marcel dan
1 Sep 2009, 11:02
de catva saptamani am o problema, cand este motorul cald si opresc, cand vreau sa pornesc nu mai porneste numai dupa ce se raceste motorul, am fost la service si mi-a schimbat bujiile(spunand ca asta e morivul) dar in continuare patesc asa ceva... un sfat???
cmandrei
1 Sep 2009, 11:12
Trebuie sa ne explici putin mai amanuntit ... ce intelegi prin motor prea cald ? unde este acul/indicatorul de temperatura ? ventilatorul de la radiator porneste ? (ai facut acest test la service) ... cum adica nu porneste ? nu invarte deloc sau invarte motorul dar nu porneste ? nu porneste din prima sau nu porneste cateva minute bune pana se raceste putin motorul ? la ce service ti-au spus ca motorul nu porneste la cald din cauza bujiilor ? Motor 8V sau 16V ?
marcel dan
1 Sep 2009, 11:28
cand este cald motorul (indicatorul de temperetua a apei indica normal) opresc motorul si nu mai porneste, invarte electromotorul, cand mai scade un pic temperatura apei pornsete fara probleme .
am fost la service la remault si nu a depistat nimic pe tester, cupleaza si ventilatorul
cmandrei
1 Sep 2009, 11:39
Spre exemplu ... de cate ori ai incercat sa pornesti cu motorul cald si nu a vrut ? adica ... incerci si nu vrea sa porneasca, scurt la automat si de mai multe ori consecutiv ? o data mai mult si degeaba ?
De ce intreb ? - senzorul acela de turatie lucreaza misterios ... si daca uneori iti porneste daca dai scurt si de mai mult ori atunci in principiu el este de vina ... din pacate (cel putin cam asa se manifesta si se manifesta {rar} si la mine)
marcel dan
1 Sep 2009, 11:54
am dat la cheie de mai multe ori si scurt si mai lung si cu chin cu vai a pornit dupa lungi insistente dar termini bateria pana acum pornea la sfert de cheie indiferent de anotimp mai ales ca e pe benzina nu prea vad ce sa aiba eventual injectoarele....
cmandrei
1 Sep 2009, 14:06
Cred ca ar fi gasit ceva cu testerul daca era vorba de injectoare ... nu se aprinde la bord nici un alt martor ? toate becurile se sting ? ... totusi pare a fi senzorul de turatie. (captor rpm ... vezi ca exista un topic intreg despre asta ... ) - dar poate fi si altceva ... cred ca ar fi util sa mergi la un electrician, pana ajungi se incinge, opresti motorul si "te rogi sa nu porneasca" ca omul sa-si poata da seama despre ce e vorba
PhilipMorris
1 Sep 2009, 15:16
Ti-a verificat si bobina de inductie la service?
La vechea mea dacie bobina de inductie era bulita si exact asa facea. Incearca si pune mana pe ea dupa ce ai incalzit motorul si vezi daca frige tare. Ai grija, ca s-ar putea sa fie foarte incinsa, sa nu te frigi.
Daca nu poti tine mana pe ea de incinsa ce e, e posibil sa trebuiasca sa o schimbi.
oanadenisa
4 Sep 2009, 17:25
asa am patit si eu o data cand am alimentat cu benzina efix de atunci alimentez in continuare cu 95*de la petrom
GlontZ_YO!
4 Sep 2009, 18:50
Nu cred ca benzina efix este slaba calitativ, o folosesc de 2 ani si nu am avut probleme. O singura data insa, cand culmea, alimentasem de la petrom
nu a pornit masina din prima, dupa ce motorul a fost cald, si masina a stat in soare. Am intrebat un mecanic si mi`a zis deasemenea ca poate fi vorba de senzorul de turatie, ca atunci cand porneste de la a 2`a, a 3`a cheie in sus, trebuie un pic miscat.
QUOTE(GlontZ_YO! @ 4 Sep 2009, 18:50)
Nu cred ca benzina efix este slaba calitativ, o folosesc de 2 ani si nu am avut probleme. O singura data insa, cand culmea, alimentasem de la petrom
nu a pornit masina din prima, dupa ce motorul a fost cald, si masina a stat in soare. Am intrebat un mecanic si mi`a zis deasemenea ca poate fi vorba de senzorul de turatie, ca atunci cand porneste de la a 2`a, a 3`a cheie in sus, trebuie un pic miscat.
Am avut si eu aceasi problema si era de la senzor.
Am curatat si a pornit la prima cheie.
bilstan
7 Sep 2009, 17:39
QUOTE(oanadenisa @ 4 Sep 2009, 17:25)
asa am patit si eu o data cand am alimentat cu benzina efix de atunci alimentez in continuare cu 95*de la petrom
Eu alimentez numai cu efx...sincer mi se pare cea mai proasta..dar m-a muscat sarpele sa-mi fac card ca sa nu mai stau la coada la casa...omv rules ...
vallixx
7 Sep 2009, 20:27
Te contrazic, benzina EFIX95 de la Rompetrol nu este asa proasta calitativ. Oricum este peste Carrera 95 de la OMV clar.
La OMV motorinele am inteles ca sunt bune, benzinele insa...cam slabute.
Eu alimentez ori cu EFIX de la Rompetrol , ori cu Tempo 95 de la MOL si mi se par printre cele mai bune benzine de 95 din Romania.
Si oricum si LUKOIL daca avea ( care mi se pare cea mai slaba ) si tot nu putea sa aiba legatura cu pornirea defectuoasa, intrucat inteleg ca la rece o ia.
Daca era benzina slaba nu ii pornea nici la cald, nici la rece, cand pornea nu tragea bine, consuma mult fara rost....
Si a mea s-a inecat uneori si a pornit la cald doar dupa 5-10 min cu insistente.
Nu prea am bagat-o in seama ca a facut doar de vreo 5 ori in 2 ani si am gasit remediul - nu mai dau chei scurte, invart pana simt ca o ia motorul altfel la cald poate sa nu porneasca si sa se innece cu benzina nearsa.
virgilpopa
10 Sep 2009, 16:40
Pe rind ,in ordinea frecventei de defectare-evident dupa parere mea-
1.captor(senzor)PMH murdar
2.bobina de inductie-vezi ce a zis tipul de dinainte
3.sonda lambda din catalizator defecta+contacte perlate la releul aferent din cutia de relee
4.sonda de temperatura,asta doar daca acul de masurat temperatura din bord se urca la maxim sau aproape de maxim,atunci protectia termica taie alimentarea cu combustibil...ma rog ar trebui sa se opreasca si in mers,dar tu zici ca nu face asta.
Daca nu te descurci si daca nu rezolvi ceva cu masina ,cunosc eu un "doctor" specializat in astea.
Apropo..desteptii ai la Renault au pus testerul cind era motorul cald si nu pornea sau ....dupa ce s-a racit si evident ca era totul ok?
baieti , asa am patit eu , nu-mi mai pornea decat dupa vreo 10 chei atunci cand era motorul incalzit . Asa cum am mai vazut pe forum am banuit ca e senzorul/captorul de turatie , banuiala confirmata in reprezentanta cand am pus-o pe tester . Acest senzor nu mai citeste temperatura motorinei si de aici problemele ...
Kit-ul m-a costat 157 lei in reprezentanta + 30 lei manopera si totul s-a rezolvat in 30 min.
Atentie , kit-ul curinde o parte mecanica - cablu +ansamblu suruburi - pe care se formeaza pilitura in timp si trebuie prima verificata si o parte electronica - pe care am schimbat-o eu pt ca facea scurt .
16 MDM
26 Sep 2020, 07:17
Am un Megan clasic 1.9 dci din 2002.Cand motorul se încălzește pornirea este greoaie.
As dori sa știu dacă a mai plătit cineva aceasta probleme și cum a fost rezolvată . Vă mulțumesc!
espacern
26 Sep 2020, 07:45
Curata senzorul de pe volanta...sau schimba-l cu altul nou!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.