Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Laguna 3 - 2.0dci Privilege
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
AlexC
Pe la 1 septembrie s-au lamurit lucrurile si de la servici au sunat clopoteii castigatori: company car la orizont smile.gif Dupa multe discutii, oferte speciale, peripetii si negocieri descrise mai mult aici (http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=158247&hl=), pe data de 14 octombrie ieseam de pe poarta dealerului cu o superba Laguna 3 in echipare completa.

Exemplarul asta a fost produs in 2008 si pentru ca timp de 10-12 luni nimeni nu a cumparat-o acum am pus eu mana pe ea cu o reducere "de criza", la pretul de 20.300 EUR DDP. Datele tehnico-economice arata cam asa:
- Laguna 3 2.0dci Privilege culoare alba nemetalizat
- Cutie automata cu 6 rapoarte si cu mod de schimbare "manual"
- Frana de parcare automata
- Trapa electrica: fixa pentru locurile din spate si cu 5 pozitii reglabile electric pe fata
- Tapiterie din piele crem
- Faruri adaptive cu bi-xenon si spalator de faruri
- Oglinzi reglabile si rabatabile electric
- Scaune fata incalzite si reglabile electric pe 6 directii (8 la sofer)
- Audio connection box si car-kit Bluetooth
- Airbaguri laterale spate
- Senzori parcare spate
- Sistem de inchidere/deschidere/pornire "Maini Libere"
- Alarma VIPER

Nu am mentionat dotarile standard, insa in afara de navigatie, MP3 cu magazie de CDuri si scaune fata cu memorie, masina are toate dotarile optionale cu care poate fi echipata. Nu o sa detaliez cum am ajuns la ea pentru ca am povestit in linkul de mai sus, insa este cea mai confortabila si dotata masina pe care puteam sa mi-o permit in bugetul alocat, si nu-mi pare rau deloc de decizie.

Interiorul este de mare efect. Nici nu stiu de unde sa incep, pentru ca totul este la superlativ. Spatiul este mai mare ca la Megane, iar modul de amplasare a consolei centrale da un aer de spatiu fantastic. Cotiera inalta si zona centrala fara frana de parcare sunt foarte elegante, volanul si ceasurile de bord amplasate exact asa cum trebuie, iar butoanele centrale desi sunt multe sunt foarte bine plasate si aranjate de nu incomodeaza vreun pic. Scaunele reglabile electric sunt foarte utile, iar despre incalzirea din scaun n-am cuvinte, mai ales ca in primele zile a fost foarte frig si pe mine la lua cu caldura de la sale smile.gif Trapa este de un mare efect, nu am mai vazut asa multa lumina intr-o masina, indiferent daca este zi sau noapte. In spate pasagerii uzuali au confirmat ca e spatiu ca-ntr-o garsoniera, datorita banchetei mai adanci, a masinii mai late si a spatiului pentru picioare ceva mai mare ca-n Megane.

Exteriorul este... discutabil. Masina are un design modern, insa nu pot spune ca imi place la fel de mult ca un Citroen C5 sau un Passat CC. Culoarea alba credeam initial ca va fi un compromis, insa e foarte adevarat ca pe Laguna 3 arata foarte bine, da impresia de culoare metalizata. Masina arata cel mai bin ame seara, unde luminile strazii (acolo unde le gasim prin Bucuresti) o fac mai "enigmatica".

Cutia automata a fost cea mai mare noutate pentru mine, si inca ma acomodez cu ea. In modul automat masina se comporta ca o limuzina, motorul nefacandu-si auzita prezenta, insa nici nu prea simti ca sunt mereu la indemana 150 caluti. Pe modul manual insa la orice apasare mai ferma a acceleratiei sentimentul de putere si viteza revine spectaculos, facand drumul mai frumos.

Consumul e momentan mare, insa de cand am trecut pe Efix diesel de care bag si la Megane si consumul a scazut cu 2%. Dupa primul plin a fost 10.7%, insa deja dupa 50km la al doilea a mers in 8.1 - 8.4%.

Plusuri pana acum:
- sistemul de "Maini Libere". Si sistemul de la Megane cu cartela si buton de Start/Stop era cool, insa Laguna asta e din alta lume. Doar trebuie sa port cardul la mine (in geaca, in geanta, etc) si masina se descuie cand deschid usa, porneste/opreste motorul si ce e cel mai fain se si blocheaza atunci cand plec cu cardul de langa ea.
- farurile. Lumina data de xenon e una foarte clara, insa farurile auto-adaptive la curbe sunt o minunatie. Pe stradutele unde stau eu se vede foarte bine seara cum la miscarea volanului se schimba si directia luminii, facand curba mult mai usor de abordat.
- trapa si luminozitatea din masina. Diferenta fata de o masina fara trapa este evidenta. Cel mai fain se vede in spate acolo unde de obicei e mai intunecat, iar in Laguna asta poti sta sa faci si plaja smile.gif

Minusuri: Acum ca am laudat-o cat 3 vanzatori la un loc, hai sa va zic si ce am gasit ori ciudat ori inferior Megane-ului:
- geamurile electrice[/font] nu merg decat cu motorul pornit. Nu m-am prins inca daca e bug sau feature, insa ma obisnuisem ca daca am oprit motorul sa pot da geamul jos, sau sa pot sta in masina cu motorul oprit si sa pot umbla la geamuri. O sa mai studiez problema...
- spatiile de depozitare sunt mici. In Laguna nu ai unde sa lasi la indemana un telefon, actele, 5 CDuri si o punga de crantzanele. Spatiul din usi e destul de incomod de folosit, cotiera centrala ajunge doar pentru 7 CDuri, iar in spatiul din scrumiera nu intra decat bonurile de motorina. Comparand cu cotiera dubla, spatiile de depozitare din bord, din usi si din podea de la Megane, Laguna iese clar pe locul 2.
- pielea de pe lateralele scaunelor este "ecologica". La Megane Privilege e acelasi material si tine bine, asa ca sper de bine la de la Laguna. Mijlocul scaunelor e din piele perforata, diferenta clara. Putea Renault sa mentioneze "piele ecologica"...
b76bgaarh
raspunsul stas...POZEEEEEEEEE.......
M i h a i
cati km a avut?
OVIDIUS
E imposibil sa nu poti misca geamurile cu motorul oprit. Regula este sa ai cartela bagata, din cate imi amintesc. Sau apasa o data pe Start fara a apasa ambreiajul sau frana. Daca nici asa nu merge, e ceva in neregula. Nu vad cum ar fi scos aceasta utila functie care exista pe Laguna 2...
roskatu
care ambreiaj ? tongue.gif
Cutia automata rulls in Bucuresti si nu numai rolleyes.gif
Duyu
Marfaaaa. wub.gif Asteptam si pozele. rolleyes.gif Cu Megane-ul ce-ai mai facut? L-ai reparat?
misu78
Sa nu dea firma faliment si sa te bucuri cat mai mult de ea. E o ea nu-i asa? biggrin.gif
Adrian00
Sa o stapanesti sanatos Alex.

Pozeeeeeeeee! icon_mrgreen.gif
AlexC
Mersi de urari smile.gif. Momentan nu am alte poze decat cele din topicul initial, insa sper sa remediez situatia asap.

Mihai, Masina a avut zero km, nu este SH cu km putini.

Ovidius, si eu cred ca undeva e un bug, o sa incerc si cu cartela bagata in slot, si daca tot nu merge fac o vizita la service sa vedem care-i treaba.

Megane-ul a fost reparat in vara perfect, si de atunci merge sotia zilnic cu el. Nu exista planuri de vanzare pentru ca masina merge foarte bine, consuma putin, arata bine, si sotia o place smile.gif Se pregateste de revizia de 60k, asa ca momentan incercam sa amanam momentul cat mai mult, folosind exclusiv Laguna in weekend.
Avani
Desi la aparitie nu mi-a placut L3, acum cu reducerile e o masina de luat in seama.

Fiind urmatoarea clasa dupa Megane, este normal sa ai mai mult spatiu interior. Sa fiu in asentimentul colegilor, astept si eu poze... smile.gif
Manuel
Mie mi-ar fi placut mai mult break-ul dar trebuie sa recunosc ca ai facut bine renuntand la lookul exterior si la oarece spatiu in plus in favoarea dotarilor. Trapa aia trebuie sa fie superba!
Sa o stapaniti sanatosi!
sachelos
Felicitari pentru achizitie, buna alegere, multi km fara evenimente nedorite!
IRONICK
QUOTE(AlexC @ 28 Oct 2009, 07:47)
eu cred ca undeva e un bug
poate este un future
andr3y
niste poze sa vedem si noi frumusetea biggrin.gif
dack
Sa o conduci cu mare placere si sa ne povestesti despre ea.
BAC
"- pielea de pe lateralele scaunelor este "ecologica". La Megane Privilege e acelasi material si tine bine, asa ca sper de bine la de la Laguna. Mijlocul scaunelor e din piele perforata, diferenta clara. Putea Renault sa mentioneze "piele ecologica"..."

Ce este pielea ecologica? Este cumva pvc sau vinil? Sau mai bine spus piele artificiala, nascuta din combinatele chimice. Ca unul care lucreaza in domeniul incaltamintei in care se foloseste pielea tabacita de pe vaci si porci, adica piele naturala, mi se pare o gaselnita termenul de piele ecologica inventat de producatori.
AlexC
Ai mare dreptate BAC, nu est efundul vacii. Cred ca este un amestec de piei, stiu ca si canapelele se fac din amestecul asta. Daca e vinil sa le fie rusinica.

Iar a plouat, asa ca sper ca in weekend sa o spal si sa ii fac si poze smile.gif
BAC
Nu folosim "piele ecologica" in firma, doar PVC ca decor la limba sau gulerul de la ghete si pantofi. Am mai auzit la TV, carti invelite in piele ecologica, m-a frapat denumirea. Am un Vectra din 2006, scaunele sunt semi "piele"+textil. Din poza parea ca e piele dar cand o pipai si ma uit mai atent e pvc. In cartea masini scrie la descrierea tapiteriei, "trim, cloth, alpha vinyl"
silviu_79
Pielea ecologica este...vinilin.
AlexC
N-am inc apoze c avremea de afara e foarte schimbatoare, insa am facut deja primii 1000km si incep sa ma invat cu masina smile.gif

Impresii pana acum:
- pana sa se incalzeasca motorul se misca greoi, insa odata ajuns la temperatura corecta, cand ai nevoie de cuplu sau de viteza... vrum vruuum
- chiar daca e frig afara, lumina bagata de trapa este un deliciu
- scaunele incalzite sunt foarte utile, chiar si cand afara sunt 8 grade (nu numai la minus 2)
- am resusit sa conectez telefonul la kitul Bluetooth al masinii si este... genial smile.gif Se aude foarte bine, interlocutorul ma aude foarte bine. In plus, am descoperit ca telefonul meu poate fi incarcat de la audio connection box, din mufa de USB tongue.gif

Chestii inca de descoperit:
- cand aeratoarele din fata baga aer cald (24-27 grade), cele din spate parca sunt inchise. Ajunge aer si in spate prin duzele de jos si prin aerul de sus, insa nu mi se pare ca aeratoarele centrale din cotiera sunt asa eficiente;
- nu intotdeauna masina se inchide cnad ma departez de ea. In situatia asta trebuie sa reintru cu cardul, sa pornesc ceva in interior, apoi sa ies si gata. O fi vreun truc, sper sa il aflu curand.
- Stergatoarele fata merg mai degraba de capul lor decat "automat". Am senzor de ploaie de 3 ani la megane si la ploaie mica sau la semafor ele bat mai rar, insa la laguna nu prea schimba cadenta decat din normal in rapid... Stiu cum se foloseste de la A la Z, problema nu cred ca e la mine.

Consumul pe ultimii 650km a fost de 8.9% cu medie de 32km/h, mai e loc de imbunatatire... Saptamana viitoare vin cizmulitele de iarna, vedem atunci daca se schimba consumul sau modul de rulare.

Sunt in continuare la fel de entuziasmat de masina, si sper sa facem primii 10.000km cu aceeasi "serenitate".
sachelos
@AlexC:
"- nu intotdeauna masina se inchide cnad ma departez de ea".
La fel patesc si eu, este adevarat nu tot timpul, dar cateodata este enervant; presupun ca o fi vorba doar de momentul in care o usa se inchide dupa ce iesi din zona "x" de acoperire a cardului. Nu sunt sigur, trebuie verificat.
"- Stergatoarele fata merg mai degraba de capul lor decat "automat"".
Been there, done that; nu prea inteleg ce rol au picaturile alea (de la mic la mare) caci tot de capul lor pornesc stergatoarele; adica intre treapta 1 si 2 sau 2 si 3 nu prea se sesizeaza diferenta, plus ca au pornit odata de la cateva picaturi pe parbriz de am zis ca au innebunit! Ma rog, eu las pe auto si luminile si stergatoarele, am o boala cred - sa faca ea ce treabuie si eu cat mai putin la volan:P
"Consumul pe ultimii 650km a fost de 8.9% cu medie de 32km/h,"
Ma apropii de 8k km, nu merg foarte mult cu ea ca altii, mai mult in oras, nu sunt vitezoman, am facut un drum bc-b-bc 60 in oras si 110 afara (cruse c) foarte rar la depasiri 130 si 150, consum mediu 7.5 parca, e loc de mai bine, sper dupa 10k sa scada undeva la 6,5; dar totusi e masina benga nu poti tot timpul sa mergi cu 110 in afara, mai dai si la 150-170; am vrut doar sa vad ce consum scot de am mers pe 110; la intoarcere n-am putut sa ma abtin pe juma de drum sa nu ii dau putina talpa, mai ales ca e pe motorina...deh..
Si eu sunt entuziasmat, cu toate ca nu mai sunt la inceput cu ea, dar e meseriasa, cu mici lucruri care ma deranjeaza (nu multe) smile.gif
tatimeu
[quote=sachelos,13 Nov 2009, 08:27]
@AlexC:
"- nu intotdeauna masina se inchide cnad ma departez de ea".
La fel patesc si eu, este adevarat nu tot timpul, dar cateodata este enervant;
geamurile se ridica automat cand plecati de langa masina:? daca nu si ati folosit telecomanda, sau poate din greseala in buzunar s-a activat inchiderea atunci "mainile libere" functioneaza numai dupa punerea contactului.
Cel putin la m3 asa se intampla.
sachelos
N-am incercat faza cu geamurile, dar incerc si va tin la curent:)
AlexC
sachelos, ma bucur ca nu sunt singurul pe forum cu modelul asta de cutie si motor smile.gif

Cu inchiderea m-am prins. Daca cardul sta langa telefonul mobil sau in geanta de laptop nu merge nici fel, nici sa deschid nici sa inchid. Daca insa o am in alt buzunar sau chiar intr-o geanta fara electronice, merge perfect smile.gif

Consumul a mai scazut si la mine, insa e in mare datorita drumurilro rapide pe centura, media curenta este 40km/h, mai rar de intalnit in oras. Daca fac drumuri prin oras in timpul saptamanii deja sare spre 10%, dar e normal ca atata da producatorul in carte tongue.gif

Am lasat ieri special geamurile deschise si NU s-au inchis, desi masina s-a incuiat, alarma s-a activat si oglinzile s-au rabatat.
sorin1983
QUOTE(IRONICK @ 28 Oct 2009, 11:29)
poate este un future
*


Nu vrei sa spui feature?
AlexC
De vineri avem si cizmulite pentru iarna, Michelin Pilot Alpin PA3 215/55/17 98V. Nu stiu daca cele mai potrivite, insa daca Porsche, BMW si Mercedes le folosesc la modelele lor sport, or fi bune si pe Laguna mea smile.gif
Mariusgl
charge.gif POZEEEE
Adrian00
Da....asteptam in continuare pozeeeeeeeeee!!!
Miria
Nu inteleg dc va bucurati atat de mult pentu o masina de firma,oricum este o mare satisfactie sa poti conduce o masina performanta pe gratis,probabil si motorina este pe gratis.Nu oricine are de la firma o asemenea masina ,probabil si functia este pe masura.Oricum frumos Meganeul.
AlexC
Hai ca pun si poze smile.gif

Nu am pus pana acum ca nu am avut ocazia sa fac unele care intr-adevar sa imi placa sau sa fie "speciale". De fiecare data cand am spalat masina a plouat, insa o sa vina si vremea ei. Pozele de mai jos sunt facute in primul weekend, chiar daca decorul nu e unul foarte atractiv.

[attachmentid=1627568830] [attachmentid=1627568837] [attachmentid=1627568838] [attachmentid=1627568839] [attachmentid=1627568833]
[attachmentid=1627568840] [attachmentid=1627568831] [attachmentid=1627568841] [attachmentid=1627568832]

Bucuria mea cu masina asta este multipla:
- e o masina foarte eleganta (discutabil, dar asta-i parerea mea) cu absolut toate dotarile pe care mi le-am dorit si cu cel mai bun motor disponibil in Romania
- e o masina pe care am primit-o de la servici si pe care o voi conduce aproape gratis urmatorii 3 ani. Beneficiul asta vine si cu ore ciudate de munca si frecush, insa la sfarsitul zilei e un schimb benefic de ambele parti.
- a fost cel mai bun moment sa primesc masina de la munca, acum 2 ani in acelasi buget probabil luam un 407 2.0d 136CPsau un Passat 1.9tdi 105CP, ambele cu dotari de baza, fara "fitze. Anul asta am avut norocul sa pot sa imi iau cu o reducere impresionanta o masina pe care la pretul de lista nu mi-as permite-o in urmatorii 3 ani.

LE: Am mers in weekend cu familia extinsa prin oras si in trafic nu am putut sa-mi iau ochii de pe Megane-ul acum al sotiei. Spalat si cu luminile aprinse mi se pare pur si simplu superb smile.gif
sachelos
Deosebita! S-o conduci cu mare placere si in "deplina serenitate" tongue.gif
Cine nu se bucura pentru bucuriile altuia inseamna ca e invidios, hai bafta!
quasararoma
Superba masina, si eu as fi vrut alb, dar n-a fost sa fie.
Alex, vezi ca ii lipseste o pedala radmasa.gif .
Sa te bucuri de ea.
Mariusgl
Acum se vede clar de ce nu ai facut poze pana acum...ca e pe alb blush.gif Multumim pentru poze
Sa o stapanesti sanatos!!!Cat despre"Alex, vezi ca ii lipseste o pedala" e criminala radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
sorin_f39
Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci ca si cum ar fi a ta si nu ca si cum ar fi o masina de serviciu.

QUOTE(AlexC @ 17 Nov 2009, 09:25)
..... si cu cel mai bun motor disponibil in Romania
*


Eu mentin parerea ca cel mai bun motor disponibil in Romania (pana de curand pe Laguna 3) este 2.0 170CP CVA.
AlexC
Am grija de ea pentru ca imi place la nebunie si pentru ca peste 3 ani nu stiu cum va fi piata auto SH. Daca voi avea optiunea sa o cumpar la un pret avantajos, imi iau o masina de 3 ani cu 50k km si cu istoric cunoscut la perfectie. Va exista optiunea sa o schimb, insa reduceri ca anul asta nu o sa mai vedem noi des pe piata...

2.0T 170CP nu s-a pus pe Privilege, si daca asta diesel consuma intre 8.5-11%, imi e frica sa ma gandesc la 2.0T... Poate ca e cel mai puternic motor, insa diferenta de cuplu de la diesel compenseaza in multe situatii diferenta de 20CP, cel putin parerea mea.
ncristi
Absolut superba masina smile.gif . Interiorul este de mare clasa....cred ca cel mai frumos in clasa asta si la banii astia.

Sa te bucuri de ea smile.gif !
dan22y
Am avut ocazia sa merg si cu Passat nou 2.0 "TDI" de 140 cp cu dotari de baza si imi mentin parerea ca nu se compara cu Laguna mai sus prezentata, aici ma refer comparativ la pret/dotari/motorizare/comportament.

Daca erau reducerile astea la Laguna in primavara anului trecut tongue.gif , nici nu ma gandeam sa nu iau Laguna.

Sa ai parte de km cat mai multi fara probleme si drumuri line.

Oricum criminala cu CVA si cu motorul asta, in oras e un deliciu.
claus
felicitari, alex
sa fie intr-un ceas bun biggrin.gif
Bacu
mama mia ce scula ti-ai tras! biggrin.gif sincer, mi se pare suspect de ieftina, asta inseamna ca una ca a ta dar cu transmise manuala este 18000, sau cum? m-ar bate si pe mine gandul, in cazul asta...

sa o conduci cu placere.
Catalinmodena
Tare frumoasa si sa o stapanesti sanatos!

Off: "quasararoma",tu ce ai facut pana la urma?Ai dat megane-ul,si daca da cu cat,ai luat laguna,baga ceva detali!

quasararoma
Voi pune fotografii si voi descrie experienta cu noua mea masina in cateva zile, dar nu pe thread-ul lui Alex.
sachelos
@AlexC: 2.0T 170CP CVA este doar Privilege wink.gif
AlexC
Bacu, masina a avut 8200 EUR reducere de stoc, iar cea mai ieftina superoferta era un Dynamique 2.0T 170CP CVA la 16734 EUR DDP! Erau cateva si pe la 18.000, insa nu cu dotarile pe care le are asta. Daca vrei lista exacta cu masinile din stoc in septembrie, dotarile lor si preturile lor, da-mi un PM cu adresa de mail.
Dior

Superba masina. Exteriorul nu este grozav dar nici rau. interiorul in schimb ma omoara.Senzational de bine asezat si de frumos. Sa o folosesti sanatos si fara probleme!
korn
Cea mai de belea culoare, ca sa zic asa!

Gata, ajunge atat negru!

Albul este adevarata culoare a stilului!
AlexC
Am plecat weekendul asta la munte ca sa scot si piticul la aer curat si masina la drum lung. La dus (vineri seara) piticul a dormit non-stop, si m-am putut concentra la drum si la consum:
- Bucuresti - Ploiesti (inclusiv centura) - 6.1% - mers 80-130km/h (v. medie 89km/h)
- Ploiesti - Campina - consumul a urcat la 6.8% - mers cu 120-130km/h
- Campina - Predeal - Bran - consumul a urcat si la 7.1%, insa pana la urma s-a stabilizat la 6.9%
Dimineata am scos-o 15 minute la plimbare prin localitate pe drumuri goale si asfaltate si a urcat la 7.1%, motorul fiind rece.

Chiar asa sa varieze consumul in functie de vant si temperatura? Ar putea fi si alte motive? Nu ma plang de consum, insa daca am mers fara sa fortez tare ma asteptam sa scot un consum mult mai apropiat de carte, 5.6% pentru interurban.

Si cum am ramas restant demult, am profitat saptamana trecuta de vremea frumoasa si am poze proaspete:
[attachmentid=1627572133] [attachmentid=1627572136] [attachmentid=1627572137]
[attachmentid=1627572138] [attachmentid=1627572139] [attachmentid=1627572140]
[attachmentid=1627572141] [attachmentid=1627572142] [attachmentid=1627572143]
[attachmentid=1627572144] [attachmentid=1627572145] [attachmentid=1627572146]
[attachmentid=1627572147] [attachmentid=1627572148] [attachmentid=1627572149]
[attachmentid=1627572152] [attachmentid=1627572153] [attachmentid=1627572154]
gruita2005
wub.gif Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite. laugh.gif
quasararoma
Stiam eu de ce vroiam alba wub.gif !!!
Nu-i nimic, nici a mea nu-i de lepadat tongue.gif !
AlexC
Am ajuns la 3500km si a venit iarna smile.gif

Cu ocazia asta am descoperit ca Laguna asta sunt 2 masini intr-una:

De la mijloc in jos, este cea mai tare masina pe care am condus-o pana acum, care pe ploaie / ninsoare / zapada / gheata / lapovita / mazga pur si simplu nu vrea sa se abata de la drumul drept. Ca sa vad limitele ei am incercat in spatii largi sa vad cum derapeaza, insa pur si simplu mereu se redresa de fund si nu voia sa o ia aiurea. Am mers cu masina in fiecare zi de cand a dat zapada, si am mers la fel de bine, ba chiar am putut sa fac si depasiri in deplina siguranta (pe centura). Pe zapada de 20cm de azi dimineata cu gheata sub ea, masina a plecat perfect, nu a ezitat deloc. Sunt super incantat de ea, si imi dau seama ca daca nu fac prostii sau nu dau de un lac de gheata, masina asta chiar ma ajuta sa nu derapez sau sa ajung prin balarii. Cred ca este de la cauciucurile de iarna si de la cutia automata, pentru ca ESP nu a intrat decat de cateva ori, si asta la viteze mici cand am dat de gheata pe jos.

De la mijloc in jos, momentan simt o mare dezamagire. Stergatoarele fata cand nu sunt in miscare stau pe o zona neincalzita a parbrizului, si la temperaturi de sub -2 grade ce e adunat acolo ingheata. Efectul este ca lasa dare de apa pe parbriz, care de bine de rau nu ingheata, insa blocheaza vizibilitatea. In dimineata asta la -8 grade m-am simtit ca in Dacia break veche a lu’ tata, dar acolo si asteptarile erau pe masura. Ideal ar fi fost ca stergatorul sa stea pe o zona unde ori ajunge aerul cald din masina ori trece un fir de dezaburire, ca sa topeasca gheata de pe stergator. Mergeam azi prin trafic si ma apucau toti nervii cand vedeam alte masini cu parbrizul curat ca lacrima, si in fata mea statea un parbriz aproape curat, insa nu prin zonele esentiale sad.gif

La luneta e alta distractie, ca stergatorul e mai lung decat zona dezaburita (incalzita), si atunci varful lui trece mereu printr-o zona cu zapada/gheata, lasand o zona insemnata de luneta nestearsa. Nu am mai mers cu masini Sedan (Laguna e notch-back), insa daca ninge sau daca fuge zapada de pe plafon, se aduna toata pe zona orizontala a portbagajului, ajutand si asta la blocarea vizibilitatii. La luneta Megane are geamul vertical si dezaburitorul functioneaza pe toata suprafata geamului si a stergatorului, iar efectul e unul foarte bun.

Overall prefer sa stea bine pe drum si sa ma chinui un pic cu vizibilitatea, decat sa am vizibilitatea nemarginita dar sa dansez pe strada ca la patinaj artistic tongue.gif
BeciAcustic
Imi place masina la nebunie insa pe alta culoare.....depinde de gusturi dar albul si rozul nu imi place pe masina......dar oricum masina este LUX. Bravo!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.