Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cumparare Megane SH
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2
h3llow33n
Vreau sa cumpar un Renault Megane 1.6 16V in 5 usi cu 43000 de km din 2006, ca dotari are 10 airbaguri, clima automata, xenon etc la 7000de euro. Ma intereseaza sa stiu ce defecte sa caut.
Din cate am auzit, o masina cumparata din tara difera din pct de vedere al calitatii de una vanduta in vest. Este acest lucuru adevarat?
Am vazut pe forum ca distributia trebuie facuta la 60000km si ca difera de la o tara la alta si nu prea inteleg de ce. Trebuie schimbat tot, adica role si curele, sau doar curelele?Care ar fi un pret actual pt distributie, nu prea ma intereseaza daca este facuta cu piese de origine si manopera la reprezentanta? Sincer sa fiu am un Renault Megane Coupe din 2002 cu motor de 1.6 pe care il am de 4 ani si are aprox 130000 nu a fost necesara schimbarea distributiei.
Persoana care vinde masina are trecut in anunt la putere 120 CP, din cate stiu eu motorul este de 112 CP. Exista motor de 120CP?
Meganurile cu 5 usi sunt facute doar in Franta sau si in Turcia?
Cam cat consuma pe autostrada si cat influenteaza pilotul automat consumul?
Va multumesc pt ajutor si scuze pt multele intrebari!(la unele este fff probabil sa se fi raspuns deja, am cautat si nu m-am lamurit)
DanCVA
Sper ca postul de mai sus este o gluma!
La motorizarea asta buba mare este ambreiajul, dar nu este vizibil defectul decat pe caldura si in trafic intens.
Chestia cu calitatea poate fi adevarata.
Distributia se schimba la 60.000 pentru ca asa considera Renault ca este optim pentru conditiile de trafic si clima din Romania.
Pretul la schimbatul distributiei este vreo 1.800 lei la reprezentanta si undeva pe la 1.000 la alte service-uri.
La Megane-ul tau din 2002 o sa constati ca trebuia sa schimbi distributia, atunci cand o sa-ti moara brusc motorul cu un falfait in prealabil si dupa ce vei incerca sa-l pornesti, o sa vezi ca nu-ti mai merge. O sa mergi in service si o sa-ti spuna cat costa o chiuloasa noua complet echipata. biggrin.gif
SCHIMBA-I DISTRIBUTIA! mad.gif
Daca are 120 CP inseamna ca s-a intervenit la gestionarea electronica a injectiei - s-a tunat cu 8-9 cai.
Megane-urile cu 5 usi se fac si in Turcia, dar este posibil sa ai unul frantuzesc, mai ales daca nu are pachetul de drumuri grele cu garda la sol mai mare.
Pilotul automat nu prea are treaba cu consumul. Daca te joci prea mult cu butonul de + o sa vezi ca-ti consuma chiar mai mult.
mihai_dorin
Sedan se fabrica doar in Turcia.

Rezumat: Nu cumpara aceasta masina(cea din anunt) orienteaza-te asupra alteia.
Bitu
dancva a raspuns foarte la obiect.

off: mihai_dorin

pe ce se bazeaza rezumatul tau?

da-ne niste motive, explicatii.....

Vad ca ai acelasi tip de masina despre care e vorba in primul topic.
Poate ii poti da niste lamuriri eventualului cumparator despre ce probleme pot aparea la masina sau eventual la ce ar trebui sa se uite in special inainte de a o cumpara.

Eu in locul lui h3llow33n as lua seria de caroserie a masinii si prima oara as verifica la o reprezentanta Renault ce interventii a avut masina in sevice-urile de origine. Pe urma as verifica tot intr-un service "de origine" daca vanzatorul spune adevarul in privinta celor 120 de cai si daca masina nu a avut accidente.

Parerea mea este ca e un pret corect pt. masina daca corespunde ce ai scris cu realitatea. Evident ca daca s-ar mai putea negocia ceva la pret ar fi si mai bine.

Numai bine si LA Multi Ani !!!
Danezu
@bitu: este un pret corect pentru o masina hartanita la greu sau care a fost dauna totala....
Pai daca megane de 15.000 euro nou se vinde in 3 ani cu 7000,al tau din 2003 inseamna ca este moca,nu?Eu inteleg ca este criza,dar nici asa ca la pomana!
mihai_dorin a dat un raspuns cat de cat pertinent,clar aia nu este o masina ok la banii aia.Sau nu are kilometri aia,etc.

@h3llow33n: eu am o masina la fel,tot cu 43.000 km si in afara de panglica airbag,care s-a rupt imediat ce a iesit din garantie mad.gif , nu am bagat nici un leu in ea. Asa ca daca masina are km reali,nu a fost lovita,ai un mare noroc la banii aia!

Bafta!
mihai_dorin
Ok, ora la care am postat nu mi-a permis o dezvoltare mai buna a subiectului, pe care incerc sa o fac acum.

Multe din ce erau de spus le-a expus Danezu.

1. Pret prea mic pentru aceasta masina.
2. Niciodata nu as cumpara o masina care a suferit modificari la motor. => A fost fugarita, iar mai ales cu problemele modelului la ambreiaj zic pas.
3. Modelul are doreste sa il achizitioneze este modelul 2.1 deci nu este la fel ca al meu, are mai multe probleme pe partea tehnica, vezi si fullile.
4. La kilometrii pe care ii are masina incepi sa schimbi multe pe ea.

M i h a i
QUOTE(mihai_dorin @ 30 Dec 2009, 12:11)
1. Pret prea mic pentru aceasta masina.
*


blink.gif blink.gif cat vrei sa coste un 1.6 din 2006?
mihai_dorin
9.000-10.000
solidconvert
Si eu consider ca devalorizarea masinii este prea mare dar pana la urma cine o stabileste daca nu piata? In nici un caz noi! Asa este romanu'... daca nu este tdi si toate cu rosu nu o poti numi masina. Din ce am vazut si pe la sectiunea noastra ''bursa'', asta este pretul pietei(poate un + sau un - de la caz la caz). Eu nu am inteles foarte clar daca este 2.1 sau 2.2... de fabricat hatch-urile s-au fabricat si in Spania. Nu pot decat sa-i recomand s-o verifice cat mai temeinic la una dintre reprezentante si daca corespunde s-o cumpere si sa se bucure de ea (cu amendamentul ca s-ar putea daca n-o verifica la sange sa ii manace zilele ulterior) wink.gif
qwertyuiop
cum sa fie 10 000 ? io am dat pe benzina 1,6 din ian 2005 , 23000 km 7500 in vara lui 2008 , fara clima si xenon , mie mi se pare pretul corect 7000 , plus ca reno se depreciaza f usor , nu e vw
mihai_dorin
Aaaa si ma rog VW ce are in plus? E poleit cu aur?

Masina de care se vorbeste sa presupunem ca este full options. In 3 ani valoreaza 50% din valoare de nou?

Click
Danezu
Am vazut-o si eu pe Autovit,este facelift si chiar modelul cu de toate!
Acum poate omul are nevoie de bani si vrea s-o dea repede,oricum devalorizarea asta este pornita de la criza,care la randul ei afecteaza piata auto.....
Eu unul o s-o tin cat mai mult si o fac cotet de gaini la tara decat sa pierd atatia bani smile.gif

Vw are TDI cu rosu nene,ce stii tu? radmasa.gif
segcm
Un megane din 2006 acum are (ACUM pe criza) un pret normal de cca 6000-8000€. Pretul variaza in functie de km, starea estetica, starea tehnica, motorizare si echipare. Daca masina are o echipare gen privilege si arata f bine, la tester totul e ok, pe elevator nu se vad urme de accidente, (are ceva optionale - cruise, 10 airbaguri?, xenon - daca e adaptiv), atunci pare un pret ok - poate mai lasa din el.
La faza cu 120cp ... de obicei geambasii de masini infloresc - poate o avea doar 6 sau 8 airbaguri si xenon la 2,5 milioane. Am gasit una pe autovit cu aceste date GL 73 DEN, rosie ce o vinde in Bucuresti. La o cautare pe google a acelor nr de telefon, omul incearca s-o tot vanda de la 36k km. Oricum mergi cu ea la Auto Test sa o verifici in totalitate.
Bafta!
qwertyuiop
are valoarea de revanzare mai buna decat reno , atat am spus, si daca masina nu este facelift cam ala e pretu
h3llow33n
Va multumesc fff mult pt raspunsurile asa de rapide.
segcm are dreptate, aceea este masina, sincer sa fiu imi este fff greu sa ma decid. Pb este ca momentan am un Rover 416 din 97 si vreau sa il dau si nimeni nu e interesat. Singura posibilitate ar fi schimbul, desi nu sunt foarte incantat de idee pt ca in general prefer o masina de import. Stiu ca e cu dus si intors.
A spus cineva ca un Megane din 2006 se da cu 10000 de Euro. La banii astia imi iau tata BMW 318 din 2003-2004, benzina cu 50000 km din import si am terminat pb. Insa nu dispun de banii astia.
In Germania un Megan ca asta se vinde la acelasi pret, dar trebuie pus la socoteala ca trebuie platita taxa de inmatriculare si transportul, deci as iesi mai scump.
Cat despre distributia de la celalat Megane pe care il am stiu ca trebuie schimbata.
Am fost astazi la Flamicom Rm. Valcea, dealerul pe Vl., revizia de 60k este 2200RON, iar distributia este 1400Ron. La un alt service, distributie +manopera 1000RON si 400 RON filtre, ulei +manopera.

Puteti sa imi recomandati alta masina pana in 7000 de euro? Ma mai uitam la un Laguna II, dar am auzit ca au ceva pb cu electronica, adica pb la imobilizatorul electronic.

M-am uitat pe linkul pus de mihai_dorin pe mobile. Sincer sa fiu la astia preturile in perioada asta de criza au fost mai mari. Nu stiu de ce. Chestia e ca nu dau pe un Megane din 2006 8000 E + taxa+adus adica spre 9000E ca nu are rost. La banii astia imi iau BMW si stiu ca am alt comfort. O mare pb la Renault este ca motorul Euro4 apare fff tarziu=> o masina mai veche are o taxa mai mare, spre deosebire de VAG, Opel si chiar BMW(316i,318i dupa 2002 sunt E4)

Sa nu uitam ce au spus ce dinaintea mea: un Renault se devalorizeaza fff repede. Si din cate stiu eu o masina pierde fff mult din valoarea de nou in primul an. Am vazut pe net, pe un site de licitatii www.autobid.de. masini care noi costau 90000E si ei le dadeau la 35000E dupa un an si maxim 25000de km(masini bine intretinute)


Multumesc fff mult de ajutor!
Catalinmodena
QUOTE(mihai_dorin @ 30 Dec 2009, 11:11)
4. La kilometrii pe care ii are masina incepi sa schimbi multe pe ea.

Si cam ce incepi sa schimbi la ea de-s asa multe blink.gif ?Pai atunci ce naiba sa mai spunem de o masina cu 100.000 de km,aia trebuie dusa la Remat sau ce?

Si de pret,ne place sau nu,asa este la Renault,se devalorizeaza foarte repede! sad.gif
h3llow33n
QUOTE(Catalinmodena @ 30 Dec 2009, 14:34)
Si cam ce incepi sa schimbi la ea de-s asa multe blink.gif ?Pai atunci ce naiba sa mai spunem de o masina cu 100.000 de km,aia trebuie dusa la Remat sau ce?

Si de pret,ne place sau nu,asa este la Renault,se devalorizeaza foarte repede! sad.gif
*



Sincer sa fiu si mie mi se pare putin cam ciudat ca la 60000 sa schimbi multe la ea. Asta doar daca cele noi vandute in Romania sunt de o calitate mult mai proasta decat cele vandute, spre exemplu, in Germania.
Meganul meu 1 facelift este importat din Germania acum 4 ani si are 128000de km, pana acum a trebuit sa schimb 3 bobine de inductie si un senzor de ABS. Altceva nimic. In plus masina asta a fost folosita in cele mai dure conditii. Am invatat sa conduc pe ea, cand mergem la munte mergem doar cu ea pt ca are garda la sol foarte inalta, in Rm. Vl. faci 3 minute dintr-un cap in altu, deci nici nu apuca sa se incalzeaca. Personal mie mi se pare destul de buna. DAR trebuie avut in vedere ca este adusa din Germania!!!
dumid
Salut. Meganul si Clio 3 din semnatura mea le am de vanzare. Pe Megane cer 8000 si pe Clio 8500 (sau predare leasing). Dc te intereseaza, astept PM.
Wolverine
Si daca omul a avut probleme si cu fulia si a schimbat-o si cu toate prob de la Meganul 2 si masina e ok dc sa nu o cumperi?
Adik eu care am avut prob cu fulia, manere, Cd-player etc nu o sa mai pot vinde masina chiar daca acestea au fost schimbate la timp, in garantie si nu mai sunt probleme?

Problema cu kitul de amb se vede doar in trafic intens si pot zice ca se mai manifesta si la alte marci alte motorizari.

Eu zic daca poti verifica istoricul masinii si sa o vezi pe o rampa, test drive etc si iese ok e o afacere buna.
megane1
nitel OFF: in luna septembrie, stiu cazul exact, a cumparat un prieten un megane sedan privilege din 2007(nu stiu luna), cu aprox 37.000 km la bord , si a platit pt ea 8500 eur....propitaru nu prea folosea masina si acum primise niste "cerculete" ca masina de serviciu..
Bitu
QUOTE
@bitu: este un pret corect pentru o masina hartanita la greu sau care a fost dauna totala....
Pai daca megane de 15.000 euro nou se vinde in 3 ani cu 7000,al tau din 2003 inseamna ca este moca,nu?Eu inteleg ca este criza,dar nici asa ca la pomana!


nea danezule vezi ca nu esti bine informat!
Un megane sedan luxury este 12 750 Eur acum, la oferta, deci o masina de 4 ani si nu 3 cum ai scris tu si 43k km si hatchback, poate fi foarte bine 7000 de Eur.

Si da, pentru tine si doar pt. tine iti dau la promotie megane-ul meu vechi, antic si tot ruginit. Moca. vii sa-l iei? mad.gif mad.gif mad.gif


h3llow33n nu te grabi!!!
vezi ca mai sunt hacth-uri din buc. chiar si mai 'eftine la aceiasi km.
am gasit pe acelasi auto.v.i..t la o cautare rapida unul la 6200 Eur la 42000 km



scuze admini de off.. .... vrei sa indrumi bine si nu ai loc de atoatestiutori.
numai bine!
costinpl62
Salut, daca imi permiteti sa-mi dau cu parerea, pretul cerut de vanzator este mult prea mare. Am cumparat cu o luna in urma un megane 2-2005, 1,5dci, 52000 km cu 5750 eu.
valentin_29
Iti recomand sa iei VIN-ul masinii si sa vezi istoricul la un service autorizat renault, apoi sa ii faci o verificare tehnica amanuntita la reprezentanta. La pret, eu zic ca ai mai putea negocia. Un prieten a cumparat un Megane 2.2 din 2007, 50.000 km, 1.5 dCi 85 cp cu 7200 EUR varianta de dotari Extreme care are destule pe ea oricum. A luat-o de la Autocobalcescu care de fel le vand mai scump, deci eu zic ca ai putea sa mai scazi la pretul ei...Cel mai important insa ramane o verificare buna a masinii inainte de cumparare, parerea mea...
DUDU D
Am vandut meganul meu 1,5 dci privilege , din 2007, 24000 km, la pretul de 8200 euro.
Pretul nu e grozav dar tianand cont de piata de azi vcam toata lumea mi-a zis ca e un pret onorabil , mai ales ca l-am dat la buy back.
Catalinmodena
Pai tu ai dat-o la pretul corect.Ca idee,stiam ca la buy-back se scade 1000 E din pretul masinii de noua pentru fiecare 5000 de km parcursi.
DUDU D
QUOTE(Catalinmodena @ 2 Jan 2010, 16:14)
Pai tu ai dat-o la pretul corect.Ca idee,stiam ca la buy-back se scade 1000 E din pretul masinii de noua pentru fiecare 5000 de km parcursi.
*



Nu am stiut de "regula" asta.Sincer am sperat la mai mult dar asta e.
Am dat-o ca avans pentru Fluence.
ovidiucornateanu
Hai sa vin si eu cu o poveste din acest ciclu:in august 2009 am cumparat un Megane 2 1,6 16 V hatch,productie 2004 nu stiu ce varianta dar ca dotari le are pe cele decente :AC,ABS+AFU,jante aliaj,6 air-bag-uri.Pret de achizitie 4.800 euro direct de la primul propietar,km zic eu reali 68.000.Dupa achizitie a mai urmat o investitie in ea de cca 1.000 euro(distributie,fulie defazoare,placute frana,discuri frana fata,acumulator,senzor de nustiu care(se aprinedea martorul de la poluare)).Am parcurs cu ea 7.000 km de atunci si merge impecabil.Doar benzina si talpa.
Ca sfat personal nu cumparati de la smasari,indiferent de situatie si mai ales nu cumparati din targuri.Eu am gasit-o pe anuntul.ro,am fost am vazut-o,i-am facut test la Serus si gata.
DUDU D
QUOTE(Catalinmodena @ 2 Jan 2010, 16:14)
Pai tu ai dat-o la pretul corect.Ca idee,stiam ca la buy-back se scade 1000 E din pretul masinii de noua pentru fiecare 5000 de km parcursi.
*



Am uitat sa precizez ca am luato in 2007 cu 15400(xenon=400 euro parca ), asa ca ca nu tine treaba asta cu 1000 euro la fiecare 5000 km.
CataT
QUOTE(DUDU D @ 2 Jan 2010, 15:51)
Am vandut meganul meu 1,5 dci privilege , din 2007, 24000 km, la pretul de 8200 euro.
*


QUOTE(DUDU D @ 2 Jan 2010, 20:32)
Am dat-o  ca avans pentru Fluence.
*



Nu stiu de ce, dar cred ca o sa-ti para rau.
rtBK
acum nu il speria si tu... biggrin.gif
DUDU D
QUOTE(CataT @ 4 Jan 2010, 17:38)
Nu stiu de ce, dar cred ca o sa-ti para rau.
*



Nu are de ce sa-mi para rau deorece nu m-a obligat nimeni sa fac asta si apoi masinile se vand si se cumpara asa ca..
Asa cum am fost multumit de megane 2 sunt sigur ca voi fi multumit si de fluence.
E un pas inainte nu inapoi, asta e sigur.
Catalinmodena
Si eu zic la fel.Asa cum este Fluence,ca e low-cost,ca e cum vreti voi,insa este peste M2!
corba
Am si eu un Renault Megane Sedan manager fabricat in 2007 de vanzare.
Prima inmatriculare iunie 2008

1,4 16 V 99 CP mai are 2 luni garantie.
Benzina
A.B.S. cu A.F.U.; 6 Airbaguri;
Computer de bord
AC, Volan reglabil îmbrăcat în piele
Scaun sofer reglabil.
proiectoare
Gri Eclipse vopsea metalizată
Arata foarte bine, foarte putin folosita.
Singurul proprietar si utilizator.
Optiune Drumuri grele.
10800 km
9500 Euro
Tel 0726 063126
h3llow33n
Pana la urma am vazut si eu Meganul respectiv si am fost infricosat de suspensii!!! Sincer sa fiu nu ma asteptam sa fie asa instabila si sa nu mai vorbim de lipsa ESP-ului.
Masinile cumparate din Ro si care au pachetul drumuri grele, cel putin la Megane, au o stabilitate foarte proasta!
In mers din cand in cand se aprindea beculetul de AirBag...
Una peste alta parearea mea este ca ce se cumpara din reprezentata din Ro este calitativ prost si ma orientez spre ceva adus din Vest
Comparand cu Megane 1 motorul trage mai greu(posibil din cauza greutatii crescute)

Pentru viitori cumparatori de Megane VERIFICATI DACA ARE PACHETUL DRUMURI GRELE, daca are nu o cumparati!
Toate modele cuparate din Ro, dupa 2006, au acest pachet ! Lipsa ESP-ului arata acest lucru (orice Renault Megane fabricat dupa 99 are ASC sau ESP inclus ca dotare standard)

Daca ma insel cumva va rog sa ma corectati.

Cat despre Renault Fluence... mi s-a parut putin cam firav, cel putin materialele folosite in interiorul masinii! Mi s-au parut plasticele taiate foarte prost! Poate masina expusa la Festivaulul Renault din Bucuresti din toamna era doar de expozitie!!!

Toate cele bune!!! Si daca aveti bani si vreti masina la SH mai bine alegeti un BMW
99AIM
PDG este un pas inainte al renault pentru masinile ce ruleaza in RO,suspensie moale nu zdruncina ca nemtoaicele ...
Sa vezi cum sta pe sosea cu jante pe 16 de 7j si anvelope dunlop sport fast response 215 60R16 noi perfect echilibrate, unghiurile de fuga bine reglate, da clasa la bmw de nspe ani inmatriculat in bg. radmasa.gif
mihaicip03
De acord cu rambox, daca vrei pune niste anvelope cu talonajul de 50-55 si niste jenti mai mari 16-17, si apoi stam de vorba tongue.gif . In ceea ce priveste pachetul "drumuri grele" nu e pe toate masinile, ci este optional. Apropo de asta....de unde stii exact ce fel de pachet are....sau daca are sau nu esp... unsure.gif
aLecsunder
E si nu prea e asa . Benzinara din semnatura are PDG cu jante Tuxedo si pentru vara anvelope Mischelin iar asta pe motorina ESP si Nevasport + Goodyear iar diferenta de stabilitate este net in favoarea celei din urma , insa cu dezavantajul rigizitatii .
h3llow33n
QUOTE(mihaicip03 @ 28 Jan 2010, 08:40)
De acord cu rambox, daca vrei pune niste anvelope cu talonajul de 50-55 si niste jenti mai mari 16-17, si apoi stam de vorba tongue.gif . In ceea ce priveste pachetul "drumuri grele" nu e pe toate masinile, ci este optional. Apropo de asta....de unde stii exact ce fel de pachet are....sau daca are sau nu esp... unsure.gif
*




Cel care vroia sa vanda acel Megane lucrase la un dealer Renault si spunea el ca toate Meganurile dupa 2005 sunt cu pachet drumuri grele . Masina respectiva nu avea ESP asta testat! Tot el mi-a spus ca ridicand garda la sol nu au mai putut adapta ESPul ceea ce este evident dat fiind faptul ca suspnsia era extrem de moale. Masina respectiva avea anveloe 205/55 R16 deci cu balonaj mic si tot instabila era.!

Cat despre BMWuri la 7000 de euro iti aduci si inmatriculezi un BMW 318i cu 143 Cp Euro4 din 2002 care iti spun eu bate orice Megane cu orice fel de jante!

Incercarea de a cumpara un Megane a fost un esec pt mine mai ales ca am avut de comparat cu un BMW pe care am condus mai bine de 20000de km si cu un Renault Megane 1 Coupe pe care am condus tot 20000 de km ca sa nu mai vb de "panarama" mea de Rover 416 din 97 care are suspensii moi da e foarte joasa si nu e asa instabila.

Recunosc ca nu simeteam nimic cand treceam peste denivelari sau prin gropi cu Meganul 2 dar am 22 de ani si daca ma zdruncina putin nu e problema! Prefer o masina ferma si dura decat una moale!

Am sapat putin pe mobile.de si am gasit multe variante interesante in Germania. Erau niste Lagune din 2005-2006 diesel pe la 6000de Euro, cu tot cu inmatr si adus 7000-7200 de Euro! Am gasit niste BMW 316TI Compact (astea au Valvtronic->distributie variabila si E4 din 2001) pe la 4500-5000E cu 90-100k. In banii astia ai 6 airbaguri, AC, ABS + DSC III si 116CP poate si jante de aliaj.

Eu pana la testarea meganului asta am fost fan Renault(tinand cont ca am inv sa conduc pe un Megane 1) si inca mai sunt dar obligatoriu sa NU FIE CUMPARAT DIN RO!!!! Ce se aduce la noi este la alt standard de calitate!

Toate cele bune!
solidconvert
BMW de 10 ani vechime este doar pentru pasionati(parerea mea)... orice altceva care este nou este peste acel BMW numai datorita faptului ca este nou. Sa nu comparam marcile ca nu isi are rostul(BMW este peste Renault cu foarte mult)... apropos: BMW-ul ala a fost masina cum 10 ani... acum nu este nimic altceva decat un cazan... wink.gif
h3llow33n
QUOTE(solidconvert @ 28 Jan 2010, 13:18)
BMW de 10 ani vechime este doar pentru pasionati(parerea mea)... orice altceva care este nou este peste acel BMW numai datorita faptului ca este nou. Sa nu comparam marcile ca nu isi are rostul(BMW este peste Renault cu foarte mult)... apropos: BMW-ul ala a fost masina cum 10 ani... acum nu este nimic altceva decat un cazan... wink.gif
*



Cred ca vorbim de 2 modele diferite acum 10 ani nici nu aparuse! Eu vorbesc de E46 facelift care a fost fabricat pana in 2005 si ma refer doar la motoarele intre 2001-2005, iar aceste motoare sunt folosite cu mici modificari si pe modelul nou de BMW seria 3.
Tinand cont ca am mers si cu un Megane 1 si cu un 316 din 99 deci generatii apropiate pot spune ca grupul motopropulsor de pe Megane e mai bun si mai dinamic dar calitatea materialelor este mai prosta la Renault. Facand un calcul overall Renault este mai de dorit decat BMW-ul, dar cand vine vorba de motoarele mai noi de pe BMW si aici ma refer la cele cu Valvetronic putem sa vorbim de lucruri apropiate intre motoare si acum de preferat e BMW-ul . Iti dau un pret pt un BMW 318i clima automata ABS + DSC 6 aibaguri cu 53000de km reali pret 6500 de euro in germania, an 2003 Ce ai alege? 318 are motor de 2 l cu 143 de cai si greutate 1370 comparativ cu meganul de 1,6. => consum mai mic la BMW!
Tin sa te contrazic in legatura cu cazanul o masina intretinuta merge foarte bine si dupa 10 ani desi repet ce spuneam eu erau masini mai noi!

Repet m-am orientat spre un renault pt ca pretul este mai mic la masinile astea decat la bmw! insa ce se aduce la noi este foarte prost asta e pb! si ajung sa ma gandesc daca nu mai bine imi iau una mai veche adusa din afara
cristixxxlog
eu am megane 2, 1.5 dci din 2003 adus din franta. calitatea e aceeasi cu cele din romania (cele in 5 usi cel putin). esp nu are, nici PDG, suspensia este nici tare dar nici moale. pretentii de mers sportiv nu are, masina nefiind in sine in nici un chip sportiva, ci doar confortabila. daca vrei sportivitate eu zic sa cauti altceva. ma rog...eu inteleg sportivitatea de la 150 CP in sus (poate chiar 200), esp inclus (sau ceva similar), diferential (sau cum s-o numi) pentru a pune pe asfalt puterea cum trebuie, suspensie mai rigida decat la megane (fara PDG), si tot asa...
h3llow33n
QUOTE(cristixxxlog @ 28 Jan 2010, 14:11)
eu am megane 2, 1.5 dci din 2003 adus din franta. calitatea e aceeasi cu cele din romania (cele in 5 usi cel putin). esp nu are, nici PDG, suspensia este nici tare dar nici moale. pretentii de mers sportiv nu are, masina nefiind in sine in nici un chip sportiva, ci doar confortabila. daca vrei sportivitate eu zic sa cauti altceva. ma rog...eu inteleg sportivitatea de la 150 CP in sus (poate chiar 200), esp inclus (sau ceva similar), diferential (sau cum s-o numi) pentru a pune pe asfalt puterea cum trebuie, suspensie mai rigida decat la megane (fara PDG), si tot asa...
*



Sportivitatea nu vine numai din puterea motorului. Presupun ca nu ai senzatia ca te rastorni cand faci o manevra brusca...

Corectez greseala! Renaulturile Megane NU AU ASR STANDARD.
Doar Meganurie COupe 99-02 au! Celelalte adica break classic sau hatchback nu au stantard. Lucru valabil si pt Megane 2
Djibrille
Si mie mi se vaita cineva cu un Megane mai nou cu PDG ca ii e frica sa mearga cu viteza mai mare ca masina pare(sau chiar e ) foarte instabila. E adevarat ca respectiva persoana era de sex feminin asa ca nu as pune baza 100%.
A mea in schimb e extrem de sigura chiar si la viteze de 170km/h si peste( pe kilometraj) dar nu am PDG. Zilele astea chiar am incercat ceva manevre mai bruste pe zapada tasata (miscari bruste de volan stanga dreapta la 40-50km/h). Pot sa spun ca si in aceste conditii masina e sigura in sensul ca subvireaza la greu iar spatele chiar daca fuge putin revine aproape imediat pe traiectorie. Ce e naspa e ca nu mai reusesc sa fac intoarceri cu frana de mana cum faceam asa usor cu Dacia ( eeee ce vremuri laugh.gif ) ca nu vrea sa fuga de spate suficient de repede.
P.S. Cauciucuri de iarna Michelin 195/65 r15 FTW aplauze.gif

28 Jan 2010, 21:10:
In legatura cu alegerea intre BMW si Renault ia in calcul si faptul ca BMW sunt de obicei alergate (mai ales daca a avut mai multi proprietari sigur s-a nimerit cel putin 1 cu picior mare) ca nimeni nu isi ia bmw ca sa faca economie la carburant. Eu nu mi-as lua BMW la mana a doua, mai degraba as incerca un audi sau chiar Mertan aici ai mai multe sanse zic eu sa gasesti ceva care a fost exploatat rezonabil si calitatea e cel putin la acelasi nivel.
crazybogdan
un prieten are BMW seria 3, din 2000, 320d, 270.000 km. In afara de revizii nu a facut nimic, masina luata la 200.000 din germania. Am mers cu ea si nu se compara cu megane-ul meu. efectiv in masina aceea, la orice drum, nu se simte nimic, nu auzi nimic. La megane, dupa 100.000km parca se dezmembreaza. si eu chiar mi-am ingrijit minutios masina. Deci, cand o masina e facuta sa reziste...rezista.Am avut un Mercedes C320 benzina. an 2001, pustin peste 100.00km. Proprietaru anterior i-a pus discuri&placute Brembo, evacuare Borla, jante 17,amortizoare Apex. Ziceai ca mergi cu caruta...alerga bine, dar efectiv troncanea de ziceai ca ii pica usa.
Eu zic: conteaza doar proprietaru!
Exceptie: megane=> troncane din fabrica...
mai este si lancia(daca ati vazut Top Gear seria 14, nu mai stiu episodu)
dodox
Eu am PDG la masina din semnatura si nu a fost optional. Am condus Megane 1 si Megane 2 fara PDG pe drum virajat si se simte diferenta. Totusi sa nu credeti ca ma rastorn pe drum drept cu a mea, e o chestie de obisnuinta cu limitele masinii si a vazut saraca multi Alpi la viata ei. Au fost si cateva cazuri cand m-am felicitat ca am PDG asa ca am renuntat la ideea de a o lasa mai jos.
99AIM
Oameni buni chiar nu intelegeti ca M 2.2 nu este masina de curse?e o masina pentru drumuri relativ proaste,pentru Romanika, cu oarece dotari si confort care raportate la pretul masinii dau o oferta atractiva.
crazybogdan
Si RamboX are dreptate. Aceleasi dotari pe o octavia te duce cu cateva mii de euro mai sus. Cu banii aceia iti intretii bine megane-ul si ii faci si casco linistit. Plus de ce ai avea nevoie de PDG? Cu minimum de atentie nu ai probleme cu gropile. In toti km mei nu am stricat nimic la masina de la gropi. Bine, un cap de bara ocazional...dar uzura nu impact. Masina de mers tare? Clar nu este. Zic si din pdv al posesorului de 1.9. Oricat de tare ai merge, oricat de repede ai accelera, tot la semafor te opresti! Nu zic ca nu vreau un M3 sau un RS4, as fi ipocrit... Renault? da as mai lua...chiar fluence. Problema este ca nu are 1.9, si dupa ce ai mers cu motorul acesta nu te mai intorci la 1.5, insa asta este o alta discutie
Djibrille
Megane Sedan e adevarat ca nu e masina sport dar nu uita de RS despre care daca ai sa citesti pe net o sa vezi ca se descurca destul de bine pe circuite (mai ales in varianta CUP).
h3llow33n
QUOTE(crazybogdan @ 28 Jan 2010, 22:14)
Si RamboX are dreptate. Aceleasi dotari pe o octavia te duce cu cateva mii de euro mai sus. Cu banii aceia iti intretii bine megane-ul si ii faci si casco linistit. Plus de ce ai avea nevoie de PDG? Cu minimum de atentie nu ai probleme cu gropile. In toti km mei nu am stricat nimic la masina de la gropi. Bine, un cap de bara ocazional...dar uzura nu impact. Masina de mers tare? Clar nu este. Zic si din pdv al posesorului de 1.9. Oricat de tare ai merge, oricat de repede ai accelera, tot la semafor te opresti! Nu zic ca nu vreau un M3 sau un RS4, as fi ipocrit... Renault? da as mai lua...chiar fluence. Problema este ca nu are 1.9, si dupa ce ai mers cu motorul acesta nu te mai intorci la 1.5, insa asta este o alta discutie
*



Nu ai nevoie de PDG este standard pe toate Meganurile fabricate si importate dupa 2005
La Octavia PDG nu se simte asa de rau este gandit cum trebuie amortizoare intalte si dure +ASC

La orice masina proprietarul conteaza!

Cu un BMW am facut aprox 15000 de km intr-o luna, masina este silentioasa si foarte confortabila la drum lung si la 215 km/h (ce-i drept pe autobahn) manaca asfaltul
collinro2
Halloween, nu iti lua megane. Mai ales SH. Daca l-ai lua de nou, poate ai avea 20000-30000 km fara probleme, iar apoi incepe... Daca e SH, probabilitatea sa ai necazuri de la inceputul conditiei de proprietar e prea mare. Parerea mea! Doar daca o iei cu vreo 2000 euro.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.