Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: NU FUNTIONEAZA CHEIA MECANICA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
COSI
Am ramas fara baterie dupa o stationare mai indelungata si nu reusesc sa mai deschid masina...cheia din cartela se invarte in gol.
Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi cum as putea sa o deschid altfel fara sa-mi sparg geamurile!...sau sa deschid capota din exterior!
VA MULTUMESC!
Ru55eL
decat sa spargi geamul , mai bine dai o fuga la magazin si cumperi o baterie..sau foloseste cealalta cartela..cea de rezerva
tr_viorel
Cred ca omul intreaba la disperare:ce sa faca cu cartela daca nu are curent, iar bateria cum sa o puna daca nu poate deschide masina-inclusiv capota.
Regret, dar eu personal nu vad o rezolvare decat prin deschiderea capotei, poate se ajunge la sistemul de zavorare, prin desfacerea grilelor frontale. Am spus poate-e numai o parere.
gaso
grilele nu se pot desface sunt prinse prin interior cu suruburi,incearca cu o sarma sa prinzi cablul care deschide capota si sa tragi de el pe la grile.
Io_mi_s
Incearca asta si scrie-ne si noua ce-ai reusit.
DRD
Ai incercat sa introduci cheia din cartela si se invarte in gol ?? sa inteleg ca e butucul stricat ? .Eu am ramas fara baterie dar am deschis masina in 2 min, am scos cheia din cartela, am dat capacul de la maner jos, am bagat cheia in butucul usii si gata. Alta metoda nu prea cred ca e fara sa spargi un geam.
konektor
Desfaci grila din fata de pe partea soferului. Deasupra radiatorului ai sa vezi un plastic de culoare alba. Cu o surubelnita il desfaci cu grija( protejeaza niste fire). Bagi apoi mana intre radiator si firele alea pana dai de cablul de la capota, ala negru si grosut si tragi de el in jos pana face clank (atunci capota s-a deschis).
Treaba cea mai nasoala e ca ai nevoie de o mana de domnisoara (sau un ginecolog priceput), chestia e ca se poate face, la mine s-a rupt cablul din chestia de plastic de pe
cadrul metalic!
Bafta!
solidconvert
QUOTE(gaso @ 29 Aug 2009, 16:33)
grilele nu se pot desface sunt prinse prin interior cu suruburi,incearca cu o sarma sa prinzi cablul care deschide capota si sa tragi de el pe la grile.
*


Vezi ca grilele nu sunt prinse in suruburi, ci au niste picioruse de plastic.
Meghitzanul
da, alea se desfac f usor.. cu un pic de grija
mmanolash
am avut aceeasi problema, am scos bateria sa o incarc si dimineata nu a mai functionat yala. am venit cu un tinichigiu de la reno care cu o surubelnita introdusa in partea de jos a grilei din dreapta emblemei a scos-o si apoi a tras cablul capotei si s-a deschis. am pus bateria si am deschis masina in mod normal. aceasta este SINGURA solutie. cu putina grija ( sa nu rupi grila) si imaginatie (sa gasesti cablul) puteti face asta si voi. numai bine!
nlu
QUOTE(mmanolash @ 1 Mar 2011, 12:54)
am avut aceeasi problema, am scos bateria sa o incarc si dimineata nu a mai functionat yala. am venit cu un tinichigiu de la reno care cu o surubelnita introdusa in partea de jos a grilei din dreapta emblemei a scos-o si apoi a tras cablul capotei si s-a deschis. am pus bateria si am deschis masina in mod normal. aceasta este SINGURA solutie. cu putina grija ( sa nu rupi grila) si imaginatie (sa gasesti cablul) puteti face asta si voi. numai bine!
*



Sa nu fi deschis masina un an si ceva ? blink.gif
alexh
@nlu - cateodata topicurile nu sunt facute numai pt a raspunde la o intrebare punctuala. Sunt sigur ca omu' si-a deschis masina pana la urma. Totusi, cu cat mai multe sfaturi / optiuni, cu atat mai bine pentru cei care se vor confrunta vreodata cu problema.

Si oricum e mai bine sa fie toate discutiile intr-un singur topic decat sa fie deschis cate unul pt aceeasi problema wink.gif
Dega
Am patit ceva similar. M-a lasat bateria si am vrut sa o dau jos de pe masina pentru a o pune la incarcat. Logica m-a indemnat sa deschid capota si pe urma sa inchid cu telecomanda toate usile inainte de a da jos bateria. Dupa 2 zile in care bateria a stat la incarcat am incercat sa deschid usa sofer cu cheia mecanica dar... surpriza, butucul se rotea in gol. Nu povestesc toate incercarile pe care le-am facut in urmatoarele 2 zile pentru a-mi "viola" propria masina. In final, cu ajutorul unui levier am departat coltul superior al usii sofer, folosind si cateva pene, pana am obtinut o fanta de circa 4 mm si am blocat usa in aceast pozitie tot cu pene. Prin aceasta fanta, cu o sarma otelita de cca 2 mm grosime, indoita in forma de carlig la un capat si usor curbata pentru a o putea manevra am incercat sa trag de manerul de actionare din interior a usii. Dupa cum stiti manerul acesta este rotunjit peste tot dar pana la urma, dupa circa 100 de incercari am reusit sa trag de el suficient de tare incat sa actioneze zavorul si am putut deschide masina.
De suparare, in aceeasi zi am gasit pe internet un butuc de schimb SH cu cheie cu tot si am schimbat butucul (acum are o singura cheie mecanica). Noroc ca nu a fost scump, 80 de lei cu montaj cu tot. Abia dupa ce am ajuns acasa mi-a trecut prin minte sa-l curat pe cel original si l-am spalat cu degresant si l-am demontat. Functioneaza perfect, doar ca din cauza ca nu a fost utilizat niciodata (aproape 5 ani) butucul s-a imbacsit cu praf, vaselina uscata etc. si pinurile s-au blocat pe pozitia "in interior" si ca urmare butucul se invartea in gol.
Probabil ca toata problema se putea rezolva foarte usor daca dadeam cu spray degresant in butuc inainte de a incerca sa "violez" masina!
Deci atentie, inainte de a da bateria jos verificati functionarea cheii mecanice!
Daca butucul se invarteste in gol nu inseamna ca e strict. Spalati-l cu degresant inainte de a-l schimba.
skorpio_bog
Exact asa am procedat eu in iarna, cand mi s-a descarcat bateria. Inainte sa o dau jos de pe masina, am facut proba la cheia din card daca functioneaza. A functionat perfect asa ca am tras cuiul capotei, am incuiat masina din card dupa care am dat bateria jos si am inchis capota. Bateria am pus-o pe redresor in casa pana a doua zi, dupa care am coborat la masina, am deschis usa sofer cu cheia, am tras capota si am montat-o la loc. Deci e recomandata verificarea cheii din card inainte de operatiunea asta.
georgerusu
eu nu am avut niciodata nevoie de cheia mecanica dar am incercat sa vad daca merge si... nu merge. intra cheia in locasul respectiv dar nu se invarte, e teapan acolo. m-am gandit sa caut butuc si cheie insa pe la dezmembrari pe unde intrebam nu aveau decat butuc fara cheie asa ca am lasat-o balta. Daca are cineva butuc si cheie...pls PM
$$ilvviu
Baga spray de contact in butuc, poate e intepenit.
Steel&Plastic
Si mie mi-a murit acumulatorul iarna asta. sad.gif
Dar pentru ca butucul din usa nu functiona,un amic profesionist auto, a pornit motorul alimentand pe la electromotor si dupa aceea mi-am pus alt acumulator nou ca sa pot folosi si incuia masina. Nu cred ca este o idee buna sa experimentezi singur ceea ce a facut amicul meu pentru ca daca esti 100% si nu iti iese...un electromotoru SH este 360-390 ron si chiar n-are rost!
Existe firme care iti deschid usa contracost-serviciul se cheama -deblocari auto, parca.
Mai este varianta sa iti iei geam din dezmembrari- la mine cel mai ieftin geam costa vreo 60 de lei si e geamul de pe spate-mic . plus montajul + hazul vecinilor (daca va pasa, mie nu)

Acum mai ramane de rezolvat problema cu butucul portierei care nu functioneaza. Ce am observat eu pe cantul usii, este un surub de plastic de culoare neagra cu 2 pozitii.Oare sa aiba vreo legatura acel surub cu sistemul de blocare/inchidere al usii?

anq3ll
Ms konektor,esti meserias
mike12
Vrei sa zici defapt ca amicul tau a dat curent pe la electromotor ca sa poti deschide masina deoarece bateria era moarta , dar ca sa pornesti masina doar alimentand electromotorul astea sunt povesti.
Flavius86
Ma ajuta cineva??? Am un Megane 2 si nu mai pot dechide masina, am schimbat bateria la telecomenzi si degeaba iar cheie mecanica nu am. In bord imi arata semnul acela al exclamarii aprins si cele doua ecrane aprinse. Ce as putea face??? Oare e dusa bateria sau ar putea fi altceva? Va rog ajutati-ma
alintosu
Ai cheie mecanica. Trage de coltul de la cartela unde e facuta o taietura, coltul dreapta jos. Sa nu imi zici ca iti lipsesc cheile din ambele cartele...
Flavius86
Nu are, ambele cartele sunt fara cheie. Ghinion dinasta....
alintosu
Nasol atunci... sunt "baieti" cate stiu sa deschida fara chei dar sunt mai "undercover". Daca erai in CJ te puteam ajuta cu un nr. de telefon. Mai cauta pe goagal poate gasesti vreo metoda mai neortodoxa...succes
goto
Daca ai Renault poti suna la Asistenta Renault. telefon 0248500505. Te pot ajuta ei cu sfaturi oficiale (iti fac legatura la un mecanic de la un service autorizat). Eu am ramas fara baterie si nu mergea cheia. Au vrut sa trimeata un mecanic si platforma ca in caz ca nu mereg sa ma duca la service. Pina la urma dupa mai multe incercari a mers cu cheia mecanica si nu a mai fost nevoie de service.
Si daca nu ma insel daca mai ai si garantie la masina e gratis acest servici.
Flavius86
Am sunat la Renault Timisoara si spre uimirea mea am primit raspuns ca nu au pe nimeni care sa deschida capota....si la sfarsit imi spun ca singura solutie e spargerea geamului dry.gif dry.gif . Meserias service.... Am incercat si metoda lui konektor dar nu pot da plasticul ala de deasupra de radiator jos sad.gif(
nek87
Salut baieti, detin un renault megane 2 hatchback, 1.5 dci 60kw, am avut o problema similara cu blocatul masinii. Mi s-a ars o siguranta la borna plus, mi s-a aprins tot bordul, stergatoarele, motorul mergea, in schimb nu puteam sa mai opresc. Am desfacut capota, am miscat un pic cutia cu sigurante, isi revenise pe moment, am reusit sa opresc motorul. Am inchis masina, a doua zi cand sa o deschid...nu a mai vrut, nici din cartela si ghinionul meu nici cu cheia mecanica. A urmat 2 zile in care am incercat varianta cu grila din fata, insa nu am reusit sa dau de cablul de la deblocare capota, am incercat wd-40 la butuc...se misca in gol cheia fara sa deschida usa. Am apucat sa imi cumpar geam stanga fata..cu gandul ca asta a ramas cam singura solutie. Intre timp , spre norocul meu sa zic asa, ma ajutat un vecin, cu un levier am "cracanat" usa soferului din coltul dreapta sus, cu o sarma cu un ochi la capat introdusa prin locasul creat, am reusit din mai multe incercari sa prindem manerul interior de pe usa si sa tragem de el ...si s-a deschis. Sper sa ajute si pe altii metoda asta..Acum trebuie sa schimb butucul pentru ca nu se stie cand te lasa..
RADU 1971
Am patit si eu la fel am uitat farurile pe timp de zi aprinse am parcat, 2 zile nu am pornit si.... baterie 0. Am scos capacul de la maner usa sofer, am introdus cheia din cartela, am rasucit in sus si gata am deschis , apoi toate alea... curent de la alt autovehicul, pornit si dupa mai multi km parcursi totul e normal, alternator in parametrii , incarca, nu a trebuit sa schimb acumulatorul
TomachE
Cum sa ramana aprinse farurile !? Se taie curentul in momentul cand ai deschis usa soferului....Ceva este putred la mijloc !
Mr_X
Cine știe ce a făcut. Dacă deschide ușa șoferului după oprire, se opresc farurile. Dar dacă s-au oprit și le reaprinzi (răsucești maneta oprit/pornit), atunci rămân aprinse.
AdiBriceag
Am gasit solutia la acea cheie mecanica din cartele. Am testat la kadjarul meu de curiozitate acum cateva zile, ramasesem fara baterie la cartela. Nu a mers deloc, desi se invartea in butuc. Am luat cartela 2 si am intrat. Dar ma racaia pe creier problema, de ce nu se deschide usa. Azi mi.a picat fisa: am luat un patent si am rotit mai mult cheia. Avand acel cracut scurt e greu cu mana sa o rotesti pana la capat. Rotire jos deblocare usa, rotire sus chiar si cu mana blocare usa. Sper sa ajute faza pe mai multi.
DAJ
Problema apare pentru că butucul nu e folosit și în timp se gripează. Un puf scurt de WD40 în butuc și rotit cu cheia complet de 2-3 ori în fiecare parte și ar trebui să reziste până primăvara viitoare. Dacă nu e gripat și ulei de mecanisme fine e bun, pus o picătură pe cheie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.