dorian12
9 Apr 2009, 19:45
salutare.mi am facut comanda de arcuri sport ptr al meu clio 3 si vreau sa stiu daca mai are cineva sa mi spuna si mie daca este vreo diferenta atat vizibila cat si la condus
Pai spune si tu ce ti-ai comandat
. Fiind sport, sunt mai scurte decat alea stock, deci masina va fi mai lasata, mai aproape de sol si va arata mult mai bine
, doar ca vei simti gropile ceva mai puternic.
De curiozitate, cati bani te costa? Arcuri + manopera?
dorian12
9 Apr 2009, 21:42
arcurile ma costa 7 mil si manopera 2 mil.sunt de la apex.asta stiam ca coboara garda la sol cu 3.5 cm,dar vrioam sa stiu daca mai are cineva
r_vlad
12 Apr 2009, 11:44
Si eu vreau sa schimb suspensia dar inca nu-am hotarat daca sa cumpar un kit complet sau doar arcuri.
Daca ai chef, poti face niste poze de tip inainte/dupa si bineinteles sa le pui pe forum.
dorian12
13 Apr 2009, 17:14
cu siguranta o sa pun poze dar peste 2 sapt imi ajung arcurile .deci sa inteleg ca nu mai are nimeni montat arcuri sport pe clio 3... o sa fiu primul:D
dorian12
5 May 2009, 16:17
saluatre.ieri mi au venit arcurile sport si astazi dimineata am fost la service reno sa le montez.mecanicul de acolo mi a spus ca nu este bine sa imi pun arcuri sport ca o sa mi sara arcul daca iau vreo bordura sau la viraje mai stranse.voi a ti mai auzit asa ceva????acum stau cu arcurile in cutie ca nu stiu ce sa fac cu ele
herculane
5 May 2009, 16:53
da' nu ti-a zis nimic de pierderea garantiei?
dorian12
5 May 2009, 19:39
nop.am intrebat si mi a zis ca nu imi pierd garantia
Ori nu vorbea serios mecanicul respectiv ori habar nu avea. Este afectata garantia la trenul de rulare. In ceea ce priveste a doua problema, cea cu saritul arcurilor, e o tampenie ! Citeste topicul asta:
http://www.reno.ro/suspensie-noua-t118195.html, poate te ajuta cu ceva.
PS: daca hotarasti sa nu le mai montezi pe masina le cumpar eu la jumatate de pret
herculane
5 May 2009, 20:33
ceva e dubios la mecanicul ala. eu am intrebat si la service-uri si la vocea clientului si mi-au zis ca-mi pierd garantia si daca schimb dimensiunea la jante sau cauciucuri (ceea ce am si facut). deci imposibil sa nu-ti pierzi daca schimbi arcurile. ai grija!
Daca le schimbi, pastreaza-le si pe celalalte! Inainte de revizii, le montezi la loc ca sa nu pierzi garantia. Ii fentezi asa
.
nr1_gogon_1979
6 May 2009, 06:57
eventual tot la cei care faci si schimbul de arcuri.
Eu as zice sa gasesti alt mecanic.. mai putin beat sau capcaun :-s.
eu tampenie mai mare nu am auzit
."auzi sa sara arcul"
dorian12
6 May 2009, 18:02
asa o sa fac.miercuri ma duc sa le montez.despre garantie am intrebat pe dealerul de unde am luat masina si mi a supus ca nu imi pierd garantia.asa stiam si eu ca imi pierd garantia la trenul de rulare
6 May 2009, 18:18:
ce vreau sa mai intreb:mai imi trebuie ceva in afara de arcuri adica flanse sau ceva ca nu ma pricep
r_vlad
11 May 2009, 23:00
Ai pus pana la urma arcurile ?
dorian12
14 May 2009, 12:56
da. am montat arcurile ieri .poze promit ca fac astazi sau maine cel tarziu si le pun .
George Paul
14 May 2009, 14:50
Dorian, ia niste curbe cu atentie sporita la manifestarea masinii si spune-ne cum sta treaba.
dorian12
14 May 2009, 18:39
George Paul
15 May 2009, 09:59
Ai idee ce coborare a garzii la sol ai obtinut, in centimetri, ai masurat ceva? Si asteptam descrierea comportamentului.
hellcat
15 May 2009, 10:03
Eu inca mai astept sa vad o poza cu toata masina prinsa in cadru din lateral.
Altfel nu prea pot sa-mi fac o parere. Pe fata mi se pare ca "s-a lasat" foarte putin.
dorian12
15 May 2009, 11:01
da pe fata s a lasat mai putin dar mi a zis ca se mai lasa.o parere sa va faceti cu cat mi a coborat garda : pe spate pot sa bag 2 degete iar pe fata 4 degete v am spus babeste
. poze o sa mai fac mai tarziu
herculane
15 May 2009, 11:44
cu garantia cum a ramas?
dorian12
15 May 2009, 20:56
in septembrie ma duc la prima revizie.daca o pierd asta este dar arcurile nu le mai dau jos.prefer sa pierd garantia
Vlad B
15 May 2009, 21:45
Si eu as vrea o poza cu masina din lateral, sa se vada rezultatul in mare, dar, macar din poza cu fundul si tot imi dau seama ca arata bine!
Mama lor cu PDG-ul de zici ca e masina cocotata in copac! Eu nu mi-am permis nici sa pierd garantia, nici arcurile, dar peste un an cand se duce, voi schimba si eu arcurile (dc nu si amortizoarele) si chip tuning stage 1.
In fine, felicitari pt curaj si rezultat!
dorian12
16 May 2009, 10:54
arata bine.felicitari.si cu garantia stai linistit ca nu o pierzi.
alexumf
16 May 2009, 22:11
Foarte tare acum masinuta... Ai pierdut garantia la tren rulare...adica daca si clio are minunatele probleme cu bieletele si flansele...te-ai scos, dai bani din buzunare.
Pe de alta parte, acum ca e mai rigida, cred ca vei evita si pietricelele de pe sosea asa ca...s-o stapanesti sanatos...
hellcat
17 May 2009, 00:10
Hmm,...eu nu m-as declara foarte foarte multumit. Cam carutasi cei de la apex
Pentru o masina "totul in fata" ar trebui sa fie cu botul mai in pamant si nu invers. Cu centrul de greutate inspre fata.
In ultima poza masinuta arata de parca ar fi incarcata in spate.
dorian12
17 May 2009, 11:37
da asa este.este mai lasata de spate dar nu stiu dc?.puteti sa ma ajutati in privinta asta
hellcat
17 May 2009, 18:58
Nu mai ai ce sa faci...doar sa cumperi niste "height adjusters", dar sunt extrem de scumpe, la KW sunt 100 euro perechea.
De ce sunt asa?...pentru ca pe producator atat l-a dus capul. Eu nu stiu ce specificatie are setul tau de arcuri apex (ca n-ai dat detalii), insa spre ex. pe forumul cliosport din Anglia apex-ul e bascalie.
[attachmentid=1627524402]
Dupa ce am pus suspensia weitec, am masurat distanta insemnata si in poza...pai diferenta de 3 cm (prag spate-minus-prag fata) s-a pastrat ca si in cazul suspensiei originale.
Ideea e ca sunt diferente mari de interpretare asupra asietei masinii de la un producator la altul.
George Paul
18 May 2009, 09:57
Dorian, arata
foarte frumos.
Nicio mentiune legata de manevrabilitate, senzatii resimtite in coloana, troncaneli noi?
Daca faceai pozele pe sosea, era fara echivoc garda la sol. Asa, pe pamant, se vede ca puntea spate e lasata spre stanga, roata spate/dreapta e mai sub caroserie.
O poza pe sosea cu masina incarcata ar lamuri la maxim situatia. Probabil ca vei folosi lumina de intalnire mai rar pe zero.
dorian12
18 May 2009, 13:39
am facut 150 km cu masina pe drum intins.ce pot spune este ca se simt gropile un pic mai tari.cand franaz parca intru in pamant si la curbe sta mai bine pe asfalt este mai stabila....se poate sa nu fie montate arcurile bine de mi s au lasat pe spate mai mult sau sa aiba inaltatoare pe fata???
George Paul
18 May 2009, 13:56
Ha. Reformuleaza partea cu intratu-n pamant. Adica cum?
Ca doar nu s-o lasa acum mai rau pe bot ca-nainte, cand franai!
dorian12
18 May 2009, 14:12
eu asa am impresia
hellcat
19 May 2009, 10:43
Ei, nu baga masina botul in pamant, asta e senzatia soferului din scaun. Frana tine la fel, insa feedback-ul acesteia il percepi mai rapid, cum ca ar frana mai bine.
dorian12
19 May 2009, 15:27
da.asa este franeaza mai bine.saptamana viitoare ma duc sa imi pun distantiere pe spate.trebuie sa mai stiu ceva si despre distantiere.ma costa in jur de 3 mil cu tot cu mana de lucru.sunt din aluminiu
r_vlad
19 May 2009, 16:54
Ai masurat distantele de la sol la pragul din fata si cel din spate ? Ca si in poza pusa de hellcat ?
Cu arcurile standard diferenta dintre cele doua inaltimi este de aproximativ 3 cm si la Clio 3.
hellcat
19 May 2009, 17:00
2 distantiere la roti 3 milioane?? Sau tu te referi la inaltatoare? Ca si in cazul asta tot mult e.
dorian12
19 May 2009, 18:06
distantiere pe spate.sunt din aluminiu .am masurat distanta de la sol la praguri.pe fata am 18 cm si pe spate am 19 cm
hellcat
19 May 2009, 18:22
In specificatia arcurilor era mentionat cu cati mm coboara fata/spate?
dorian12
19 May 2009, 18:33
hellcat se gasesc inaltatoare???si daca da imi poti da si mie o relatie ca as vrea sa o mai ridic de spate putin sau sa o cobor de fata
r_vlad
19 May 2009, 18:33
40 mm fata/spate scrie in specificatiile APEX.
La mine am 19 cm in fata si 22 cm in spate. Daca nu a gresit unul dintre noi masuratorile s-ar putea sa fie o problema.
Pe spate a coborat 30mm dar pe fata doar 10mm. Poate la masinile cu PDG talerul pe care sta arcul, de pe amortizor, este mult mai sus decat la masinile fara PDG iar arcul este putin mai scurt chiar daca garda la sol este mai mare. Asa s-ar explica dece nu coboara cat trebuie in fata.
dorian12
19 May 2009, 18:48
si in privinta asta ce trebuie sa fac
r_vlad
19 May 2009, 19:02
Distantele le-ai masurat cu masina pe o suprafata plana ? Daca nu esti sigur de masuratori repeta-le.
Daca sunt bune masuratorile si problema e talerul de pe amortizor nu cred ca exista alta solutie inafara de schimbarea amortizoarelor cu unele sport sau cu cele de pe Clio fara PDG. Sper sa nu fie asta problema pentru ca si eu vreau sa schimb arcurile cu unele Eibach Pro-Kit.
hellcat
19 May 2009, 19:49
@dorian12: Poti sa-ti cumperi aceste height adjusters...in poza sunt pozate "cu susul in jos", piesa aia neagra vine montata in gaura aia din punte iar pe bucsa mov va sta arcul. Bucsa se regleaza fiind pe filet mai sus sau mai jos.
[attachmentid=1627524910]
dorian12
19 May 2009, 19:59
ok multumesc si unde gasesc asa ceva si cam cat m ar costa
hellcat
19 May 2009, 20:06
Stiu sigur ca le produc KW sau Weitec-ul, la noi sunt aduse printr-un importator, logtuning...dar pretul e jenant, e peste 100 de euro fara tva perechea.
r_vlad
19 May 2009, 20:07
Daca folosesti inaltatoarele pentru puntea din spate o sa fie aproape la fel de ridicata ca si inainte, cand aveai PDG.
hellcat
19 May 2009, 20:11
Nici chiar, insa trebuie stabilit clar ce distante sunt la un clio standard cu pdg si care-s distantele la dorian cu aceste arcuri, sa putem identifica clar ce diferente sunt. Ca eu momentan nu-s foarte lamurit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.