Mi se schimba distributia ( preturile sunt afisate in topicul deschis anterior ).
Ma urc in titi, fac trij` de km fericit.
La un moment dat aud harsait undeva in dreapta fata. Aveam io pitici, n auzeam bine. Zic ca e discu` de frana, mai fac vreo cinj` de metri, trag pe dreapta, opresc,bag in viteza, frana de mana, ma dau jos in fata la City Plaza ( stationarea interzisa ), pun avariile ma dau important ca am masina cu distributie fresh si repartitor schimbat.
Pun manuta pe janta, rece ca moartea. Ma duc inapoi, debreiez, verific frana de mana, contact si:
23x oral in 4 litere.
Nada, nimic, nexam. Nici o boaba de curent pe minunea mea verde si plina de rugina.
Deschid capota, ma benoclez la firu` de contact general pe care l stiam legat pe direct, desfac izolatia...etc. Ciuciu. Nu era de acolo.
Ma rog, n o sa va mai zic ca m am gandit c am plecat din service cu firu` de excitatie al alternatorului in aer si ca probabil mi am prajit alternatoru` si oi fi mers pe baterie atata timp...
Nah, dupa murdarit corespunzator am ajuns la concluzia ca firu` e bagat in fundu` alterntorului si sta bine.
Am ajuns la matusa borna de baterie care nu era fixata corespunzator. Lovely. N am sa zic nimic de cheia de 13 a mecanicului da` vi i clar ca io de azi inainte imi strang singur bornele la baterie.
Am obtinut curent, mi am inchis geamurile, am mutat masina pe trotuaru` celalalt si am inceput sa ascult melodia simpatica a unei chestii care freaca in carcasa frontala a motorului ( piesa aia de tabla care acopera curelele)
Pana maine nu stiu ce naiba poa` sa frece acolo dupa un schimbat de distributie si nu stiu ce dracu` poa` sa frece dupa ce am facut trij` de km in care a mers perfect da` mi ar placea sa vad ce pronosticuri faceti voi.

Io zic ca freaca lateralu` curelei in carcasa sau o rola s a deplasat nefiind montata corespunzator ( desi nu mi dau seama cum naiba se poate intampla asa ceva)

Va tin la curent wacko.gif