Azi dimineta mi s-a rupt arcul suspensie fata stanga
. Noroc ca s-a intamplat chiar cand sa plec din parcare. A sarit o bucata de arc la 2 metri de masina. A mai patit cineva asa ceva? Nu mi se pare deloc normal.
$$ilvviu
10 Feb 2009, 10:44
Dubios sa se rupa pe loc drept...
Se poate sa fi fost deja fisurat de la datul in gropi.
Se pare ca era deja fisurat. M-am uitat la bucata de arc sarita si are putina rugina unde s-a sectionat, semn ca a fost fisurat.
stoilescusilviu
10 Feb 2009, 11:31
Mi se pare tare aiurea sa se rupa arcul din senin!!!
In momentul in care a iesit de acolo nu a stricat nimic???
Cati km avea masina???
Nu mi-a spart cauciucul, asta pot sa spun sigur. Inca nu stiu daca a stricat altceva... o sa vad cand o duc la service, sper ca azi. Dupa ce s-a rupt arcul am miscat-o cativa metri (sa o pun la loc in parcare) si scoate niste zgomote infioratoare. O s-o duc pe platforma. Sper sa nu mai stric ceva cu ocazia transportului.
are cam 78 000 km
R19/16v
10 Feb 2009, 12:09
Ai luat-o de noua?
vlad_laguna
10 Feb 2009, 16:43
mie mi s-a rupt frate arcul la fel. mergem pe drum drept, fara nicio denivelare si poc! a trosnit. m-am speriat de era sa mor. m-am uitat in oglinda, nimic pe sosea. am continuat sa merg si cand am intrat in bucuresti, am dat intr-o groapa mai mare. se auzea fier pe fier. am mers la service si constatare---arcul fata dreapta rupt aproape de capatul superior, cam 1 spira si jumate
Am fost la service renault (Bras). 640 RON un arc. Mi s-a stricat si flansa amortizor (240 RON). Problema e ca nu au arc in stoc si dureaza 10 zile lucratoare pana vine. Iar eu vreau sa plec in austria vineri.
( Poate cineva sa-mi recomande un atelier de dezmembrari in Iasi? (am fost la iesirea din Letcani pe stanga si la Valea Lupului linga antibiotice) Sau are cineva un arc de vanzare?
Cei de la Bras mi-au dat codul piesei:
arc fata stanga: 8200361734, cod culoare rosu+albastru.
Din cate am inteles codul de culoare inseamna cat de puternic/elastic e arcul...
merci
$$ilvviu
11 Feb 2009, 08:28
Fa o comanda la www.autokarma.ro
Iti vine piesa a doua zi.
Azi dimineata m-au sunat de la service Renault si mi-au spus ca s-a rupt si al 2-lea arc cand au coborat-o de pe elevator. Noroc chior... Plus ca au gresit pretu pt flansa si e de fapt 600 RON si ceva. Am gasit arcuri pana la urma la Autocenter; am facut comanda si le aduc maine dimineata (400 RON bucata).
cj98czh
11 Feb 2009, 11:59
Pai oricum arcurile trebuie schimbate in pereche, niciodata cate unul singur...pt. ca apar schimbari ale comportamentului masinii...cel ramas va fi mai slab ca si cel nou....regula valabila si pt. schimbarea amortizoareleor, si flanselor de amortizor.
andu911
11 Feb 2009, 15:49
De-aia astia schimba la garantii cate un amortizor...
Li se rupe lor de asta.
Te bucuri la o masina noua ca iti schimba in 2-3 ani de garantie un EGR, un amortizor si o bieleta... Vai ce afacere ai facut, ca ai luat masina noua.
cj98czh
11 Feb 2009, 15:54
Nu stiu unde ai vazut tu ca am spus eu ceva de garantii... eu spuneam cum trebuie facut pt. ca masina sa fie ok...
andu911
11 Feb 2009, 20:04
Numai cu cutitul la brau esti
Stiu si eu foarte bine, ca e normal sa schimbi perechi, nu cate o piesa. Dar asta nu e o regula pentru toti. Deci cei cu masini in garantie schimba cate un amortizor.
Poti sa le spui ceva ? N-ai ce... Asa ca schimbi doar cate o bucata.
Sunt si eu patit cu arcurile fata la laguna II:
1. Gasit masina in parcare cu arcul stg fata rupt, aproape de talerul de pe amortizor - am crezut ca e un ghinion
2. Cumparat de la dezmembrari pereche de pe aceeasi masina 400 ron tot ansamblul arc, amortizor, flanse si rulment si pus pe masina
3. Gasit masina in parcare cu arcul dreapta fata rupt dupa 2 saptamani, tot in partea de jos
4. Investigat problema, concluzie: in mansonul de plastic in care e imbracata partea de jos a arcului, desi din fabrica este data o rasina, in timp protectia se duce si arcul rugineste local si apoi se rupe. Asa ca daca o mai patiti careva nu luati decat arcuri noi sau, daca sunt de la sh, inainte de a le cumpara verificati daca rasina din partea de jos a arcului nu este crapata sau sarita si arcul ruginit, caz in care nu merita. Mai mult, cand schimbati amortizoarele puneti mecanicul sa se uite sub mansonul de pe arc si daca e cazul sa curete si sa refaca izolatia cu silicon sau orice numai sa nu intre apa.
Precizez ca nu am luat gropi sau denivelari prea mari si zic mersi ca ambele dati s-au rupt in parcare si nu in mers - arcul pleaca din locasul lui si freaca pe anvelopa dupa ce se rupe.
Mult succes
gruita2005
19 Jan 2010, 09:55
Bine ca am postat pe celalalt topic deschis mai recent. Trebuie cineva sa fac curatenie pe sectiunea Laguna II ca sunt topicuri cu acelasi subiect.
Fratzica
19 Jan 2010, 09:59
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.