Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Baterie Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
neox1st
Am schimbat bateria ieri, o varta originala. Cred ca era defecta ca avea ochiul verde, dar nu mai avea putere sa porneasca motorul. Mi-au pus una din stoc, dar la cum arata cred ca era folosita. Le-am atras atentia si au spus ca a stat un an in depozit. Am zis ok, nu ma intereseaza, pune-o, ca sper sa ma lase si asta inainte sa se termine garantia. A mai schimbat inca un tip cu o laguna inaintea mea cu vreo 3 sapt la acelasi service, dar masina lui era pe comanda, deci o avea de cateva luni. Eu am luat-o in august 2009 din stocul de pe 2008 si poate asta e cauza deteriorarii bateriei. Nu cred ca au grija de masinile de pe stoc, le lasa in plata domnului.
A mai avut cineva probleme cu bateria sau sunt doar eu si cu tipul de dinaintea mea?
CristiA.
Cu bateria este cam prematur sa avem probleme;mesajul "sa pornesc masina ca se descarca bateria"mai primesc si eu cateodata cand sta deschisa prea mult si casetofonul pornit,in special la spalatorie.In rest sa dea,Domnul numai bine!
dili
@neox1st
Sunt mari sanse, intr-adevar, ca bateria sa se fi uzat in conditiile unei depozitari incorecte si a lipsei unei minime intretineri. Depinde mult si unde au stat masinile din lotul 2008. Daca au stat pe vreun maidan romanesc, atunci este extrem de probabil sa nu se fi bucurat de cine stie ce atentie.
In showroom in Cta aveau un M3 coupe care statea permanent pe redresor, si asta in conditiile in care era nou nouta si nu veche de un an.

@CristA
Interesanta chestia cu mesajul respectiv. Mie nu mi-a aparut intr-un an si jumatate nici macar o data.
Sa scuip in san, Doamne fereste smile.gif !!!
korn
Masinile renault, colectia 2008 au zacut undeva prin Domnesti, langa Bucuresti in aer liber.
csorin66
Si la mine apare mesajul daca stau cu motorul oprit si radioul deschis aproximativ 1 ora.
Incepe sa de-a mesajul cand bateria mai are 12,3-12,4 v( am un detector radar care imi afiseaza tensiunea din baterie). Cand am facut prima revizie le-am zis de problema asta si mi-au zis ca nu au ce sa-i faca ptr. ca asa sunt ele setate.
pcs
Mi-a aparut si mie o data mesajul asta in conditii de iarna, drum scurt cu incalzirea pornita, farurile aprinse si apoi o stationare de 1/2 ore cu radioul pornit. De atunci nu a mai aparut, nici macar cand am pornit-o dupa o stationare de 3 saptamani in garaj. In cartea masinii esti insa prevenit ca apare acest mesaj daca stai cu radioul pornit si, evident, cu motorul oprit mai mult de jumatate de ora.
csorin66
Mesajul cu baterie descarcata a inceput sa-mi apara mai des odata cu vremea rece am verificat daca imi incarca bine alternatorul si imi indica 15,5 volti mi se pare cam mult. A mai verificat cineva treaba asta? e bine sau trebuie sa aterizez pe la service?
adytym
trebuie sa-ti incarce undeva la 14,7
csorin66
Am facut o programare la service, astazi mi-a dat semnalul de baterie slaba si-n timpul mersului sper sa nu fi afectat bateria, bucurie de sarbatori
alexdan
Salut tuturor!
Asta este primul meu post. Sunt posesor Laguna III, benzina, 2.0. Acum 2 zile dupa ce am pornit motorul de la spalatorie imi aparuse si mie mesajul - Low Battery, apoi Charging. Am banuit ca mi-au bagat aia apa aiurea, ca pana acum nu am mai avut probleme. Mentionez ca o am din noiembrie 2008 - 27 000km. E ciudata rau treaba asta. Mi-a disparut mesajul dupa ce am mers putin cu ea.. dar totusi, sper sa nu-mi mai apara mesajul. Din ce vad aici la voi, ma speriati.
pcs
Stai linistit, probabil baietii de la spalatorie au lasat radioul pornit cat o spalau. Iarna asta a stat si trei saptamani in garaj, fara sa imi apara vre-un mesaj, doar am pornit-o 10 min. cand temperaturile s-au apropiat de -30. Asa cum am scris mai sus, e mentionat in cartea masinii faptul ca poti primi acest mesaj daca radioul functioneaza mai mult timp, fara ca motorul sa fie pornit.
Adi_rus
Ieri mi-a aparut si mie mesajul asta. Tot asa, masina oprita cu casetofonul pornit si frig afara. Insa imediat dupa aia am pornit motorul, mi-a stat cu mesajul "Battery Charging" vreo 10 minute si apoi l-a stins. Ce sa inteleg ca stie sa-si incarce singura bateria cand simte ca e descarcata sub o anumita valoare? Masina mea are deja 2 ani jumate si recunosc ca in cea mai mare parte a timpului face drumuri suficient de scurte (in oras) cat bateria sa nu recupereze curentul pierdut la pornire.
iulian806
QUOTE(adytym @ 15 Dec 2009, 20:28)
trebuie sa-ti incarce undeva la 14,7
*



o incarcare buna este intre 13,8V si 14,4V, insa variaza nu cu mult de regimul de turatie al motorului si de consumatorii prezenti.
Luko13
Si mie mi-a aparut acel mesaj cand ascult muzica cu radioul oprit. Si eu m-am speriat initial. Dar vad ca din cate spuneti voi nu e problema. Bila aceea de la baterie e verde.
pcs
De situatia asta scrie si in manualul masinii. Nu e nici o problema.
UTU2005
Cred ca a venit momentul cand trebuie sa schimb bateria ! din iarna trecuta imi pornea un pic mai greu iar acum de cand sunt sub 0 grade, porneste din ce in ce mai greu. Nu am mai pornit-o 2 zile si cand am intrat in masina nu mai aveam lumini in bord, display si turometru moarte ! evident ca a pornit extrem de greu dar a pornit, nu stiam ce sa-i fac in legatura cu luminile din bord si turometru... am crezut ca s-a dus vreo siguranta, le-am verificat pe toate si erau bune, cand am ajuns la siguranta de 20A (ceasuri bord) am scos-o si am pus-o la loc si s-au aprins bordul si turometru functiona normal ! Problema asta o patesc cand nu o pornesc vreo 2 zile si cand este sub 0 grade ! trebuie sa scot si sa pun siguranta...

In fine, trebuie urgent sa iau o baterie si nu stiu de care, cred ca ar fi indicat sa iau una la fel ca cea originala...? am vazut ceva oferta de baterii la renault.

http://www.renault.ro/servicii-post-vanzar...terie/index.jsp

http://www.bateriiauto.net/baterie-renault...ci_0013243.html

Vad ca au de 60A pe site-ul renault pentru Laguna 3, nu e cam mica pentru 1.5dci ? evident ca pretul e bun !

Ce ma sfatuiti sa iau ? de care si de cati Amp ? (la pret cat mai bun!)
dantes
Varta silver de 80...eu asa imi aduc aminte ca am pus...era fix ce era si pe masina doar ca avea un romb ...care dubla pretul...1.5dci
ionutcristian2005
Salutare sunt nou pe forum am o laguna 3 1▪5dci 2010 de curand mi sa terminat bateria la masina am pus o baterie varta de 77 amperi dar sa intamplat de cateva ori sa mi se restarteze calculatorul ma sa aiba vro legatura?
Mircea Alin
Strangeti bornele ,verificati cablurile.
chrisswitzerland
Salut, am o Laguna din 2007 si la inceputul acestui an am schimbat bateria (era originala, si-a facut treaba timp de mai bine de 8 ani si vreo 145.000 km !).
Cum s-a manifestat:
- miros puternic de sulf
- se supra-incalzea
- mici pierderi de lichid
- un mic abur iesea de la baterie
- pornea motorul foarte bine totusi
- dupa inlocuire, am observat ca era un pic umflata pe parti, probabil ca planuia sa explodeze la un moment dat

Am pus tot o baterie Varta, similara cu cea originala, are 2 ani garantie.
Merge perfect.

Legat de pierderea de energie cand esti stationat, cu motorul oprit: e o treaba generala. Am primit si eu mesajul si prima reactie, evident, a fost sa pornesc repede motorul si sa il las sa mearga pentru a incarca bateria. Tind sa cred ca avertizarea asta nu e asa de grava pe cat pare insa nu am vrut sa imi asum nici un risc (nu e fun sa nu ai destula energie ca sa iti pornesti masina !).
Am observat ca se intampla acelasi lucru doar cu cartela in contact, fara radio sau navi pornita (cumva exista un consum de energie). Solutia mea e sa ma inchid in masina, fara muzica, fara nimic si sa astept...sau sa inchid masina cu totul si sa plec si eu, he he.
fmcosmin
Salut. Am o L3 break 1.5 110 din 2008 cu 225k km. Ieri seara dupa ce mi-am dezapezit masina am observat ca s-a chinuit sa porneasca si a invartit 2 secunde, apoi s-a oprit (desi de sarbatori am facut cu ea 1100km si de atunci am mers zilnic cu ea). De cateva zile au fost niste temp mai scazute de -10C in Bucuresti. Urmatoarele 2 incercari nu a mai invartit aproape deloc. Am pornit-o cu ajutorul unor cabluri primind curent de la o alta masina si am lasat-o sa mearga vreo ora ca sa se incarce. A 2-a zi dimineata a pornit ok dar am decis ca sa o schimb ca sa nu ma lase cand imi va fi lumea mai draga. Bateria originala era o Varta cu 70Ah si 720A curent de pornire. Primul gand a fost sa iau o Varta Silver (folosind recomandarile de pe site-ul Varta). Am sunat si la service autorizat si o baterie de origine era 750lei. Apoi am mai citit pe forumurile auto din Ro ca Varta comercializate la noi ar fi cam slabe (fabricate in Cehia) si ca tin 2-4 ani. Apoi m-am gandit la Bosch sau Exide dar am citit comentarii negative legate de ele. Am citit mai multe recomandari pentru baterii Moll, fabricate in Germania. Am contactat importatorul si aveau 2 modele cu 30 sau 40 luni garantie (400 sau 499 lei). Pe ambele modele scria Made in Germany. Am ales modelul Moll m3 plus 71Ah 620A. Pretul a inclus montajul si testarea incarcarii. Am urcat pozele cu bateria originala, cu oferta bateriilor Moll compatibile si cu bateria Moll cumparata si montata. De obicei, circul cam 15k km pe an din care in Bucuresti cam 14 drumuri de sub 10km pe saptamana si restul la 3-4 saptamani in afara localitatii. Timpul va spune cat de buna e aceasta baterie (dar sper ca binoclarea pe forumuri auto pt 3h sa fi meritat efortul). Am incercat sa urc pozele de pe Windows utilizand Chrome si Firefox dar imi da eroare (cred ca site-ul are o problema). Gasiti pozele mai jos:

https://i.imgsafe.org/782eb92274.jpg
https://i.imgsafe.org/782e53568c.jpg
https://i.imgsafe.org/782e7bce4e.jpg
https://i.imgsafe.org/782ef6720b.jpg
tek_IDs
La loganul diesel am avut baterie moll (gri parca era ) cu 3 ani garantie. Cat a fost la mine masina bateria fost ok invartea motorul bine de tot ! Din pct. meu de vedere bateria merita toti banii.
La verificarea incarcarii cat ti-a zis ca "baga" alternatorul?
espacern
Baterie (Rombat) piesa de origine grup Renault 70 Ah cu 720 A se gaseste in promo la 199 lei!
digioptic
QUOTE(espacern @ 13 Jan 2017, 11:16)
Baterie (Rombat) piesa de origine grup Renault 70 Ah cu 720 A se gaseste in promo la 199 lei!
*



Foarte tare, asta e chiar bateria care s-a montat (capacitate si curent de pornire) si pe laguna mea. Dar marca era Varta. Am luat o varta silver, dar nu sunt foarte multumit de ea, cel putin la cat e de laudata si mai ales la banii ceruti. Are deja 4 ani si cred ca vrea alta cat de curand.

Intrebare : Unde se gaseste ? blush.gif


Deh, am gasit, dar daca arata asa, inseamna ca e cu intretinere ? Se vad doapele de umplere cu acid, nu pare capsulata fara intretinere :

http://www.epiesa.ro/baterie-auto-dacia-60...0a-acc-8996.htm
fmcosmin
@espacern: piesa de origine pentru Dacia, care are acelasi amperaj si curent de pornire este la 199. Nu stim daca restul caracteristicilor sunt ok: dimensiuni, sa fie fara intretinere, sa aiba orificiul pentru furtunul de evacuare a gazelor periculoase.
Am sunat eu inainte ca sa iau decizia achizitionarii la un service autorizat Renault si pretul piesei de origine (banuiesc ca tot Varta - care a tinut 8 ani si jumatate) era cu reducere promo cu tot in jur de 750 lei.


@tek_IDs: nu mi-a zis cat baga dar a verificat si mi-a spus ca e ok. Am eu un voltmetru digital care se baga la priza de bricheta si imi arata cu motorul pornit 14.1 - 14.2V .
marius80_eugen
Stie cineva ce marime are bateria originala ?
A mea este originala si la diagnoza s-a gasit cu probleme, in ideea ca in 20 de minute de diagnoza a scazut voltajul de la 12.4 la 11 si apoi la 10 si s-au gasit si niste erori memorate de vreun an tot referitor la voltajul scazut.
Cand motorul este pornit si las si putina caldura, farurile si lumina din habitaclu , cand accelerez incet toate luminile fluctueaza putin. Nu mi-a afisat niciodata mesaj de baterie slaba sau descarcata , dar ... ma astept sa o faca, asa ca maine voi incerca sa ma uit la ea, sa vad daca reusesc sa desfac singurel plasticele si sa vad despre ce este vorba. In istoricul Reno nu aparea nici o baterie schimbata ...
Ce spuneti de Varta Silver de 74 sau 77 Ah ? Diferenta dintre ele este doar inaltimea de la 17,5 la 19 cm si putina greutate banuiesc, dar intrebarea mea este care ar fi recomandata ? E dif de 15 lei intre ele , nu asta conteaza , dar se incarca ok cea de 77 sau e de preferat cea de 74 ?
Originala am citit ca ar fi fost una de 70 ...
fmcosmin
@marius80_eugen: servus! Cati ani/km are Laguna ta?
Multi oameni s-au plans e Varta Silver pe reno.ro si alte forumuri auto (ca i-a tinut doar 2 ani si ceva). Firma de unde am cumparat eu bateria Moll vindea doar Moll (fabricate in Germania) si Varta (Cehia).
Verifica pe net sau instaleaza-ti pe tel o aplicatie de la producatorul mare de care esti interesat si acolo bagi bagi modelul de masina si ei iti spun ce baterie se potriveste. Apoi poti sa vezi pe net ce dimensiuni are bateria respectiva. O alta metoda ar fi sa masori bateria de pe masina (scoti doar capacul lacasului de la baterie).
marius80_eugen
153.000 km din 2012. Am retinut treaba cu Varta ... o sa ma mai documentez si cand se mai incalzeste putin mai bag o tura pe la masina sa masor .
marius80_eugen
Am verificat bateria si am una Renault cu VRLA de 80 Ah cu 800Ah la pornire. Credeti ca a fost pusa din fabrica adica don 2012 ?
Este o imensitate de baterie, ocupa locul complet din acel locas ... Nu scrie pe ea data fabricatiei, e cu genul de cod care trenuie intrebat la reprezentanta, dar pe mine ma intereseaza daca stiti cu.va daca o baterie atat de mare putea fi montata don fabrica sau nu, pt ca la testarea masinii, pe tester bateria dadea semne ca e slaba si ca ar trebui sa o inlocuiesc, dar acum dupa vreo sapt de frecus mic porneste ok, nu mai fluctueaza nimic si porneste la fel fie ca sunt -13', fie 3'.
Eu inca nu stiu sigur daca masina are activat Stop-Start la semafor, dar e clar ca bateria este pt acest sistem. Sa ma astept la faza cu oprirea la semafor cand se incalzeste motorul ???
Toate cu S-S au buton de dezactivare ?
cj98czh
Daca are SS din aia trebuie sa iei si tu ...
mars
Pai aia e grea si scumpa ca naiba. Da-l incolo de SS.
marius80_eugen
icon_mrgreen.gif Stiu, sincer as vrea sa dezactivez optiunea, dar din pacate oricum toate consumabilele trebuie luate conform acestei specificatii ... (filtrul ulei in special)
Deocamdata incerc sa supraveghez bateria sa vad cum se comporta si dupa ce voi termina cu inmatricularea si voi merge in fiecare zi cu ea. Daca as sti ca bateria a mai fost schimbata o data din 2012 pana in prezent, atunci clar as trage de asta mai mult, dar daca nu a mai fost schimbata, trebuie sa pun bani deoparte pana in toamna viitoare. Stiu ca tot cu VRLA trebuie sa iau si e normal ca sunt si mult mai scumpe, desi sincer inca nu am inteles ce tehnologie ar avea. Mie daca mi se opreste motorul de mai mult de 2 ori in 5 minute, dezactivez optiunea, mai ales ca vara vreau A/C si iarna caldura si fara ventilatie ok se mai si aburesc geamurile. Poate ca in anumite situatii e buna optiunea, dar daca eram atat de preocupat de consum in trafic, luam cutie automata.
Singura parte buna este ca se poate umbla si la baterie din punct de vedere al greutatii. blush.gif

Intrebarea cea mai mare este :
Alte L3 cu S-S din 2011-2013 au mai venit cu baterii atat de mari din fabrica ??? (80Ah cu 800Ah la pornire)
cj98czh
Este clar ca nu stii cum functioneaza SS-ul ... o prostie in opinia mea ..

Vara daca stai la semafor si temperatura din habitaclu depaseste pe cea setata de tine iti porneste motorul ... este tot o oprire si pornire sistemul asta ..

Iarna nu intra in functiune decat cand temperatura antigelului a atins o anume valoare ...

Nu pricep ... cum sa pui bani deoparte si sa o schimbi pana la toamna??? s-a dus o schimbi ... asta se numeste intretinere ... cand iei o masina trebuie sa iti asumi ca mai si crapa ceva la ea si indiferent ce crapa trebuie sa iti permiti sa o intretii corespunzator ...


Te mai intreb daca ii faci CASCO? sau probabil ca si aia este o tampenie si nu merita ..
marius80_eugen
Daca bateria a mai fost schimbata din 2012 inca o data inseamna ca are mai putin de 2 ani si e clar ca e doar descarcata si voi avea grija de ea. Daca e bateria veche din 2012 e clar ca, chiar daca va porni acum si isi va face treaba , este foarte posibil ca in iarna viitoare sa nu mai fie ok si pana atunci va trebui schimbata. (nu este 200 lei, cu vreo 750-800 lei)
Am bani de baterie si de toate, dar pana in prezent mi-a pornit de fiecare data chiar daca la inceput am observat acele fluctuatii.
CASCO am facut la M3 in primul an si nu am avut nici o problema si apoi normal ca nu am mai facut si normal ca am patit-o, DAR daca faceam 2 ani de CASCO oricum plateam mai mult decat am dat la reparatie din buzunar. La Solenza am platit 3 ani degeaba , la Clio 4 ani, la Logan 3 ani, la un Passat al fostei 4 ani, de altele de la firma nu mai spun ... acum nu cred ca mai fac deloc , imi asum prostiile si gata. Daca adun toti banii cheltuiti pe CASCO , imi mai iau un M3. Daca ajung sa-mi fac CASCO numai pentru a ma proteja de altii, mai bine imi iau vre-o 4 camere de inregistrat onboard si o baterie adiacenta de UPS in masina si imi actualizez legitimatia de portarma. Din aceleasi cauze nici nu vreau sa-mi iau vreodata o masina noua. De parca servce-urile noastre lucreaza ca cele din Vest ... e doar o carpeala pe bani multi CASCO-ul.
Dar dupa cum avem si multe alte pareri diferite ... asta nu este decat inca una.
Devine deranjant si chiar jignitor atunci cand vrei sa insinuezi ca nu cumpar ceva pentru ca nu am bani si nu este singurul post in care tot arunci cu astfel de rahaturi si nici nu sunt sigura persoana careia ii spui ! Cat timp nu imi dai tu bani sa cumpar ceva, vezi-ti de treaba ta !
Am retinut de peste 20 ani ideea : daca nu iti permiti sa o intretii nu cumperi ! (Este foarte valabil si la femei ... sfat petru tineri) Nu trebuie sa te repeti ! Si eu te banuiesc de saracie mare ca nu ai bani sa-ti iei un Renault bun, stai numai cu petarde si te dai mare samsar si atotcunoscator in ale auto , dar nu iti spun eu asta si ii las si pe altii sa ajunga la aceeasi concluzie.
danyell79
Salutare. Azi am intampinat urmatoarea problema la masina din semnatura. Dimineata am facut un drum de vreo 4 km, masina a pornit perfect dupa care am blocat usile, la ora 13 am zis sa fac putin curat in ea, am deschis masina fara a porni absolut nimic(doar becurile din interior si portbagaj, care au pornit singure) dupa vreo jumatate de ora am inchis-o fara a o bloca. La ora 19 cand am vrut s-o pornesc nu a mai vrut decat cu curent de la masina cumnatului. Este dusa bateria sau este vreo problema cunoscuta, ca mi se pare foarte ciudat sa blochez mereu usile ca sa nu consume? Mentionez ca masina o am de 4 luni si este a treia oara cand patesc aceasta problema, masina a pornit foarte bine in iarna la -18 grade.
cj98czh
Ai pus un aparat de masura pe acumulator?

La cat scade tensiunea cand incerci sa pornesti?

chrisswitzerland
E o problema ciudata: cand usile sunt deschise, motorul oprit, energia din baterie se scurge. Ceva "mananca" curentul. Am patit asta de cateva ori.
Cel mai bine e sa eviti sa lasi masina deschisa. E o problema de design imi imaginez.
danyell79
Problema este ca nu au stat deschise decat maxim 30 de minute, dupa care inchise dar nu blocate. Daca blochez usile de fiecare data, masina porneste impecabil
andru1973
dar la voi dupa 10 minute nu se taie curentul?daca las masina cam 10 min(sau mai putin)mie imi taie curentul,ramane doar pentru telecomanda ,intreb si eu cum e la voi la mine asa e ,cind am dat jos yala de la mine de la portiera numai stiu exact cite minute a durat (sa zic 10 min sau mai putin )sa luat curentul las o poza cu piesa care imi ia curentul(odata am avut problema cu aia numai cupla)
azaghorth
QUOTE(danyell79 @ 18 May 2017, 11:48)
Problema este ca nu au stat deschise decat maxim 30 de minute, dupa care inchise dar nu blocate. Daca blochez usile de fiecare data, masina porneste impecabil
*


Daca se descarca bateria cu usile deschise as fi banuit un contact din usa blocat (cel care spune daca usa e deschisa) insa asa as suspecta un actuator de la inchiderea centralizata ca papa curentul...ramane cumva nici inchis nici deschis,devreme ce daca blochezi usile (deci actuator ferm actionat)totul e ok.
Doar o parere...
chrisswitzerland
Orice e posibil.
Un alt exemplu: am asteptat in masina cu cheia tip cartela introdusa in slotul ei.
Cred ca radio sau navi era pornita, in fine.
Dupa 20 de minute de asteptare, dau sa pornesc si apas butonul de start/stop si deodata imi apare mesajul "low battery" sau "charge the battery...low". Bine ca a pornit si de atunci, in timp ce astept, nu mai opream motorul sau astept in masina si ma incui inauntru (cu cheia scoasa din slot, oglinzile rabatate, etc.). Ma fac prizonier in Laguna - sau m-am facut - pentru ca anul trecut am vandut masina (mixed feelings).
azaghorth
La fel patesc si eu la Megane,se pare ca sistemul multimedia (cd+navi) consuma multicel si scade tensiunea pe baterie,de aceea apare acel mesaj.Era fain daca se putea stinge navi-ul si sa mearga doar cd/radio...
Referitor la topicul initial:la reprezentanta mi-au zis ca ECU de exemplu intra in sleep doar dupa ~30min ce ai oprit motorul.Posibil si alte module sa faca la fel
Deci daca ai vreo problema cu un modul/senzor...e posibil sa pape curent.
Idem daca mergi la garantie baterie si mesterii masoara consumul de curent pe baterie,o sa zica dom'le undeva iti fura curent!De fapt ECU inca e activ...
andru1973
daca stau in masina cu radio pornit cartela in contact(ma refer am ajuns la destinatie si astept sa vina cineva opresc motorul)fara sa scot cartela las radio pornit si dupa 10 min aproximativ se inchide radio si cam dupa 2-3 minute se ia curentul complet din bord ,numai am nici o comanda in bord ma refer nu pot porni radio,luminile, etc daca scot cartela se activeaza pentru 10 min aproximativ am lasat acea poza cu piesa care se activeaza si dezactiveaza am acea piesa si desfacuta (am desfacuto dupa ce mi-a schimbat-o (era in garantie)are un motoras cum e la yala de pe usi si activeaza un contact cu firele de pe baterie la voi nu e asa?intreb si eu
danyell79
Am dat comanda de baterie noua, problema este ca nu mai tine curentul cum trebuie, se descarca foarte repede doar de la becurile din interior.
marius80_eugen
Daca opresti motorul, scoti cartela si lasi o usa deschisa si apoi nu mai umbli la nimic, nici portbagaj, nici alte usi si nici nu inchizi nimic, in maxim 5 minute se sting toate luminile.
Daca tu ai ajuns ca in 5 minute sa ramai fara baterie, atunci e praf sau undeva chiar ai vreun scurt care manaca rau curent.
QUOTE(azaghorth @ 18 May 2017, 11:09)
Daca se descarca bateria cu usile deschise as fi banuit un contact din usa blocat (cel care spune daca usa e deschisa) insa asa as suspecta un actuator de la inchiderea centralizata ca papa curentul...ramane cumva nici inchis nici deschis,devreme ce daca blochezi usile (deci actuator ferm actionat)totul e ok.
Doar o parere...
*


Actuatoarele consuma curent foarte mult si sunt actionate undeva la 0,2-0,3 secunde la amperaj mare. Daca actionarea lor cu curent ar depasi cateva minute, pur si simplu s-ar topi. Eu am patit asta la o alta masina si nu ia foc nimic, dar pur si simplu tot curentul din baterie se duce in bobinele actuatoarelor si se incalzesc foarte tare si ajung sa se topeasca si miros foarte puternic a plastic ars.
Daca vreun contact al unei usi ar fi blocat pe deschis, ar vedea in bord si i-ar face scandal la plecarea de pe loc sau daca ar avea frana electrica si mai des, iar daca ar fi blocat pe inchis, iar poate face test prin deschiderea usilor pe rand, inclusiv la portbagaj si verificarea pe bord.

Eu va recomand sa nu mai folositi cartela daca aveti keyless si daca nu aveti, sa o scoateti imediat ce ati oprit motorul. Eu stau cateodata mult in masina, chiar si 30-45 min si ascult si muzica pe BOSE si mai deschid si usile si portbagajul si nu mi-a aparut nici un fel de mesaj ... dar eu merg zilnic cu masina.
Dupa 5 min cu orice usa deschisa se sting luminile peste tot si la orice inchidere de usa sau deschidere se reaprind toate, inclusiv bordul. Cu toate inchise, muzica se inchide la 15 minute si dupa inca 5 min se stinge totul , inclusiv bordul, dar daca mai apas o data pe pornire muzica, toate mai stau inca 15 minute pornite.
Pe mine ma enerveaza tensiunea scazuta la care este tinuta bateria de sistemul de incarcare si odata cu aceasta tensiune scazuta puterea luminoasa a farurilor are de suferit si indiferent ce becuri pun H7, tot slab se vad. Daca in service nu se poate seta nimic la valoarea de incarcare si mentinere a tensiunii bateriei, ma gandesc serios sa pun Xenon de China in farurile cu lupa pentru halogen.
radunre
Dupa o zi de plimbare prin oras, la o ultima iesire, masina a refuzat sa porneasca.
Interesant ca tensiunea nu scadea prea mult la pornirea unor consumatori dar electromotorul nu reusea sa invarta mai mult de o tura. Din fericire s-a intamplat in fata casei smile.gif

Acumulatorul original era un Varta 60A/600A si l-am inlocuit cu un Varta Silver 63A/610A.
Pana acum, toate bune smile.gif

[attachmentid=1628070676] [attachmentid=1628070677] [attachmentid=1628070678]
marius80_eugen
Daca acea baterie era cea originala ... esti norocos cu 7 ani ... Altfel oricum era cam mica... 60Ah.
mars
Era exact cat trebuia. Din 2010 pana azi e mai mult decat suficient.
madhorsefuzzy
Adica la anul ne pica si noua bateriile?
radunre
QUOTE(marius80_eugen @ 11 Sep 2017, 22:55)
Daca acea baterie era cea originala ... esti norocos cu 7 ani ... Altfel oricum era cam mica... 60Ah.
*



Da, era bateria originala si da, a tinut aproape 8 ani (ian. 2010 - sept. 2017).
Sincer, nu inteleg aceste pareri personale (au fost mai multe persoane care si le-au exprimat) referitor la capacitatea bateriei necesara acestui motor.
Daca producatorul a montat una de 60A/600A si a functionat f. bine in acest interval (normal pt. baterii originale dar mare pt. baterii aftrmarket), de ce as fi eu mai cu mož sa montez una de capacitate diferita ? E adevarat ca, catalogul Varta recomanda o baterie de 74A/680A dar acest aspect poate fi catalogat ca si marketing.

Sunt multe exemple pe forum cu baterii la aceasta varsta, inclusiv la fostul Megane, bateria a cedat dupa 8,5 ani de utilizare si avea 72A/700A la un motor de 1.9dCi.

In cazul in care bateriile aftermarket ar avea o calitate echivalenta celor originale, probabil ca mitul extra-capacitatii nu ar exista...
Sunt perfect constient ca noua achizitie va rezista cel mult jumate din cea originala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.