Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Xenon defect
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Nythro
Poate aveti idee de ce se arde siguranta prin care se alimenteaza xenonul(nu functioneaza)poate se fi ars balastu?(instalatie e originala,montare de fabrica)eventual cum se demonteaza,cum ai acces mai usor?daca se pot face modificari(sa trec pe halogen)?mersi.
mike12
Siguranta ti se arde din cauza ca probabil balastul e defect (are un scurt in el). Ca sa il inlocuiesti trebuie sa dai bara jos, este prins de far. Nu poti sa treci la halogen deoarece ai alt tip de bec la xenon fata de halogen ( D1S , D2S , D2R xenon si H7 la bec halogen). Pentru ca sa pui halogen trebuie sa schimbi farul cu totu. Ai putea sa iti iei o instalatie aftermarket de xenon pentru tipul de bec care il ai tu (probabil ca e D1S nu stiu sigur) si sa folosesti un bec si un balast din ea.
caktuss
dai bara jos, dai faru` jos, iei codul de pe balast si fuga cu el la reno si pe la magazinele de piese. nu cred ca ai cum sa folosesti un kit aftermarket, nu cred ca ai cum sa-l alimentezi.
RoboCoop
becul este D2S , poti pune un balast after-market dar nu o sa mai mearga auto-levelingul si ai nevoie de ceva modificari
un cod de balast iti dau eu 7701207648 , trebuie sa ma uit si pe cutie ce cod era ca sa fiu 100% sigur
Tot asa se ardea si la mine siguranta cand a fost prajit balastul
elro
deci care este viata xenoanelor montate din fabrica?
am intrebat si la sectiunea Modificari si imbunatatiri/Xenoane ,dar nu a raspuns nimeni...

Scuze de off
caktuss
din semnatura initiatorului : "Renault Megane II hatchback 2003"
elro
atunci intreb altfel: cat tine un balast din fabrica?
cat tine un bec xenon din fabrica?
Ca sa imi fac si eu o idee,cat ma ajunge in timp,sau raman pe halogene.
caktuss
mult... mult mai mult decat kiturile aftermarket.
daca iti iei faruri originale cu xenon (eu gasisem la 500 de euro farurile cu instalatia de auto-leveling si spalator) tin mult mai mult, dar in caz ca se strica, si costul e mai mare. de fapt balastul e mai scump, becul e cam tot pe acolo.
dantes
1. Se poate pune balast after-market cu un adaptor. Se pierde autolevelingul. Juma de an asa am mers fara probleme.
2. Pretul unui balast original e de vreo 1500 lei sau pe acolo
3. Durata de viata e mult mai lunga decat la astea aftermarket.
4. Cand se strica de regula se strica din neatentia utilizatorului. In cazul meu am uitat sa pun la loc capacul de la becul de pozitie (cel de cauciuc moale) si am fost la spalat... Rezultatul...prajit balastul.
5. Trecerea la halogene e aproape imposibila fara sa schimbi tot farul...


Intrebare: Daca montezi un alt balast nou, mai trebuie setat ceva cu CLIP-ul? Intreb ca parca am impresia ca dupa schimbarea balastului, balastul schimbat parca nu isi face autolevelingul la fel de mult ca si cel original de la farul celalalt...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.