Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault renunta la Alpine,
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
slider2
cum spune si titlu, renault isi resusciteaza tunerul de casa. mai multe detalii aici.
eu nu stiu exact de ce anume renault a luat aceasta decizie, avand in vedere ca marca franceza are deja o divizie sport. adica divizia renault sport, care se ocupa de clio rs, twingo rs, megane rs.
oricum daca renault investeste in noi divizii sport, poate insemna ca nu s-a renuntat nici la ideea de a produce modele ceva mai sportive si pentru sora mai saraca, adica pentru dacia.

voi ce credeti??
dcn
Pai, reiese si din articol. Va fi un tuner al masinilor Renault. Adica masinile facute de Gordini vor fi peste RS-urile facute de Renault. Poate pleaca de la modelele RS dar le imbunatatesc vizual, aerodonamic si tehnic.
Exemplele asemanatoare sunt date in articol: AMG cu Mercedes, Abarth cu Fiat.
Ar mai fi diviziile speciale ale Honda (Mugen) si Nissan (Nismo) care pot fi considerate entitati separate in cadrul firmelor.
Parerea mea.
Arhimede
Unu de la automarket a tradus cu google translate ce-au scris aia pe autoblog.it care astia din urma au luat de pe carmagazine
vis-a-vis
Ar trebui sa-l invie mai intai pe Amédée Gordini, nu doar sa-i foloseasca numele pentru a vinde...
slider2
dar mercedes si fiat nu au o divizie sport, si apoi amg, respectiv abarth peste. renault sport ar fi echivalent cu amg/abarth. cel putin din punct de vedere logic, asa ar trebui.
St
QUOTE
The new Gordini hot hatch brand would sit above the existing Renaulsport troupe of hot hatchbacks


dacialoganmcv
QUOTE
Renault will relaunch the Gordini brand in 2010 on the Twingo. And it's not just a paint job this time – these will be proper Gordini branded cars

wub.gif
aphophis
omfg. Abia astept o versiune mai usoara si mai puternica a lui twingo!
St
@Loganel_AG

In pozele alea e decat un Twingo RS.

QUOTE
Expect a plethora of blue paint jobs with white stripes (on the bonnet, not the band) and a Gordini formula for club motorsport.
dacialoganmcv
de la GT pana la RS e cale lunga... blink.gif
Stefan
QUOTE(slider2 @ 5 Mar 2009, 20:56)
dar mercedes si fiat nu au o divizie sport, si apoi amg, respectiv abarth peste. renault sport ar fi echivalent cu amg/abarth. cel putin din punct de vedere logic, asa ar trebui.
*



Mercedes are AMG ca divizie interna si Brabus peste. BMW are M sport si Alpina peste, etc.
rtBK
si asa era twingo destul de tare... dar acum wub.gif wub.gif wub.gif
Arhimede
Daca 200 are clio....twingo o sa aibe vreo 160 maxim.Pe la 240 apare si mit blink.gif o
slider2
oricum si mito va avea probleme cu atatia cai putere. la puteri de peste 200cp, cam trebuie 4x4, sau propulsie spate, ca rotile fata nu pot face fata.
Arhimede
Asta cu torquesteeru' e cam relativa.Au facut fata la 250 de cai pe 147 gta, acu multi ani.Acum banuiesc ca s-au mai schimbat treburile.
St
QUOTE(Loganel_AG @ 6 Mar 2009, 07:04)
de la GT pana la RS e cale lunga...  blink.gif
*



RS ii zice... Uite ce arata aici


@slider, daca Ford a reusit sa puna 300Cp pe puntea fata a modelelor Focus RS, de ce n-ar putea MiTo sa se descurce cu 240? smile.gif


Sunt curios daca divizia Gordini va lucra si pentru Dacia.
Arhimede
Bine ca ford se lauda cu revoknuckle care cica elimina torquesteeru'(Cand a aparut rs am citit in autocar ca functioneaza perfect si in carmagazine ca nu functioneaza in urma unor teste).

Si oricum fenomenu asta apare cand o calci ca nesimtitu in accelaratii la viteze mici.De la 40km/h in colo Mito poa' sa foloseasca toti aia 240 de cai.
slider2
am vazut si eu testul cu focus rs (la fifth gear). se spunea ca a disparut torque steering-ul, dar nu stiu ce sa zic, cam toata lumea care se pricepe foarte bine la partea mecanica, asta spune, dupa 200cp este nevoie de 4x4.

legat de mito, amintiti-va de 147 gta. acum depinde si de modificarile facute la partea tehnica.
paul_s
Mai torquesteeru il mai pacalest cu un lsd dar 300 cp parca e totusi prea mult
slider2
noul ford focus rs atat are. si eu am ramas un pic blink.gif , ma asteptam la mai putini cai, sau la un 4x4.
Coro
Reports of Renault's plan to relaunch the decades-old Gordini moniker just got a lot more interesting.

http://www.autobloggreen.com/2009/04/07/re...to-go-electric/
aphophis
interesant interviu cu patrick le quement , despre alpine. Si mai interesant mi se pare faptul ca masina exista deja (ar fi trebuit prezentata anul trecut), insa din cauza crizei economie, se pare ca deocamdata masina e trasa pe dreapta. intr-adevar, nu e prea viabil sa lansezi acum masini care probabil nu se vor vinde asa de bine, insa raman totusi banii investiti in "nasterea" masinii. Interviul il gasiti aici

http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/5...ver-Alpine.html
aphophis
http://babelfish.yahoo.com/translate_url?d...TrUrl=Translate

ei zic ca pe 10 sau 11 noiembrie renault va relansa gordini. Cred ca ar incapea si gordini si alpine, gordini fabricand variantele tunate ale masinilor de serie renault, in timp ce alpine s-ar ocupa de masini sport, care nu au echivalent la renault.

zanzie
Reinvierea marcii Gordini este o stire care ma bucura enorm. user posted image

Sper ca acest NUME sa fabrice automobile cel putin la fel de reusite ca cele realizate in prestigioasa sa istorie.
aphophis
pun pariu ca printre primele masini care vor primi tratatia gordini va fi megane 3 rs.
rtBK
nu stiu ce sa cred
QUOTE
Renault will relaunch the Gordini brand in 2010 on the Twingo. And it's not just a paint job this time – these will be proper Gordini branded cars


zanzie
QUOTE(aphophis @ 3 Nov 2009, 20:11)
pun pariu ca printre primele masini care vor primi tratatia gordini va fi megane 3 rs.
*




Sa dea Dumnezeu. Si daca incep cu Twingo nu cred ca e o problema. wub.gif
[attachmentid=1627564931]
Fan3
alea nu-s dacii
ar fi frumos un megane de 300 de cai
aphophis
poate ii pun totusi awd. 300 cp e prea mult pt puntea fata. fordul focus rs a aratat-o.
cj98czh
Depinde cum sunt pusi la sol... Noul Megane RS va avea 2 motorizari.. 2.0T de 250 si 275 cai... ultima va fi intr-o destul editie limitata..
r_vlad
In articolul de de es.autoblog spune ca sunt zvonuri ca Gordini va fi pozitionat sub Renault Sport.
Poate GT-ul de acum va deveni Gordini. Eu sper sa nu fie adevarat.
bebecool
QUOTE(aphophis @ 3 Nov 2009, 21:42)
poate ii pun totusi awd. 300 cp e prea mult pt puntea fata. fordul focus rs a aratat-o.
*


Nu stiu daca te-ai interesat bine sau daca ai citit bine dar ford focus spre mirarea tutuor, desi are 300cp pe puntea fata nu are ''torque steering'' + ca are si diferential blocabil. A fost laudat de toti pentru ca masina s-a comportat exemplar.
Arhimede
Eh nu e chiar asa.Dar stai sa vezi cand o sa scoata renault o masina cu ceva de genul 300 de cai pe puntea fata cum o sa-si schimbe toti parerile legat de 300 prea mult...
paul_s
300 e prea mult pe puntea fata iar modelele RS sunt recunoscute pt ca sunt "echilibrate" , fara excese inutile , daca vor 300 -> tractiune spate sau 4*4
Wolverine
Un lucru foarte bine gandit de cei de la Renault, speram sa fie peste RS. Daca ar mai face si treaba la calitate si la fiabilitate, ar putea ajunge sus.
aphophis
wub.gif wub.gif wub.gif
AdrianMC
[attachmentid=1627565693]
AlexV
Doamne, da bine mai arata.
aphophis
azi e ziua cea mare nu? Sunt curios despre ce e vorba tongue.gif
membru_DC
azi e una, peste 6 zile alta.... tongue.gif
r_vlad
E-conference: http://clients.canalchat.fr/renault/2009/4/en/trailer.html

Modelele Gordini vor avea la baza modelele RS si nu vor avea modificari la motor sau tren de rulare. Se adreseaza unei clientele care doreste masini sic, exclusiviste si elegante.
Twingo Gordini RS va fi prezentat in data de 25 noiembrie.
Comunicatul de presa: http://www.media.renault.com//data/doc/med...EN_E359656E.pdf
Arhimede
dry.gif
rtBK
QUOTE(r_vlad @ 10 Nov 2009, 12:55)


Modelele Gordini vor avea la baza modelele RS si nu vor avea modificari la motor sau tren de rulare. Se adreseaza unei clientele care doreste masini sic, exclusiviste si elegante.

*



Ce vor sa spuna prin asta este ca, au reinviat Gordini pentru ca toata lumea auzise de ei si vor sa aiba o strategie de marketing foarte bine pusa la punct. Clientela care doreste exclusivitate, o sa doreasca sa le umple buzunarele cu bani pentru ca altfel nu ar fi snobi. Bataie de joc. dry.gif aveam mai multe pretentii.
aphophis
probabil vor umbla la greutate, la franare.. sau poate vor fi doar niste viniluri.Si eu ma asteptam mai mult, e pacat sa-si bata joc de numele asta
r_vlad
In cadrul conferintei online seful pe branding de la Renault a specificat clar ca modelele Gordini nu vor suferi niciun fel modificari tehnice pentru imbunatatirea performatelor. Pe de o parte imi pare rau ca nu este vorba despre modele cu performante dinamice mai bune dar pe de alta parte renuntarea la brandul RenaultSport ca varf de lance in cadrul Renault in favoarea Gordini ar fi contraproductiv daca tinem cont de eforturile depuse de-a lungul anilor pentru cresterea imaginii de brand.
aphophis
pacat sad.gif consider ca e o greseala. Dpdv al folosirii numelui gordini. Inteleg de ce au vrut sa renunte la apelativul rs (sunt mai multi constructori care au game sportive sub aceasta titulatura), poate va fi mai usor de retinut numele gordini, dar.. poate ar fi trebuit sa umble si la performante. Asta daca am inteles bine ca de acum renault-sport=gordini
rtBK
eu am inteles ca va ramane renault sport, dar cei care vor ceva mai mult ca design va exista gordini. Puteau sa o numeasca si "parbma" ( un cuvant pus la misto ) care aceasi chestie... gordini a fost pus doar pentru marketing aparent.
adimfx
zanzie
Amedee Gordini a fost un strălucit inginer auto, care, pe parcursul a 20 de ani, și-a pus amprenta pe aproape 200.000 de mașini exclusive Renault. Mașinile Renault R8 Gordini pregătite de el au terminat pe locurile 1, 3, 4 și 5 în Raliul Corsicii, din 1964, iar în 1966 a fost dat startul competiției Gordini Cup. Mai mult, R8 Gordini a fost asociat cu vedete precum Alain Delon, Lino Ventura sau Romy Schneider, devenind rapid un adevărat simbol al succesului pentru o întreagă generație.

[attachmentid=1627567215]

Punte in timp:
&feature=related
r_vlad
user posted image
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.