Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: GOCAR Powerbox
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
Pages: 1, 2, 3
luclapin
Sunt curios daca a montat cineva asa ceva pe vreo masina si ce parere aveti despre un asemenea dispozitiv.
http://www.gocar.ro/powerbox-chiptunning
In urma discutiei cu un reprezentant al firmei,am fost asigurat ca motorul masinii nu v-a fi afectat in sensul unei uzuri premature.Dispozitivul se conecteaza la senzorul de presiune din rampa de injectie si cred ca de fapt transmite informatii eronate calc de injectie.Astept parerile voastre!Respect!
Hack
# Pana la 30% mai multa putere
# Pana la 20% mai mult cuplu


blink.gif
Solon
TEAPA!
Circula o vorba pe aici: Vrei masina sport? Cumpara una din fabrica!
luclapin
As dori totusi niste opinii pertinente si argumentate de la cineva care lucreaza in domeniu.Intentia mea nu este sa achizitionez asa ceva ,dar am avut o discutie in contradictoriu cu un prieten care si-a montat asa ceva pe un Golf 1,9 tdi(110 cp cred)si mi-a laudat dispozitivul atit de mult incat a inceput sa-mi para rau dupa cei 300 euro care i-am dat anul trecut in Germania pe o remapare(de la 120cp la 150 cp).Si in plus o masina de calibrul Renault-ului Laguna 2 nu are veleitati de masina sport(dar daca iti prinzi mintea cu ea poti "face"la drum multe masini care se dau dret masini sport.Ultimul aspect care l-am luat in considerare cand am cumparat masina a fost sportivitatea.O seara placuta!
hecbv
daca nu ma insel la cutiuta asta minunata e misto ca poti sa setezi tu cata putere vrei avea un amic si instant putea modifica parametrii motorului
luclapin
Da,ai dreptate,are un reglaj al puterii,se pleaca de la niste setari standard,apoi,in functie de puterea dorita se actioneaza asupra reglajului pana se obtin performantele dorite.Respect!
Inca ceva :a aparut o varianta cu telecomanda.
Hack
Reclama cumva? rolleyes.gif
cj98czh
Pe langa ca sunt si eu de parere ca este reclama mascata... se stie va PowerBox sau cum vrei sa o numesti... "prosteste" unii senzori ai motorului transmitand informatii eronate si neadevarate unitatii centrale... de aici pana la a face rau fizic motorului nu este decat un pas.... si anume montarea jucariei.... vrei putere mai multa pune chip... vrei si mai multa putere... schimba masina cu una mai puternica... astea sunt singurele optioune care le vad...
luclapin
QUOTE(Hack @ 3 Jul 2009, 08:35)
Reclama cumva? rolleyes.gif
*


Nu este reclama,am apelat la aceasta sectiune,deoarece am vazut ca exista citeva persoane cu ceva cunostinte in domeniu,iar in cazul in care ar fi aparut ceva pareri pertinente as fi avut ce sa ii arat prietenului meu care este un fan al acestui dispozitiv.Respect!
Dior

Tuningul prin powerbox este cel mai bun. Iti ofera posibilitatea sa alegi intre putere si consum(unele nu toate), poti sa o montezi si sa o demontezi singur fara mecanicii lu peste si-ti ofera putere mai multa.
Daca ai motor pe motorina trebuie sa fi prea fricos sa nu folosesti asa ceva. Eu am una de 3 ani si sunt foarte multumit.!!
ricochet2
Eu am cautat pentru masina mea (Laguna 1, benzina, motor 1.6 16V) si nu am gasit. Nu fac si pentru benzina ? Le-am trimis un mail si astept un raspuns.
Dior

Eu nu am auzit de cutiutze pentru benzinare. Oricum daca ai benzinara mai bine te lasi. Pentru 10cp nici nu cred ca se merita. La motorina castigi 30cp si cam 50nm.
cj98czh
QUOTE(Dior @ 16 Jul 2009, 01:34)
Tuningul prin powerbox este cel mai bun. Iti ofera posibilitatea sa alegi intre putere si consum(unele nu toate), poti sa o montezi si sa o demontezi singur fara mecanicii lu peste si-ti ofera putere mai multa.
  Daca ai motor pe motorina trebuie sa fi prea fricos sa nu folosesti asa ceva. Eu am una de 3 ani si sunt foarte multumit.!!
*




Pe ce masina si pe ce motorizare folosesti aceasta prosteala pt. motor??? Cati km are masina?
balanel
Pe site-ul GoCar apare certificat de calitate de la Reinert Tuning.
Intrand pe site-ul lor, am vazut ca produsele sunt branduite cu numele firmei, nu cu GoCar, si au preturi de ordinul a 650 de euro, fata de 750 lei, cele de la GoCar.
In aceste conditii, se nasc o serie de intrebari...

http://www.reinert-tuning.com/chiptuning-t...-KW-82-PS-11311

Si da, au si pentru benzina.
ricochet2
Powerbox nu au pe benzina. Mi-au raspuns repede la mail, au fost foarte prompti si binevoitori. Au spus ca nu au decat pentru diesel si nu recomanda oricum tunarea motoarelor pe benzina.
Dior
QUOTE(cj98czh @ 22 Jul 2009, 11:07)
Pe ce masina si pe ce motorizare folosesti aceasta prosteala pt. motor??? Cati km are masina?
*




Folosesc o cutie(nu gocar) pe un peugeot 607 2.2 HDI cu 250 000km la bord(aproximativ) Am testat cutia pe dino si sunt foarte multumit cu ce am acum! Dupa cum am zis si mai sus imi place flexibilitatea care o ai de la o cutie capabila si mai ales usurinta cu care o poti monta.

http://img525.imageshack.us/img525/9367/analizamotorwp0.jpg

Ai mai sus o poza cu testul inainte si dupa cutiutza biggrin.gif
Cazacu Vasile
Cazacu Vasile Reprezentant GoCar

Buna Ziua Doar celor interesati de PowerBox Profesional si nu de cutiute cu rezistente sau de Box-uri care afecteaza functionarea motorului.



1. Preturile din germania sunt mai mari pentru ca impozitul in acest domeniu este de 50% fara TVA iar pentru vanzarea in cantitati mari se acorda discount si tot pentru cantitati mari si pentru vanzarea in alte tari nu se mai plateste un impozit asa mare si inca un motiv pentru care pretul este mai mic : producatorul nu beneficiaza de reclama in Romania sau in orice alta tara daca produsul este cumparat de la GoCar.

2. Pentru benzina, daca va uitati mai atent pe site-ul producatorului in dreptul motoarelor pe benzina scrie Chip Tuning ( schimbare de soft, remapare.....) si nu Kit Tuning ( PowerBox)
Ei au si solutia de schimbare a softului .


Va astept cu intrebari legate doar de PowerBox-ul GoCar.


O zi buna in continuare.

Cu Stima

Cazacu Vasile

balanel
Ok.
Explica-ne ce contine power box-ul, unde se monteaza, si ce parametrii modifica in mersul motorului.
Cazacu Vasile
Buna ziua.

Pentru inrebarea " ce contine powerboxul ? " am atasaj cate o poza din fiecare produs pentru ca nu sunt fabricate de mine sa stiu cu exactitate ce contin.

Toate PowerBox-urile care pot schimba spre bine functionarea unui motor prin cresterea performantelor ( putere si cuplu ) sunt numai cele destinate injectiei diesel de tip CommonRail si la acest tip de injectie TOATE ACESTE DISPOZITIVE SUNT MONTATE PE SENZORUL DE PRESIUNE A MOTORINEI IN RAMPA COMUNA A INJECTOARELOR Senzorul se gaseste sub numele de FRP ( fuel rail pressure )

Este logic acum unde actioneaza si ce modifica .

Adevarata calitate a acestor produse se vede la: Toyota , Lexus si la orice motor in V dotat cu doua rampe comune de injectie , unde apar erori sau unde nu se simte nici o diferenta .

Nici motoarele nu sunt toate la fel si nu toate raspund la aceste modificari sunt motoare care au pierdut 30% din putere numai din cauza senzorilor care nu au rezistenta interna intrerupta sa apara ca defect dar nu mai au sensibilitatea necesara unei bune functionari a motorului .


Asta este adevarul despre acest dispozitiv .

O zi placuta.

Cu stima

Cazacu Vasile
balanel
QUOTE(Cazacu Vasile @ 1 Sep 2009, 02:43)


TOATE ACESTE DISPOZITIVE SUNT MONTATE PE SENZORUL DE PRESIUNE A MOTORINEI IN RAMPA COMUNA A INJECTOARELOR Senzorul se gaseste  sub numele de  FRP ( fuel rail pressure )

Este logic acum unde actioneaza si ce modifica .



Exact aici voiam sa ajung.
Nu face nimic altceva decat pacaleste senzorul de presiune in rampa, exact ca toate celelalte dispozitive de acest fel.
Cazacu Vasile
Buna ziua.

Daca tu crezi ca se poate face altceva in afara de schimbarea softului nu stiu de ce ai mai intrebat.
Prin modificarea softului acelasi lucru se face decat ca acolo este modificata si valoarea senzorului corespunzator turbinei MAP si cel al debitului de aer MAF si in functie de parametri acestui MAF se regleaza si presiunea de injectie si cantitatea de motorina injectata.

Nu ai ajuns nicaieri stai linistit pentru ca toata lumea stie exact ce face acest dispozitiv dar depinde de fiecare produs cat de bine poate sa faca aceasta modificare fara probleme.

Am raspuns la multi care vor sa monteze asa ceva pe motoarele PD la care acum cei de la VW au renuntat dar nu recomand pentru ca acolo boxul se monteaza pe fiecare pompa in parte si modifica parametri de injectie dar calculatorul acestor tipuri de motoare monitorizeaza permanent aceste pompe si le regleaza in functie de uzura fiecareia in parte in paralel cu functie de injectie, dar dupa montarea acestui box vor aparea niste diferente intre ce corecteaza calculatorul si ce modifica box-ul. Motorul va tremura la relanti in special la motoarele cu pompele uzate unde corectia de uzura nu mai poate fi facuta datorata acestor modificari .

O zi buna.
balanel
Puteai sa spui asa: "Spre deosebire de alte produse de acest gen, care modifica informatiile tranmise senzorului de presiune, cu o valoare sau un procent fixe, produsul nostru, prin particularitatile constructive, permite transmiterea de informatii catre respectivul senzor, dupa un algoritm, ceea ce inseamna o functionare mai buna a sistemului".

In principiu, e bine sa stii ce vinzi.

Bafta!
Cazacu Vasile
Buna seara

Am folosit cuvinte care pot fi intelese de toata lumea in final tot la ce am spus eu se ajunge.

Pentru ca eu nu am nici cea mai mica problema cu acest produs chiar ma uimesc anumiti clienti care sunt foarte impresionati de rezultate , nu stiu cu ce motiv sunt aceste intrebari care este nemultumirea ta ?


Eu cred ca am raspuns destul de frumos fara minciuni , imi place sa vand la nesfasit un astfel de produs sa fie toata lumea multumita , daca vrea cineva sa vanda produse proaste doar o luna si apoi stop asta este alegerea lui .

Si inca ceva eu nu stau sa fac compuneri tot ce scriu aici este scris din ce gandesc din ce fac si nu din textele gasite pe internet nu am timp de falsuri si copiute.
Data viitoare am sa te las pe tine sa da-i si raspunsurile pentru ca te pricepi mai bine wink.gif ai o reducere de 8% pentru asta smile.gif



O seara buna
balanel
Multumesc de reducere smile.gif

Ceea ce voiam sa punctez era exact diferenta intre ce vinzi tu, si produsele similare. Consider ca era important sa inteleaga aceste aspecte, potentialii clienti.

Din pacate pentru moment, nu imi permit investitia, dar e posibil la un moment dat.

Ceea ce mi-as dori sa explici, sunt posibilitatile de configurare, prin pozitionarea jumperilor. Este de subliniat acest aspect, ceea ce inseamna flexibilitate si posibilitate de a schimba in orice moment setarea.
Cazacu Vasile
Buna seara

In ce priveste reglajul celor doi jumperi, pe fiecare motor in parte trebuie sa cer pe serverul din Germania setarea necesara pentru cei doi jumperi rosu si albastru sau verde la modelele noi , acest reglaj primit de pe server este un reglaj standard de 15% putere dar cuplul ramane cel calculat 65Nm . iar dupa ce se monteaza pe motor se ruleaza cel putin 10 km timp in care sunt copiati parametri motorului care difera de la marca la marca, dupa acest lucu se poate creste puterea (jumperul rosu) acest reglaj se face treptat pana in momentul cand dupa plecarea de pe loc motorul va intra in avarie acest lucru semnaleaza o crestere peste limita suportata de calculatorul motorului in acest caz se revine asuprea reglajului de putere si se modifica cu o treapta spre minus iar in aceasta pozitie se beneficiaza de puterea maxima dar nu peste limita suportata de calculatorul motorului. Jumperul albastru este automat impins de cel rosu in cazul in care motorul accepta o crestere mai mare si se vor muta amandoi jumperi astfel in cat jumperul rosu sa nu treaca peste cel albastru sau verde.

Toate aceste explicatii sunt specificate in manualul de utilizare si montaj in limba ROMANA.

O seara buna .
dinu_victor_88
Deci pana la urma tot reclama a fost smile.gif) flacaii ti-au facut intrarea si primul tau post nu a facut altceva decat sa prezinte produse!Sa stii ca orice reclama se plateste...Fratzik ia vezi cum rezolvi problema..Va salut
Cazacu Vasile
Buna ziua

Nu s-a inteles nimic din mesajul acesta.
reddog76
Eu mi-am pus una asemanatoare pe un Megan de 1,5 cu 85CP.
Am dat 500 de RON si l-am luat de la cineva care lucreaza la un service autorizat Renault si care le aduce direct din Germania.
Eu unul simt ca masina trage mai tare, are demaraj mai puternic. Se simte foarte bine in depasiri. Senzatia este aceeasi ca atunci cand pornesti Pilotul Automat pe autostrada. Simti inertia. Pur si simplu te lipeste de spatarul scaunului daca accelerezi tare.
Si se simte si la consum.
Cand o acceleram rapid si schimbam repede treptele, consumul maxim instantaneu era de 17-18l. Acuma nu l-am vazut sa sara de 15,5-16.
Aveam o medie in oras de 6.5-7. Acuma se apropie de 5.5-6.
Eu unul sunt multumit.
Chestia desteapta la Power Box este ca daca nu esti multumit, il scoti si asta e.
Pierzi un 500 sau 700 de RON.
La Chip Tunning e tricky. Daca nu-ti iese din prima e nasol. Si daca ai si garantie de 4 ani la masina cum am eu, risti sa o pierzi.
Eu unul zic ca merita incercat, daca 500 de RON nu este suma mare de cheltuit.
balanel
Pai, da-ne mai multe detalii, de la ce service, de la cine, si ce marca sunt.
Poate vrem si noi smile.gif .
moise robert
Permit sa spun cateva cuvinte despre power box GoCar.
Sunt reprezentant TCM si pot spune ca posesor de Toyota Avensis de 2,2 D-4D,150CP SI 320NM,care nu poate fi remapata-nu se poate intra in calculator-,ca Power Box,este unica solutie pentru crestere putere.Pana in prezent am testat cu pierderea de riguare de bani 6 Power Box atat luate din strainatate cat si de la cei mai galonati distribuitori de Power Box.Sunt posesor de DYNO MAHA,asa ca am putut testa valorile reale ale acestor cutiute.Toate nu depaseau o crestere de 10-12CP si 30-40NM,cum le reglai pe o treapta superioara,calculatorul intra in safe mod. Singurul care m-a multumit ca valori a fost cel de la GoCar cu valoare de 169CP si440NM.Ca idee am batut la Danes la o intalnire forumista un BMW520-170CP-cu o distanta mai mare de 1 masina.Are si comanda de activare sau dezactivare.Asta spun pentru cele ce nu pot fi remapate,raman in continuare adeptul remaparii,ce cred ca este mai OK.Da Power Box da rezultate bune pe anumite motorizari,dar nu poti umbla la limitatorii de cuplu,la presiune turbina,timp de deschidere injectoare,etc.Nu fac reclama,dar spun cu dovezi ca a fost cel mai reusit,pentru mine,Power Box.
Cazacu Vasile
Buna seara.

S-a facut liniste cu aceste cuvinte, fiecare sa aleaga si sa incerce ce doreste este mult mai bine asa.

Spor la treaba ..........

O seara buna tuturor.
dan-paul
ma gandesc, totusi, la ce implicatii are asupra celorlalte componente ale motorului, prin modificarea parametrilor pompei de injectie. spre exemplu, turbina nu este afectata? crescand cantitatea de motorina injectata, sigur nu va fi arsa in totalitate. daca este evacuata nearsa, exista riscul sa se aprinda pe evacuare, chiar in turbina. temperaturile ridicate sunt moartea turbinei. deci, cum ramane cu aceste cutiute? de fapt, intrebarea e: chiptunning sau boxtunning?
Cazacu Vasile
Buna seara.

Ecu monitorizeaza functionarea motorului si regleaza automat restul parametrilor necesari arderi complete ,nu se modifica cantitatea de motorina doar presiunea de injectie si numai prin acest lucru arderea va fi mult mai buna, Producatorul VW AUDI a renuntat la injectia de tip PD Pompe duse unde presiunea de injectie necesara performantelor era la maxim in acel sistem, si pe viitor performantele se vor baza pe cresterea presiuni de injectie la motorul nou Commonrail de la acest grup.

"Prin intermediul separării procesului de generare a presiunii de cel de injecție, tehnologia Common-Rail oferă potențialul de îmbunătățire permanentă a procesul de ardere, cu minimizarea durabilă a consumului de carburant, precum și a volumului de emisii. Generațiile viitoare ale sistemului Common-Rail se vor remarca printr-o presiune de injecție superioară pentru un proces de ardere aproape complet, ceea ce va permite o eficientizare pe termen lung și o reducere a emisiilor. În viitor se va realiza o creștere a presiunii de injecție de la valoarea actuală de aproximativ 1.600 bar până la 2.000 bar, iar o etapă ulterioară va permite dezvoltarea unui nivel de până la 2.400 bar."

O seara buna in continuare
dan-paul
pai, si cum modifica presiunea de injectie? presiunea de injectie e data de pompa, care este aceeasi. nu se schimba si pompa. pompa fiind aceeasi, presiunea e aceeasi. cred ca se modifica altceva. timpul de admisie, care poate crea probleme mari motorului in timp.
madkat
Exista un senzor de presiune in rail - powerboxul se pune intre acesta si ECU, offsetand valoarea - "motivand" ecu-ul sa creasca presiunea.
Presiunea se controleaza printr-un regulator aflat in imediata vecinatate a pompei - comandat, evident tot de ECU.

Principiul asta se aplica la toate powerboxurile - indiferent de producator.

Pe piata romaneasca este varianta cea mai safe (powerboxul - indiferent de marca) - pentru ca chip-tuneri seriosi, si care sa se bage sa modifice mai multi parametri - din pacate inca nu exista.

Vorbesc din experienta - am avut cateva luni pe Alfa din semnatura un box de la Novitec - se simtea, fara a fi specatculos - dar mi-a fost teama sa il pastrez din cauza transmisiei - ambreiaj si planetare vechi....
balanel
Astazi am luat un astfel de powerbox, in varianta de baza (850 ron).

Am apreciat faptul ca domnul Cazacu a mi-a explicat, atat pe mail, cat si fata in fata, despre powerbox.

In mod normal, livrarea se face prin curier, dar, pentru ca in acest mod, coletul nu ar fi ajuns decat marti, am stabilit cu dansul sa ma intalnesc in Ploiesti (orasul unde dansul locuieste), acolo unde am avut o deplasare de serviciu, unde mi-a si livrat powerbox-ul.

De asemenea a fost de apreciat faptul ca el mi-a facut reducerea pe care mi-a promis-o in acest topic, fara a sti dinainte cine sunt, si fara a verifica informatia. I-am mentionat in momentul cand l-am intalnit ca sunt balanel de pe forum reno, si ca mi-a promis o reducere de 8 %, iar el a fost de acord fara nici un fel de discutie. Astfel, am luat cutia cu 780 ron.

Exista si un minus, ce-i drept, dar il pun pe seama grabei in care am facut "afacerea". Din pachet lipseste conectorul de verificare a faptului ca s-au montat corect cablurile. Nu este insa o lipsa importanta, deoarece mufele sunt tata-mama, si de o forma care nu permite cuplarea lor in alta pozitie sau in ordine inversata. Apropo de asta, am inteles ca exista unele masini la care mufele nu se potrivesc perfect, ci trebuie sa fie eliminati cu cuterul niste aripioare de ghidaj. Sper sa nu fie cazul la mine, deoarece nu am cutter si va trebui sa cumpar.

In rest dansul seteaza jumperii din cutie dupa fiecare model de masina in parte. Pozitia standard este minimul de crestere, adica 15%. In ceea ce ma priveste, o voi lasa asa, pentru ca exact asta imi doream, un Eco-Tuning. Am inteles de asemenea ca, trebuie mes un timp cu masina dupa montaj, pana powerbox-ul isi ajusteaza parametrii, in functie de ceea ce citeste ca parametrii standard ai masinii. Deci ma astept la un 97 de cai si 230 nm.

Voi reveni cu impresii si poze desigur maine dupa montaj.

3 Apr 2010, 13:05:
Am montat kitul.

In principiu nu e greu, dar e o zona greu accesibila.

Mufa avea deja barbierita cu cuterul aripioara de ghidaj la care faceam referire. Nu era insa nevoie, s-ar fi potrivit. Oricum imbinarea se face perfect, datorita celor 2 aripoare laterale care au ramas, si a sistemului care nu permite scoaterea mufei decat dupa ce se ridica siguranta.

Va fi ceva de munca inainte si dupa fiecare revizie biggrin.gif

Acum poze:

[attachmentid=1627609134] [attachmentid=1627609135] [attachmentid=1627609136] [attachmentid=1627609137] [attachmentid=1627609138] [attachmentid=1627609139] [attachmentid=1627609140][attachmentid=1627609141] [attachmentid=1627609142] [attachmentid=1627609143] [attachmentid=1627609144] [attachmentid=1627609145]
semit
si impresiile?
balanel
Inca nu am iesit cu ea.

Oricum, omul a zis sa am rabdare pana a doua zi, ca atunci voi simti schimbarea.

Plec din localitate, si nu stiu daca voi avea acces la net pana dupa Pasti.

Revin cu impresii cand va fi posibil.

Sarbatori fericite tuturor!
cj98czh
QUOTE(balanel @ 3 Apr 2010, 18:12)
Oricum, omul a zis sa am rabdare pana a doua zi, ca atunci voi simti schimbarea.
*




Ce schimbare?? prosteala senzorilor care o da cutiuta asta???

Daca vroiai sa faci o chestie... trebuia o resoftare la o firma serioasa... nu o cutiuta de prostit senzorii si trimis informatii eroanate la ECU... dar ma rog... fiecare pe banii lui...
balanel
Da, da, sa fac chip tuning care ramane fix, daca nu imi place cum merge raman cu banii dati, si nu am ce face. Si il pierd la primul update de soft la reprezentanta.

Cel mai mult imi place ca este reglabil.

Iar in curand va aparea un model nou, care va avea posibilitatea sa isi dea seama daca mergi in oras, in afara, pe autostrada, etc. Existau deja astfel de cutii, la care puteai regla asta, ca utilizator, diferenta este ca aici se va face automat.
Deja am vorbit cu domnul Cazacu sa imi fac un upgrade, in momentul cand va aparea.
Oricum, va voi tine la curent cu tot, indiferent daca e de bine sau de rau.

Primul drum, a fost facut la munte, cu cutia setata standard, adica la 15%. Diferenta s-a simtit clar, iar dupa un drum de 300 de km, softul din cutie s-a adaptat complet la conditiile masinii. Pentru a se adapta complet, e nevoie ori de un drum mai lung, ori de o serie de porniri la rece.

Traseul era unul stiut, un traseu la care consumul meu era undeva la 4.4%. Acum, cu cutia, a fost de 3.9%. Puteti spune ca nu e real, pentru ca softul masinii nu isi da seama de cantitatea in plus de motorina injectata, dar sa nu uitam ca sondele lambda isi fac in continuare treaba, asa ca pentru a nu polua, sunt redusi timpii de injectie si/ sau este bagat mai mult aer. Oricum chiar daca consumul ar fi la fel, performantele sunt superioare.

Motivul pentru care eu am luat aceasta cutie, a fost aceea ca mi-am dorit sa pot merge cu treapta 4 la 60 km/h, deci la o turatie de 1700 rpm, iar daca se intampla sa scad la 50 km/ h, deci undeva la 1500 rpm, sa pot relua acceleratia, usor, fara sa schimb treapta. Daca si inainte de tuning se putea merge sa zic cu treapta 4 la 60 km/h, cum scadeam sub aceasta viteza, motorul incepea sa tremure din lipsa de cuplu.
Cu setarea standard a cutiei, am observat o crestere de cuplu pe toata plaja de turatie, bineinteles si de putere, dar nu voi vorbi aici de ea, pentru ca nu ma intereseaza, adica nu urmaresc o crestere de putere, ci de cuplu. Am mai observat de asemenea ca exista un prag de cuplu cam pe la 2200 rpm, dezvoltat cam brutal, ceea ce nu mi-a placut.
De asemenea, pot spune ca nu a existat fum pe care sa il vad in spatele masinii, indiferent cat de puternic am accelerat.

Dupa convorbirea cu domnul Cazacu, am facut urmatoarele: am redus senzitivitatea la accelerare cu o treapta, si am crescut puterea/ cuplul cu 2 trepte, aproximativ 21%, fara de 15 standard.

Inca nu am facut destui km ca sa pot sa dau un verdict, insa acum se apropie de ceea ce mi-am dorit. In primul rand, puterea si cuplul sunt dezvoltate omogen, si cresc proportional cu turatia. Acum insa pot merge la 60 km/ h in treapta 4, fara sa sesizez vreun efort din partea motorului, pot chiar scadea pana la 50 km/ h, fara ca motorul sa tremure, exista insa in continuare probleme daca doresc sa reaccelerez de la aceasta viteza/ turatie. Nu da fum.

Probabil ca voi mai creste cu inca o treapta, pana la un plus de 24%, unde ma voi si opri, deoarece consider ca pana la acest procent este sigur pentru masina, si de asemenea cred ca va fi suficient.
aly_vo
Exact cum spunea si colegul CJ98CZH....nu e o pacaleala a senzorilor din contra e pacaleala ECU-ului...De la senzor pleaca o valoare si acea 'cutiuta' trimite alta valoare la ECU. Am desfacut si eu cateva chibrite dealea...e un integrat PIC sau AT (in general se folosesc PIC-uri) au anumite instructiuni care trimit alte valori la ecu...modifica presiunea in rampa injectoarelor implicit presiunea furnizata de pompa (dupa sa vedeti postari la Probleme injectie) si atat valorile furnizate de debitmetru de aer.
Sunt total de acord cu cj98czh....un tuning facut direct in ecu e mult mai bun si stabil. Acolo se modifica altfel timpii de injectie in functie de datele primite CORECT de la senzorii motorului. Dar asta este ...fiecare face ce vrea cu banii si masina lui.
Nu vreau s-o ia nimeni in nume de rau....dar asa se 'prajesc' mai repede motoarele.

Toate cele bune,
cj98czh
QUOTE(balanel @ 6 Apr 2010, 14:55)
Acum insa pot merge la 60 km/ h in treapta 4, fara sa sesizez vreun efort din partea motorului, pot chiar scadea pana la 50 km/ h, fara ca motorul sa tremure, exista insa in continuare probleme daca doresc sa reaccelerez de la aceasta

*




Si turbina ce zice??? sau in curand nu mai zice.... va haraii si baga uleiul din motor pe evacuare.... cunosc destui care au renuntat la pacaliciul asta... tocmai de bun ce este...
Cazacu Vasile
Buna seara domnul cj98czh , ce treaba are turbina in ce priveste montarea unui box pe injectie, va rog sa va informati mai bine cine modifica parametri unei turbine un chip tuning eronat ( o remapare ) sau un powerbox montat pe injectie nu pe debitul de aer sau presiune de aer. ATENTIE LA NEATENTIE.

Cum bine a zis si utilizatorul decat sa-i ramana bani intr-un chip facut la coltul strazi ca asa se face in ROMANIA mai bine isi cumpara un box care poate sa-l monteze pe orice alt motor cu injectie common rail si nu are nimic de pierdut , crezi ca din 250 de unitati vandute in ROMANIA nu se gasea nimeni sa strige pe aici ca nu este multumit ? ( in afara de exceptiile unde ori motorul nu mai corespunde din punct de vedere tehinic ori toti senzori motor sunt foarte uzati ) sau service-ul la care a fost este reprezentat de noi angajati de reprezentante care nu au habar cum se schimba un filtru de motorina sau de aer. ( de unde sa gaseasca mecanici priceputi si sa-i plateasca cu doi lei )

O seara buna .

Cu stima Cazacu Vasile
cj98czh
QUOTE(Cazacu Vasile @ 7 Apr 2010, 01:08)
Buna seara domnul cj98czh , ce treaba are turbina in ce priveste montarea unui box pe injectie, va rog sa va informati mai bine cine modifica parametri unei turbine un chip tuning eronat ( o remapare ) sau un powerbox montat pe injectie nu pe debitul de aer sau presiune de aer. ATENTIE LA NEATENTIE.
*




D-nul Cazacu... nu are turbina nimic in prima faza din cauza montarii unui powerbox.... are din expluatarea ei.... cum scria userul de mai sus.... treapta 4 la 60 km/h..... inseamna mers subturat.... inseamna depuneri pe palele turbinei... si decesul ei ulterior.... deci atentie la neatentie.... nu?

Eu cand am spus de chiptuning... m-am referit la firmele serioase care fac asta... nu la nea Gigi din coltul blocului..... si un chip tuning nu trimite informatii eronate ECU-ului.... cum face powerbox-ul, nu? deci inca odata atentie la neatentie...

Si repet... am amici care l-au folosit si au renuntat la ele.... oare astia se incadreaza la clienti multumiti? au facut un chip la o firma serioasa de care sunt multumiti senzorii aia nu au fost pusi acolo de catre producator ca sa fie nefolositi sau sa primeasca informatii eronate, nu?? ..... si atentie... eu nu am nici un avantaj comercial asa cum aveti dumneavostra .... deci nici un castig si nici o pierdere....
Cazacu Vasile
Da, problema cu turbina a fost pusa gresit de la inceput , sincer eu am crezut ca se vorbeste chiar de efectul boxului asupra turbinei, Sincer chiar prin schimbarea softului am vazut multe turbine fortate si apoi rupte, pentru ca nu se mai pacalesc senzori dar chiar comanda toate componentele turbina, pompa, injectoare si ECU motor nu mai intra in avarie daca presiunea este pre mare pentru ca asa este comandat sa se comporte si in timp face doar poc cu totul bine iar depinde de cine a fost facut acel soft.
Am un client care a zis ca la noi in tara shimbarea softului la unele motoare este acelasi lucru cu ce face si acest box, numai dupa ce a schimbat softul in alta tara( asta dupa 5 softuri platite la noi in tara ) numai atunci a zis ca da se simte cu adevarat si culmea mai are si boxul montat dupa toate astea bine reglat mai light pentru ca deja e constient ca e pre mult, poate o sa vada respectivul cele scrise mai susi si o sa raspunda este vorba de alfa romeo 156 si cu ocazia asta o sa il Salut.

In rest fiecare cu ce vrea sa se joace, mie imi plac toate solutiile posibile prin a aduce unui motor un plus de energie smile.gif

Spor la treaba tuturor si o zi buna.
balanel
Ca impresie finala, dupa incercarea cu setarea actuala a boxului: merge cum imi doresc eu, dar numai fara a/c pornit. Daca pornste a/c, consumul suplimentar de energie, a compresorului de aer, face ca motorul sa se manifeste subturat de indata ce scad cat de putin sub 60 km/h, in treapta 4.

Asa ca voi creste puterea cu inca un grad, pana la 24%, unde ma voi si opri, asa cum am spus si anterior. De asemenea, in prima faza, voi scadea senzitivitatea cu tot o treapta, ca sa nu se dezvolte puterea brutal, dupa ultima crestere. Daca insa se va dovedi ca masina e lesinata in reactii, voi reveni la senzitivitatea actuala.

Domnule Cazacu, as vrea sa va intreb, daca din experienta dumneavoastra cu box-urile montate pe tipul meu de motor, imi puteti spune ce parere aveti despre intentia mea exprimata mai sus, de a regla box-ul asa cum am descris. Daca este ok din punctul dumneavoastra de vedere, si daca constituie vreun pericol pentru functionarea motorului.
Cazacu Vasile
Ti-am mai zis cat timp ECU nu intra in avarie nu sunt probleme.

O zi buna
balanel
Pai asta era intrebarea: la 24% e posibil sa intre in avarie?
Cazacu Vasile
Asta o sa vezi dupa ce incerci fiecare motor are limitele lui , incearca nu ai ce sa pierzi wink.gif
balanel
"Deci", la 24% nu a intrat in avarie, dar aici ma voi opri, deoarece la acceleratii scoate un pic de fum (vizibil doar noaptea, in lumina farurilor celor din spate).
La 60 km/ h, in treapta 4, se simte clar ca e foarte stapana pe situatie, are destul cuplu sa tina aceasta viteza fara cel mai mic efort din partea motorului (se poate verifica acest lucru si cnsultand consumul instantaneu al CB).
La fel merge perfect la 80 km/h in treapta 5.

Insa cum scad sub 60 km/h, iar da simptome de subturare. Asa ca schimb a treia, accelerez pana la 60 din nou, apoi schimb treapta 4, si mentin viteza. Turatia de undeva la 1700 rpm, si in conditiile in care cuplul maxim al masinii este la 1750 rpm, chiar nu mi se pare subturat.

Deoarece ieri am redus si senzitivitatea cu o treapta, astazi voi incepe sa o maresc treptat, sa vedem daca ma pot obisnui cu o reactie mai rapida la accelerare, fara a brusca masina (trebuie sa ma obisnuiesc sa apas mai fin si mai progresiv pe ea).

Domnul Cazacu, am rugamintea sa imi trimiteti documentul de care am vorbit, sper ca nu m-ati uitat. Multumesc.

Va tin la curent cu mersul evenimentelor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.