Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: turatie foarte mare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
nashu1111
sal
Am shi eu o problema ffffffoarte mare cu laguna mea 1.6 16v: dimineatza cand o pornesc se tureaza foarte mult, pe la 2000 ture! Dupa ce se incalzeste (vreo 7-8 min), daca opresc si pornesc motorul totul revine la normal.
Va rog daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema il rog fffffffffoarte insistent sa ma ajute cu ceva.
Mentionez ca am fost la foarte multe testere (incl reno) dar nik nu-i defect, am schimbat: clapeta acc, regulator pas cu pas, sonda apa, senzor pozitie cilindri, cam tot ce se putea.
ricochet2
Pai nu-i normal sa urce turatia cand e motorul rece ? Dupa ce se incalzeste, revine la turatia normala. Acum, drept e ca bas la 2000 RPM nu urca la mine, dar pe la 1600 da.
cri8sti
Vezi mufa de la senzorul de temperatura apa, scoate mufa...curata si baga la loc...parca 2000 e cam mult...la mine urca pana la 1400 max.
nashu1111
E normal sa stea turata cand e mai rece, dar mie si cand sunt vreo 15 grade afara tot asa turata imi sta. Am vazut la alta laguna pornita dim la vreo 10 grade a urcat max la 1200 t/m.
P.S.: mufa este curata, toate operatiile de curatare, spray, sters si toate cele le-am facut de cel putin 2-3 ori pana acum

10 Oct 2009, 11:19:
aaaaaa si mai e ceva laguna mea a fost putin lovita si cateva fire au fost sectionate, se poate sa fie vreo legatura?
Mentionez ca in rest toate functiile motorului merg perfect.
cri8sti
Depinde de la ce sunt firele alea sectionate....dar atata timp cat iti scade turatia la normal intr-un tarziu...nu cred ca au legatura cu defectul pe care-l reclami. Incearca un CLIP si vezi ce-ti spune. (eu am patit ceva asemanator si sonda de temperatura indica corect, numai ca firul care ducea la calc -are 3 fire sonda- era intrerupt si-mi facea contact cand isi aducea aminte. imi crescuse si consumul destul de mult in perioada aia)

P.S. vezi si clapeta de acceleratie. si de acolo poate sa faca figuri(curatare clapeta si motoras pas cu pas)
Shaggy_yo
se tureaza din cauza soclului electric....si m-i se pare normal....
vezi poate exista vreo reglare.....trebuie sa fie ceva....dar nu e o problema majora...wink.gif
bogdyMND
Dc ar fi -15 grade ar fi normal.
serveru'
normal este la orice temperatura la prima pornire,dimineata de exemplu,intre 1100 -1200 rot/min.cumva ti-a crescut si consumul?undeva la 15 la suta?
nashu1111
bine inteles ca si consumul a crescut, pai pana se incalzeste (vreo 5min aprox) sta foarte turata, depinde si de cat de frig este afara
de ex: 15 grade afara sta undeva pe la 1800 si scade treptat, dar asta iarna cand au fost -10 statea pe la 2200 si scadea abia cand apa ajungea pe la 90
cri8sti
QUOTE(Shaggy_yo @ 11 Oct 2009, 15:38)
se tureaza din cauza soclului electric....si m-i se pare normal....
vezi poate exista vreo reglare.....trebuie sa fie ceva....dar nu e o problema majora...wink.gif
*



Reglajul il face calc pe baza semnalului de la sonda temp apa...dc nu face reglajul ori nu ajunge semnalul la calc (sonda defecta - fir intrerupt) ori e de vina chiar calc...in ultimul caz nu poti face nimic acasa....ori...calc da comanda motorasului bypass de la clapeta de acceleratie dar nu se intampla nimic, caz in care le iei pe astea la puricat wink.gif
serveru'
cumpara un spray cu eter si dimineata ,imediat dupa ce a pornit dai citeva jeturi exact in zona clapetei.daca moare motorul sau se tureaza mult mai tare concluzia e clara.
nashu1111
pt -=serveru`-=
si dau cu spray in zona clapetei fara sa o desfac?
care este concluzia clara din moment ce eu am schimbat toate clapetele, toti senzorii?
serveru'
da!ii dai citeva jeturi la rece,fara sa desfaci nimic.concluzia daca se intimpla sa dai cu sprayul si se tureaza sau moare motorul este ca trage aer fals.incearca prima data si mai vorbim.

12 Oct 2009, 12:44:
la rece!la cald nu se pune.
eu am patit toate alea pe la renault!
cri8sti
Poti incerca si sa acoperi (etans) furtunul de admisie aer si dc motorul nu se opreste atunci trage aer fals....
Shaggy_yo
parerea mea.....este ca...daca ar trage aer fals...poate doar surd sa fii...sa nu auzi
dar incearca totusi....
e normal cum a spus colegu...sa ramana turata la fiecare pornire....apoi scade pe masura ce apa se incalzeste
serveru'

daca trage aer fals linga clapeta nici la test clip nu iese!am patit eu .am platit zeci de teste si toate ieseau bine, pt ca testul se face cu motorul cald ,eventual dupa ce ai dat o tura in forta.cu sprayul la rece a fost singura solutie.
traiann
Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o chiar ieri. Am schimbat si senzorul de relanti si motorasul fara nici o schimbare. Total: 380 lei piesele. Problema a fost depunerile de pe furtunele de langa motoras. Mecanicul le-a curatat si totul e ok. Solutie simpla, bataie de cap mare.
neiu
nu e chiar simpla daca a costat 380!
parerea mea
ricochet2
E simpla, dar e scumpa.
zmt
QUOTE(traiann @ 23 Dec 2009, 17:51)
Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o chiar ieri. Am schimbat si senzorul de relanti si motorasul fara nici o schimbare. Total: 380 lei piesele. Problema a fost depunerile de pe furtunele de langa motoras. Mecanicul le-a curatat si totul e ok. Solutie simpla, bataie de cap mare.
*



Salutare,

Nu imi vine sa cred ce vad aici, sper sa fie vorba despre acelasi lucru la care ma gandesc si eu, motorasul de care zici tu este motorasul de relanti acela cu cui in el? Daca da, zi si mie de unde l-ai luat doar cu atat ca mie la augsburg mi-a zis ca face 8 milioane, si daca se poate mai zi-mi si mie unde este senzorul de relanti? Multumesc
cimo
salut,

Da, la pretul asta pt senzorul de relanti + regulatorul relanti ar fi acceptabil in cele din urma. Piese noi sau second? Daca sunt noi de unde le-ai luat?
cimo
nashu1111 mai ai clapeta veche?
CYP VFS
8 mil este foarte scump eu l-am schimbat pe al meu asta vara si am dat pe el nou la magazin de piese auto 195 de ron, dar mai intai incearca si curatil nu iti ia mai mult de 20 de minute uite niste poze care va vor ajuta.
ricochet2
Ce pacat ca stai asa departe, CYP. Precis ai da de cap la multe din probleme.
oves
as vrea sa intreb daca se poate curata cu diluant? sau trebuie sa ramana uns motorasul de relanti?
cridaia
QUOTE(oves @ 20 Jan 2010, 12:29)
as vrea sa intreb daca  se poate curata cu diluant? sau trebuie sa ramana uns motorasul de relanti?
*


se curata cu WD40
CYP VFS
Diluantul dizolva garniturile si plasticul, asa ca stai cuminte mai degraba dcenzurat de iti cumpara un spray degripant ca este mult mai bun si mai ieftin e in jur la 15 ron
cimo
salut CYP

am si eu aceleasi probleme.ce fel de magazin era acela? dintr-asta de cartier cu piese si dacia? sau piese auto straine

pozele care le-ai postat sunt cumva de la un rx4? dc da am si eu nevoie de o anumita poza cu culorile unor fire.

deasemena acelasi model de clapeta acceleratie nu e de gasit

o zi buna
oves
Poate intreb o prostie ..nu poate cineva sa-mi explice unde este sonda de apa ?
CaLeDONis
la suceava la -25 de grade pe la ora 10 ziua dupa ce noaptea au fost -29,5 laguna a pornti fara probleme sa turat cam 1min la 1400 maxim 1500 dar erau -25 de grade afara:-s
CYP VFS
Cam mult 1400-1500 turatii la mine nu trece niciodata peste 1200 indiferent de temperatura de afara , marti erau -28 de grade si tot pana la 1200 de rot/min statea.
CIMO in legatura cu problema ta nu stiu vad ca tu ai Scenic si eu am Laguna si motorizari diferite, in legatura cu magazinul e un magazin care se ocupa cu orice piese de la toate marcile auto.
Vasiu
Am si eu o mare nedumerire.De azi a inceput si la mine s-o ia razna relantiul.Doar ca la mine se tureaza singur de pe la 1400rpm la 1900-2000rpm cand am cel putin 40km/h.Cand incetinesc scade usor turatia,iar cand opresc se fixeaza unde trebuie.Penultima oara nu mi-a scazut sub 1100rpm.Sa fie tot de la senzorul relanti?
ricochet2
Ala e. Dar ce curat e motorul la masina aia. Nu e a ta, asa-i ? Vad un nr. strain.
Vasiu
QUOTE(ricochet2 @ 4 Mar 2010, 02:03)
Ala e. Dar ce curat e motorul la masina aia. Nu e a ta, asa-i ? Vad un nr. strain.
*


E a mea.Poza e de cand am cumparat-o.Avea nr. de Franta.
ricochet2
Foarte fain.
laguna msi
sal am avut si eu probleme cu turatia la pornire am schimbat regulatoru de relanti dar tot asa era de turata dar am fost la ub batran si ala mia facuto din prima iti trebe garniturile de la corpu clapeta is 2 garnituri una mica una mare is cam 50 de ronii in reprezentanta problema e ca iti trage aer fals si te pot eu ajuta cu un regulator de relenti nou nout iti dau la 100 de roni daca vrei
ionutzcioby
QUOTE(Vasiu @ 4 Mar 2010, 00:45)
Am si eu o mare nedumerire.De azi a inceput si la mine s-o ia razna relantiul.Doar ca la mine se tureaza singur de pe la 1400rpm la 1900-2000rpm cand am cel putin 40km/h.Cand incetinesc scade usor turatia,iar cand opresc se fixeaza unde trebuie.Penultima oara nu mi-a scazut sub 1100rpm.Sa fie tot de la senzorul relanti?



am aceiasi problema de vreo luna.In mers relanti de 1400-1600,in loc relanti perfect.E foarte enervant.Tot am zis ca o fi de la vremea rece dar cand a dat caldura...aceiasi poveste.Am schimbat bujii...nici un rezultat.Am curatat senzorul ala si nimic.Azi l-am curatat iar si mai rau am facut.Pornea si imediat murea motorul,apoi pornea si ramanea pe la 2500.Am dat comanda de alt senzor(supapa reglaj relanti zice tipul de la piese).Maine vad daca am aruncat banii pe fereastra de pomana sau se rezolva beleaua.
ricochet2
Senzorul de relanti trebuie montat in pozitia din care l-ai scos.
Vasiu
QUOTE(laguna msi @ 4 Mar 2010, 21:01)
sal am avut si eu probleme cu turatia la pornire am schimbat regulatoru de relanti dar tot asa era de turata dar am fost la ub batran si ala mia facuto din prima iti trebe garniturile de la corpu clapeta is 2 garnituri una mica una mare is cam 50 de ronii in reprezentanta problema e ca iti trage aer fals si te pot eu ajuta cu un regulator de relenti nou nout iti dau la 100 de roni daca vrei
*


Ideea e ca nu am probleme la pornire...Si apropo...l-am curatat azi si a inceput sa mearga mai bine.Mai face din cand in cand,dar acum macar imi sta la relanti asa cum trebuie.Si nu inteleg de ce vrei sa-mi vinzi regulatorul cand tu imi spui ca problema e de la garniturile de la corpul clapeta blush.gif Si am o mare rugaminte la tine...ai cumva o poza cu garniturile repective?...ca acu 2 zile mi-am cumparat set de garnituri si mi-au ramas o gramada(am avut nevoie doar de cea de chiuloasa)
ionutzcioby
am montat azi un senzor relanti nou.Nici o diferenta.In mers,scoasa din viteza la vreo 70 la ora relanti de 1400.Pe masura ce incetinesc relantiul se stabilizeaza iar cand opresc in loc ingheata la 800.Am aruncat banii de pomana.Daca cineva e sigur ca are senzorul de relanti stricat am unul nou nout de vanzare.l-am montat acum o ora si cred ca raman tot cu cel vechi.

5 Mar 2010, 12:56:
Sper sa fie garniturile despre care se vorbeste aici.Un prieten de al meu are o problema asemanatoare la instalatia de gaz.Si piesa care nu functioneaza seamana mult cu senzorul de relanti.La el ii zice electrovalva.Dupa mai multe incercari de reparatie a ajuns la concluzia ca e calculatirul dus.Sper ca nu e cazul si aici.
valifilioreanu
Cred ca e clapeta de acceleratie, incearca sa scoti tubulatura filtrului de aer care duce inspre botul masinii.Cu cat mergi mai tare, cu atat mai mult volum de aer intra cu japca pe acolo. Incearca sa mergi fara acea tubulatura, astfel incat sa-si traga un volum de aer constant din compartimentul motor.Daca nu mai face urat inseamna ca traga aer fals pe la clapeta.
laguna msi
nu am poza cu garniturile dar sti ce sa faci deschide capota si lasa motoru la relanti ia un sprei de curatat frane si sufla din abundenta unde este corpu clapeta in special unde is garniturile daca motoru se opreste cand dai cu spray inseamna ca iti drage aer fals si de aia iti sta turata masina in cazu asta trebe sa schimbi garniturile de la clapeta de acceleratie[is 2]incearca ca te costa doar 50 de roni
Vasiu
Acum nu vreau sa par "ghips",dar din clapeta de acceleratie eu inteleg capatul unde vine cablul de acceleratie.
ricochet2
Nu mai pune poza asta, ca ma astup cand vad cat de curat si frumos e pe acolo. Asa era si a mea cand am cumparat-o. Acum e prafuita dar nu ma bag sa spal, am vazut ce au patit destui.
ionutzcioby
Poate cineva sa explice mai detaliat cum se ajunge la garniturile alea de la clapeta.Si inca ceva.daca acoper etans tubulatura de aer la mine moare motorul.Putin probabil sa aiba aer fals.Turatia e aiurea rau.Dimineata porneste pe la 1400.Dupa ce se incalzeste si plec de pe loc,la prima calcare de ambreaj o ia razna,adica sare de la 1400 la 1800 coboara iar si tot asa...in mers scoasa din viteza se stabileste pe la 1400 iar pe loc cu motorul cald e perfecta..800.
Vasiu
QUOTE(ionutzcioby @ 8 Mar 2010, 12:58)
Poate cineva sa explice mai detaliat cum se ajunge la garniturile alea de la clapeta.Si inca ceva.daca acoper etans tubulatura de aer la mine moare motorul.Putin probabil sa aiba aer fals.Turatia e aiurea rau.Dimineata porneste pe la 1400.Dupa ce se incalzeste si plec de pe loc,la prima calcare de ambreaj o ia razna,adica sare de la 1400 la 1800 coboara iar si tot asa...in mers scoasa din viteza se stabileste pe la 1400 iar pe loc cu motorul cald e perfecta..800.
*


Exact asa patesc si eu.Aceleasi simptome.Acum sunt prea ocupat sa vad care e baiu',dar daca afli ceva,te rog sa scrii si sa pui si o poza-doua daca poti.In caz ca rezolv eu mai repede,voi face la fel.
ionutzcioby
pastram legatura.Om da de belea pana la urma...
oves
Ma inscriu si eu aici la probleme cu turatia aceleasi simptome ...in mers cand scot din viteza si o las in gol sau in oras cand apas ambreiajul sa schimb imi joaca turatia .Stie cineva cum se poate desface acolo la clapeta ca sa pot curata?
ionutzcioby
gasim noi cum sa dam clapeta jos.Roaga-te doar sa fie ea de vina.Ma tem sa nu fie ceva mai grav...
oves
ma gandesc ca este clapeta pentru ca tine turatia ridicata cat timp am viteza mai mare apoi cum franez scade si turatia (asta fara sa accelerez ci pe liber)...si ma gandeam ca primeste aer fals pe la clapeta .Sper sa o pot demonta fara greutati mari pentru ca am citit ca ar trebuii ridicat motorul pe un cric si asa mai departe
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.