Salut!
Iata cum se curata, sau dupa caz, schimba, captorul turatie; cunoscut si ca senzorul de pe volanta.
Aveti nevoie de o cheie tubulara de 10 cu prelungitor:
Captorul montat arata asa:
Este de preferat sa scoateti mufa sondei ce masoara temperatura lichidului de racire. Asa veti avea ceva mai mult spatiu de manevra.
Atentie la cele 2 suruburi ale captorului dupa defiletare, sa nu va scape vreunul in motor.
Dupa ce le-ati dat jos trageti de captor in sus ca sa puteti sa-i scoate mufa. Atenti ca are o clema pe mufa tata ce intra in el. Indepartati clema de mufa in timp ce trageti de ea afara.
Captorul dat jos arata asa:
Partea ce se curata este cititorul lui, care din cauza piliturii feroase devine ecranat. Pentru operatiune folositi spray de contacte cu incredere. Puteti sa dati si pe mufa daca tot sunteti acolo.
Odata curatat, urmati procedura in sens invers pentru a-l monta.
Daca simptomele masinii persista inseamna ca diagnosticul a fost gresit sau va trebuie un captor nou.
Spor la treaba!