Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: stop frana
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
gaso
Nu imi merg stopurile pe frana,stie careva de la ce este(nu sunt becurile,nici contactul de la pedala),am masurat si nu imi ajunge curent nici la contact!!! sa fie vreo siguranta de la cutia de la motor .In bord imi apare electronic fault.
nlu
Sa nu fie defect contactul de la pedala de frana.
shoTgunu
Incearca sa schimbi sigurantele din masina.
gaso
nu este nici de la contact pedala si nici de la sigurante
astept alte pareri
romeo3108ro
daca stii ce inseamna UPC verifica-l pe ala;mai mult ca sigur ai contacte oxidate in mufe
supremeon
QUOTE(gaso @ 1 Aug 2009, 15:00)
nu este nici de la contact pedala si nici de la sigurante
astept alte pareri
*



Bine, bine, dar ai schimbat totusi siguranta? caci asa am patit si io, si aveam impresia ca siguranta e ok... dar cand am schimbat-o, totul a revenit la normal...
Mult succes...
Pls scrie-ne de la ce a fost, daca rezolvi (sau daca mergi la service)...
gaso
sa rezolvat,era de la o siguranta pusa in alt loc(cineva a umblat si a pus siguranta in alt loc liber in care nu trebuia sa fie siguranta).Trebuia pusa in in a treia gaura de sus in jos si a pus-o in a patra care este libera.
Sal si merci pt ajutor
cosmin_69
Cum verific si eu daca-mi functioneaza luminile pe stop-frana pe lampi si pecea din luneta?
Vallybz
pornesti masina si rogi pe cineva sa apese frana.... biggrin.gif
skorpio_bog
pui contactu, pui ceva mai greu peste pedala de frana si te duci in spatele masinii si te benoclezi.

Sau iei un aparat de masura si verifici mufele daca iti vine curent in ele.
cosmin_69
Nu prea se poate apasa frana.
Tine tare chiar si cu contactul pus.
xcss
Pornesti motorul, tragi frana de mana, pui ceva greu pe pedala, te duci in spate, te uiti. Sau, cum se spunea mai sus, rogi pe cineva sa apese pedala. Nu trebuie apasata tare, becurile se aprind dupa primii milimetri de cursa.
19vik
Mai frate, iti ia o saptamana sa vezi daca se aprind stopurile? La semafor calci/eliberezi frana si in acelasi timp te uiti in farurile aluia din spate. Sau pui masina cu spatele la un metru de un perete si te uiti la el in timp ce calci frana, daca gasesti o vitrina e chiar mai bine. Vad ca ai sedan, cu al 3-lea stop te uiti peste umar direct la luneta pe marginea lampii noaptea si o sa-ti dai seama ca se aprinde... daca se aprinde.
skorpio_bog
ai mai omis metoda autobuzul biggrin.gif

Te bagi in fata unui autobuz (de preferinta din asta nou mercedes) si apesi frana si te uiti in retrovizoare in parbrizul lui ca se vede clar ce becuri iti merg si ce nu.valabil nu numai pentru frana.
19vik
QUOTE(skorpio_bog @ 17 Mar 2010, 20:49)
ai mai omis metoda autobuzul biggrin.gif

Te bagi in fata unui autobuz (de preferinta din asta nou mercedes) si apesi frana

Sa aiba ceva viteza si daca nu ti se aprind... schimbi becurile pe RCA-ul lui radmasa.gif

Da, merge si cu autobuzul, chiar daca nu in parbriz, in masca lui... mai ales ca astia au obiceiul de a opri la semafor la o juma' de metru de tine.
skorpio_bog
pai nu ma refeream la tipul ala de " a te baga" ca taranul biggrin.gif ci la faptul ca poate nimereste in fata vreunui autobuz (si in bucuresti se intampla destul de des slava domnului) si daca tii apasata frana, se vad stopurile clar. Faza cu juma' de metru am observat-o si eu. Dar ai dracu toti opresc asa aproape, parca sunt vorbiti intre ei. Uneori iti lasa impresia ca intra in tine biggrin.gif

tot legat de stopul de frana, a incercat cineva sa puna leduri in stopul de frana? Ca becul ala e tare chior, ziua abia se vede. Citisem pe undeva pe forum ca incercase cineva dar se vedea naspa din cauza sticlei stopului care are striatii. Ma batea gandul sa il schimb cu un stop de la alte masini care au leduri si se vad si ziua si noaptea, insa e problema de adaptare.
skorpio_bog
ma gandeam daca s-ar vedea bine stopul central punand in paralel niste becuri cu led de tip w5w pt pozitii ca sa pot folosi plasticul rosu actual, adica cel cu striatii. Daca nu, are cineva idee pe unde se poate gasi o bucata de plexiglas ceva care sa fie rosu clar? ca striatiile alea opresc mult din luminozitatea stopului.
19vik
Vezi pe aici: http://www.reno.ro/Lampa-frana-spate-page-1-t73309-s0.html
Leduri superflux sau highpower si pastrezi geamul original striat.
In alta ordine de idei, becul original la sedan e de 16W, nativ e mai slab decat cele laterale.
skorpio_bog
da. stiu topicul ala de mult. Daca observi am si postat pe el tot pe atunci. Insa nici un raspuns concret, doar un user isi pusese niste leduri (vreo 80) insa nu se vedea cine stie ce. Apoi majoritatea discutau despre stopurile laterale, nu cel central, fapt care nu ma intereseaza, pt ca alea imi functioneaza perfect, apoi pe la finalul topicului manuel expusese aceeasi problema pe care o am si eu si anume ca stopul central nu prea se vede pe sub folie ziua, decat noaptea, insa nimeni nu a dat nici un raspuns la aceasta problema, decat ca nu exista bec cu leduri pentru soclu w16w. Cred ca ori incerc solutia mea si anume sa pun vreo 5 becuri de tip w5w in paralel si sa le distribui pe toata suprafata sticlei stopului insa trebuie sa vad cum e cu consumul, sa nu depaseasca consumul becului clasic, ori daca nu se vede bine nici asa, renunt la stopul de la megane si imi cumpar un stop de passat sau de octavia cu leduri care am vazut ca se vede perfect pe sub folie si ziua si noaptea si il adaptez in locul celui de megane si am terminat problema. E vreo problema daca becurile vor consuma mai mult decat becul actual sau imi sare siguranta? daca as pune o siguranta mai mare de 15A cat are cea stock ar rezolva oare problema consumului?
adu_mihailescu
Atentie!!! Puneti bec pe stopuri (nu si cel central) pe filament dublu excl.gif
nu puneti pe simplu filament/sa il puneti pe cel de jos de la stop...mai bine mergeti la Renault si luati-va bec pe dublu filament (10/bucata) decat sa luati din targ cu 2-3 lei.Daca puneti pe simplu filament va vor sta aprinse si cel de stop central.
ARAMIS
salutare, dupa o manevra nefericita care mi-a ars siguranta de putere de pe borna + ...la ceva interval de timp( jumatate de zi ) am vazut ca nu imi mai recunoaste contactorul de pe pedala de frana...mai exact ori pune contactu -daca e bagata in viteza - ori porneste -daca e pe liber , iar lumini pe frana pauza. in prima faza am schimbat contactoru si schimbat sigurantele STOP cu cea de la UCH . nici o schimbare...in afara de ceva spray de contacte in UCH si un CLIP ce as mai avea de incercat ?


19 Aug 2013, 16:33:
nici o alta sugestie ?

19 Aug 2013, 20:40:
dat cu spray contacte pe mufe UCH si rascolit sigurantele... dar nici o schimbare. o sa schimb sigurantele pe cat posibil cu unele noi de "origine" ... nu de alta dar am mai avut surprize sa nu duca consumatorii... unele de duzina.

daca mai aveti sugestii legat de beleaua asta va astept. ptr moment o sa fac o programare ptr un CLIP si cam atat.

bafta

20 Aug 2013, 20:04:
serus bd timisoara....pus p clip..integrat ars in UCH......sper sa se rezolve num cu ala de inlocuit. singurele functii moarte fiind comutator pedala frana si iluminat habitaclu. dupa inlocuire sigurante comutatirul dadea lumina pe spate dar nu si info prin/la UCH pentru buton start/stop. ...astept maine scoru final .... sad.gif

21 Aug 2013, 17:44:
am mare nevoie de un cineva sa schimb UCH cu unu second.... de luat piesa sper sa gasesc...dar de manarit e nasol... cei de la serus de la electric sustin ca nu se baga/nu se poate sa schimbe cu unu deja codat.

daca nici asa nu mi-o iesi.... ce sa zic, o sa inchid ochii si fac cea mai mare cheltuiala de cand am masina asta sad.gif (1400 - 1500 lei)

asa ca ..... un mare HELP!!!
Rimio de Vassur
QUOTE(adu_mihailescu @ 25 Apr 2013, 13:00)
Atentie!!! Puneti bec pe stopuri (nu si cel central) pe filament dublu excl.gif
nu puneti pe simplu filament/sa il puneti pe cel de jos de la stop...mai bine mergeti la Renault si luati-va bec pe dublu filament (10/bucata) decat sa luati din targ cu 2-3 lei.Daca puneti pe simplu filament va vor sta aprinse si cel de stop central.
*


Fii tu atent, că nu toate Meganurile au stopul de frînă și poziția pe același bec (cum probabil ai tu). La un moment dat s-au mai luminat și inginerii de la Renault și au mutat poziția pe becul de jos, împreună cu poziția de ceață (în 2007 deja era așa).

Ție îți stăteau aprinse pentru că aveai pozițiile aprinse. La Megane 2 facelift e bec cu filament simplu pentru stop.

Și ... bec de la Renault cu 10 lei? Ce are becul de 2-3 lei de la benzinărie?
ARAMIS
schimbat UCH... second ,schimbat (de test) UPC...nici o schimbare ... manifestarea persista: nu simte injectia pedala de frana(pana la prima pornire...sau in fine scurt timp... pe tester apare eroare dar se poate pune contact scurt... ceea ce ii f f dubios... ) si nu merge iluminatu habitaclu.

eroarea e ceva scurt pe circuit temporizator. in afara de fire ... a fo sucita pe toate partile.

prin urmare care aveti un sfat sa punem mana de la mana sa ii venim de hac biggrin.gif
ARAMIS
gata.....s-a rezolvat buba :-D dupa ceva cautari s-a gasit cauza: mizeria d fir de la iluminat torpedo care statea aiurea d multa vreme s-a gasit sa faca scurt cu ceva grila metalica de sub airbag...si de acolo restu belelelor

bafta.

ps: daca aveti nevoie recomand p cineva priceput :-D
masteryoda
la mine e alta belea,,,am un combi,2007,si cand pun pozitia se aprinde filamentul mai puternic,si arata nasol,pe stanga arde cu intensitate de pozitie iar pe dreapta arde cu intensitate de frana(5w versus 21w);chestia ca am verificat becul,sta corect in dulie,,,
dragu ion
Salut!
Ca sa pot scoate intrerupatorul de pe pedala de frana
trebuie sa demontez partea de jos a plansei de bord?
Am stop pe frana aprinse mereu, si daca bag piciorul
sub pedala de frana si trag inapoi se sting.
Sau se poate regla cursa pedalei
ori a tijei intrerupatorului ?
Multumesc!
megan2
Nu.

se scoate switch-ul fara sa demontezi pedala sau plansa bord.Necesita putin contorsionism.Daca nu ai lucrat la circ in trecut , sau ai peste limita admisa de lege la greutate trebuie sa mergi la service.

Se regleaza tija daca mai este bun intrerupatorul.Se trege de ea pana iese , apoi se apasa pedala normal si se autoregleaza.
cosmin_69
Nu mai porneste cu start si pedala de frana. Mntionez ca ieri am schimbat sonda marsariere de pe cutia de viteza, am pus de origine, fiindca nu se aprindea la mersul inapoi.Acum se aprinde, dar tot nu porneste din start si frana .Porneste cu start si pedala ambreiaj.Ce sa fie. Am inlocuit si contactul de sub pedala frana.Degeaba.La fel.Ce sa mai caut ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.