Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema 1.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
lupascumihai
salutare tuturor,
scriu in sectiunea de megane pentru ca la clio 3 se pare ca nu a mai avut nimeni problema mea...in sensul ca atunci cand accelerez masina in treapta a 5-a imi apare eroarea "check injection" in preajma a 3000rot/min, ala este singurul moment care genereaza aparitia problemei, in trepte inferioare de viteza pot trece de 3000rot/min, nici in treapta a 5-a nu se manifesta tot timpul dar atunci cand se manifesta senzatia de dinainte sa apara eroarea este ca motorul nu mai are vlaga... motorul este un 1,5 dci 85cp, avand in vedere simptomele am zis ca este ceva de la alimentare/ admisie....asa ca pana acum am schimbat filtrul aer si filtrul motorina fara succes insa.....voi ce zice ti? de la ce altceva poate fi?...
PS: masina porneste normal, nu da fum....
segcm
Cel mai probabil - pilitura la sistemul de injectie.
lupascumihai
am uitat sa mentionez ca masina are numai 40mii km, la inceput si eu m-am gandit la pilitura desii mi-se parea incredibil atat de repede, dar testul de retur a fost ok la injectoare, pe testarea injectoarelor pe tester la renault nu au iesit probleme. si daca erau duse injectoarele nu trebuia sa dea fum? sau pot sa fie duse si fara sa dea?
lupascumihai
am mai adaugat o piesa schimbata la colectie, la indrumarea celor de la service....am schimbat electovalva pilot, sau ceva de genul.....probelma tot apare, deja cred ca am bagat 1000 lei in masina si nu am reusit sa scap de problema...de vreo 2 zile a inceput sa se auda si un suierat cand trec de 2000rot/min, numai ca nu apare mereu suiieratul asta.
solidconvert
QUOTE(segcm @ 26 Dec 2009, 17:42)
Cel mai probabil - pilitura la sistemul de injectie.
*


Colegu vezi ca nu toate problemele legate de injectie sunt din cauza piliturii... wink.gif
Apropos: vad ca masina este euro 4, 2007 an de fabricatie... deci ar trebui sa fie cu problema piliturii remediata nu? icon_mrgreen.gif
ON: Masina ce erori inregistreaza?
lupascumihai
scuze nu pot sa-ti spun ce eroare da exact pe tester, nu mi-au spus cei de la service, am sa merg dupa anul nou sa mai fac testul odata si am sa-i intreb exact ce eroare da.
SwatKat
La taica-miu la o Laguna 2.2, se manifesta eroarea asta, insotita de pierderea puterii motorului pana cand au desfacut aia de la Serus valva EGR si au curatat temeinic ca avea mizerie...
In momentul cand aparea eroarea masina nu mai tragea oricat apasai pedala.

Tu ai verificat EGR?
lupascumihai
nu am verificat egr-ul trebuie sa recunosc, am crezut ca nu are cum sa fie de acolo...nu ar fi trebuit sa dea fum?...a mea nu da chiar daca apas acceleratia pana la podea....am sa incerc sa ma uit si la egr....acum caut un tutorial...
CristianFlorea
Salut!

Am si eu o intrebare? Ce este EGR? Si pe ce tipuri ce ce tipuri de masini se regaseste? Eu am un Megane 2 1,5 dci si mai nou o Laguna III 2.0 dci.
solidconvert
Diesel... wink.gif
lupascumihai
nu mi-a raspuns inca nimeni la intrebare, daca este murdara valva EGR masina trebuie sa dea fum la accelerare sau nu?

PS: evit sa umblu la mine din cauza vremii si a priceperii...smile.gif
99AIM
Fa o scanare cu clip la service renault ca daca le iei pe nimerite...
lupascumihai
smile.gif) am facut deja 3 clip-uri in 2 saptamani...masina iese perfect la test.....am schimbat....la recomandarea lor..filtru aer..filtru motorina...electrovalva pilot.....acum nu am ce face decat sa elimin cate una...de aici si intrebarea mea...daca valva EGR este infundata scoate fum sau nu? sa stiu daca ma apuc sa o desfac si pe asta....

PS: corect este ca nu am mentionat explicit in posturile mele anterioare ca am fost la test cu CLIP, am fost, de 3 ori chiar, de fiecare data nu le apare nici o problema.
service_reno
De unde esti? Pot sa te rezolv eu.
lupascumihai
QUOTE(service_reno @ 3 Jan 2010, 21:09)
De unde esti? Pot sa te rezolv eu.
*




bucuresti
maximus78
Ai rezolvat problema ?

Am un prieten care are un Megane(2 usi) din 2006 1.5 dci 85cp , recent cumparat , si are urmatoarea problema : se opreste in mers si in relantiu motorul , cand nu face asta merge perfect , trage bine.

Ce ar putea fi?
Un service bun in Bucuresti pentru o diagnosticare unde gaseste , nu ține neaparat sa fie reprezentanță.

Multumesc de raspunsuri anticipat.
$$ilvviu
Poate nu baga turbina suficient.
Sau baga prea mult.....
Fa un test in mers.
rombul
QUOTE(lupascumihai @ 2 Jan 2010, 10:00)
nu mi-a raspuns inca nimeni la intrebare, daca este murdara valva EGR masina trebuie sa dea fum la accelerare sau nu?

PS: evit sa umblu la mine din cauza vremii si a priceperii...smile.gif
*


nu trebuie neaparat sa dea fum intens pe teava de esapament deci poti sa procedezi la curatarea electrovanei EGR precum si a conductei in care se afla fixata ea
daca nu te pricepi tu du-te cu masina la service
respecte
maximus78
Nu inteleg ce vrei sa spui cu "testul in mers".
La turbina nu cred sa fie probleme , zic eu.

Deci , masina merge brici numa' ca se opreste daca o lasa in relantiu , sau cand merge cu viteza constanta(nu tot timpul) , sa zicem 90 km , dă in nas iar daca calca ambreiajul se opreste motorul , trebuie sa scoata si sa bage cardul dupa care sa o reporneasca si merge iar bine.

Nu îi face probleme la pornire fie rece sau cald motorul , practic porneste normal.

In timpul asta apare pe CB "injection foult" , exact asa mi-a descris problema.
Masina este adusa din Franta cica are 60.000km , are schimbate 4 injectoare si pompa de injectie , asa ia spus vanzatorul(la o adica poate dovedi cu acte schimbarea acestor piese) , insa nu a intrebat unde s-a efectuat schimbarea lor(service autorizat , garaj sau un service oarecare).

Un service bun pentru diagnoza unde poate gasii.

TNKS again.
$$ilvviu
Eu i-am raspuns lui Mihai, initiatorul topicului.
La prietenul tau ar putea fi regulatorul de presiune. Oricum trebuie pusa pe tester.
cristixxxlog
@maximus78 -

daca nu da nici un mesaj vis-a-vis de injectie valva EGR trebuie curatata. exact simptomele tale le-am avut si eu, mai putin relantiul. pe mine ma prinsese pe la slanic prahova, mi s-a oprit de 2 ori in mers cand ma intorceam si odata in bucuresti. simptomele erau simple: odata ce acceleram si masina urca foarte greu in turatie, daca apasam ambreiajul motorul se oprea, turatia era pe 0. ma opream, reporneam si totul era ok.

deci mergi la un service, curata valva si conductele de pe langa si o sa fie foarte bine. pe mine m-a costat 70 ron, deci cheltuiala e oarecum infima. era atat de infundata incat nu stiu ce dram de aer mai circula pe acolo. la ce spui tu, ca se opreste si la relanti, tind sa cred ca e si mai infundata.

apropos, nici mie nu-mi scotea nici un fel de fum, altul decat de obicei sau mult mai mult decat de obicei.

daca prietenul tau nu curata la timp valva s-ar putea sa trebuiasca sa o schimbe, ceea ce inseamna o piesa de cel putin 700 ron + manopera. ca fapt divers, am curatat-o la sfatul colegilor din forum, n-am fost la service pentru diagnoza. bafta
maximus78
Păi îi dă mesajul "injection foult" pe CB , însă încercarea moarte nu are.

O să-i spun să meargă să curete valva EGR si după să vadă cum merge si dacă îi mai face probleme , nu riscă să piardă decat contravaloarea curățării valvei.

TNKS all
cristixxxlog
daca apare mesajul atunci nu stiu ce sa zic, mie nu mi-a aparut nimic. altora insa le-a aparut si check injection + service. altora martorul anti-poluare + service. eu zic ca pentru un cost de nici 100 ron merita si curatarea, macar ca stie ca 20.000-30.000 km nu mai are probleme cu ea daca merge cum trebuie. bafta si sa ne spui cum s-a rezolvat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.