Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Un pic de ajutor, Tuning
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
pure_player
Salutare,

Am nevoie, daca cineva a facut deja asta..sa-mi spuna si mie..ce injectoare se pot pune pe motorul 1.5dCi de 60KW, 82CP, injectoarele stock si pompa de injectie fiind Delphi. De asemenea, am nevoie de niste injectoare si un capat de pompa care sa dea mai multa motorina si mai multa presiune decat cele stock . excl.gif

Cu stima,
pure_player
Din cati specialisti sunt aici pe forumul renault, chiar nimeni nu cunoaste un mecanic de la renault, care sa-mi dea un sfat pertinent ?! Sau se discuta aici doar probleme gen... ce stergator se potriveste la clio symbol 2005? ! Sorry, no ofence..dar daca nici aici nu obtin un raspuns corect... ce sa le mai ceri celorlalti ?!
Relu11
N-ai pus intrbarea unde trebuia, trebuia sa intrebi in sectiunea tuning.
cj98czh
Cantitatea de motorina si presiunea de injectie este data electronic.... 1.5 dCi este injectie commonrail... nu mai poti schimba debitul cum faceai la dieselul clasic... dar vad ca astea nu le stiai....

Vrei mai multa putere... fa un chip... este cea mai simpla solutie...
pure_player
"Cantitatea de motorina si presiunea de injectie este data electronic.... 1.5 dCi este injectie commonrail."

Iti multumesc pentru sfat .. dar de aceea era de asteptat, daca am pus o astfel de intrebare , sa-ti fi trecut prin cap ... ca am facut chiptuningul..

Din soft se poate schimba debitul si presiunea... probl. este ca si injectoarele si capatul de pompa au o limita... pe care vreau sa o depasesc.

Cu stima,
cj98czh
Usor cu figurile ca s-ar putea sa te impiedici...

Daca tot faci pe desteptul trebuia sa expui toate datele problemei...

Oricum imi pare rau ca ti-am dat vreun raspuns...
hellcat
@pure_player: La magazin ai intrebat??
Ca poate afli ce injectoare iti trebuie.
pure_player
Imi cer scuze... nu am vrut sa supar pe nimeni. !
Intr-adevar...o sa intreb de injector la un mag. si sa vad acolo specificatiile.
Era mult mai usor..daca cineva facuse..sau ma putea ajuta .!

Rog adminu..sa mute postul la tuning..poate primesc vreun raspuns pertinent smile.gif
Cu stima,
clem
indiferent de puterea motorului , pompa e aceeasi ! daca vrei cumpara injectoare de la un motor de 100 cp sau 105 cp , acelea difera fata de ce ai tu ! asta este diferenta din fabrica precum si cartograma din ECU , care la tine e deja modificata. la cat costa 4 injectoare , nu merita , nu cred ca scoti mai mult de 5-7 cp in plus fata de ce ai acum cu tuning
tuner
pune de 1.9 dci
pure_player
SI S-AR POTRIVI ?!
tuner
ma din cate stiu din auzite era un clio cu injectoare de 1.9 da cica era si softul modificat pt acele injectoare intre timp masina a fost vanduta si s-a pierdut urma deci nu iti pot da amanunte
ka_bogdan
Salut



Eu am modificat Meganu 2 personal si credema doar cu schimbatul injectoarelor si a pompei benzina nu rezolvi nimic.Trebuie sa iei in considerare si pistoane si camasi si supape si arcuri nu e chiar atat de simplu ca daca nu le faci pe toate motorul nu va rezista la o supraalimentare si va da kix....sory.mai bine ia in considerare un cip ,incearca pe pagina la Remus.com firma care face si esapamentele .la dizel se simte mai bine un cip decat la benzinare si e mai ieftin decat celelalte modificari
pure_player
Va multumesc ptr. sfaturi. Renaultul meu Clio Symbol 1.5 dci are acum 140 CP pe dyno. Mai doream.. din lipsa mea de cunoastere o solutie in injectoare... dar cred ca o sa renunt la kg de pe ea..si o sa se echilibreze situatia .
Cu stima,
Fratzica
poti sa ne arati si noua fisa dyno? Cum ai obtinut puterea asta?
pure_player
daca-ti spun dup'aia tre sa te omor.. fisa de la dyno ti-o arat wink.gif !!!
eduardsebe
Si eu sunt curios cum de la 82 de cp ai ajuns la 140...din ce ai scos tu 58 de cp?
utzi22
Da cum ai reusit sa scoti 140 cp, nici macar cu un soft Race nu reusesti sa scoti 58 de cai, ne mai punand la socoteala fiabilitatea...care cred ca tinde spre 0 daca e cum zici tu? Scuza-mi uimirea, dar chiar mi se pare o miscare indrazneata tongue.gif . Asteptam cu nerabdare raspunsuri.
ipiq
de putut se poate.... acum 3 saptamani am avut ocazia sa asist la un test Dyno cu un Seat Ibiza motor 1.9 TDI 90 CP.
Pe Dyno a iesit 242 CP... vea turbo de bmw 535d , injectoare de alfa romeo, intercooler schimbat, kit admisie schimbat, chipuit, traseu evacuare refacut etc. acum ca scotea fum ca locomotiva e altceva tongue.gif
omu' e nebun cu asa ceva si a bagat o gramada de bani in Ibiza aia... deci se poate...
totusi arata-ne si noua fisa de la dyno
toate bune!
utzi22
Dar sa scoti 140 fara sa schimbi nimic pe ea este altceva si nu cred ca se poate face doar din chiptunnig fara a afecta motorul sau alta componenta.
hellcat
QUOTE(pure_player @ 11 May 2009, 10:47)
daca-ti spun dup'aia tre sa te omor.. fisa de la dyno ti-o arat wink.gif !!!
*


Atitudine rudimentara...nu crezi? sad.gif Daca ai facut o modificare, mai ales de genul asta, corect e s-o prezinti, cam asta-i ideea pe forumuri si comunitati auto.
utzi22
Asta in cazul in care chiar a obtinut 140 de cai ... eu sunt cam sceptic in privinta unei astfel de cresteri de putere, in conditiile in care e vorba de un motor de 1.5 82 cp mellow.gif
pure_player
asa..scepticismul asta ... Lucrurile sunt relative simple..daca ai ceva cash disponibil.
1. Schimbata turbina ( de mitsubishi de pe rover 75)
2. Resoftare ( vezi powerchip.ro )
3. Unichip ( vezi mastertuner.ro)
4. renuntare catalizator, evacuare noua ( pilot.ro)
5. refacere tubulatura intercooler ( nu cele existenta, doar inox)
6. schimbat sistem franare + disc ambreiaj
7. elementul supriza care-mi ofera in 15% putere. ( aici trebuie sa cam cercetati )
8. nu trebuie sa ma credeti, aveti o masina cu putere de pana in 170 CP va stau la dispozitie ptr. o mica liniuta smile.gif.
9. Foarte imporatant. Renuntati la Kg care nu sunt necesare .
Cu stima !

Ptr. cine chiar doreste detalii amanuntite :
Yahoo ID : edypopa2000
HDG
QUOTE(pure_player @ 26 May 2009, 23:18)

7. elementul supriza care-mi ofera in 15% putere. ( aici trebuie sa cam cercetati )

*



N2O dry.gif
verde
Injectie de apa cu metanol. Si poate niste pistoane forjate ca alea de serie erau topite de la prima talpa.
R19/16v
Cand treci prin ploiesti iti arat cum n-ai 140 de cai smile.gif
ipiq
1. Schimbata turbina ( de mitsubishi de pe rover 75) => cum e turbina de mitsu-rover?
6. schimbat sistem franare =>asta cred ca e elementul surpriza de la pct.7 care iti da 15% in plus radmasa.gif
totusi arata-ne si noua (aia inca sceptici) te rog fisa dyno... pana atunci pariez pe R19/16v
eduardsebe
r19/16v ...cu cei 135 cp din Scenic il faci naughty1.gif

Daca nu reusesti...a folosit elementul surpriza biggrin.gif
R19/16v
Scenicul are 120Kw, R19le are 101kW.

Dar n-am zis ca-mi pun eu mintea smile.gif
cj98czh
QUOTE(pure_player @ 27 May 2009, 00:18)
5. refacere tubulatura intercooler ( nu cele existenta, doar inox)
*




Eeee...aici ai pierdut caluti ...pt. ca in loc sa ajuti ii faci rau... si iti spun de ce.... inoxul se incalzeste de la caldura degajata de motor..... si in loc sa iti viba aer rece in turbina tu ii bagi cald.... deci ai aruncat bani pe fereastra....

P.S. Stiu in Cluj un Logan 1.5 dCi de 148 cai ... omul zicea ca are tot asa 170 dar pe dyno au iesit 148 cai.... dar pe langa modificari de soft are modificari la motor la greu.... turbina schimbata, pistoane schimbate, volanta usurata, chiuloasa modificata.... si a ajuns doar la 148 reali.... tu nu ai 170 cum nu am eu 80 de ani.... fa un test dyno si te vei lamurii....dupa care posteaza-l te rog sa vedem si noi realitatea...
amd
cred ca elementul surpriza este un alt motor biggrin.gif

din cate cunosc si ce am vazut un motor de clio de 85 cp nu cred ca ar rezista pt inca jumatate din putere in plus ( sau poate rezista dar nu mai mult de 5 minute- si asta cu o racire foarte buna)

dupa cate am vazut si la masinile normale(fara cip) care au mers constant cu o viteza mare sau care au fost utilizate intr-un mod "barbar"(multa forja), nu au rezistat pistoanele, asa ca pt inca jumatate din puterea motorului sigur nu ar rezista PAREREA MEA

sper ca nu am derajat pe nimeni dar mi-am expus si eu opinia
cj98czh
Parerea ta o consider putin gresita... chiar daca motorul este forjat... daca schimbarile sunt facute cu piese calumea si se folosesc uleiuri bune...rezista...nu cat unul normal dar rezista.... pana la urma nici cine face modificarile astea nici nu cred ca are pretentia sa te duca sute de mii de km...
pure_player
masina nu are 170CP... are maxim 138CP , dar greutatea fiind de doar 1100Kg . Banuiesc ca intelegeti de ce am zis masini de pana-n 170CP .

Momentan nu are nimic schimat, interne, si rezista foarte ok motorul ( modificarile fiind facute de 8 luni ) .
cj98czh
Vino cu un scan de la dyno sa vedem cei 138 de cai.... pana atunci este doar o parare ca se poate sa aiba sau nu...

Ti-am spus de Logan... modificat masiv si a facut 148 reali.... fara nici o modificare doar din electronica.... nu stiu... repet hai cu un test facut ...
hellcat
Eu vreau macar o poza cu masina...ca pana acum nu-s prea convins ca exista. icon_mrgreen.gif
R19/16v
blink.gif 19le parca strange de 950kg smile.gif
kokozula
Nu stiu sigur daca despre masina asta vorbiti, dar acesta e un logan 1,5 dci care are 140 de cai la motor...

http://www.spdzoom.ro/forum/viewtopic.php?f=17&t=12

cool.gif
10nu7z
Stiu ca e vechi topicul, dar ce face clio in ce stare se afla ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.