Salutare,
Acum vreo 2 ani am adus din Germania un NISSAN Micra K12 - 1.2 / 80 CP - an fabricatie 2004, aprox. 70k km pe bord. Pana acum toate au fost bune si frumoase, am avut o singura problema cu contactul care s-a rezolvat destul de ieftin prin inlocuirea unei piese de la butuc.
Recent insa am descoperit ca picura ulei din cutie - am descoperit asta intamplator la un ITP - si mai nou, de vreo cateva zile pe bord s-a aprins martorul ODB (parca asa se numeste, la VW e EPC-ul - electronic power control) iar motorul se opreste in mers atunci cand se schimba viteza (din I in a II-a).
Mentionez ca nu sunt eu cel care conduce masina asa ca nu pot da detalii mai multe. Sunetul motorului nu se modifica, porneste imediat dupa ce s-a oprit motorul insa martorul nu se stinge.
Am fost la EURO MOTOR in Brasov (dealer Renault-Nissan) si dupa o diagnoza de 85 RON mi s-a spus:
- ar putea fi defect un senzor de la axul cu came care genereaza eroarea si aprinderea martorului ODB pe bord;
Eroare a fost stearsa, am mers un week-end cu masina in care nu s-a mai intamplat nimic, totul a mers normal si martorul s-a stins, insa astazi problema a aparut din nou: la pornire, martorul s-a aprins apoi dupa cativa km la o pornire de pe loc I - II motor oprit din nou.
A mai avut cineva experiente similare? Cei de la service mi-au recomandat sa schimb senzorul respectiv (de la axul cu came) si daca nu se rezolva (?!) ar trebui eventual schimbata... distributia! Care e pe lant...
Help!