Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
pui de drac
cum vad ca lipseste modelu asta din capitolul CLT m-am gandit sa-l disec eu aici.Vrei sa stii ceva despre 1100?Te bate gandul sa-ti iei una?Nu stii ce-i cu ea?Pai intreaba-ma si-ti explic tot!Poate e gresit subiectul de "tuning" la masina asta dar "preparare" cred ca ar suna mai bine,nu?
SiloS
renault 8 .
pui de drac
da,ma rog,tot aia...oricum la vremea aia se aduceau piesele si se asamblau la noi..

da' se chema dacia 1100.
marius-gabriel
pui de drac, felicitari.

Era cazul...

Sper sa fie destui pe-aici cu 1100 daca nu sa vina...

Numai bine!
pui de drac
da:)

felicitari pe naiba,la cat am eu de munca la a mea(revopsit,retapitat,recablat total,unghiuri total,diverse prostioare ce-ti mananca nervii)...am zis asa,ia un motor de 1,4,il tunez,scot 85 de cai din el.Daca nu ma satisface(avand in vedere ca masina are 750 kg,adica cat un tico si cutie mult mai sport ca la toate daciile)o dau la topit,pastrez motorul si-mi iau un aro 10 ca asta:
pui de drac
in fine,daca vreti sa stiti pro si contra pt masina asta...intrebati aci ca va zic eu tot ce misca si ce sta pe ea
marius-gabriel
..pai de dacie sport ai uitat?smile.gif
pui de drac
hahahahaaaaa,stiu,n-am uitat,da' e mai grea ca dacia mea,are cutia mai lenesa...doar ca arata mai altfel:)



deocamdata pendulez intre poza de mai sus si sportiva...nu-i nimic,stai sa vedem,poate ajung la orgasm cu 1100,mai stii?
oly
pui de drac cat costa un aro 10 4x4 (ce mas mai duce eu la pesti cu el icon_twisted.gif )
SiloS
pastreaza dacia 1100 . Arata misto , si daca are cutia buna ..... e peerfecta .



Insa poti sa schimbi raporturile cutiei ?
mosoru
O Dacia 1100 restaurata nu tunata este o masina clasica.
SiloS
e o masina clasica , asa e , insa daca o si tunezi , ce iese ? O masiina clasica tunata , ceea ce ar fi super .
pui de drac
sunteti amuzanti baieti...1100 restaurata e prea penibila,poate un mustang restaurat merge.la 1100 trebuie sa mai modifici cate ceva,daca n-o gadili putin arata jenant...in fine,rapoartele la cutie sunt exact ca la dacia clasica doar ca grupul conic e muuuult mai scurt,adica prinde suta mult mai repede si viteza de varf e undeva pe la 140...adica 130 am prins eu destul de usurel ..in fine,am foarta multa munca la ea dar la sfarsitul lunii imi iau un motor si m-apuc de el,daca imi place cum se infinge o pastrez,daca nu,o vand naibii si-mi scot banii pe motor inapoi:))
MarcosBXCS
Am si eu o Dacie 1100 ce zace pe langa bloc de ceva ani ... Acum fo 3 anisori aveam planuri mari cu ea, ii facusem tabla, motoru, vroiam sa o fac decapotabila icon_twisted.gif da am dat cu ea intr-o nubira smile.gif Si am luat o berlina so am cam uitat-o ... tot zic in fiecare vara ca ma apuc sa fac ceva la ea ... poate vara asta biggrin.gif

BTW, m-or primi aia la rar cu dacia 1100 cabriolet ? biggrin.gif Sau ramane pt. admirat in fata blocului icon_twisted.gif
pui de drac
mai,aro 10 depinde,il iei si cu 5 mil praf sau cu 60 nou cu motor de pejo disel sau alte marafeturi,n-are un interval precis.



despre dacia 1100,depinde cat de de busita,daca iese toata stramba eu zic sa nu te mai apuci de ea,oricum cat indrepti mai bine iti iei una cu 5-7 mil,cu tot cu nr noi.

despre preparat,preghateste-te cu 10-15 mil si faci treaba buna,schimbi motorul(dupa r.a.r.) cu unul de 1300 sau mai mare ca vin toate,ori de r5 turbo,cum vrei,o revopsesti,o retapisezi,ii schimbi scaunele,e de munca cap coada la masinile astea,plus ca de piese e cam greu,pe-a mea am nimerit-o tare fara rugina,bucsaraie aproape noua si amortizoare bune,motor fain..ce sa zic,trebe jante,trebe multe...a mea de exemplu e praf elecricele si interiorul,arata infect...in rest ar fi ea acceptabila,inca n-am poze dar sper ca maxim saptamana viitoare sa le fac
MarcosBXCS
Apropo, ca tot am facut motoru si alte chestii la berlina si mi-au ramas piese smile.gif

Jenti de 13" de pe berlina or mere pe 1100 pe spate? smile.gif Ar trebui sa aiba demaraj mult mai bun cu ele (am fo 2 roti dezechilibrate bine + 2 cauciuce de 165 cu galme , tocma bune smile.gif )

Pot pune se motor de 1397 pe 1100 ? (ca tocma l-am schimbat si ala vechi nu era chiar terminat, cu segmenti noi ar mai merge ... )

La frane ... un motiv pt. care am abandonat 1100 project au fost ca nu stiu cum naibii pot scoate furtunasele flexibile dintre etrier si caroserie (loc super stramt) ... metode ceva ? smile.gif Nu ziceti de service ca nu ma duc cu harbu acolo, doar asa , ca hobby smile.gif

Alte sugestii sa o fac sa fuga mai repede ?
MarcosBXCS
Mai busita nu e tare, aia o fo picatura de am abandonat-o smile.gif

Io mi-am strambat un tampon din ala de pe bara si un pic din tabla de langa far ... chiar nu se prea cunoaste ... cu niste chit si vopsea pe deasupra e ca noua ...

Din pacate are nr. vechi ... ceva sanse la rar ? smile.gif
whitesorcerer12
la mai mare cu topicu..sunt shi io interesat ce se vb paicea,,poate imi cashuna pe una, mai stii>>>

pui de drac , ce ziceai tu acolo?

vrei sa pui motor de r5?

se mai gaseste pe la voi?
pui de drac
toate sansele,fii atent:

se pot scoate furtunasele alea cumva,ce naiba ca si eu le-am scos,nu-i greu,mai chinui-te daca tot nu e busita merita refacuta.



jenti de 13 nu cred ca merg decat daca sunt intoarse,ideea e ca intra prea tare inauntru si ating in ceva,de exemplu pe fata ating in bieletele de directie ,pe spate nu stiu,n-am incercat,eu am luat-o cu jenti intoarse



asaaa.ca sa o faci sa fuga mai tare n-ai nici o alta sansa decat sa schimbi motorul si sa-l prepari,altfel cu asta original mananci 2 covrigi pana prinzi suta....daca ai sa urmaresti topcul am sa scriu ce modific eu la ea in maxim o luna nu poti pune alte camasi pe blocul asta,trebe musai alt bloc..



incearca sa scoti tot ce n-ai nevoie din ea,s-o usurezi cat mai mult.



la rar o sa fie putin mai dificil,daca e pe numele tau trebie sa fie functionala 100% si sa dai o spaga micuta sa nu te frece de 3-4 ori ca pe mine ca n-ai aia,ca nu merge aia,etc si atat,nu-ti fie frica de rar ca de balauri,cum ziceam,trebuie sa te gandesti la o investitie serioasa de minim 10 mil la ea cu cat mai mult,cu-atat mai bine!
MarcosBXCS
Motoru as vrea sa-l tin pe asta original, dupa cum am zis , o fac asa de hobby, nu sa bag bani in ea ... unde mai pui ca motoru e frabtuzesc cu setu motor nou de skoda 1100 (2 sau 300 km are la bord smile.gif pe urma am abandonat ideea ), carburator solex 32 ditta original , cutie frantuzeasca .... fo a lu bunica-meu care nu fu adeptu mersului cu masina smile.gif in cei 34 de anisori ai ei are doar 70.000 km la bord smile.gif Ideea e sa il fac cat pot de tare sa fuga cu minim de bani ... Mai ales ca am o groaza de piese ramase de la berlina , macar le pun la lucru din nou smile.gif.

Anyway la ce ma gandii iar, problema majora ... Are un sistem tampit de frana de mana ... se mai gaseste ? Ca e dus, si nu cred ca obtin nre noi asa decat cu spaga mare si dupa cum am zis nu prea vreau sa bag in harbu asta ... Cu care probabil ca n-o sa merg decat ocazional smile.gif O dat la 2 sapt in cel mai fericit caz smile.gif



Maine ma duc sa vad daca merg jentile pe spate ... daca nu ai idee unde pot sa le intorc si cam cat m-ar costa ?

10x



Na, ca vara asta chiar ma apuc biggrin.gif
pui de drac
mai,ce sa-ti zic,satisfactie prea mare n-o sa ai la chestia cu fugitul daca pastrezi motoru original,da' in fine...unde sa intorci jentile nu as putea sa-ti spun...motorul si cutia sunt si ale mele frantuzesti si merg impecabil dar la mine nu e niciodata de-ajuns.Cu frana de mana e boala lor ca si rugina la aripile spate dar se poate rezolva cu rabdare,pot sa iti spun pas cu pas cum sa le reglezi sa le faci sa mearga best.

ce sa-ti zic,cu carb de 1300,forjat la maxim,roti infranate,mereu rece motorul si curse scurte de 5-8 km,am scos in oras fix 8%..deci iti imaginezi cat scuti daca mergi decent si e in stare buna,nu?
SiloS
Cat ai dat pe dacia aia 1100 , pui de drac ?
pui de drac
mai,de dat pe ea am dat 5 mil dar a mai venit rarul cu inmatricularea si oblgat 4 cauciucuri de 165 pe 13 si asigurarea cu numerele,etc etc,s-a dus in 10 mil. volanul sport 1,5,scaunele 1,8 si husele de piele(care tre sa le scor ca nu-mi mai plac) inca 0,8 mil,plus oglinzi ext care tre sa le schimb ca iar nu-mi plac,becuri,multa munca...in fine,m-a costat nitel,si inca o sa ma coste,in timp am strans tot ce-mi trebe sa pun nou,furtune,garnituri,coliere,lichide,etc etc...numai timpul si rabdarea-mi lipseste...cum ziceam,intai sa iau motorul ala odata si mai vorbim dupa:)
whitesorcerer12
e belea nu gluma, mai ca-mi vine sa dau mertzanu si sa iau si io un rolls de asta:)))
pui de drac
mda,sper ca saptamana asta sa va fac si-o poza sa vedeti!
SiloS
dar are motor in caroserie sau nu ? Daca are , e cumva varza ?
FLEX
Hai odata cu pozele alea, ca mor de curiozitate ... prietenii stiu de ce ...
pui de drac
asa e,prietenii stiu de ce...o sa fac rost de aparat maine sau poimaine si ma duc repejor sa fac pozele alea ca oricum tre sa le fac inainte si dupa...



daca ma ajuta si paulp cu o galerie de dublucorp chiar incep sa ma misc pe la ea..adica sa-i dau motorul jos:) sa fac loc pentru ala tunat
MarcosBXCS
Io m-am bagat azi un pic pe sub rabla ... e grava treaba cu frana de mana ... firu era ruginit ruginit, nici vorba sa il ung ... trebuie schimbat, dar cu ce ? sistemul ala e 100% diferit fata de cel de 1310 ... Si am incercat sa il dau jos si ... sincer habar nu am cum smile.gif Sugestii, ceva ? De unde naibii mai gasesc sistemu de frana de mana ?

Parca vad ca iar abandonez proiectu smile.gif
pui de drac
pai cum sa-l abandonezi mai,din atata tot?pai e simplu,iei cablul...stai asa,cum ai comanda,ai tija de la manerul de frana de mana pana in spate si acolo un fel de repartitor spre cele doua etriere sau ai cate un cablu pe fiecare parte?



in ambele cazuri,da cablul jos,cu tot cu camasa,il bagi in motorina sa stea vreo doua zile imbaiat,apoi incepi sa-l tragi din camasa,il freci apoi cu o perie de sarma cat iese din el si bagi multa vaselina sau ulei mai gros in manson...incepi sa-l freci tu acolo pana observi ca merge "ca uns" smile.gif)



hai ca poti,ce naiba,doar esti mare...auzi,daca tot faci treaba asta,verifica si la etrierii spate surubul ala lung care intra in spatele lor daca nu e blocat,de-acolo reglezi frana..daca simti ca e blocat,nu-l forta ca-l rotunjesti si nu mai ai ce face cu el...eu unul am avut bafta de garnituri de rezerva la etrieri...la tine mreg franele bine?sincer,piese mai vin de la 1300 dar nu toate..unele se mai pot face dar altele nu le mai gasesti decat la dezmembrari...trebuie sa ai in tot orasul undeva unde sunt adunate rablele astea..
SiloS
pui de drac , ce vrei mah sa faci cu motorul original ?

Sper ca nu intentionezi sa il schimbi cu un altul .
pui de drac
pa vreau sa-i pun de 1300,mi se pare ok,ai ceva impotriva?am pe cineva in oras care i-a pus 1,6 inj de pe papuc si fuge de-l ia naiba,opel vectra 2000,passat tdi,cielo,ford mondeo,si alte de-astea sunt praf in 400m in fata daciei..poate un ursulet sa-i tina piept...
MarcosBXCS
La mine cand sa scot cablul de la frana de mana de la etrier s-a rupt de cat de ruginit era ! Deci mi-ar trebui tot mecanismul sad.gif Si e foarte ciudat , d-aia intreb de la ce masina s-o potrivi, ca piese de origine biggrin.gif nu cred sa mai gasesc ...
pui de drac
ma repet,ca vaz ca nu citesti mesajele pana la capat:spune-mi de care sistem ai,ai de-ala care vine cu 2 cabluri prinse in maner si etrieri sau cu un singur cablu in forma de V si prins la mijloc de podeaua masinii si actionat cu o tija de la maner?
MarcosBXCS
Cum sa zic ... e o cutiuta in mijlocul podelei actionata de o tija de la maneta. In cutiuta asta intra cablurile de la etrieri (pare a fi un singur cablu dar nu este in v ca la 1310). E un fel de sistem in gen cleste care se desface ...

De altfel m-am uitat ca bou la cutiuta aia si nici n-am stiut cum sa o desfac sa scot cablul afara ... Oricum fiind rupt la un capat dintr-un etrier ... sad.gif
SiloS
pui de drac , nu am nimic impotriva ta ! Insa 1100 e o masina clasica si cred ca merita sa pastrezi motorul doar daca e in stare buna !



Daca pui de 1300 , imi imaginez ca o sa fie din-ala vechi cu evacuare saxofon , nu ?

Sa spui si tu ce modificari faci la motorul ala . Te ajuta paul sa modifici motorul sau o faci singur ?
pui de drac
marcos,daca te mai intereseaza,am eu tot sistemul ala in garaj ba chiar si cu cablul bun,trebe doar sa imi promiti ca te apuci de masina:))



silos,nu-ti fa tu griji de saxofoane si alte alea ca-mi fac evacuare directa cu toba sport,deci din galerie vine sudata o teava pana afara si apoi montata o toba transversala,lasa,nu-ti fa griji ca am totul calculat in cap...acu sa vaz,ori iau dacie sport ori m-apuc de-a mea,aflu zilele astea.



cat despre o masina clasica...ma repet,merge restaurata si pastrata originala,dar nu pentru ambatul meu de a prinde suta cat mai repede,asa ca pe asta o am si pe-asta o modific pt gusturile mele..



paul ma ajuta doar cu galeria de dublucorp(daca o fi venind ca e de la un reno)

in rest,modificarea majora consta in faptul ca plec de la 54 de cai si nu 43 originali.Se rectifica chiuloasa pana la o compresie de aprox 11:1,dublucorp,toba directa,pompa ulei debit marit,poate supape de 1,6,ma rog,ar mai fi multe,estimativ cred ca o sa ajung din 54 de cai la vreo 80-85..dar sa vedem...toate modificarile mi le fac singur pe la ateliere de rectificat,etc etc...cu zile si nopti intregi nedormite si gandul la modificari,probleme ulterioare,etc..deocamdata am tot in afara de motor...ba chiar am si 12 mil puse de-oparte...deocamdata sa vaz de-o dacie sport...o fi ea mai grea dar e mai confortabila si e mai joasa...si plec si de la 65 de cai ca are 1,4...am sa vaz,deocamdata stau un pic pe ganduri smile.gif)
Pedro
Daca vrei dacie sport e una de vanzare la mine la servici da e cam varza tabla , anuntul de pe ea spune ceva de 2 sau 3 sute de $, oricum per total isi merita banii , in rest arata bine
pui de drac
mersic mult dar sunt 600 de km intre noi,fara o poza si-o vorba cu proprietaru n-am ce discuta,asta este...o sa caut prin iasi..desi...e ultima care-o vreau,daca asta nu-i dau blana la 1100
pui de drac
mda,in fine,as putea sa-i pun spoiler fata de oltcit si ar arata ceva cam ca asta,ca a mea tot vreau s-o fac alb 13..deci poza urmatoare se apropie destul de bine de a mea..

ca de joasa e la fel de joasa,cu mentiunea ca asta are jante pe 15,a mea are de 13,deci n-o sa fie asa bagate sub caroserie(mai ales pe spate),dar ca inaltime,masina arata la fel
pui de drac
facui azi cateva poze,maine ma duc sa le bag pe cd,deci maine dupa-amiaza le pun pe-aci...daca mai intereseaza pe cineva..
Pedro
cum sa nu! baga , baga
pui de drac
asaaaa,deci poze ati vrut,poze primiti,scuzati decorul si mizeria de pe masina,probabil o voi spala cand o pergatesc de vopsit..pana atunci...ma rog,asa ca sa va faceti o idee
pui de drac
inca doua,cu sau fara spoiler?

a se observa garda la sol smile.gif
pui de drac
ma rog,deocamdata masina e intr-o stare cam nasoala,ma refer estetica,ba chiar de prost gust,inca n-am apucat sa ma ocup de detalii,am pus-o la punct momentan,cand ma apuc de vopsit o sa scot probabil bordul,schimb tapiseria,ma rog,o fac sa arate de bun gust,momentan,estetica e la pamant,nu-s gusturile mele,scuze,sunt ale fostului proprietar,da' sa ne-ajute al de sus ca o fac bine..
marius-gabriel
e misto masina.

tabla pare buna pe ea si pare dreapta.cred ca vopsita ar arata super..
pui de drac
eh,pana la vopsit mai este,or sa vina distantierele de 3 cm pe spate(care le am dar nu le-am pus),unghiuri de cadere ca la bmw pe spate,poate niste praguri,in fine,mai e foarte mult de munca....dar incetu cu incetu se rezolva...cauciucuri mai joase,poate gasesc alte jante..in orice caz,voiam sa stiti macar despre ce vorbesc smile.gif
marius-gabriel
pui de drac, scaunele cel putin...sunt beton beton

de unde ai facut rost de ele?
pui de drac
pai nu mai stiu daca v-am zis,sunt de kadett gsi,de-alea gen recaro cu pernele umflate pe lateral dar erau roase,evident,din plush gri.Husele le-am luat rapid dintr-un magazin in ideea sa nu ma frece aia de la RAR,o sa-mi scor husele care sunt tiganesti si sa-mi tapisez scaunele profesional in piele neagra sa se vada forma lor ca acu-s ceva asa largi si labartate..
FLEX
M-ai lovit in sentimente cu pozele astea ... pe unde o fi Rosioara tatalui meu? probabil potopita de rugina pe o straduta din Brasov ... sau topita in vreo planetara de berlina ...



Cu spoiler/fara spoiler: pui de drac, daca drumurile din Iasi permit pune spoilerul, daca nu ... nu stiu ... e cam neterminata acolo jos.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.