Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cu DACIA la Nurburgring
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Calatorii si Intalniri
cmres80
Am vazut pe internet niste filmulete de pe celebrul circuit mentionat in numele topicului, in care oameni pasionati de automobilism isi conduceau cu placere si virtuozitate propriile masini, devenind pentru cateva tururi de pista piloti de curse.
Nu am cautat poate suficient insa nu am gasit pe nimeni care sa conduca o celebra Dacie pe celebrul circuit.

Din ce am mai gasit pe internet, citez:

"Cazarea pentru doua persoane, la o vila din zona este intre 40 si 80 euro/noapte. Convenabil, mai ales ca e vorba de o zona frumoasa, in care sotia/prietena sa nu se plictiseasca prea rau.
Bun. Ideea e ca eu n-as merge acolo cu avionul. Cea mai indicata mi se pare masina. Nu e si cea mai comoda solutie, dar mie imi place sa conduc, asa ca prefer masina. Cum naiba sa ajung la Nurburgring si sa nu fac o tura cu masina mea pe cel mai misto circuit din lume? Partea cu “cel mai” e relativa, dar e justificata de parerea majoritatii celor care cunosc circuitul.
Deci, pentru un hatch normal, cu motor mic, cum e al meu ar insemna cam 150 euro benzina. Doar dus. Cazarea – 3 nopti – ar insemna 180 euro (cu 60 euro/noapte – 2 persoane). Ajungem la 480 euro, drum dus-intors, cu cazare cu tot.
Acolo se pot face urmatoarele chestii. Un tur de circuit, ca pasager, intr-un “Ring-Taxi”, adica un BMW M5, care costa 185 euro, pentru maxim 3 persoane. Scump. Cam prea scump. Dar tentant mai ales ca turul e “at racing speeds”. Se merita daca esti cu 3 prieteni, pentru ca imparti costul si poti sa pui si un pariu de genul “care vomita primul” si ai sansa sa-ti recuperezi banii. Apoi, un tur de circuit cu masina personala, care costa – din cate imi dau seama din site-ul asta in limba germana – cam 23 de euro."

Acum, ideea este cati dintre noi am fi dispusi sa mergem intr-o astfel de excursie si cat de multi am fi dispusi sa dam poate o valoare mai mare decat valoarea propriei masini pentru o excursie de genul celei mentionate mai sus!?

Consider insa ca daca ne strangem mai multi ar fi o experienta unica in viata, pentru ca sunt pe forum cativa useri(stiu ei care sunt) care au masini bine puse la punct si care, cred ca ar face o figura frumoasa pe celebrul circuit.

Eu unul...trec 5 ture cu Dacia din dotare ca pe un vis pe care voi urmari sa-l indeplinesc in urmatorii 2 ani.


Rog moderatorii, daca se poate, sa mute la sectiunea romana acest topic (oboseala si-a spus cuvantul).

Multumesc
paul_damian
QUOTE(cmres80 @ 17 Sep 2009, 21:58)
Apoi, un tur de circuit cu masina personala, care costa – din cate imi dau seama din site-ul asta in limba germana – cam 23 de euro
*


De pe site-ul oficial (http://www.nuerburgring.de):

"Das Grand-Prix-Strecken-Erlebnis kostet 30,00 € für 20 Minuten Fahrspaß" - 30 Euro pentru 20 de minute pe circuitul de Grand Prix (5,148 km), si de la 23 Euro / tura (75 Euro / 4 ture, etc) pe Nordschleife (20,8 km). Circuitul de Grand Prix e deschis pentru turele personale numai 28 de zile pe an, Nordschleife mai mult; date exacte pot fi gasite la http://www.nuerburgring.de/ft/events-veran...gskalender.html

dizzy
O idee buna.
Ce ar fi sa se adune toti amatorii de reising si sa o arda pe acolo pana isi zboara pistoanele?
C a t a l i n
Eu cred că nu ți se va permite accesul pe circuit cu mașina din semnătură.
einstein1984
Si eu cam la fel cred. Ai fi prea melc si ca atare un pericol pentru ceilalti participanti.
UXE
pl ca exista pericolul sa se dezintegreze pe circuit 04.gif
VladG
Mie mi s-ar parea mult mai interesant turul ala cu M5-ul, insa doar eu si soferul. Cu masina plina senzatiile cred ca nu mai sunt asa de "tari" wink.gif

Daca vrei sa te "joci" cu masina, nu-i nevoie sa te duci chiar pana acolo. Sunt cateva trasee de munte si in tara, foarte putin circulate, iar daca te duci si noaptea, chiar nu e nimeni pe ele. De ex: Campu lui Neag - Campusel (zona Petrosani). Nu sunt localitati, case, nimic, iar asfaltul se termina in forestier, deci nici trafic...

Nu e un circuit amenajat, dar decat sa vad ce vad pe Valea Oltului, de exemplu, unde multi isi arata muschii de la motor, mai bine sa mearga in zone necirculate.
paul_damian
QUOTE(C a t a l i n @ 18 Sep 2009, 08:18)
Eu cred că nu ți se va permite accesul pe circuit cu mașina din semnătură.
*


Ti se permite accesul cu orice masina e in stare sa depaseasca 60km/h.
Razor
Eu am fost pe Nordschleife si marea problema o reprezinta masinile foarte lente care sunt pe trasa ideala. Pe unele zone de circuit se ating si viteze de 300 kmh, iar daca esti pe trasa ideala pot spune ca esti un real pericol pentru tine si pentru altii.
Ca si sfat, du-te in primul rand sa vezi circuitul si sa te dai cu altcineva, sa stai in dreapta si sa inveti trasele, crede-ma ca sunt 2-3 viraje in care vi cu 180 si esti pe creasta de zona de franare pe care daca n-o sti ... iei din plin cauciucurile de pe marginea virajului la 90 grade. Acuma nu spun ca tu o sa te dai asa de tare, dar decat sa te expui la un pericol si sa te dai doar cu ochii pe oglinda retrovizoare... mai bine te dai cu Sabine cu Ring taxi.
Am vazut si masini lente si vechi pe circuit dar, cred ca erau conduse de piloti experimentati si imediat ce vedeau o masina in retrovizoare se trageau pe zona de viteza mica.
Sunt cateva reguli pe care ar trebui sa le sti inainte sa intri pe circuit, gen semnalizatul, gen farurile aprinse daca esti pe turul rapid, ...
Dar si sa stai la un gratar pe marginea traseului (se practica de f mult timp) si sa vezi o cursa este extraordinar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.