Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [OFERTA] Curatare ultrasonica injectoare benzina
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
freelancevoyager
Ce implică curățarea injectoarelor ?

Dupa demontarea de pe motor și marcarea acestora pașii care se fac într-o astfel de operație sunt:
Înaintea curățării în tancul ultrasonic 1. inspecția vizuală pentru a observa eventualale fisuri, urme de loviri, starea conectorului electric.
2. curățare și degresare externă.
3. testul de impedanta – verificarea rezistenței interne (la 70 grade celsius și la 25 grade celsius), și compararea cu valorile producătorului, descoperirea unui eventual defect la bobină.
Testele hidraulice se efectuează pe un echipament ce permite vizualizarea și măsurarea parametrilor injectorului (atomizare, tip flux, măsurări volumetrice, inchidere injector, reacție solenoid-dead time la deschidere si inchidere).
Injectoarele se montează pe rampa aparatului de testare unde sunt simulate condițiile de pe motor (700–9900 rpm, timpi diferiți de deschidere a injectorului).
Se verifica:
4. testul de închidere (etanseitate)– depistarea unor posibile scurgeri la presiunea de lucru +2 bari când injectorul nu este activat.
5. testul pentru vizualizarea modului de pulverizare (atomizare) în regim liber și pulsatoriu.
6. testul volumetric de curgere în regim liber și pulsatoriu.
7. testul de reacție solenoidală.
8. curățarea în tancul ultrasonic se bazează pe următorii 3 factori:
A. fenomenul de cavitație – care apare la propagarea ultrasunetelor în lichide.
B. utilizarea unui detergent special și într-o anumită concentrație în concordanță cu natura materialului ce trebuie înlăturat (detergent special pentru curatat injetoare –materiale feroase, asigura protectie la coroziune).
C. încălzirea lichidului din tancul ultrasonic și menținerea la o temperatură constantă pe întreg ciclul de curățare. Injectoarele pe durata unui ciclu de curățare sunt supuse unor secvențe de activare alternând deschiderea continuă cu deschiderea în regim de impulsuri la diferite frecvențe. 9. după curățarea cu ultrasunete injectorul este supus unui flux invers de lichid pentru eliminarea impurităților rămase în interiorul acestuia și eliminarea lichidului de curățare rămas în injector. Testele 4,5,6, se repetă după curățarea în tancul ultrasonic.

Datele obținute la testele după curățarea cu ultrasunete se compară cu parametrii originali de producție ai injectorului.

Baza de date cuprinde parametrii a peste 1800 tipuri de injectoare.

Diferențele între volumele pulverizate de către injectoarele curățate, măsurate în ambele regimuri de funcționare nu trebuie sa depășească 4% pentru motoarele obișnuite și 1% pentru motoarele de competiție.

Injectorul se echipează cu o-ringuri noi din NBR, FILTRE NOI, pintle-caps noi unde este cazul.

La finalizarea testelor se eliberează un raport tehnic în care sunt trecute înregistrările tuturor testelor.

Cu ultrasunete se pot curăța cu rezultate foarte bune jigloare de carburator indiferent de tipul carburatorului, bujii.

De asemenea dispunem de testere:
-pentru diagnoza profesionala dedicate pentru marcile: OPEL, SAAB, VW, AUDI, SKODA, SEAT si alte modele;
- pentru tesatarea sistemelor de aprindere clasice sau electronice in vederea depistarii deteriorarii izolatiei (asa-numita “punere la masa”, sau “furt de curent”) al fiselor si bobinelor.



Cei interesati dati PM pentru detalii. Sunt din Ploiesti.
Pretul e 35 ron pe injector daca sutn déjà demontate, sau 40 ron daca veniti cu masina si efectuez demontarea-remontarea lor.
Prefer contactarea pe mail pentru ca nu sunt disponibil permanent in tara, lucrez 3 cu 3 saptamani in strainatate, si doar asa putem programa curatarea in perioada optima.

freelancevoyager
Cand trebuie sa te gandesti la curatarea injectoarelor pe benzina?
Injectoarele murdare sau blocate partial pot da multe probleme in mers:

- Indicatorul "Check Engine" sa se aprinda sau sa apara codul de eroare “ misfire” pe injectoarele cu problema;
- Relanti neregulat;
- Intarziere la accelerare sau efectul de “cursa moarta la pedala”;
- Detonatii cu implicatii asupra deteriorarii motorului;
- Intreruperi la viteze reduse sau asa zis “mers in suturi”;
- Cresterea inevitabila a emisiilor si implicit o deterioare rapida a catalizatorului datorita arderii incomplete data de o atomizare (mixare incompleta) deficitara aer/combustibil. Un injector partial colmatat nu va mai pulveriza fin benzina ci va improsca stropi in galerie (particule prea mari care nu mai ard complet).
- Scaderea performantei generale a motorului. Lipsa rezervei de putere mai ales in demaraje.
-Cresterea consumului datorita injectiei disproportionate intre injectoare.
Injectorele neetanse pot cauza:

- Porniri greoaie, mai ales la cald (scaparile de combustibil datorita neetaseitatii duc la o imbogatire a amestecului in galerie cat timp masina sta si se iese din raportul stioichiometric optim de aprindere –amestec imbogatit, benzina care se scruge pe pistoane , spaland uleiul de pe segmenti => uzura prematura.
- Relati meregulat;
- Depasiri ale noxelor;
- Cresterea consumului;
- Gaze de esapament puternic mirositoare.
Neetanseitati externe ale injectoarelor (oringuri deteriorate):

-Reprezinta un real pericol de incendiu, mai ales corelat cu un sistem de aprindere defectuos care pierde current (prezenta acelor micro scantei pe suprafetele fiselor si a bobinelor). Aceasta problema se rezolva prin inlocuirea setului de garnituri- operatiune care se efectueaza obligatoriu odata cu curatarea lor. De asemenea este verficat intreg sistemul de aprindere cu testere speciale pentru a descoperi eventualele pierderi de curent.

De ce trebuie sa-mi curat injectoarele pe benzina?
-Combustibilii moderni sunt un amestec de hidrocarburi si aditivi care se evapora la temperaturi diferite. De fiecare data cand oprim motorul (oprire umeda), o cantitate mica de combustibil ramane pe varful injectorului. Din moment ce temperatura motorului la oprire e peste 90ºC, compusii mai volatili din combustibil se evapora, si intre axul injectorului si scaunul de etansare se formeaza in timp depuneri solide. Dupa un anume timp, aceste depuneri cresc, si incep sa afecteze amprenta de injectie si distributia combustibilului.
-Motoarele turbo si cele supraalimentate pe benzina, solicita foarte mult injectoarele din cauza temperaturilor mai inalte pe admisie, iar la turbo in special din cauza uleiului care mai scapa pe la etansarile turbinei si se depune cu timpul pe varful injectoarelor.
-Motoarele cu grad de uzura mai avansat cu segmentii si supapele mai uzate care scapa ulei, contribuie desemenea la cresterea depunerilor, mai ales datorita cresterii scaparilor de compresie in carter, scapari care sunt reintroduse in admisie printr-un sistem de recirculare. Aceste gaze recirculate contin ulei si carburi arse in suspensie, care ajungand pe capetele injectoarelor, contribuie la cresterea depunerilor, iar la temperaturi ridicate, se solidifica ducand la blocarea partiala a lor.
-Neglijarea inlocuirii periodice a filtrului de benzina, prezenta apei in emulsie in rezervor, au efecte de colmatare a minifiltrelor din injectoare dar si de coroziune asupra suprafetelor metalice interne. De aceea in cadrul operatiei de curatare se inlocuiesc obligatoriu si filtrele din injectoare, restaurandu-se debitul intial al acestora.



Va astept la telefon sau pe mail. Daca nu raspund, atunci nu sunt in tara si dati email.
0745.767.363
freelancevoyager@yahoo.com
stanyc2003
injectore diesel nu reconditionezi?
freelancevoyager
Inca nu
Deocamdata am luat standul de reconditionat injectoare pe benzina, si kiturile de reparatii.

<span class='edit'>19 Nov 2009, 00:32:</span>
O sa achizitionez in curand si stand pentru reparat injectoare common rail, chiar si pompe pt CR. Sa vad ce posibilitati de racordare la energie o sa am, daca voi putea trage racord trifazic. Asta ma tine in loc doar.



10% reducere clientilor de pe forum.....

wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif
freelancevoyager
Oferta e serioasa!

UPPPPPPP!!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.