Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce erori am ?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
yarris25
Buna seara. Cine ma poate ajuta sa imi spuna ce inseamna erorile astea. Nu imi porneste masina dimineata (megane 2 - 1,9 dci 2004). Imi apare la bord "Injection Fault" . La service Bras Iasi mi sa apus ca pierde presiune pe la rampa comuna sau rampa de injectoare cum se numeste. Am schimbat rampa, dar bineinteles cu una de la dezmembrari nu de la ei, iar rampa e de laguna nu de megane. Posibil sa fie si aceasta defecta sau sa nu fie compatibila ? Pentru ca tot nu porneste dimineata si la bord imi da acelasi mesaj. Cand motorul este cald , porneste fara probleme, dar daca trec 4-5 nu mai porneste, au porneste foarte greu dupa cateva zeci de incercari. La fel dimineata cateodata porneste dar dupa zeci de incercari si pe bord cu mesajul "Injection Fault" . Care sa fie cauza ?
Razor
Vezi sa nu fie bujiile incandescente arse.

Daca e dusa rampa de injectie ar trebui sa ai probleme si cand motorul este cald si anume sa nu traga sau sa nu mearga rotund.

Daca e doar o chestiune de pornire la rece in mare parte vina o poarta bujiile incandescente.
clr
Al doilea mesaj cred ca se refera la senzorul axei cu came. Daca e asa, atunci e posibil ca din cauza lui sa nu-ti porneasca.
yarris25
QUOTE(Razor @ 11 Dec 2009, 20:48)
Vezi sa nu fie bujiile incandescente arse.

Daca e dusa rampa de injectie ar trebui sa ai probleme si cand motorul este cald si anume sa nu traga sau sa nu mearga rotund.

Daca e doar o chestiune de pornire la rece in mare parte vina o poarta bujiile incandescente.
*




Bujiile sunt bune toate. Le-am verificat, iar de mers, masina merge super bine cand porneste.
M i h a i
motorina de la bidon? cred ca sunt injectoarele duse + pompa injectie
caktuss
senzorul de pozitie ax came... schimba-l.
yarris25
QUOTE(M i h a i @ 11 Dec 2009, 23:57)
motorina de la bidon? cred ca sunt injectoarele duse + pompa injectie
*



Motorina de la pompa. Injectoarele sunt bune. Facut testul cu bidonase.
Razor
Posibil sa fie si senzorul de pe volanta si cel de pe axul cu came.

Da jos senzorul de pe volanta si curata-l ca s-ar putea sa aibe pilitura fina.

Primele mesaje de eroare sunt generate de al doilea mesaj, in proportie destul de mare.
yarris25
QUOTE(Razor @ 12 Dec 2009, 17:26)
Posibil sa fie si senzorul de pe volanta si cel de pe axul cu came.

Da jos senzorul de pe volanta si curata-l ca s-ar putea sa aibe pilitura fina.

Primele mesaje de eroare sunt generate de al doilea mesaj, in proportie destul de mare.
*




Ok. Multumesc. O sa incerc si varianta asta.

13 Dec 2009, 14:07:
Unde este senzorul de la volanta ? Cel de la axul came l-am curatat avea un pic de ulei pe el. Insa nici o schimbare . Tot nu vrea. Posibil sa fie ars sau defect ?
Razor
Senzorul de pe volanta e in partea dreapta a motorului, se ajunge destul de greu la el.

Nu stiu exact daca e la fel ca la 1.6, dar merita sa incerci. Uita-te in pagina de manual.
meganus_bicorpus
ai pompa electrica de amorsare?
yarris25
QUOTE(meganus_bicorpus @ 13 Dec 2009, 23:40)
ai pompa electrica de amorsare?
*



Nu cred, nu stiu. In partea stanga cum privesc spre motor, spre parbriz am o para de cauciuc. De acolo am amorsat manual cand am schimbat filtrul de motorina (care este situat sub aripa)

15 Dec 2009, 09:47:
Am schimbat ieri senzorul de la axul came , insa dimineata tot nu a vrut sa porneasca. Acum 10 minute am pus iarasi laptopul pe ea . Am ramas cu o singura eroare.
GMT GTB Standard Time
Date 2009-12-15T07:31 2009-12-15T09:31
Vehicle with 1 failures
• Injection - DCM12 - L4D72 - v1.0 Failures detected
o ECM/PCM Processor
________________________________________
^ Function : Injection - Name : DCM12 - L4D72 - v1.0

Part Number Diag. Version Supplier Hardware Soft Version Calibration Features Ident Format
8200558925 $4C 037 8200391966 00C1 9F00 841D 08004A 9F

Approval
8200318823

VIN CRC Check
VF1LMRG0633035433 343C OK

^
Internal device : ECM/PCM Processor
$0606

DTC order = 01
Current Failure No
Historical Failure Yes
Specific Fault Crank extra teeth
Type Of Fault Specific

DTC order = 02
Current Failure No
Historical Failure Yes
Specific Fault Crank extra teeth
Type Of Fault Specific


Are cineva vreo idee de ce se intampla, de ce nu porneste ?
19vik
Senzorul de pe volanta.
Razor
Ti-am spus sa vezi de senzorul de pe volanta. El se sincronizeaza cu datele primite de pe distributie, daca nu sunt sincronizate iti da eroare si ECM-ul nu da comanda la pompa de injectie sa-ti dea combustibil pentru a porni motorul.

Daca nimic din cele spuse pe aici nu merge, at e de la distributie. De cand n-ai schimbat-o? Sau, unde ai schimbat-o ultima data? ...
yarris25
QUOTE(Razor @ 15 Dec 2009, 11:30)
Ti-am spus sa vezi de senzorul de pe volanta. El se sincronizeaza cu datele primite de pe distributie, daca nu sunt sincronizate iti da eroare si ECM-ul nu da comanda la pompa de injectie sa-ti dea combustibil pentru a porni motorul.

Daca nimic din cele spuse pe aici nu merge, at e de la distributie. De cand n-ai schimbat-o? Sau, unde ai schimbat-o ultima data? ...
*



Nu stiu exact unde este senzorul de pe volanta. Dar de ce cand este motorul cald, porneste ? Masina am cumparat-o de curand de la cineva din Bucuresti (un bisnitar), care mi-a tras teapa. El probabil a incalzit motorul bine pana sa ne intalnim. Am ajuns acasa (Iasi) si a doua zi dimineata, pauza. Nu stiu cand a fost schimbata distributia, insa cureaua arat f. bine. Ceva mai rau arata cureaua de la alternator. Mi-a mai sugerat cineva sa incerc cu alta baterie. Poate fi si asta cauza ?

15 Dec 2009, 21:17:
Cine imi poate spune unde este exact senzorul de pe volanta. Am desfacut eu ceva cu o cheie de 21 si m-am chinuit o groaza , dar nu cred ca era senzorul de pe volanta. In interior de unde am scos senzorul este ulei. Iar senzorul este de fapt o sonda cred. Are o bila care cand o apas culiseaza. In fine l-am sters si pe ala cu o carpa curata, dar nu avea nici un pic de mizerie. M-am mai uitat prin jur dar nu am mai vazut nici un alt senzor. Cine imi pate indica exact unde sa il caut ? E motor de 1.9 din 2004 cu cutie de viteza cu 6+1 trepte daca are vreo importanta. Multumesc anticipat.

15 Dec 2009, 21:22:
QUOTE(Razor @ 13 Dec 2009, 23:03)
Senzorul de pe volanta e in partea dreapta a motorului, se ajunge destul de greu la el.

Nu stiu exact daca e la fel ca la 1.6, dar merita sa incerci. Uita-te in pagina de manual.
*




In partea dreapta cum ma uit spre motor dupa ce ridic capota, sau in dreapta cum ma uit spre motor de la volan ?
Razor
In dreapta cum te uiti la motor cu capota deschisa, mai exact spre baterie. Ai nevoie de o cheie de 10, preferabil tubulara cu clicket. [attachmentid=1627576780]

Daca nici solutia asta nu merge, atunci ai probleme cu distributia, adica s-ar putea sa ai desincronzata distributia. Ar trebui sa o duci totusi la un "medic" si sa vada cu o lampa stoboscopica pozitia de pe volanta si pozitia de pe distributie. Nu e musai sa o dea jos, doar sa constate unde este.
gfv_2009
Am si eu aceeasi problema. Imi apare in bord atunci cand merg cu farurile pornite. le sting putin si eroare dispare, dupa care aprind farurile din nou. Dupa ce le aprind, la cateva secunde, motorul parca nu mai trage, pentru 2 secunde, parca da in nas. Operatiunea asta trebuie sa o fac la fiecare 5 minute. Am schimbat un bec de la pozitie spate, care parea a fi problema, dar mesajul din bord tot nu dispare.
Mentionez ca ieri, in urma unei diagnoze, mi-au aparut urmatoarele erori: senzor sonda EGR, senzor axa cu came si becul de pe spate care l-am schimbat. Au fost sterse aceste erori de catre lucratorul service.
Imi poate spune cineva de ce mai am inca "electronic fault" in bord?
yarris25
QUOTE(Razor @ 15 Dec 2009, 23:38)
In dreapta cum te uiti la motor cu capota deschisa, mai exact spre baterie. Ai nevoie de o cheie de 10, preferabil tubulara cu clicket. [attachmentid=1627576780]

Daca nici solutia asta nu merge, atunci ai probleme cu distributia, adica s-ar putea sa ai desincronzata distributia. Ar trebui sa o duci totusi la un "medic" si sa vada cu o lampa stoboscopica pozitia de pe volanta si pozitia de pe distributie. Nu e musai sa o dea jos, doar sa constate unde este.
*



Pai masina merge perfect cand porneste. Fuge de o ia dracii. In mers nu da nici un mesaj nimic. Daca ar fi de la distributie ar mai alerga asa ?


<span class='edit'>17 Dec 2009, 08:00:</span>
Am gasit motivul in cele din urma. Ieri dimineata cand am ajuns la servici (pe la 7) am dat bateria jos de pe masina si am pus-o la incarcat. A stat pana pe la 17.00 dupa amiaza. Afara -9 grade. Pun bateria pe masina si surpriza....... porneste din prima fara nici un mesaj de eroare (Injection Fault) . Ajung acasa, dau bateria jos si o iau in casa si o pun langa calorifer. Dimineata pun bateria pe masina si ........porneste fara nici o problema. Acuma, cat ma costa o baterie noua ? Cea veche este Bosch de 74 Ah. Ce recomandati ? Tot Bosch sau altceva ? Varta sunt bune ? Cu toate ca bugetul e cam auster si ar fi de preferat ceva mai ieftin (fata de Varta care e aproximativ 420 de ron din ce am vazut pe net). Acuma dimineata la servici, i-am scos o borna de la baterie. E posibil sa mai porneasca diseara cand plec, sau nu ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.