Salut toti forumistii Reno
Din pacate azi, incercand sa verific cauza erorilor la INJECTIE pe care draga mea masina mi le tot dadea in ultimul timp, am scos capacul motorului, cu gandul sa verific mufele de la EGR, etc .
Am ramas uimit de cantitatea de ulei improscata de valva EGR! Poate din cauza uleiului acumulat, am gasit un dezastru :in interiorul tuburilor de protectie practic toate firele din acest tronson sunt erau ramase fara izolatie(cand le-am atins practic izolatia a "curs" de pe ele, ca faina).
Este vorba de traseul care contine o mufa cu 6 fire, una cu 2, si alte doua mufe cu 2(3) si respectiv 4 fire ce par bune(care cred ca sunt de la bujiile incalzitoare apa).
M-am chinuit si contorsionat practic vreo 3ore sa individualizez tot traseul(mai avea un fir care ducea sub galeria de admisie, prins cu piulita de 4 cred (cheie de 8), poate voi reusi sa-l "trag" intr-o pozitie mai accesibila, caci toate mufele acestea duc, dupa cum cred ca stiu majoritatea dintre voi, in spatele motorului...Ei bine, n-am reusit, se pare ca trebuie desfacut si o parte din furtunele de apa, si aici nu m-am bagat, pentru ca n-am conditii.
Ce sa mai spun, am lasat-o asa, cu borna de la baterie scoasa, luni am sa chem platforma s-o duc la Renault...
A mai patit careva dintre voi asa ceva? Cam cati euroi trebuie sa pregatesc? Cum e posibil ca o masina de 6 ani jumate sa aibe instalatia electrica in halul asta?
Am pus si cateva foto de imediat ce-am gasit "surpriza", dupa aia eram prea murdar sa iau telefonul sa mai fac altele si-mi tremurau si mainile de nervi...
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri/sugestii/sfaturi