Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: scade turatia motorului !
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Alexandru-hr
Am probleme la relantiu,scade turatia motorului sub 500 RPM dupa care se opreste
asta face de o bucata de vreme ,mai ales dimineata cand este rece .Aceasta problema nu apare tot timpul doar cateodata .Mentionez masina este din 2007 motor 1.4-16v |100cp .Ce sa fac ?
alexumf
Sa cureti clapeta de acceleratie, sa verifici bujiile si filtrul de aer!
Alexandru-hr
trebuie sa merg la service autorizat pentru asta ? sau o pot face si eu ! dar nu stiu unde sunt pozitionate!
Hack
Ca sa-ti faci o idee citeste aici, insa la motorul de 1.4 e mai complicat de curatat aceasta clapeta, mai bine mergi intr-un service.
Alexandru-hr
Multumesc de ajutor .Clapeta de acceleratie este in spatele motorului la 1.4 16v ,oricum voi merge la service renault brasov .Aceasta problema nu o face tot timpul numai la rece iar turatia motorului la pornirea de dimineata nu a depasit 800 RPM .
Ryk
de la clapeta mai mult ca sigur. Oricum cerele sa ti-o puna pe tester ca se vede daca lucreaza sau nu in valorile corecte clapeta de acceleratie si daca nu lucreaza in valori e clar ca fie e murdara fie e defecta.
Catalinmodena
E clapeta,am acelasi motor ca si tine.Insa la mine nu se oprea motorul.Daca sa zicem veneam de undeva cu masina,motorul cald si apoi opream motorul pentru 20 de minute,apoi la pornire scadea turatia pe la 500 de rot/min.
Ryk
catalinmodena, referitor la ceea ce ai zis, asa mi se intampla si mie. Am curatat clapeta si tot asa facea. Dar daca il pornesc dupa 5 minute sa zice nu face asa. Am inteles ca este normal sa faca asa pt. ca atunci cand il pornesc ECU regleaza toti parametrii si daia face asa. Isi revine singura la turatia normala imediat.
Alexandru-hr
Motorul trage foarte bine, atit are singura problema cite odata .
Catalinmodena
La mine s-a rezolvat prin curatarea clapetei.A mai facut odata si le-am semnalat la revizie,insa atunci decat au dat cu un spray pe la clapeta,fara sa o mai dea jos si sa o curete.Diferenta am sesizat-o imediat,in sensul ca a fost mai bun rezultatul in primul caz cand mi-au dat-o jos si curatat-o.Acum vad ca iar cam face,dar marti am progamare cu tamponul motor si ceva surub pe la etrierul de pe dreapta fata.Poate schimb si amortizoarele de pe spate ca pufaie ca la Skoda si VW.
Alexandru-hr
Multumesc pentru sfaturile date la toti si o sa vad la Brasov ce diagnostic pun mecanici la reprezentanta. O sa va tin la curent cu problema.
AcerMate
La mine facea asa: la rece dadeam cheie, invartea lung, pornea dar subturat si se mai si oprea. Apoi si daca era cald pornea lung (adica invartea mai mult pana sa porneasca). Am fost la service de 4 ori si m-au aburit cu clapeta lor si ca merg eu subturat si ca e benzina sau ca e murdar senzorul de volanta. Nimic din astea nu a ajutat. Si-a revenit doar cand am schimbat uleiul cu unul sintetic, dupa 10 000 km.
Alexandru-hr
Am fost la service mi-au schimbat bujiile deoarece nu au fost schimbate la 30.000 de km,mi-au curatat clapeta,care era in tradevar murdara.Am stat langa mecanicii de la service-ul de la brasov,toata operatiunea a durat o ora .Toate acestea la un pret de:270 de ron.Astept maine dimineata sa vad daca se va mai opri,oricum se simte ca a curatat bujiile si clapeta.

AcerMate ce fel de ulei ai bagat ?si inainte ce ulei ai avut?.

Ryk
alexandru-hr asteptam cu raspunsul sa spui cum se comporta.
Alexandru-hr
Se comporta foarte bine functioneaza parca ar fi nou.Nu mai am problemele mentionate.Intradevar a fost bujiile si clapeta. Trage motorul ca mama dracului,nu mai scade turatia sub 500 rpm.
Ryk
e clar deci, trebuie sa-i schimb si eu bujiile neaparat. De care bujii i-ai luat? dalea normal sau dalea iridium?
Alexandru-hr
Nu stiu ce bujii mia pus astia la reno ,pe cutie are sigla reno si scrie made in japani.Apropo nu stii pe undeva o lampa stop pe partea stinga spate ca l-am spart iar la renault e 390 ron cu tva. heelp lampa stinga spate megan 2007 cu banda argintie in interior fara stopul ala rotund pentru cunascatori .
dreamliner
La mine e undeva intre ante- penultima liniuta si penultima....nu stiu daca e bine
Alexandru-hr
dupa ce se incalzeste motorul nu .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.