Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MONSTRULETUL ROSU DYNA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
tatimeu
SALUTARE
dupa o noape in care am dormin ca un prunc la sanul mamei, gandurile, visele zburdand doar la "monstruletul Rosu Dyna" care doarme linistit in garaj, dupa doua pahare de vin "rosu" bineinteles si la indemnurile voastre dragi golegi forumisti, m-am hotarat sa-mi incep sau sa-i incep jurnalul de bord.
Nu stiu cat ma pricep in ale cuvintelor, dar ceea ce pot sa criu si sa va transmit este incantare de la prima litera pana la ultimul punct.
Bineinteles ca m-am trezit visandu-ma la volan, iar primul lucru care l-am facut a fosr:
- scumpi nu vrei nimic din oras?
- iubi daca vrei tu? o cutie de lapte pentru ala mic si o butelcuta frumoasa pentru noi. merita sa sarbatorim si numai noi bucuria implinirii a de casnicie si cadoul minunat pe care ti l-ai facu.
zis si facut, imbracat, luat cartela si pe aici sunt drumurile noastre toate. Senzatii? magnifice, totu-i e nou si impecabil.
ce sa va mai spun am 200km, cu un consum mediu de 7l/100.
alta senzatie, alt confort (am lasat - nu cu parere de rau Clio III), dar acum imi dau seama de diferente atat ca si confort cat si ca tinuta de drum. Ce am remarcat este faptul ca desi are PDG este mai joasa decat Clio, cel putin aceasta este senzatia pe care o are ochiul meu, nu stiu daca intradevar asa este sau faptul ca-i mai mare, mai lata iti da aceasta impresie.
Poze Poze.... cand o sa fie vreme frumoasa, caci acum ploua la noi (Medias - promit ca o sa va postez aproopo este primul meganel din oras, si sunt foarte mandru.)
acum ma opresc aici, si sper sa mai revin numai cu lucruri, impresii bune.
o zi buna tuturor.
aphophis
asa cum ziceam, acu iti pot ura multi km fara probleme tie si meganelului tau wub.gif abia asteptam poze, si interioare daca se poate
tatimeu
promit cat de curand
nu in ultimul rand scuze pentru literele mancate dar entuziasmul bata-l vina
eduardsebe
Sa il stapanesti sanatos si la multi kilometri inainte si sa te duca peste tot smile.gif
Duyu
S-o stapanesti sanatos fara nici un fel de probleme. smile.gif Cu Clio ce-ai facut? L-ai vandut, sau l-ai dat prin Buy Back?

Asteptam pozeeeee. tongue.gif
ciprians
multi km fara probleme!

Pozeeeeeeee! biggrin.gif
Hack
user posted image
soferix
salut

felicitari si cat mai multi km fara griji

tatimeu
promit ca am sa-i fac, dar nu se cade in fata blocului, iar in curte la garaj tot asa prea stamt, nu o sa reusesc sa-i pun in valoare formele, frumuseturile.
dar promit curand curand
argon
stii ca ti se cer poze cu tinicheaua, nu cu nevasta sau ceva de genul, nu-i asa?
ciprians
da, corect biggrin.gif . fa cateva poze in fata blocului, si alea mai artistice mai incolo smile.gif
Adrian00
Pozeeeeeeeeeeeee!!! icon_mrgreen.gif
Duyu
Au aparut pozeleeee mult asteptate cu "Monstruletul Dyna" aici. smile.gif

wub.gif wub.gif wub.gif
aphophis
si eu zic la fel:

wub.gif wub.gif wub.gif
Gescu
Pur si simplu magnifica excl.gif Multi km cu ea fara probleme wub.gif wub.gif
eduardsebe
hiptnotizat.gif extraordinar de frumoasa....
tatimeu
Salutare tuturor
acum la sfarsit de saptamana am fost plecat (bineinteles cu Monstruletul Rosu Dyna).
O calatorie placuta, dar nu lipsita si de una-doua bocanele din partea soferului, cat despre monstrulet numai de bine.
Am plecat la drum (Medias - Deva-Brad -Deva - Hateg- Simeria- Brad - Medias) cu oarecare emotii. Oare cum o sa fie, mai mult ca sigur superb, cum o sa stea monstruletul pe drum, ce depasiri o sa fac, mor de cald-de frig in masina, casetofonul o sa prinde mai bine posturile de radio, se va uita lumea dupa ea? - cam acestea au fost intrebarile mele.
La toate am primit raspuns, unu dupa altul si toate cel putin pentru mine au fost raspunsuri notate cu zece.
Si acum pentru toate intrebarile mele fac comparatie cu clio III pe care l-am condus cu placere 31.000 de km
Tinuta de drum: - nu am stat da citesc cartea (am rasfoit-o) deci nu stiu cat e garda la sol, dar luat asa dupa ochi parca este mai joasa decat Clio este impecabila. cunosc traselu ca si palma nevestei, si stiu curbele hai sa le zic mai periculoase, unde inainte trebuia sa folosesc frana si sa le abordez cam cu 60 caci altfel aveam senzatia ca ma arunca afara, aici am avut curajul incepatorului si am intrat cam cu 70-75. Nici o senzatie neplacut, masina lipita de drum.
Sistemul audio - pentru mine foarte satisfacator. Radio este mai puternic caci acolo unde inainte auzeam doar bar - bar - biz, acum ascultam relaxat toate nimicurile zise si povestite de realizatori. deci multumit ca si calitate a semnalului cat si ca redare (inclusiv CD si Aux- de pe un MP3 Sony)
AC- de groaza. Am plecat la drum cu el setat pentru ambele zone la 20 de grade. Am facut frig ajungand ca pe parcurs sa-l setez pana la 24 . Ma dureau mainile. Brici nota zece de la mine (sa vedem cat il tine)
Depasirile- mersul lin poti dormi linistit in ea dar depasirile - frumoase atunci cand esti in tfreapta de viteza potrivita. Aici intervin boacanele mele (bat-o sa o bata de electronica) Treapta 6 - viteza 95-100km/h si ma pune "monstruletul" sa dau o depasire. Fratilor l-am vazut pe cel din fata cum vine si se sperie ca eu nu mai trec. Ce sa-i faci trebuia sa retrogradez dar pe loc m-am gandit la rodaj si parca vedeam turometrul cam pe la 4200-4500 de ture. Am trecut cu bine.
Colegii de trafic, mai mult pietonii am observat ca se cam intorceau dupa ea (m-am unflat in pene ca si cocosul)
plusuri pentru mine - cam tot ce tine de masinuta, dar si ceva minusuri (cred ca doar pana ma obijnuiesc) - pozitia butoanelor pentru geamuri, si clapeta de deschidere usa parca prea in spate, pe mijlocul usii; accesul la AC si Radio mai dificil (chestie de obijnuinta) fata de Clio sunt mai jos pozitionate.
Gumele cred ca ar mai fi un minus (poate) sunetul la trenul de rulare 120km/h se auzea sestul de pronuntat, adica nu se auzea parca se simtea in podea, in picioare, sa fie si de la carosabil, drept, fara gropite - nou cat o sa tina nu stiu- poate asfalt mai dur nu stiu.
o treaba haioasa (dar m-am speriat pentru inceput) exista senzori pe centurile spate. Se bataia micutul meu si la un moment dat buf cu capul.Totul bine l-am pusa sa-si puna centura. Nu a tinut-o nici doua minute cand Rosu Dyna in CB. A decuplat centura iar istetul (CB) m-a avestizat prin mesaj rosu si semnul de centura necuplata la afisajul radio. Am zis mama ce dracu am patit pana m-am dumirit.

per general numai note bune de la mine (doar e masina mea - ar fi culmea sa-i dau bile negre nu?).

si acum la final consumul.
Nu am resetat computerul si la plecare am avut 8,8%. Acasa cand am ajuns am avut 7,4% cu AC tot timpul, si viteza medie 49,6km/h.
Azi merg la Brasov dupa carte si mai fac ceva km, deci sper sa scap de rodaj (acum am 918km).



28 Jul 2009, 08:17:
salut
dupa cum am scris anterior urmeaza drumul la Brasov. L-am facut.
Ce pot sa mai scriu decat ca conducand-o tot mai mult, tot mai mult imi place, parca nu-mi vine sa ma mai dau jos din ea.
Am spus ca am senzatia ca pe la o viteza de 100-120km/h zgomotul perceput (am eu ureche fina) este destul de maricel, dar am avut ocazia intr-o depasire sa ajung sa rulez cu 140km/h. Mirific nici un sunet, se auzea mult mai frumos decat la viteze inferioare, practic daca nu-mi aruncam ochii pe turometru nici nu-mi dadeam seama.
In rest cred ca-i place benzina si drumul cat mai lung. O alta observatie personala sistemul de franare este nu stiu cum sa spun lin si foarte eficient; lin zic deoarece desi la o apasare viguroasa pe pedala nu te arunca, parca nu lasa botul in pamant cum pateam cu Clio.
dupa 300 de km consumul a mai scazut de la 7,4 a ajuns la 7.2, poate di datorita faptului ca tot drumul Medias-Brasov-Medias desi am avut coloana am circulat cu o viteza aproximativ constanta 60-70 inclusiv in Padure, restul cam peste 80 [attachmentid=1627541224]
b76bgaarh
cu ce anvelope a venit echipat?
tatimeu
205/55/R16

GoodYear; nu mai stiu de care
ciprians
Pe la cate turatii apucai sa schimbi pentru acel consum?
De asemenea, pe la 140km/h cate turatii aveai?

Drum intins si fara gropi! smile.gif
tatimeu
pai de schimbat schimbam in maxim 3000-3200 de ture si cadeam de fiecare data in jur de 2000-2500 (2000 cand schimbam in treapta a 6 a si asta cam pe la viteze de 60-65-70 km/h in functie de tipicul drumului.
la 140h am avut ceva peste 3500 ture.
Multam de urari, si sa va bucurati si voi de masinute; parca cu gropile e ceva mai bine momentan amortizeaza bine iar caucicurile fiind de 205 parca nu mai cad asa in gropi

azi (acum m-am intors) am fost sa ud si eu masina ; am baut doar bere fara alcool, dar cu aceasta ocazie am purces si eu la folosirea tempomatului. Nu am avut pana acum asa ceva si mi s-a parut foarte frumos. Ce mi-a parut foarte fain si lejer (dar banuiesc ca la toate este cam la fel) este faptul ca la apasarea franei in cazul meu tempomatul ma intreaba daca vreau sa memorez viteza respectiva, el ramanand in stend-bay, iar activarea lui facandu-se doar prin apasarea tastei R.
in schimb limitatorul este o mare belea. l-am setat pentru orasla 50 si senzatia a fost haioasa. Apasam pedala si simteam ca apas pe ceva foarte dur, fara nici o reactie desi pedala cobora, iar senzatia cea mai ciudataera ca parca cineva ma tragea inapoi sau parca te loveste o pakla puternica de vant.
cam astea sunt impresiile mele dupa inca o zi de sofat si aproximativ 70km.
o seara buna
B-07-UWA
tati meu, foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme, sa auzim numai de bine !
tatimeu
sal nu am mai avut ce sa scriu despre masinuta.
am invartit-o prin oras cam 5-10 min maxim / petura si cam atat. Acum la sfarsit de saptamana o sa faca si ea ceva drumuri si poate o sa mai descopar ceva placeri la ea.
Pana atunci am mai descoperit anumite chestii care nu-mi prea plac, deh nici iberici nu se prea omoara cu munca cred, ce sa le ceri latini?
Momentan fiind in faza de inspectie (de cate ori ma intalnesc cu ea) auzind pe aici ca se cam aude vantul in oglinzi de la anumite viteze in sus, cred ca am gasit si vinovatul, si anume partea de sus a suportului oglinzii (acel plastic pe care este prinsa oglinda si care la randul lui este prins pe portiera, partea superioara a acestuia (coltul de sus) are un luft destul de mare; practic fara nici un efort apasand lejer cu un deget lipesti placticul de tabla. Luftul este lung de 3mm pana in 5,6 si mare cam de 1 mm(golul dintre plastic si tabla). fenomenul este acelas pentru ambele oglinzi.
Sper ca m-am facut inteles, si banuiesc ca acest fapt genereaza acele sunete la oblinda. O alta chestie care m-a "dezamagit" ce sa-i faci tot la oglinda ,tabla, plasticul fata exterioara- cea care imbraca oglinda nu este rotunjita, sa coboare spre interiorul masinii fluid, practic se termina brusc, iar daca dai cu degetul peste margine senzatia tactila este exact aceea pe care o ai cand iti freci buricul degetului si simti unghia.
Cam astea sunt momentan nemultumirile.
In rest totul Ok la volan, comenzile si chiar si cd-ul merge super daca ai si material bine facut (am casul standard)
numai bine
B-07-UWA
Da chestia am sesizat-o si eu , cand am oprit muzica si cu viteza , se aude in masina, o fi si de la cauciucuri eu stiu, si cand deschizi capota aia si te uiti la motorul ala,iti da senzatia ca-i neterminat , chiar asa mult costa un suport? si o bucata daia de vata pe interiorul capotei. Am observat ca nici Laguna 3 nu are asa ceva, toate renault-urile sunt asa? In rest pana acuma foarte ok masina iar tempomatul foarte foarte util si precis. Sa auzim numai de bine
cri123
Sa o stapanesti sanatos si fara peripetii, e foarte frumoasa masina (si o prinde bine culoarea).

Cat despre "toate Renault-urile sunt asa", nu prea, eu am la L2.2 o antifonare chiar buna pentru motor, inclusiv sub capota.
tatimeu
de antifonare chiar nu am de ca sa fiu nemultumit. Numai motorul se aude si atunci cand calci pedala si ii dai un impuls se adude chiar foarte frumos zic eu.
AIX
QUOTE(tatimeu @ 27 Jul 2009, 09:05)
[..]Nici o senzatie neplacut, masina lipita de drum.[..]


Cred ca n-am citit vreun jurnal de bord in care sa nu se spuna ca masina sta lipita de drum; fie ea si cu pachet de drumuri grele, punte spate mai mult sau mai putin independenta - si/sau cu anvelope mai mult sau mai putin late.
In concluzie, toate stau lipite; sa reamintesti asta e ca si cum ai spune: "are un volan rotund, dar ferm.." biggrin.gif


Eram doar in trecere, s-o stapanesti sanatos! smile.gif


P.S. Patura de pe bacheta din spate este de mare efect!
tatimeu
nu am mai intrat de ceva vreme pe forum
Asa ca avand in vedere remarcile lui AIX, chiar si cu intarziere tin sa ma "explic"
Nu am stat sa masor nici sa citesc care e garda la sol a meganelului, dar pot sa spun ca este ceva mai mica decat in cazul lui Clio III.
Este mult mai lata (ma rog), are cauciucuri 205/55/16 fatade 175/65/15, iar curbe pe care cu clio le luam in"forta cu 60-65 acum in megane pot sa le iau foarte simplu la 90. De vina sa fie si ESP desi nu am vazut sa clipoceasca nici o data in bord.
Si uite de unde senzatia de sta lipita pe sosea.(Asta in cazurile in care drumul nu e tot un deal si o vale, caci acolo regii sunt WW fi Focusurile laugh.gif laugh.gif laugh.gif )
ciprians
Cel care spunea de lipitul de sosea stiu ce vrea sa zica si i-as da dreptate.
Dar Megane-ul e orientat spre confort, asa ca nu se pot cere pretentii de sportiva. La sportiva simti fiecare zdruncinatura, la Megane este totul mai lejer din acest punct de vedere. Deci, ma repet: e o masina orientata spre confort, nu sport. Daca vrei sport, exista un Megane RS biggrin.gif tongue.gif
tatimeu
ciprians
stiu ce vrei sa zici si ce a vrut sa spuna si onorabilul coleg.
la o masina de strada unde majoritatea sunt facute pentru confort senzatia de masina lipita pe sosea cred ca este data de senzatia pe care o ai atunci cand abordezi o curba mai in viteza si cand simti ca masina isi pastreaza trasa impusa de tine, iar la acest capitol meganul meu sta foarte bine.
Ca o paranteza pot sa spun ca zilele trecute intorcandu-ma de la sotie de acasa, la viteza de 120km/h am intrat in depasire, moment in care un capcaun din fata s-a hotarat sa intre si el. Am franat, nu a intrat ABS-ul, masina a parcurs o anumita distanta (pana s-a repliat nefericitul) in linie dreapta, fara sa fuga spatele sau sa sint, sesizez nici macar pentru un moment ca ar avea tendinta de a o lua razna), dupa care am accelerat frumos si am trecut.
pe drumurile mediasului, simti fiecare denivelare, si crede-ma ca sunt multe. Topai in ia ca in sa pe un frumios bidiviu. La RS cred ca iti cauti sa-ti scoti chilotei din fund.
deci in concluzie "lipita pe sosea" pentru mine este traiectorie dorita in conditii in care cu alta masina simteam ca ar vrea sa fuga in lateral sau sa necheze pe doua roti laterale.
Oricum recunosc acum ca am vazut ce inseamna diferenta dintre 75CP si 110Cp; nu prea simti cand ai , cand ai ajuns 130-140km/h.
ciprians
hehe, mi-a placut faza cu chiloteii radmasa.gif . Trage bine masina si e ok, doar sa simti ca o tii sub control si e totul bine pe drum smile.gif .
tatimeu
ciprians la asta ma refer si eu ca simt masina pe sosea, nu ca pe una pregatita numai pentru autostrazi ci asa cum e ea pentru Romania, de aceea si expresia pentru mine ca sta lipita pe sosea.
Dar lucru care se intampla la toate masinile l-am patit si eu. Aseara venint de la Parinti (din satul natal) m-a prin vijelia pe sosea. La un momendat oprindu-se si ploaia, am depasit doua masini, dar am prins pe srtanga santulet (pe carosabil era un mic santulet neobservabil daca nu era apa) cu apa. Am simtit ca incearca sa traga in dreapta mai pronumtat pe spate, am tras putin volan dreapta de am (banuiesc eu) iesit cu roata fata din zona de acvaplanare si efectiv franare, iar masinuta a tasnit inainte. Nu am avut sentimentul de frica ca o sa derapez, sau poate ca totul sa durat foarte putin
tatimeu
nu am mai scris de aproximativ un am in acest jurnal
motivul: nu am avut ce sa scriu , nu am avut aventuri decat drumuri placute si nici un fel de neplaceri.
Am ajuns la aproximativ 18.000km si incontinuare se compotra ca si in prima zi.
Totusi utilizand masina aproape zi-de zi am ajuns la concluzia ca singurul neajuns al acestei masinute este faptul ca e prea usoara pe spate.
Pe topicul legat de ESp la megane III am scris despre patania mea si cu permisiunea dumneavoastra o sa-l postez si aici.
"zilele trecute mi-am multumit singur ca am pus ESP pe masina. M-am deplasat pana la iasi si pe drum inainte de intrarea in Roman la o curba, nesemnalizata ca fiind periculoasa (cap de pot in plina curba) la viteza de aproximativ 80km/h carosabil ud nu umed, dar fara balta sa am de lucru cu acvaplanarea, la iesirea din curba pierd controlul masinutei. Pe moment sau pe tot parcursul derularii evenimentelor o secunda -zece nu pot sa-mi dau seama, dar apreciez ca am parcurs o distanta de cel putin 50 de metri am facut jaloane foarte frumoase pe sosea. Norocul meu ca din fata a venit un tip cu un clio si cand a dat cu ochii de mine a tras cat a putut de mult dreapta si aproape ca a oprit masina.
Ce pot sa spun o senzatie nasoala (nu am mai patit asa) ceea ce am simtit a fost o frana de motor foarte puternica pe care am simtit-o in tot corpul inclusiv in picioare). Nu stiu ce ma scapat faptul ca am strans tare de volan si nu am schitat nici un gest sau faptul ca ESP-ul functioneaza exemplar la aceasta masina. Adevarul e ca am simtit cum a fugit spatele de trei ori dreapta-stanga-dreapta si cum de fiecare data ESP-ul aducea masina pe o traiectorie paralela cu marcajul drumului.
Dupa prima fuga a spatelui mai stiu doar ca am vazut cu coada ochiului cum tot ecranul CB-ului s-a facut rosu.

Acum dupa patania respectiva mi-am adus aminte avand in memorie un drum recent ca la curbe cu diferenta de nivel (atunci cand ai senzatia de stomac in gura) sau la curbe pe un drum cu griblura (daca e proaspata) simti cum spatele parca vrea sa se deplaseze in alta directie decat fata.
Cam asta ar fi nemultumirea mea (momentan singura).
Scuze mai am una dar asta nu tine de masina ci de proiectantii ei si anume faptul ca se aduna foarte mult praf, pietris, dupa ce circuli pe ploaie pe pragurile usilor din fata.
in rest ce sa zic sa ne bucuram toti de masinutele noastre.

Muttley
A nu se lua drept rautate, dar daca:
- ai derapat pe E85 la 80km/h pe motiv ca nu era indicat nivelul de periculozitate al curbei;
- ai derapat in toate directiile si n-ai schitat un gest...
... nici sa nu-ti mai trebuiasca vreodata masina fara ESP smile.gif

Cateva chestii: masina NU este usoara de fund, astea-s baliverne. Masina este cat se poate de grea de bot, iar in conditii normale, asta ar pleca primul. Masina asta si oricare alta in schimb, devine extrem de usoara de fund cand franezi in curba. Regula sfanta: in curba nu se franeaza, ori daca trebuie, se face cu maxima "delicatete".
Ce ai simtit tu in picioare nu era frana de motor ci... de serviciu, aplicata de ESP.
tatimeu
nu iau nimic drept rautate dar
- eu nu pun frana niciodata in curba. Frana o pun atat cat e nevoie inainte de curba si in curba accelerez
- nu le am cu fizica si in special cu mecanica (acolo se studiau miscarea fortele etc.), nu am mai patit niciodata asa ceva si tot fenomenul s-a desfasurat cu repeziciune, acesta fiind si motivul pentru care nu am mai schitat nici un gest.
Ulterior pe drum m-am gandit oare ce se intanpla daca viram de volan in sens opus traiectorie impuse de miscare masinii? era mai bine?. Pana la urma ma felicit ca nu am facut nimic caci poate manevrele mele mai mult ingreunau situatia si poate ca eu intram in panica. Totul e bine pana la urma ca s-a terminat OK.
Markos
QUOTE(tatimeu @ 5 Jul 2010, 22:46)
Ulterior pe drum m-am gandit oare ce se intanpla daca viram de volan in sens opus traiectorie impuse de miscare masinii? era mai bine?.

era jale.
redspider22
Bine ca ai scapat si tu si masinuta cu bine, ESP-ul si-a facut treaba cum trebuie deci este un plus pentru masina, dupa parerea mea smile.gif .

Oricum superba masinuta si la cat mai multi km fara probleme.
tatimeu
redspider22
multam de urare.
Nu am mai scris la jurnal, adevarul fiind ca nu am ce sa scriu. Acum are aproximativ 24kkm si se comporta la fel de bine ca in prima zi de viata.
Pentru mine reclama de la TV se potriveste perfect (...a nu nu mie imi place sa conduc)
Toate cele bune tuturor.
Jack Daniel's
ESP-ul este neaparat necesar la o masina, am patit si eu sa nu apreciez bine o curba la stanga, practic m-am trezit ca vad in fata santul, am tras de volan brusc stanga sa ma incadrez pe sosea si pur si simplu ESP a rotit masina in jurul axei, punand-o pe traiectoria corecta. Nu as mai lua masina fara ESP, nici sa ma bati. smile.gif
Hack
QUOTE(Jack Daniel's @ 1 Oct 2010, 17:23)
ESP-ul este neaparat necesar la o masina...
*


Nu e chiar asa de necesar dar nici nu strica sa il ai smile.gif .
tatimeu
salutare
mi-am adus aminte ca am masina si totodata ca am inceput un jurnal de bord
e adevarat cam sarac in informatii, dar daca nu am ce sa scriu? doar nu o sa scriu cum ma fatai de colo colo cu ea.
Oricum de o saptamana a fost incaltata cu botosei caldurosi pe jentile originale. Inca nu am sesizat ceva diferente fata de sandalute desi temperatura e in crestere.
Ca si noutati nu am nimic, decat poate faptul ca tabla acolo unde e dezgolita de hainuta rosie nu da nici un semn de suparare.
Nu stiu cum e la altii dar la mine consumul a ramas neschimbat adica in jurul valorii de 8%.
Am plecat la un drum extraurban cu un consum mediu de 8,3, iar dupa 500km am ajuns la un consum de 8,1%. Viteza medie a fost la inceputul calatoriei a fost de 30km iar la final de 37km/h tongue.gif misto nu?
In rest da caldura cata vrei, racoare la fel, nu am spre surpriza mea greierasi, mai se supara cand mai cade intr-un crater, mai ales la fundulet nu-i place, dar doame traim in Romania biggrin.gif .
inca nu m-am obijnuit cu xenoanele dupa un an si 4 luni - tot slabe imi par fata de halogenele de pa clio III. Oare imi scade vederea? nevasta zice nu caci obsev toate noile achizitii.
In rest totul bine ceea ce va urez si voua.
C a t a l i n
De când se măsoară viteza în procente?
tatimeu
Cata buna remarca scuze nu mi-am dat seama, eram in gand si in tastatura cu consumul biggrin.gif
S-a schimbat
spy_oh_joy1389
QUOTE(tatimeu @ 11 Nov 2010, 18:32)

inca nu m-am obijnuit cu xenoanele dupa un an si 4 luni - tot slabe imi par fata de halogenele de pa clio III. Oare imi scade vederea? nevasta zice nu caci obsev toate noile achizitii.
*


Sa stii ca si eu am observat ce puternic lumineaza Clio. N-am pus mana pe xenoane, dar comparativ cu Megane-ul meu, sta mult mai bine si asta fara lupa.
tatimeu
deci concluzia
Clio III are luminite ca si Matizul. Va rog frumos megane are lumini de nota 10
Alte auto au faruri de nota 11 biggrin.gif
acum serios am ajuns sa cred ca intradevar am ceva probleme cu ochelarii.
spy_oh_joy1389
Hai ca nu deranjeaza, ca am vazut si eu altele, si nimeni nu mi-a dat flashuri. Sa vezi matiz cu csenoane mandru.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.