priza se pune pe dr.,sa nu fie afumata de la toba.
10.se strang bine toate suruburile dupa care urmeaza operatiunile invers de montare.