Am o problema cu masina ce ma framanta de luni de zile, si imi goleste buzunarele
fara sa dea niciun rezultat. Masina e echipata cu filtru de particule. Demareaza
foarte greu, se simte mai ales in treapta 1 unde demarajul ar trebui sa fie fulger.
Nu dezvolta deloc putere pana undeva la 2300 rpm, dupa care intra turbo in parametri si te baga in scaun. N-am mai condus un diesel pana la masina asta, si asa credeam ca-i normal sa mearga, pana am fost la o curatare de filtru. Dupa curatare parca era alta masina. Dezvolta putere in turatii joase, se simtea puterea de la 1500rpm, poate si mai repede. Aici vorbesc de treapta 1-2. Am mers cu ea cam 150 km, dupa care a redevenit la stadiu initial. Lipsa mare de putere mai jos de 2300-2500 rpm. Dupa ce m-am sfatuit cu mai multi meseriasi, am decis sa scot filtru afara. Aceeasi poveste. Masina a mers bine fara filtru pret de 100-150 km, dupa care s-a lenevit iarasi. Deci problema nu vine de la filtru in sine, ci de la sistemul de filtru de particule. Exista doi senzori inainte si dupa filtru, ce calculeaza o presiune diferentiala a gazelor de esapament, inainte sa treaca prin filtru si dupa. Are presiunea diferentiala un rol in amestecul de combustibil ce il calculeaza calculatorul de injectie? Masina se comporta urat si la schimbarea treptelor. Se intampla de multe ori sa dea in nas, ca si cum as ridica ambreiajul fara sa apas deloc acceleratia, sta un pic sa gandeasca, si dupa 1-2 secunde incepe sa accelereze. Si problema asta disparuse dupa curatare. Masina nu-i bagata in limp mode, dupa turatia respectiva merge foarte bine, si in treptele mai inalte (de la 3 in sus) problema nu-i asa sesizabila. Petrec mult timp in masina, fac mai ales oras, si e foarte suparator sa te scuture la fiecare schimbare de treapta si sa nu aiba demaraj deloc cand vrei sa iesi dintr-o intersectie. Orice sfat va fi binevenit Merci