Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema maneta stergatoare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Pages: 1, 2
aalex_i
Salut
ieri mergeam cu Clio III al meu si dintr-o data m-am trezit cu mult fum venind din spatele volanului, fiind in garantie i-am chemat pe cei de la serus au luat masina la service si au constatat ca pompa spalatorului de parbriz s-a defectat arzand comutatorul de la stergatoare acum trebuie sa astept 2 sapt pentru ca nu au piese pe stoc.
A mai patit cineva asa ceva?(Am vazut ca mai e un topic dar acolo nu este ponpa cauza) Mie unu mi-e greu sa cred ca e de vina numai pompa pentru ca nu fusese folosita de cel putin 2 ore inainte sa se intample...
AdiM
Vezi aici
http://www.reno.ro/Problema-stergatoare-nu...za-t134653.html

E posibil sa fie aceeasi cauza: scurgerile defectuoase.
alc2
La mine s-a stricat motorasul stergatoarelor din cauza scurgerilor ( si siguranta era bine-mersi la locul ei....) .
Daca motorasul se poate arde , si pompa spalatorului de asemeni , dar nu am mai auzit sa iasa fum din cauza asta.
@aalex_i :Tu ai stat langa ei cand s-a demonatat ?
valt
Si eu am patit acelasi lucru la sfarsitul lui 2008. Atunci nu stiam ca se pot infunda scurgerile. Ei bine s-au infundat, apa a baltit acolo o vreme indelungata cred pana s-a infiltrat in motoras, care motoras statea scufundat in apa! Se pare ca acolo s-a produs vreun scurt, ceva si drept urmare s-a ars tot modulul de comanda stergatoare/comezi radio cd etc. Odata desfundate scurgerile nu am mai avut nici o problema. Deci atentie la scurgeri, trebuie verificate!
aalex_i
Nu am putut sta langa ei cand au desfacut si nici nu au zis nimic de vro scurgere infundata! Au zis "pompa spalator cu defect intern a suprasolicitat si topit firele din comutator stergatoare" asta scrie pe constatare
Acum cu insistente mi-au carpit masina sa pot merge cu ea dar nu are stropitoarea functionala.
Cand o sa ma cheme sa schimbe piesele o sa-i pun sa verifice si scurgerile... banuiesc ca stiu si ei de problema asta
Tudor
Probabil ca asta a fost. Bine ca se repara.
Striker09
Aveti idee cat m-ar costa "distractia" tinand cont ca nu ma mai aflu in garantie?
99AIM
Ia sa dau si eu grila de plastic de sub parbriz sa curat asa preventiv scurgerile la Clio 3 ca in 2 ani si ceva n-am umblat pe acolo.
alc2
@Striker09 , in service e cam 800 ron distractia , motoras nou+manopera. Poate te descurci altfel , incearca o rebobinare.
La tine verdictul de "motoras decedat "e sigur, sau....? De cand ai masinuta ?

kriprii
Si eu am patit...se pare ca e o problema cu majoritatea modelelor clio 3. Am facut pe garantie.
andreicojocaru
Prin ianuarie mergeam si eu linistit pe la ora 22 prin Bucuresti, afara ploua usor, si masina s-a umplut de fum si miros groaznic de plastic ars. Am sarit din masina, am decuplat borna, am sunat un prieten, am parcat masina pe dreapta, iar a doua zi am venit cu cei de la renault asistenta sa o ridic. M-am speriat, nestiind ce s-a intamplat. ma gandeam ca e mult mai grav. Am schimbat motorasul de la stergatoare, cabalajul electric si comutatorul de pe consola volanului, plus comanezile audio ale cd playerului care se afla si ele pe aceelasi suport cu comutatorul pt stergatoare...
alc2
@andrei , care a fost cauza : motorasul de la stergatoare ( probabil ars din cauza scurgerilor infundate , mai ales daca era o zi ploioasa . Nu cumva fumul a aparut dupa ce ai folosit spalatorul de parbriz ? ) sau comutatorul si cablajul acestora ?

Ai rezolvat-o pe garantie ? Detalii please ( eventuale costuri , durata ,etc)

Vezi si aici : http://www.reno.ro/-t99035.html
kriprii
Eu am rezolvat-o pe garantie...dar am intrebat cam cat costa dc nu aveam garantie. Raspuns reprezentat AutoCobal: aprox 1000RON
radubcr
La mine simptomele au fost aceleasi. Plecat de pe loc, spalat parbrizul si la 10 secunde a inceput sa iasa mult fum din spatele volanului. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si totul s-a oprit. Dupa asta, nu mai mergea comanda stergatoarelor fata ci doar a celui de pe spate si nu mai mergeau nici stropitoarele. De asemenea, comanda calculatorului de bord care se afla pe aceeasi maneta functiona foarte bine. Din fericire senzorii de ploaie si-au facut treaba asa ca am putut folosi totusi stergatoarele pana am ajuns in service.
La Meridian Vest mi-au desfacut tot sistemul de stergatoare si stropire a geamurilor, precum si maneta si s-a dovedit a fi vina manetei, ale carei circuite erau arse. Din fericire nu erau alte fire afectate in jurul circuitului ars si nici motorasul pentru lichidul de spalare. Mi-au schimbat maneta pe garantie si cam asta a fost tot. Reparatia a fost efectuata pe garantie. Daca ar fi fost din banii mei, ar fi costat cam 500-600 RON.

Se pare ca o cauza ar fi un defect de fabricatie al manetei.
alindwar
Salut,
Mare belea ce am patit azi. Pe autostrada catre Pitesti iese fum ingrozitor din zona manetei de stergator de parbriz. Am tras pe dreapta, am oprit motorul. Norocul a facut ca aveam scule la mine. Am desfacut carcasele de la volan si mare belea ce am gasit acolo. Comanda de stergatoare si radio mirosea rau a plastic incins. Am desfacut-o si asa a ramas sad.gif . Placa era topita. Am curatat cat am putut placa, am montat comutatorul inapoi si acum merge cu o singura problema. Nu mai merge stropitorul de parbriz. Deci trebuie sa inlocuiesc jucaria asta. Acum urmeaza intrebarea: A mai patit cineva asa ceva?? Daca da cat costa?
AndreiMR
E din cauza scurgerilor de apa de sub parbriz. Din pacate, au mai patit si altii:

http://www.reno.ro/Fum-din-spatele-volanului-t169202.html
alindwar
Am citit topicul. Eu nu am probleme cu scurgerile. E uscat acolo. Pur si simplu s-a ars comutatorul ala fara motiv. Eram pe autostrada si foloseam des stropitoarele pentru ca era mizerie. Chiar daca masina nu mai e in garantie domnii de la Renault ar cam trebui sa dea socoteala. Daca nu aveam scule la mine acum nu mai aveam masina pentru ca a fost flacara deschisa. Asa ca maine o sa le fac o scrisorica celor de la Renault. Mi-am comandat jucaria asta pe care o sa dau 600 de Ron.
$$ilvviu
Pune niste poze cu maneta.
radubcr
Am patit acelasi lucru. Nici o problema de la scurgeri. Este vorba de un defect de montaj/fabricatie piesa, nu trebuie cautate intotdeauna explicatii complicate.
Eu am schimbat maneta pe garantie. Ar fi costat 600 ron.
alindwar
Maine mi-au spus cei de la Serus ca imi aduc maneta. E putin mai ieftina. Doar 470 de RON. mad.gif . O sa pun poze cu jucaria dupa ce o dau jos pentru ca acum mai am nevoie de ea.
aalex_i
Se pare ca inca nu s-a rezolvat problema asta eu am patit-o de doua ori ambele dati rezolvate la Serus.
Ideea este ca pe cei de la renault nu ii ntereseaza problema asta asa ca m-am apucat de studiat ce se intampla acolo:
Problema este ca pompa de apa de la spalator nu este trecuta prin releu si in anumite conditii (necunoscute pentru mine) consuma mai mult (cand e ok consuma aprox 1A) si se incalzesc contactele din blocul de stergatoare care sunt subdimensionate.
Rezolvarea cea mai simpla este intercalarea unui releu pe traseu in felul asta nu mai suprasolicita maneta aceea...
Deocamdata nu am avut timp sa fac modificarea dar cum vine caldura o sa ma apuc si va tin la curent...
Coancas
sad.gif aceeasi problema si la mine....pus contact, fum alb, bloc stergatoare ars... Ulterior functiona complet, dar nu arunca apa pe parbriz. Am inlocuit blocul ars si tot nu arunca apa. Nu actioneaza pompa de apa deloc. Am verificat separat motorasul de la bazinul de apa si functioneaza perfect... Nu mai inteleg...sigurantele sunt perfecte...ma ajuta cineva? saru'mana! tongue.gif
Mavros
Si eu am patit acelasi lucru, problema este urmatoarea: contactul manetei de stergatoare se rupe si face scurt. are 2 lamele cu o rotita care face contact.Lamele se desprind si se ating permanent
Guardy
Aceeasi problema o am si eu, insa nu voi sta cu mainile in san II VOI DA IN JUDECATA! Service-ul unde am fost pentru constatare mi-a spus CLAR este defect de fabricatie. Sa lasam vrajeala cu apa care balteste in compartimentul cu motorasul de la stergatoare. Nu mi-am cumparat masina sa stau sa desfac periodic acel grilaj, nici nu ma pricep sa desfac tot ansamblul si NICI NU VREAU. Daca voi aveti de gand sa stati sa-si bata joc Renault de banii vostrii nu aveti decat, dar eu voi merge mai departe. M-au tinut cu masina aproape 2 saptamani in service ca sa ce? Sa constate ei ca au facut o caruta si nu masina? E inadmisibil sa-mi spuna de la vocea clientului ca daca era sa iau foc in masina aveam instinctor!!! De cand am masina asta mi-a cazut calculatorul ABS, mi s-a stricat broasca de la usa sofer si un tambur motor (care costa 800lei !!!). Vreau sa trimit o reclamatie directa la Renault Franta dupa ce iau decizie de la OPC si apoi sa-i dau in judecata. In pare rau ca nu am luat certificat medico-legal pentru problemele cauzate de fumul inhalat in ziua cu pricina si pentru sperietura trasa.
c_cosmin
Am patit-o si eu. Fum alb si dens la actionare maneta pompa parbriz. Am oprit am dat contact iar si din nou fum.

Masina pe platforma si mers cu ea la service, baiatul stia clar de problema si mi-a zis ca pe cat posibil sa nu actionez lung pompa de spalare parbriz, ci jeturi scurte, se pare ca exista o rotita care in cazul actionarii lungi se incalzeste, pana la urma topindu-se de tot si rezultand scurtcircuitul. Problema mea pare un pic diferita deoarece nu s-a defectat pompa.

[attachmentid=1627716649]
[attachmentid=1627716650]
[attachmentid=1627716652]

Rezolvarea: schimbat tot blocul de comanda din dreapta, cel cu maneta de stergatoare si comenzile audio de pe volan. Se schimba cu totul doar. Pret 390 ron fara tva blocul plus manopera 0.6 ore in total vreo 530 de ron.
alindwar
Exact la fel a fost si al meu sad.gif
valt
Ei bine, am patit-o a doua oara! S-a ars iar "modulul comanda stergatoare", in mers, in timp ce spalam parbrizul. Imi vine sa dau masina la "Faceti-o de rusine"! Lasand gluma la o parte, e o chestie foarte nasoala avand in vedere ca acel modul de comanda este destul de scump si nici nu se gaseste in stoc aproape niciodata. Inclin sa cred ca problema este de la pompa de spalare parbriz, asa cum spunea cineva pe aici, la o actionare mai lunga se pare ca se blocheaza sau ramane in scurt. A auzit oare cineva de vreo solutie sa preintampinam necazu' asta? Ma gandesc la o siguranta, ceva pentru ca dupa ce am scos una din sigurante - nu va mai spun cat mi-a luat pana am ghicit-o - nu a mai iesit fum.(Dupa ce am oprit urgent masina, cand am pus contactul iar a iesit fum, nu s-a stins de la sine.) Siguranta pe care am scos-o este cea de radio/cd dar o data scoasa nu mai functioneaza climatizarea. Ajuns acasa am desfacut cochilia din spatele volanului, am scos modulul afara si am scos una dintre prize (sau nu stiu cum ii zice), cea mai mare, l-am pus la loc si acum functioneaza climatizarea, radio/cd -ul si stergatoarele (fara stropitoare insa). Dupa cum vedeti este destul de complicat (si ulterior chiar costisitor) sa rezolvi repede chestia cu fumul, poate chiar focu' din masina. De folosit stingatorul din dotare nici vorba! Sa schimbi acel modul nu este greu deloc daca il ai, dar revin si intreb, chiar nu este alta alternativa de rezolvare (pentru ca acel modul nu mi se pare deloc o consumabila)?
Il voi pastra pe cel vechi ars dar sunt sceptic in ceea ce priveste o rezolvare a problemei din partea Renault Romania.
Multumesc.
Aurex
Count me in la problema cu luat foc in mers. De cacao....!!! Problema este urmatoarea : pompita de la lichidul de parbriz are rotorul din cauciuc/plastic. La o actionare intensa se supraincalzeste => se pune in scurt => problema cu arederea blocului de comanda stergatoare...pt ca onor Renault a considerat ca nu este nevoie de siguranta pe stergatoare!!!!!!! Traseul lor trece prin UCH , dar nu si printr-o siguranta....
bcr_gn
Aceeasi problema, motor oprit, actionat pompa de apa stergatoare ..fum de sub volan. Am gasit un modul la dezmembrari si l-am schimbat cu totul..acum functioneaza. Poate citesc si cei de la renault forumul asta..e clar un defect de fabricatie. Ma intreb cat ma tine actualul modul..o sa il folosesc cu grija.
rolly_010
in situatia asta ar trebui sa chieme ei toate masinile la service sa rezolve problema,
danromania2002
Ma inscriu si eu in clubul , asta. A iesit fum si gata nu mai merg stropitorile am desfacut modulul , am taiat lamelele si acum merg toate functiile fara stropitori.
Sa vad acum cat tre sa scot din buzunare.

29 May 2012, 21:52:
Intrebare are idee cineva merge sa pun un releu de stropitori de faruri pentru stropitorile de parbriz?
Am nevoie de o schema ceva , daca reno nu a fost in stare macar sa ne protejam noi bunurile.
MMVI
gata, s-a ars si la mine, dau cateva detalii poate ajuta pe cineva:
-nu plouase de cel putin 2 zile (au fost chiar zile cu canicula)
-scurgerile sunt curate
-nu am actionat lung stropitorile (de altfel nici nu am obiceiul)
-bateria a picat la 2-3 zile dupa ce am inlocuit maneta de la stergatoare

daca nu era asa scumpa piesa mai ca nici nu m-ar fi deranjat dar in conditiile in care piesa este mai mult de 600 ron mellow.gif ...
danromania2002
De inlocuit se inlocuieste , problema e ca trebuie prevenit fenomenul.
Eu unul o sa-mi pun un releu imediat dupa motoras
bogdan1213
Am patit-o si eu cu fumul de sub volan de doua ori pana acum.
Prima data s-a intamplat spre sfarsitul anului 2008. Eram in mers, panica mare, am oprit pe Magheru, am chemat platforma. Mi-au schimbat-o baietii de la Cobalcescu a doua zi cu una de pe un alt Clio pentru ca nu aveau in stoc. M-am intors peste o saptamana pentru piesa noua. Verdictul lor: motorasul
Faza tare este ca mai aveam doua zile de garantie, deci am schimbat-o pe garantie.

A doua oara s-a intamplat acum aproximativ o luna. Am plecat de acasa, am stropit si dupa 200-300 de metri iarasi fumul. De aceasta data nu am mai intrat in panica. Am oprit masina, am asteptat sa iasa fumul si m-am dus linistit la serviciu.
Ciudat a fost ca in prima zi stergatoarele au luato razna. Dupa ce am repornit masina stergatoarele au inceput sa mearga si nu le mai puteam opri decat daca opream motorul. Am mers asa pana aproape de munca cand am oprit din nou motorul la un semafor si l-am repornit iar stergatoarele au stat cuminti jos.

Circul asa cam de o luna, piesa nu am schimbat-o (am inteles ca ma costa cam 150 de euro noua). Astept sa mi-o aduca cineva de la dezmembrari. Faza nasoala este ca mai torn apa din cand in cand pe parbriz ca sa il curat. In rest nu ma deranjeaza. Mai rau este ca mi-a ramas mirosul de ars si nu stiu cum sa scap de el.
espacern
QUOTE(bogdan1213 @ 12 Jul 2012, 15:10)
Mai rau este ca mi-a ramas mirosul de ars si nu stiu cum sa scap de el.

Incearca cu oua clocite sau varza murata stricata......garantat functioneaza.
Sau schimba cablajul/mufa.

@+
MMVI
pai pana nu vei inlocui modulul ars nu va disparea mirosul
florinbv
Salut,
Am avut aceeasi problema ca si voi, mi s-a ars blocul de lumini de la stergatoare. Am facut reclamatie la vocea clientului, si blocul de lumini a fost inlocuit de catre renault, fara alte costuri, nici macar pe manopera. mentionez ca masina iesise din garantie de 2 ani.
spy_oh_joy1389
Imi inscriu si eu al meu Clio cu aceeasi problema.

Vad aici ca discutati de actionarea manetei pe timp indelungat si de apa baltita. Eu am furtunul de cauciuc scos de pe dreapta masinii si celui de pe stanga i-am scos capacelul sa nu se mai infunde. Pe langa asta, a fost seceta atata timp, deci vreo 2 luni stergatoarele nu s-au miscat si nici pompa n-a fost actionata.
Astazi s-a ars acea maneta cand a fost pus contactul, de dimineata la prima ora. Sper ca nu s-a ars si pompa.
spy_oh_joy1389
Are cineva idee pe ce pin se trage curentul ala atat de mare si care ar fi curentul nominal? Ca dupa ce fac rost de maneta, mufe si cabluri as vrea sa pun siguranta ca sa nu se mai intample asa ceva.

9 Sep 2012, 21:04:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=185...dpost&p=3552347
valt
Ei bine, am patit-o din nou! S-a ars iar modulul stergatoare. S-a ars in timp ce se actiona maneta de stropitoarea de parbriz. Probabil ca este asa cum zicea cineva pe aici, o fi de la pompita de spalat parbrizu'. Pana la urma stie cineva daca exista vreo solutie la problema asta? A rezolvat-o cineva?
Mutumesc.
dciontea
Am avut aceeasi problema, s-a rezolvat la serus service- inlocuit motoras/pompa si bloc de comanda la un pret de 1100 ron. mad.gif M-am adresat la renault ro. cu o sesizare privind acest defect ca fiind de conceptie , oamenii mi-au confirmat in mod indirect ca am dreptate oferindu-mi niste bonuri de valoare care sa acopere suma cheltuita de mine. biggrin.gif Bonurile au valabilitate 6 luni si acopera orice achizitie/reparatie in reteaua reno
vromeo
Ma inscriu si eu clubului de prosti care au cumparat reno.
Nu fac pe nimeni prost, dar inevitabil am fost prostiti sa ne cumparam o astfel de masina JALNICA!
Azi dimineata am patit si eu celebra problema. Cica se rezolva pana joi.. yeah right.

Nu stiu despre voi dar eu am patit asa:
1. Mintit de agentul de vanzari ca masina are scut metalic, si ce sa vezi, n-are... trecem peste.
2. Dupa prima revizie mi-a cedat turbina... schimbam pe garantei, pus-a una SH, trecem peste...
3. Dupa a 2-a revizie cedat pompa de injectie (diesel), schimbat pe garantie, probabil tot SH, trecem peste...
4. Azi am zis ca ard ca sobolanu in masina si ei au atratat cu atata calm problema... am stat de la 8:10 pana la 12:20 sa vina cineva sa ma tracteze, am stat inca 2 ore pana s-a constatat "oficial" defectul, astept de o ora jumate sa ma sune cineva de la vocea clientului sa imi ofere masina de rezerva...

De mentionat ca ei stiu si recunosc ca e viciu de fabricatie, dar in niciuna din cele 3 revizii de pana acum nu s-a uitat nimei sa vada daca s-a infundat intr-adevar scurgerea cu pricina, deci ei asteapta sa luam noi foc ca sa schimbe un jeg de maneta care e prost din prima!

Vad ca problema e din generatiile mai vechi, a mea e model 2010, face-lift, si nu au facut nimic sa remedieze problema!

Concluzie... dupa ce ca mor de foame ca nu mai cumpara nici draq masini pe criza asta, nu stiu nici macar sa trateze corect si competent un client.

Eu o sa trimit mail si in Franta si o sa fac o plangere oficiala si in FR si in RO.

Sa vedem cat de bine le face "putina" reclama negativa...
florinbv
Salut, si eu am patit acelasi lucru, am facut reclamatie la Vocea Clientului, eram hotarat sa merg si la protectia consumatorului. Masina nu mai era in garantie. Dupa 3 zile mi-au schimbat cei de la Renault blocu de stergatoare si ce mai e pe acolo, si n-am platit nimic. Practic am inteles ca nu sunt sigurante pe traseul stergatoarelor, si cam d-asta se intampla treaba asta.
nicu rares
Aceeasi problema cu blocul de stergatoare. Am plecat cu masina cu pozitiile aprinse si la semafor cu b-dul Iuliu Maniu dau de maneta spalatorului si pompita inepe sa bage in continuu si pina sa o dau inapoi incepe sa iasa fum alb si inecacios de sub bord.tai contactul instant decuplez bateria din borna si imping masina pe dreapta sub o ploaie de injuraturi.Desfac capacele la volan si mirosul venea din blocul de stergatoare pe care l-am decuplat din 3mufe si am vazut o gaura mare in el si un manunchi de firisoare rosii arse prin contopirea lor.aduc masina acasa fara piesa in cauza cu specificarea ca nu mai aveam semnale stg si dr si farurile porneau pe contact si de asemenea nu aveam clacson.caut pe net piesa dupa cod si constat ca are 8coduri diferite si aceleasi functii fiind similara cu Modus doar.Am cumparat-o sh cu 300ron de la Ploiesti de la Dancor cu tot cu blocul de lumini de la un Clio3 facelift din 2011 constatind apoi ca acum am si functia de lumini pe zi sau noapte automata deoarece pe partbriz aveam montat totul inclusiv oglinda cu zi si noapte dar nu functionau.Concluzia o paguba de 350ron cu tot cu motorina si manopera gratis din partea mea.Masina este un Clio 3 1.5dci 2007 de 63Kw.
George Paul
Pompita ramasese blocata pe alimentare?
Cum s-o dai "inapoi"? Maneta spalatorului de parbriz ramasese trasa spre tine si nu mai revenise?
al.g
Acum un an si jumatate am avut aceeasi problema. Mai ca mi-a luat foc blocul de stergatoare (mentionez ca era iarna, si poate aveam scurgerile infundate). Am schimbat piesa, am platit 800 RON (garantie 1 an)
Ieri dimineata, cand sa plec la serviciu, fac 200 metri, actionez pompa putin, sterg geamurile si dintr-o data fum. De data a facut flacara. Am scos cheia din contact (am avut o surubelnita la mine) si am scos cele 2 suruburi de sub volan, dupa care am extras blocul de stergatoare.
Am facut reclamatie la vocea clientului (multumesc pentru sfat celor de mai sus) si am fost la un service Renault pentru a mi se face o constatare.
Cum semnalizarile sunt conectate la blocul de stergatoare, am montat piesa inapoi dar am scos mufa de la maneta stergatoare de pe bloc.
Acum imi merge semnalizarea si comenzile radio, dar nu am stergatoare.
Sper sa o rezolve cei de la vocea clientului, altfel am sa ii actionez in judecata. Nu pot sa cumpar o data la 1-2 ani o piesa in valoare de 800 de ron datorita unui defect de fabricatie.
Mentionez ca in urma cu o saptamana curatasem gaurile de scurgere (care erau blocate). Am vazut ca lumea le-a scos complet (am sa incerc si eu).
Oricum, va tin la curent cu ce se intampla la "vocea clientului".
P.S.: masina nu este in garantie, a fost luata din Franta.
gicu_lord
Cand am fost cu masina la revizie dupa ce am cumparat-o de la fostul proprietar mecanicul de la Slobozia a facut ochii mari cand a vazut ca inca mai am furtunele alea de scurgere. A pus mana fara sa ma intrebe si a tras disperat de ele pana le-a scos de acolo. MI-a zis direct ca am avut noroc ca nu s-au infundat pana atunci. La ei deja devenise o procedura standard sa le scoata.
al.g
M-au sunat cei de la vocea clientului si m-au intrebat daca am facut reviziile in mod regulat la un service autorizat renault, la care eu am raspuns nu. Mi-au zis ca nu pot sa schimbe piesa deoarece nu am facut reviziile la ei samd...
Le-am spus: multumesc pentru raspuns, chiar aveam de gand sa schimb masina, dar acum sunt 100% ca nu o sa mai cumpar un renault, la care ei si-au schimbat atitudinea si au zis ca in cazul acesta, pot suporta ei 50% din reparatie. Eu am zis ca pot achita doar 200 RON si au fost de acord (piesa este 800 ron).
Acum imi pare rau ca nu am insistat mai mult, sunt sigur ca obtineam schimbarea gratuita.
Daca vi se intampla, poate va ajuta "spusele" mele.
Numai bine.
bogatu
Nu cred ca puteai rezolva nimic. In aceeasi problema, mie mi-au dat 50 de euro, chiar daca am facut niste cereri de oferte de masina noua la ei...
Constat ca nu prea le pasa. Mi-au zis ca ce fac ei e un gest comercial, si daca nu il apreciez e problema mea. Nu este recunoscuta ca fiind o problema a Renault, pentru ca in cazul ala ar fi chemat toate masinile in service pentru reparatii. Ei sunt obligati sa faca asta doar daca sistemul respectiv iti pune viata in pericol. Se pare ca daca iti arunci banii pe fereastra pentru greselile lor, nu iti pune viata in pericol.
Pearl Jam
Fumul alb inecacios loveste din nou!!!!
Dacă nu mă înșel, eu am fost primul care a semnalat problema. Dupa 6 ani s-a întâmplat iar.
Cineva vorbea de riscuri... Evident că poți lua foc... dacă te pierzi cu firea...
800 ron mi se pare ENORM de mult. Există vreo alternativă? E revoltător...
Deci,
Azi, cand plecam de la munte am dat din stergatoare sa ud parbrizul, iese apa, se mișcă brațele și fum cat cuprinde...Am oprit motorul, am desfacut capacele si am scos blocul stergatoare sa vad daunele. Se pare ca am fost rapid. CD ul e ok, si nu a apucat sa topeasca prea mult pe acolo. Acum am o dilema. Sunt 3 mufe. Una subțirica și două mai groase. Eu am scos-o doar pe cea subțire. Am constatat ca nu mai am semnal. Deci colegul de mai sus spunea ca sunt legate. Si atunci care din celelalte 2 mufe ramase e cea de stergatoare, pt ca dacă ar fi așa, ar fi trebuit sa iasa fum in continuare, nu? Cu fac sa am semnalizare? O altă ciudățenie e ca de când am scos mufa farurile raman aprinse.
Anyone? Please help!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.