Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
s_j_teo
Cred ca este corect sa fie separat de modelul Megane,acest nou model are o noua denumire Fluence ! Si nu este varianta sedan a modelului Megane III.Parerea mea ar trebuii un nou subforum dedicat acestui model.Daca moderatorii nu sunt de acord pot inchide acest topic.
spy_oh_joy1389
ii sta bine pe culoarea asta.
doar mie mi se pare ca mai seamana si cu nissan almera sedan de la spate?
clr
Si de ce crezi tu ca nu e varianta Sedan? Doar pentru ca nu i-au mai spus Megane Sedan, ci Fluence?
s_j_teo
Nu numai ! Nu am vazut masina live dar daca te uiti atent partea frontala este altfel si farurile au alta forma la interior vitezometrul este altfel decat la Megane 3,schimbatorul de viteze. La actualul model Megane 2 nu exista asemenea diferente intre cele 2 variante de caroserie.De aici am tras eu concluzia ca vorbim despre alt model. Poate cand apare live si in Romania vom mai descoperii si alte deosebiri (inafara de cele care vor aparea in ochiii unor specialisti de pe forum precum ca modelul este fabricat in Turcia. biggrin.gif),Si din cate am citit eu Renault vrea clar sa diferentieze aceste masini ca fiind modele diferite. Vom vedea!Bara fata difera, indoitura de pe mijlocul capotei la Fluence dispare! Nu bas sunt la fel !
rtBK
se pare ca masina prezentata se numeste fluence sport way... dupa toate bla-blau-rile o sa fie un link in dreapta jos.


http://www.renault-fluence.com/renault-flu....php?lang=ro_RO
sagetator
Sunt f. curios daca-l vor echipa si cu dieselul de 150cp, pe de o parte, iar pe de alta daca va avea calitatea materialelor si a finisajelor cel putin ca la M3. huh.gif
AlexanderCarstoc
no offence, dar este urata rau. urata la modul ca parca nu mai are nimic din renaul. este o omleta intre, bmw/ford/nissan/peugeot... stearsa rau...

in schimb Megane 3, bestial...
sagetator
De acord.... parca e fara personalitate... parca nu mai e un Renault... dar poate chiar asta s-a urmarit...

Interiorul insa e de Renault.
Master01
Daca e destinata pietelor din Romania, Turcia si Rusia, poate va fi construita ceva mai solid pentru drumurile noastre, avand in vedere ca majoritatea oraselor au numai gropi si programe de lucrari pe carosabil (de fapt de sapaturi pe carosabil). Obligatoriu cu PDG-pachet drumuri grele.
s_j_teo
Cu siguranta va avea PDG standard.Din punctul meu de vedere este OK si la masina actuala am PDG si pentru Romania este necesar la ce pseudo sosele avem...
andrei h
Salut.Sa nu uitam ca acest model cel mai sigur este "desenat" de noul designer sef Laurens van der Acker care intre timp ia luat locul lui Patrick le Quement.De aceea ni se pare ca iese din tiparele Renault.


Sursa referitor la chief designer http://www.automarket.ro/stiri/seful-desig...ault-20053.html
aphophis
nu cred ca acker a influentat vreun design pana acum la renault
greenux
E frumoasa iar stopurile si spatele parca aduce cu Ford Mondeo. Apropo, am vazut ieri in showroom Renault Megane Estate, cel nou. SUPERRRRRRRRRRRRRR!!!!
ssilviu
QUOTE(andrei h @ 22 Sep 2009, 00:37)
Salut.Sa nu uitam ca acest model cel mai sigur este "desenat" de noul designer sef Laurens van der Acker care intre timp ia luat locul lui Patrick le Quement.


Nu are absolut nicio treabă. Designul unui model este finalizat cam cu vreo doi ani înainte de producție. Și cum designul ăsta e debutat în primăvara pe SM3, s-a cam terminat forma lui încă de pe la inceputul lui 2007.

Așadar, creațiile supervizate (că el nu prea se va ocupa cu designul efectiv) de Acket le vom putea admira pe un model de serie abia de prin 2011 și pe concepte probabil de anul viitor.
andrei h
Oricum fara suparare , Fluence cred ca o aiba ceva teren de pierdut in fata lui Chevrolett Cruze
adip
Cruze se vinde in toata lumea, Fluence nu prea. A fost scos cu tinta directa tarile sarace.
ncristi
Si cruze la fel. Ti se pare ca , virgula, cruze ar avea o tinta mai inalta smile.gif ?
mefmef
Despre Cruze am citit cam multe pareri nu prea bune. Zicea cineva pe aici ca daca ii dezactivezi ESP-ul incepe sa aiba probleme destul de mari de stabilitate.

Singura mea problema legata de Fluence e cu platforma aia care e si nu e de Megane 3.
Daca ar afla cineva in ce constau exact "minusurile" pt aceasta platforma, stiti voi ... "non-visible decontenting".

In rest, masina pare ok.
adip
QUOTE(ncristi @ 22 Sep 2009, 21:59)
Si cruze la fel. Ti se pare ca , virgula, cruze ar avea o tinta mai inalta  smile.gif  ?
Cruze din ce stiu se vinde si prin Europa de Vest sau Australia. Despre Fluence se poate spune asta?
Modus
Vom vedea daca Fluence se va vinde si in Vest sau nu. Pana acum, nimeni nu a zis ca nu se va intampla asta.
M i h a i
O sa se vanda mai slab decat M3.....suna bine? biggrin.gif
etransport
Mi s-ar fi parut mai interesant daca s-ar fi numit tot megane si daca ar fi avut aceleasi linii de design... Am impresia ca radiatorul aduce cu cel de la clio. Este ca si cum ai incerca sa imbraci un adolescent in frac! Mie cel putin asta imi sugereaza smile.gif) . E clar ca a fost creata pentru tarile mai sarace... Va fi probabil limuzina nr. 1 la asiaticii saraci, desigur sub numele Samsung SM3!
441529
Ceva estimari de preturi?
eduardsebe
Degeaba estimam cu nu foloseste la nimic...oricum preturile vor fi putin mai mici decat cele ale Megane-ului 3 hatch...doar Fluence e un low-cost
ssilviu
Teoretic ar trebui să fie mult mai mici. Pentru că Megane 2 Sedan avea prețuri puțin mai mici decât cele ale hatch-ului, iar el nu era un low cost.
Avani
@ssilviu: poate de nou.. hatch-ul era mai scump, ca la SH se vinde mai ieftin.
Solon
Pai si silviu ce a zis?
valikris2002
pun si ei ceva motoare pe fluence cu distributie pe lant de schimbat pe la 250 mii km cum e la fiat linea, cand am luat eu meganul lansasera italienii linea si aveau o oferta gostoasa motor de 1.3 90 cp motorina de ma pusese in balanta, pana la urma am ales reno, da parca am un handicap cu distributia asta la 60 mii
s_j_teo
Este un handicap distributia la 60.000 km eu trebuie sa o fac si costa cam 2900-3000 lei am intrebat la service.Poate la Fluence vor fii reviziile la intrevale mai mari de Km.
bebecool
Asta daca o faci la Reprezentanta Reno.Eu am renuntat dupa expirarea garantiei sa mai fac reviziile si sa mai intretin masina la un service autorizat Reno.
Distributia cu tot cu pompa de apa nu cred ca ma duce mai mult de 10 mil vechi.
s_j_teo
da asa este dar eu mai am garantie inca un an !
bebecool
Atunci iti recomand sa ''te descurci'' ph34r.gif. O stampila, o aluna, o maslina, vezi tu.
rebelhawk
Oare sunt singurul caruia i se pare ca Fluence arata mai degraba a facelift pentru Megane I?!
rtBK
cam da... oricum, daca argumentezi poate ne deschizi si noua ochii
eduardsebe
mie nu-mi pare a facelift...nu vad vreo asemanare


user posted image
user posted image
tatimeu
ba da e mare de tot asemanarea; aceleasi faruri , grila identica parbrizul panoramic la ambele; ce dracu acum nici chiar asa o fi renaultul pentru uni un jeg de masina, dar nici sa ajungem sa vdem o masina proiectata si desenata pentru 2009 cu una din 1998 sau o fi mai veche.
nu spun ca e foarte frumoasa, e o masina care oricum nu se poate compara cu meganul clasic.
IAIA
capota taiata ca la m2 ... arata mai degraba ca o combinatie intre m1 si m2 ... mie unul imi place ce a iesit ...
Coro
QUOTE(rebelhawk @ 26 Sep 2009, 10:43)
Oare sunt singurul caruia i se pare ca Fluence arata mai degraba a facelift pentru Megane I?!
*



up.gif

nu esti singurul, saptamana trecula la intalinire discutam acelasi aspect:
grila dintre proiectoare, bandouri laterale, portiera spate cu coborarea lunetei foarte asemanatoare cu Megane I sedan, iar linia portbagajului cu cel de la Megane I coupe
zizu
cand o sa apara in romania ?
eduardsebe
in noiembrie
zizu
a fost cineva la frankfurt sa vada masina asta live? sau doar va dati asa cu presupusul ca va plictisiti acasa
blink.gif
Solon
Uite tocmai ceream culoar de zbor! Suntem cativa care plecam la Frankfurt sa vedem pe viu "mizeria"!
Vrei sa stii si care suntem?
Coro
ne plictisim acasa, ...da' cred ca ai uitat cum arata meganu'

[attachmentid=1627555234] [attachmentid=1627555235] [attachmentid=1627555236] [attachmentid=1627555237] [attachmentid=1627555242] [attachmentid=1627555239] [attachmentid=1627555240]

si nu trebuie sa fii artist ca sa vezi similitudini, de aici afirmatiile ca Fluence se trage mai mult din Megane I decat din Megane II.

...si coupeul
[attachmentid=1627555241]

dj22sib
Sa arate ea asa si sa coste 10-11 mii de inceput, sa avem si noi bani sa ne luam biggrin.gif.
s_j_teo
Nu ma pronunt 100% pana nu vad live masina.Dar cu preturi acceptabile masina cu siguranta va avea cerere destul de mare.Romainii sunt mari fani ai masinilor sedan.Clio nu a spart piata?A fost ani la rand cel mai vandut model de import si nu are nici o forma super tare si nici nu stiu ce performante sau calitate de fabricatie iesita din comun.Dar a avut un pret OK cat sa-si permita romainii si a avut si portbagaj mare alt lucru cerut pe piata romanesca.De ce sa nu recunosc ca si eu sunt fanul variantelor sedan cu porbagaj mare biggrin.gif .Vom vedea cand apare ce si cum o fi masina asta.Pacat ca nu a fost cineva la Frankfurt sa auzim o parere a cuiva care a vazut masina live!
tudor.
QUOTE(zizu @ 27 Sep 2009, 11:30)
a fost cineva la frankfurt sa vada masina asta live? sau doar va dati asa cu presupusul ca va plictisiti acasa
blink.gif
*




Eu am vazut masina. Nu m-a impresionat dar nici nu mi s-a parut asa o mizerie cum spun cativa pe aici. E adevarat ca nici nu i-am dat mare atentie.
zizu
sa o vedem,sa o testam si apoi sa dam verdicte nu asa am vazut cateva poze si gata asta e cea mai urata si mai proasta masina
s_j_teo
Este exact ce se va cere in Romania!Ai vazut-o mai deaproape sau asa din trecere?Ma refer daca ai studiat-o putin?Mutumesc!
tatimeu
[attachmentid=1627555373]
[attachmentid=1627555374]

[attachmentid=1627555375]
[attachmentid=1627555376]

oare chiar seamana atat incat sa putem spune ca este un facelift la megane classic?
eu drept sa spun nu prea vad acest lucru
Fluence prin liniile pe care le are aduce mult mai mult cu o masina solida, mult ami masiva decat clasicul megane, care dupa parerea mea pare mult mai alungit, mai subtirel. nu spun ca nu e frumos dar totusi mi se pare ca e o diferenta destul de mare
adytym
frumoasa poza din profil (prima poza),arata foarte bine la prima impresie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.