Va salut si tin sa va multumesc anticipat celor implicati in descalcirea itelor aparute in acest forum.
Am si eu urmatoarea problema la clio 1.5 dci din 2007 cu 48.000 km la bord:
Sa incepem cu inceputul:
- Exact dupa iesirea din garantie(am facut-o pe 2 ani ca doar nu eram prost sa o fac pe 3 anic ) vara trecuta mi s-a aprins in bord martorul de apa in filtrul de motorina (fiind acelasi si pentru probleme la partea electrica). Am fost la Bras si mi-au zis ca problema a aparut deoarece sunt inainte de revizia de 40.000 km si sigur am apa in filtrul de motorina, implicit ca va disparea dupa revizie. Am facut revizia si dupa un drum la mare adik 1200 km mi-a aparut iar martorul respectiv, iar am mers la BRAS, mi-au pus alta garnitura la filtru etc.
- S-a repetat aceasta figura de cateva ori pana aseara, aceeasi poveste cu apa in filtru de motorina, schimbat garnitura, etc
- Tin sa mentionez ca acest lucru se intampla doar cand ploua si e umezeala mare in atmosfera. De exemplu, de primavara pana toamna nu merge claxonul pana pe la pranz cand se mai incalzeste afara(exceptand vara cand isi da drumul un pic mai repede).
Probleme aparute cand se aprinde martorul de motorina: motorul nu mai trage deloc, si daca patesti sa urci un deal mai bine te dai jos si o impingi, isi da drumul daca o forjezi la turatie mare cateva minute, si iar face o perioada pana se stabilizeaza atmosfera / trec ploile (stiu ca pare un pic SF dar unul de la Bras mi-a zis ca senzorul asta combinat cu problema claxonului = probleme partea electrica).
Azi dimineata insa problema noua (dupa ploaia de aseara care persista si acum):
- se aprinde din nou martorul de apa in filtru motorina / probleme partea electrica
- daca bag in treapta I si tin ambreiajul apasat fara sa accelerez creste turatia la maxim aceasta scazand doar daca apas frana (nu inteleg legatura de ce sa scada la relanti daca apas frana si sa creasca turatia daca iau piciorul de pe frana)
- la fel patesc si in mers cand schimb vitezele si apas ambreiaj creste turatia dupa ce eliberez ambreiajul isi revine
- daca e scoasa din viteza nu face problema
Am scos cateva minute borna de la baterie in ideea ca resetez computerul de bord dar nimic, aceeasi problema.
Astfel a stat masina cat am fost la servici de dimineata pana acum la ora 18.00 si mi-am zis sa ii mai dau o cheie. Cand colo ce sa observ:
- nu se mai ducea in turatie maxima se oprea in 2000 ture, am mai stat un pic pe liber si o simt deodata ca nu mai accelereaza
- o iau la plimbare si observ ca de fiecare data cand apas ambreiaj se tot aprinde senzorul
Nu stiu astfel ce sa fac. M-am programat la BRAS maine dimineata dar mi-e ca iar ma intind astia cu apa in filtrul de motorina.
Tind sa cred ca e o problema la partea electrica.
Singurii care au umblat la partea electrica la aceasta masina au fost cei de la Bras caci mi-au montat o alarma primita cadou la achizitionarea masinii si claxonul care s-a ars in garantie.
Voi ce parere aveti despre problema mea? Imi cer scuze pentru acest mesaj prea lung dar sincer trebuia sa ma descarc cumva de aceasta problema. Cred ca pana la urma ii dau foc in fata la Bras ca m-a terminat cu problema asta.